Asa a zis un comentator vechi, pe blogul meu… Cica, “statul suntem noi!”, adica toti cei care platim taxele si impozitele catre ceea ce se cheama generic buget. Eu am o alta parere, ca de obicei… Ce sa fac, daca m-a facut mama mai neascultator…
Personal, simt ca fac parte din “palmasii” statului, din adunatura aia de contribuabili simpli care isi platesc la timp toate darile catre un sac fara fund. Din buget se infrupta periodic si constant diferite persoane, cu diverse interese, in domenii diferite, care reprezinta statul roman. De multe ori, am simtit cum in loc de apartenenta la stat am primit mu!e. Nu am nimic personal cu nimeni, nu atac prin ceea ce scriu aici niciun bugetar, cu vreo functie in stat, vorbesc doar despre principii de abordare si atitudine, care lovesc direct in economie, inclusiv in domeniul imobiliar.
Statul iti cere sa fii corect si cinstit cu el. Sa fii corect nu e greu, pentru ca acest lucru poate sa faca parte din valoarea individuala a unui cetatean, de care nu “scapa” nici in fata datoriei fata de patrie. Sa fii cinstit, face parte din alt “repertoriu”, acela al reciprocitatii. Cand pretinzi cuiva sa fie cinstit, trebuie sa primesti putin respect, putina consideratie si, de ce nu, sa ai sentimentul ca poti oferi cinstea ta cuiva care merita. Aici apare contradictia din titlu! A da cinstea pe rusine e o mare porcarie. Contribuabilului roman i se cere cinste si primeste in schimb rusine. Traieste in umilinta, in neincredere si in minciuna. De ani de zile primeste doar promisiuni si i se cere ingaduinta, rabdare, din cand in cand votul, apoi i se serveste o mu!e la pachet, ca sa o tina minte pana la urmatoarele alegeri. Si, culmea, de 20 de anisori treaba asta tine. Poporul uita si inghite. Atunci, va intreb eu pe cei care credeti ca statul sunteti voi, cine sunt cei care iau decizii la cel mai inalt nivel? Cu cine se identifica ei, atata timp cat detin functii si privilegii? Sa fie ei statul sau reprezinta ceea ce se numeste Putere, chiar si pe intervale de timp? Dar slugile de la celalalt capat al “baricadei”, care cotizeaza permanent pentru fericirea lor sau a altora (straini), ce sunt? Unii dau, altii primesc! Toti sunt romani sau cel putin asa se considera. Unii sunt mai romani decat altii, iar la sfaturile sau ordinele unor “avortoni” straini, ataca cu pietre. Chestia asta ma scoate din sarite, pentru ca influenteaza direct economia si implicit domeniul imobiliar. Si noi, aia multi si prosti, nu luam nicio atitudine!…
De aceea, revin: unde este statul roman, de cine mai este el reprezentat daca strainii conduc in tara noastra? Da, strainii dicteaza in tara mea si nici macar retardatii cu aceeasi cetatenie ca si noi, cu functii temporare in Romania, nu mai au nicio putere. Nu mai au nimic, pentru ca nu sunt in stare de nimic! Cred ca daca au ceva bani pusi deoparte, sunt oameni liberi. De fapt, sunt si ei sclavi in propria tara.
Mi-aduc aminte ca acum cativa ani, in Elvetia, pentru ca s-a dorit schimbarea TVA-ului, cetatenii au fost chemati la… referendum!!! Ala stat, aia cetateni, aia democratie! Da, cetatenii elvetieni pot sa se bata in piept cu mandrie si sa spuna oriunde in lume: “Statul suntem noi!”. Mai sunt si alte state unde orice modificare semnificativa in ceea ce tine de viata contribuabilului este supusa votului. Nu stiu daca voi apuca ziua in care poporul roman va fi chemat la urne sa fie intrebat vreodata ceva, in legatura cu propriile valori, cu resursele patriei – daca sa fie sau nu vandute? Sa fie consultati daca vor sau nu TVA mai mare, daca accepta sau nu impozite mai mari, daca pot sau nu duce o noua povara fiscala. Intre timp, deciziile se iau de afara, pe banda rulanta, fara consimtamantul romanilor. Si atunci, pot eu, Dragoteanu Dragos, sa spun: “Statul sunt eu”? Popescu spune “da”! Eu spun ca e cel putin naiv. Puterea nu spune nimic, iar strainii spun: “E treaba voastra, e alegerea voastra!”. Ce misto!… Raspunderea este pretutindeni si nicaieri. Asta este statul roman.
Singura forma de a schimba sensul istoriei este sa reactionam in acelasi fel in care suntem tratati. Poti sa rezisti oricarei “torturi” a statului infruntand dictatura economica prin arta de a supravietui. Nimic nu este mai sfidator pentru cineva care vrea sa-ti faca rau decat puterea de a rezista si a reusi sa demonstrezi ca, prin mijloacele lui, il invingi! Iar, o jigodie nu poate fi tratata onest, pentru ca cinstit poti sa fi numai cu cineva care e vrednic de cinstea ta!
Am scris anul trecut un editorial intitulat “Alegeri pentru fraieri”, exact in timpul ultimei campanii electorale. Mi-ar fi placut sa nu fi avut atunci dreptate si sa fiu eu ultimul fraier din tara asta. Pentru cei care vor sa reciteasca: http://www.ziare.com/politica/partid/opinii-alegeri-pentru-fraieri-958797 .


RSS












21 June 2010 :: 6:48 am
Dragii mei conncetateni va rog sa va controlati vocabularul pentru ca acest blog nu este despre fotbal ci foarte important – despre oameni care pot sa ajute economia acestei tari in care asa cum este ea nu este cea mai REA – si acum sa va spun ceva despre Grecia mai intai – nu sarbatorile o trag in JOS ci cheltuielile/platile pentru jocurile olimpice au inceput sa atarne greu, o proasta politica de dupa aceste jocuri si nu in ultimul rand angajarea in exces in munci de guvern. In privinta paritatii euro – dolar si alte monede ar trebui sa stiti mai intai ca sa plecat de la aproximativ 1.1 dolar la 1 euro si ca la un moment dat a fost 1 dolar = 1.112 euro dar…uite asa aceste mari economii ridica sau coboara valoarea acestor unitati in functie de necesitatile tarii respective – va spun ca unul care stiu bine la aceasta ora si chiar anul trecut poti cumpara mult mai mult cu 1000 de dolari in SUA decat cu 1000 de euro in Eurozone
Bineinteles nu din buticuri – vorbim de cosul zilnic, deci scaderea euroilor este de fapt o re-ASEZARE a valorii adevarate a acestei unitati de schimb valoric. Nu va grabiti la condamnarea nici unei monede pentru ca cineva crede el ca vine furtuna si ca RONUL moare.. se pare ca Isarescu si Romania are totusi niste parghii de control…
22 May 2010 :: 10:42 pm
@popescu 97
..pai cu banii astia dle popescu putem deveni actionari majoritari la luvru
bine ca nu ati scris suma cu zerouri ca atunci chiar nu eram in stare sa citesc
22 May 2010 :: 1:45 pm
dle Poepscu,
cam asta e motivul pentru care ofertele bune nu intra pe mana oricui.
Si nici macar nu o sa le gasesti aruncate pe piata in nici o forma de marketing. Nu ar face decat sa le subtieze valoarea.
Un altul ar fi daca tot ajungi sa platesti comision macar plateste-l celui care i-l merita. Am vazut odata un slogan de publicitate in imobiliare care suna cam asa: “right choice with right partner”. Priveste-l din ce parte vrei dta.
Nu-mi spune ca un agent bun ar vinde un teren “de valoare” cuiva care nu-l merita. Nu ar face decat sa-l vada anul urmator plagand pe la usa agentiei, ori sa-l roage sa-l puna la “resale” chiar si pe pierdere.
Poti sa ma contrazici dar perioada norocului “gigi” s-a dus. Pana si el a avut initial o perspectiva … chiar daca a fost aceea de a creste oi pe loturile cumparate .. daca e sa-l credem. Oricum sinceritatea (ori seninatatea) sa pare sa fie neindoielnica …
22 May 2010 :: 1:23 pm
C.Vanz, stii uneori imi dau seama ca anumite lucruri nu se misca pentru multi dintre noi nu stiu sa vanda. Pur si simplu sperie clientul. Uite exemplu de anunt de promovare a unor loturi de teren, pur si simplu m-am luat cu mainile de par punandu-ma in pielea potentialului cumparator:
“Visati de mult sa va cumparati un teren, sa va construiti o casa sau sa construiti cladirea la care visati de mult? Cu noi visul dumneavoastra devine realitate, va oferim acum o editie limitata de terenuri departe de aglomeratia din Bucuresti dar in acelasi timp aproape la numai 14 km.
Intr-o zona linistita unde poluarea sau traficul nu exista va oferim terenuri la cele mai accesibile preturi!
Peisajul de vis si linistea din zona sunt doua cuvinte cheie a ceea ce inseamna posesia unui teren in aceast loc!
Pentru mai multe detalii si vizionari sunati la 0765.390.016 -Tanase Cojocaru Ion.”
22 May 2010 :: 1:19 pm
Corul Vanz, mi-a placut asta: “terenurile sunt o investitie doar pentru oamenii cu imaginatie. Ele ofera perspectiva. Daca nu esti capabil sa o vezi, investitia nu-si are rostul.”
e de tinut minte daca vinzi terenuri.
22 May 2010 :: 1:14 pm
d-le Popescu,
vorbind din interior, eu as investi oricand as avea norocul de a ma intalni cu o oportunitatea. Cam asta e jobul agentilor imobiliari adevarati: sa identifice oportunitatile. Cat despre networking aici iarasi lucrurile sunt relative. Ori cat de mare ar fi networkul unei agentii nu cred ca exista prostul de manager sau agent care ar da pass unui nou client hotarat si motivat. Si in acelasi timp cam toti agentii imobiliari au ca obiectiv principal daca nu marirea cel putin intarirea portofoliului atat de oferte cat si de clienti. Asa cum proprietatile sunt diferite si mentaitatea individului sau a grupului difera cu privire la valoare si perioada investitiei.
Mai mult vorbind strict despre terenuri – cele bune desigur – aici nu e nici un fel de dubiu. Doar o chestie de gandire. De regula terenurile sunt o investitie doar pentru oamenii cu imaginatie. Ele ofera perspectiva. Daca nu esti capabil sa o vezi, investitia nu-si are rostul.
22 May 2010 :: 12:16 pm
Corul Vanzatorilor, la @82, ai dreptate, trebuie sa califici clientul. Pe de alta parte eu cred ca un patron de agentie trebuie sa aiba si cred ca are un networking foarte dezvoltat de oameni care stau pe cash in asteptare de oportunitati precum si surse de oportunitati. Iti vine o oportunitate, deja ai o lista de clienti precalificati, pe care ii stii de mult timp si pe care ii suni. Recomandari, relatii, unul il duce pe altul, unii investesc in gasca..etc
Daca investesc sau nu acum e alta poveste. Tu ai investi intr-un moment in care care asteptarile sunt ca economia si preturile la imobiliare sa mai scada? Se creaza un reflex conditionat de asteptare, care poate fi periculos, pentru ca, cum spunea si DD, la sfarsitul crizei baieti din astia or sa fie intr-o inertie din care or sa iasa foarte greu, in timp ce unul care sta mereu in priza si prinde viteza, nu-l mai ajungi din urma..
22 May 2010 :: 12:13 pm
@Popescu
Stiu foarte bine ce in Grecia dpdv al sarbatorilor. Chiar mai bine decat va inchipuiti. Am doua facultati: una tehnica si a doua este teologia. Am prieteni, colegi de facultate, care sunt preoti in Grecia sau Cipru.
Nu sunt de acord ca e pacat sa fii sarac. De asemenea, nu e o virtute sa fii sarac. Pacat devine atunci cand un om e sarac DIN VINA LUI.
Bogatia nici ea nu are virtuti in sine, chiar daca e castigata corect, fara inselaciune. Dar chiar si atunci cand e castigata corect si fara inselaciune ea poate deveni un capat de acuzare daca nu se raporteaza cumva si la semeni : am zice ca un om care este un om bogat numai pentru sine, care nu ofera locuri de munca, pentru ca, in acest fel si altii sa aiba posibilitatea castigului, ei, bine, acela care face asta, chiar daca si-a castigat averea cinstit, nu este un om virtuos.
In schimb , un om asa zis sarac, dar care este corect, nu pizmuieste si nu vorbeste de rau pe cel care are mai mult ca el este cu mult mai sus decat chiar si aceia care isi doneaza averile….
Treaba e ca bogatii si saracii se pot afla in ambele situatii : si sfinti si pacatosi deopotriva! Si nu saracia sau bogatia ii sfinteste pe unii sau ii condamna pe altii ci modul in care fiecare dintre acestia se raporteaza la saracie sau bogatie!
Nu sunt de acord ca nr mare de sarbatori au dus Grecia in aceasta situatie. Grecia a avut aceste sarbatori adunate in doua milenii de crestinism si de ce abia acum, dupa 2000 de ani, punem problema ca , din cauza sarbatorilor s-a ajuns aici??? Au avut si ei bocii si basescii lor, stati linistit…. Tot deciziile proaste si antieconomice au dus Grecia acolo unde este azi.
22 May 2010 :: 12:02 pm
Mielu, la @86, referitor la sarbatori legale, intr-un sat babele se duceau la preot: parinte am pacatuit, am muncit duminica…Parintele le zicea: lasa bre ca nu e pacat sa muncesti, pacat e sa fii sarac..
Eu respect un crestin harnic care tine sarbatorile, dar la noi au devenit o scuza pentru leneveala, oameni care nu calca in viata lor la biserica devin dintr-o data crestini cand e vorba de sarbatori religioase..
Daca ai fi avut legatura cu grecii ai fi stiut ca ei au cel mai mare numar de sarbatori legale din Europa. Eu cand sunam la greci mai tot timpul mi se spunea: pai azi nu se lucreaza, e sarbatoare. Se vede unde au ajuns
22 May 2010 :: 11:53 am
Camelia, la @87 si mai devreme, daca vrei sa inveti ceva de la cineva cred ca trebuie sa ai si tu ceva de oferit. Implica-te, intreaba, da-ti cu parerea, altfel nu inteleg de unde ai pretentia ca eu trebuie sa ma comport intr-un fel in care tu sa ai ceva de invatat. Eu ce am de invatat de la tine?
Stii vorba: inteleptul invata din experienta altora, omul destept din propria experienta iar prostul nici din una nici din alta. Impartaseste-ne din experienta ta.
22 May 2010 :: 11:47 am
@Popescu
E clar ca vine sfarsitu’ lumii!
Prima data cand va dau dreptate!
22 May 2010 :: 11:46 am
Mielu, la @89, mi se pare naiv din partea ta sa crezi ca, capitalistul din ziua de azi nu stie acest lucru elementar si anume ca angajatul se uzeaza, oboseste iremediabil. Din pacate capitalismul pe asta se bazeaza: pe exploatarea la maxim a angajatilor, sclavie moderna.
Exista industrii in care sunt adusi executivi, tinuti pentru 2-3 ani pe targeturi si bugete imposibile, dupa care sunt aruncati ca niste conserve stricate pentru ca angajatorul stie ca sunt storsi si nu mai pot produce.
22 May 2010 :: 11:39 am
Pitbull, nu e vorba de prietenii mei, discutia a pornit de la faptul ca exista 22 miliarde euro depozitele populatiei in banci. Banii astia exista iar detinatorii lor au profiluri psihologice din cele mai diferite.
Problema era cum va fi influentat comportamentul imobiliar al acestor persoane de: inflatie, devalorizare, risc de faliment bancar. Poate ne ajuti si tu cu parerea ta.
Referitor la terenuri, iti dau mare dreptate, eu sunt detinator de terenuri si investesc in continuare. Desi noi o privim strict imobiliar, in realitate o palma de pamant iti poate asigura supravietuirea: eu am avut revelatia asta cand un taran mi-a spus ca el intr-un solar rudimentar de 80mp face 300kg de rosii (printre altele), din care mananca tot anu el si familia luil.
22 May 2010 :: 11:31 am
Bei Fluture, realitatea se vede diferit in functie de etajul de la care privesti. De la nivelul tau probabil asa se vad lucrurile. Cand o sa ai mai multi bani la tescherea o sa intelegi de ce unul cu mult cash o sa prefere 3,5% in cont de private banking la sucursala unei banci straine, decat cu 5% (e posibil sa existe si niveluri din astea de dobanda) la filiala unei banci grecesti. Nu sunt sigur ca ti-e clara diferenta dintre sucursala si filiala..
Probabil ca tu cand o sa ai bani multi, lucru pe care ti-l doresc, o sa ii pui pe toti la banca care are dobanda cea mai mare (adica e cea mai disperata sa atraga cash), mai mult sau mai putin greceasca.
Sincere felicitari, Grecia are nevoie de banii tai!
22 May 2010 :: 9:15 am
@fluture. fluturas tata am achimbat exact la 1,312. asa ca azi nu mai am 30k am doar 20k. in plus am convins-o si pe sotie sa treaca pe usd marti. sper sa mai fii pe aici cind euro o sa ajunga sub 1,1. degeaba se pise BCE contra vintului. se vor uda de tot la final . tot ce inseamna UE e ros din cauza ca au zeci de milioane de puturosi care stau acasa pe mii de euro. inclusiv franta e tehnic in insolventa.
21 May 2010 :: 9:57 pm
Imi plac tare mult comentatorii de profesie cu “meleoane” in banci, aur, ludovici si imobiliare.
Citez:
“Am insa prieteni, conservatori, care au sume mari de bani in banca si sunt foarte stresati. Funcky tocmai iti spunea ca a castigat 30k pentru ca s-a mutat pe dolar. Dar ca sa poata el castiga 30k, altul a pierdut 30k pentru ca a ramas pe euro.
Am prieteni cu cate 1 mil euro in cont cu o dobanda de 3% pe an. Datorita riscului devalorizarii dar si riscului bancar (falimentul bancii), ei isi pun foarte serios problema sa intre pe active reale (imobiliare sau afaceri), dar culmea, nu gasesc ceva la pret rezonabil, in ciuda crizei. Se afla in permanenta cautare de active reale”
Punctual.
1. Prietenii lui Popescu sunt “conservatori” dar “in permanenta cautare de active reale”. Subliniez “permanenta”.
2. Orice om cu “meleoane” in banca poate negocia o dobanda de minim 5%. 3% iti dau si la 1000 EUR. Dar, na, noi n-avem milioane, de unde sa stim dobanzile la banci?
Subsidiar
3. funky am impresia ca a intrat pe dolar cand era 1,21-1,22. Suntem la 1,26… Cei 30kEUR de care vorbeste cred ca nu mai sunt. Ca sa nu mai zic ca si el trebuie ca are “meleoane” de a castigat 30kEUR doar vanzand EUR. E naspa sa intri pe o valuta cand nu stii sa citesti un grafic si niste indicatori bursieri. O fi unul din prietenii lui Popescu. Sau chiar Popescu himself.
In rest… nimic.
21 May 2010 :: 9:47 pm
@Dragoteanu
Merci de invitatie! Onoarea va fi intotdeauna de partea mea!
21 May 2010 :: 9:44 pm
@Dragoteanu
Poate ca o sa vin odata sa le vad…. Am fost fascinat de piramide intr-o vreme.
21 May 2010 :: 9:04 pm
@Dragoteanu
Vorbiti serios cu piramidele?
21 May 2010 :: 8:05 pm
@dl. Popescu,
daca prietenilor dumitale le este teama sa doarma pe cash din diverse motive .. devalorizare, inflatie, …. daca nu au gasit inca confidenta necesara in imobilare, bursa, obligatiuni, metale pretioase, cred ca singurul lucru care i-ar putea aranja ar fi sa gaseasca un miliardar la ananghie dispus sa-si vanda picasso -ul sau rembrandt -ul din colectie
eu inca cred in valoarea terenurilor, daca tot e sa tina criza pe veci cel putin pot sa-ti asiguri hrana de zi cu zi cultivand rosii si ceapa pe ele …
21 May 2010 :: 7:43 pm
@Dragoteanu
Psihologia si sociologia spun , dupa mari si indelungate cercetari, un adevar pe care noi il stiam de cateva mii de ani: omul oboseste!
Faptul ca un om sta in priza foarte mult timp duce, invariabil, la scaderea eficientei! Nu ne mai putem concentra, capacitatea de analiza este si ea afectata si , in ultima instanta, actul de decizie are de suferit!
Prin urmare, la ce mi-a folosit sa stau in priza 25 de ore pe zi? La nimic, e mai rau ca inainte….
Nu vreau sa fiu magar fata de dvs. dar e o greseala pe care patronatul roman o intelege destul de greu (sau deloc) si anume ca un angajat nu poate avea randament permanent si pune imediat problema lipsei de profesionalism. Pur si simplu OMUL OBOSESTE !!! Nu e lipsa de profesionalism. Ati putea raspunde ca, daca isi dozeaza bine efortul, nu ajunge la situatia asta, dar va spun ca nu este asa…. Cel putin in imobiliare munca este grea, munca cu oamenii si cu clientii este in general grea. Oboseala vine mai repede ca in alte domenii si ,daca nu exista ingaduinta fata de timpul de odihna, veniturile agentului si, fara doar si poate, chiar ale firmei au de suferit.
Nu e nimic neprofesionist in asta!
Sa nu aducem aminte ca in Romania secolului 21 se moare muncind! Si eficienta,randamentul financiar al firmelor respective, unde s-a murit muncind, NU erau declarate ca fiind in crestere….
Concluzie: o afacere NU poate sa mearga permanent “in plus”. Este imposibil, calculele si prognozele devin redundante.
21 May 2010 :: 7:12 pm
@Dragoteanu
Aici nu mai suntem de acord! Spania a fost dusa de rapa nu de sarbatori ci de aceeasi specie de paraziti , cum s-au prasit si pe la noi…
Am putea sa muncim numai 10 luni pe an si sa fim bogati. Munca in sine e neinteresanta….eficienta ei, in schimb, da!
Ma rog, stiu si eu ca in imobiliare astepti telefonul sa sune permanent, dar sa va spun o treaba: cat am fost agent am vazut agenti care munceau si 14 ore pe zi (si eu o faceam daca era cazul) dar care aveau planul facut 20%. Oare de ce? Ca, vorba aia, chef de munca aveau, chiar nu se plictiseau….
De-aia zic, problema e calitatea muncii si eficienta…..cantitativ ,si animalele muncesc. Si nici macar nu-si dau seama de ce fac, ca multi altii din concetatenii nostri….
Am avut exemplul cu sarbatorile, dar ideea in sine n-are legatura cu asta, s-a potrivit atunci si atat!
21 May 2010 :: 5:54 pm
@Popescu
Stii ce-am invatat de la tine? Faptul ca daca vrei sa fluieri…fluieri, stii sa eviti a raspunde la intrebari daca vrei… dar esti aici tocmai pentru ca ai acceptat sa intri in acest joc si sa porti un dialog corect cu ceilalti. Asta mi se pare mie joc cinstit! Acesta este motivul pentru care se arunca in tine cu pietre…
Pana una alta ma duc sa rasfoiesc putin si fuckbook, multumesc de recomandare.
O zi frumoasa si sa nu uit… si eu muncesc luni!
21 May 2010 :: 5:15 pm
@Sarbatorile la Romani si nu numai
Dom’ Popescu ia cumva in nota-i obisnuita de deradere faptul ca nu se munceste de Rusalii si ziua imeddiat de dupa (Sfanta Treime).
Eram acum cativa ani, intr-o minivacanta de agent imobiliar pe care am petrecut-o in Spania. Nu am ales intamplator destinatia, se vorbea la vremea cu pricina de un mare boom imobiliar in tara respectiva si nu puteam sa ratez asta, eram dupa o tranzactie mai “generoasa” cu un teren si-mi permiteam 10 zile de concediu.
Nashpa e ca am nimerit in mijlocul unor mari sarbatori catolice. Timp de-o saptamana n-a pus NIMENI mana pe nimic. Cu o exceptie: emigrantii din estul Europei, care nici duminica nu s-ar sfiit de la capsunarit!
Si ,din ce spunea lumea pe acolo, de la primar pana la maturator, toata lumea se bucura de sarbatoare , nimeni nu-si permitea sa ia chestia asta in deradere….
Tipic romanash de-al nostru, dom’ Popescu, tipic romanash….oricat v-ati dori dvs. sangele nu v-il schima nimeni.
21 May 2010 :: 4:07 pm
@ 79 DRAGOS ; mai la toamna cind va va incepe sa cada frunza si bate vintul ma gandesc serios sa vin la dvstr cu 300-350k(preferabil intre astia) sa-mi gasiti o casa. daca sunteti asa de bun cum ziceti poate-mi si luati banii. e posibil ca pina atunci sa vorbim de USD nu de EURO dar nimeni nu stie deocamdata. asta daca intre timp nu gasesc nimic la executari silite pe care le studiez cu atentie. weekend placut stimabile.
21 May 2010 :: 3:54 pm
Va doresc un week-end placut la toti, si sa va intoarceti mai relaxati..marti (ca asa se munceste in Romania)
Camelia, daca te plictisesti si viata ta are nevoie de condimente, de regula recomandarile de aici de pe blog au fost canalizate catre directia facebook (ma rog, DD a folosit si termenul de fuckbook, eu insa nu incurajez folosirea de vulgaritati si trivialitati). Iti doresc un week-end placut si tie, plin de sare si piper
21 May 2010 :: 2:01 pm
oups, in timp ce am scris comentariul au aparut mai jos si raspunsurile d-lui Dragoteanu cam pe aceasi idee. .. deci “satul e mic”
21 May 2010 :: 1:52 pm
Poate detinatorii de cash de care e vorba mai jos sunt castigatorii la loto, la bingo, la ruleta. Altfel ar intelege ca imobiliarele nu sunt un casino mai ales atunci cand vrei investitii sigure si pe termen lung.
Si poate dle Popescu ar fi fost de datoria dumneavoastra sa va informati prietenii ca atunci cand trec pragul unei agentii imobiliare de prestigiu sa fie siguri ca se adreseaza persoanei potrivite.
Cred ca stiti mai bine decat mine ca agentiile mari au diferite “pachete” si tipuri de oferta si nu vor pune pe masa unui cumparator de rand sau “walk in” client strategii si oportunitati doar pentru ca el a venit sa intrebe la biroul de informatii ori s-a bagat in seama cu un agent. Cel putin daca nu vin printr-o recomandare e necesar sa se recomande singuri printr-un “client profile”. O fi piata putin in deriva dar inca nu s-au transformat toate firmele imobiliare in asociatii caritabile pentru bogati. Businessul ramane business si vom vedea cu totii in viitor cine au fost cei pe care i-a prins criza cu cash si au stiut sa faca uz de asta. Sper ca nu am suparat pe nimeni prin cele spuse mai sus.
21 May 2010 :: 1:02 pm
@Popescu
Apreciez interventiile tale si disputele pe care le-ai avut cu ceilalti. Insa, astept sa invat ceva si de la tine, asa cum am avut de invatat multe si de la Dragoteanu.
Pana la urma scopul celor care intra pe acest blog este de a citi ceva interesant…
Aceste mici sicane ale lui DD ne condimenteaza viata, nu-i asa Popescu?
21 May 2010 :: 12:10 pm
Am uitat sa precizez, au trecut pe la tine dar nu au prea fost dati pe spate de oferte.
Cat despre scuze din partea lor…
21 May 2010 :: 12:08 pm
Daca-as sta de vorba cu amicii tai despre ce oportunitati imobiliare exista acum pe piata,sunt convins ca as primi 1.00i de scuze de genul: “Ai dreptate,dar mai asteptam!…”
Dragotene, imi pare rau sa te instiintez dar oamenii chiar au trecut pe la tine, unii te cunosc direct. O sa le transmit parerea ta despre ei.
In rest, numai de bine, se pare ca te-a deranjat imens faptul ca ti-am demascat patriotismul de fatada.
Daca nu suporti discutiile si argumentele, nu inteleg de ce ti-ai deschis blog
21 May 2010 :: 12:01 pm
@Popescu
Imi cer scuze ca intervin in disputa dvs cu dl Dragoteanu dar sa stiti ca am simtit o puternica uimire vazand ca rezolvati disputa noastra de idei referitoare la cresterea sau scaderea preturilor luandu-ma la mishto. Ca unul care sunt probabil mai mic si ca varsta si ca statut social nu am reactionat in nici un fel, dar o fac acum:
-m-ati luat la mishto pentru ca ati pierdut disputa de idei la scor de neprezentare. M-ati luat la mishto in momentul in care v-am daramat cu discurs logic si cu exemple TOATE argumentele.
In plus, nu mi-ati raspuns la intrebarea mea legata de disparitia hranei primare din lantul trofic…..
Tocmai pentru ca stiti raspunsul nu ati facut-o si stiti ca NU AVETI ARGUMENTE !!!
Sa stiti insa ca nu m-am simtit lezat sau jignit, nu am atata mandrie. Simplul fapt ca v-am invins ideologic ma convinge de un lucru: IN ACEST MOMENT gandesc corect. Mai tarziu, sa ne dea Dumnezeu sanatate la toti sa gandim corect.
Cu scuzele de rigoare, Mielu
21 May 2010 :: 10:53 am
Popescu, fa-mi te rog o favoare si enumera cateva din domeniile in care antreprenorii de care tu vorbesti, au facut 1-2 milioane de euro si pe care acum ii au cash, pentru investitii!
21 May 2010 :: 9:29 am
Dragos Dragoteanu, tu cand nu mai ai argumente improsti cu *** pe toata lumea
Mai mult decat ochi albastri, egoisti (ia te uite cine vorbeste de egoism)..
Aia care au bani in conturi si de care vorbesc eu nu au deloc profilul de care comentati voi. Sunt antreprenori foarte talentati pe care i-a prins criza cu cash. Sau pur si simplu reusesc sa se descurce bine si acum.
Inteleg, e greu de acceptat ca altora le merge bine chiar si in perioada asta, e mai simplu sa ii umplem de *** de sus pana jos
21 May 2010 :: 7:38 am
@72 Popescu, tipologia descrisa de tine, oameni cu bani in banci, imi este si mie foarte cunoscuta. E o chestie tipica unei parti a romanilor: daca castiga suficient fara sa faca nimic, pentru ce sa se mai agite?! Spiritul antreprenorial e limitat. Plus ca nu se gandesc decat la ei! Avand atatia bani, nu-si pun problema unor afaceri din care sa castige si altii, adica locuri de munca, niste salarii etc. Stau cu banii in banca si se rup in figuri prin Dorobanti sau prin alte parti.
20 May 2010 :: 9:50 pm
@Popescu
Unii chiar trebuie sa dispara, domnule Popescu. Supravietuieste cel mai bine adaptat, cel care are MAI MULTE veleitati , in cazul nostru. S-ar putea ca unul care este superspecializat pe O SINGURA TREABA , chiar daca o face la nivelul excelentei, s-ar putea sa aiba o mare problema, pentru ca nisa de activitate i se ingusteaza atat de mult incat nu mai poate face chiar nimic.
De-aia zis despre caprele proaste ca ESTE NECESAR sa moara. Lumea se obisnuise ca toate afacerile din tara asta sa mearga in plus. Tzeapa!!! Ei, uite, se mai merge si in minus cateodata si, daca nu ai ceva solutie de rezerva…esti PA!
Intrebare (si sa stiti ca sunt cat se poate de serios, nu zic la misto, si nu vreau raspunsuri simbolice):
Ce este o piramida trofica stie toata lumea. Daca, in lantul trofic, dispare hrana primara cine are de suferit: carnivorul sanatos sau cel bolnav???
Repet, nu vreau raspunsuri simbolice….
20 May 2010 :: 9:42 pm
@Popescu
Moartea caprelor proaste si a celor care aveau centura neagra la fitze si impresii si ,in afara de asta, chiar nimic nu faceau nu numai ca nu ma impresioneaza dar chiar este necesara.
20 May 2010 :: 9:10 pm
DD, eu nu vorbeam de mine, eu sunt high risk profile si in consecinta rulez cashul, nu il tin la dospit. Cum intra cum reinvestesc.
Am insa prieteni, conservatori, care au sume mari de bani in banca si sunt foarte stresati. Funcky tocmai iti spunea ca a castigat 30k pentru ca s-a mutat pe dolar. Dar ca sa poata el castiga 30k, altul a pierdut 30k pentru ca a ramas pe euro.
Am prieteni cu cate 1 mil euro in cont cu o dobanda de 3% pe an. Datorita riscului devalorizarii dar si riscului bancar (falimentul bancii), ei isi pun foarte serios problema sa intre pe active reale (imobiliare sau afaceri), dar culmea, nu gasesc ceva la pret rezonabil, in ciuda crizei. Se afla in permanenta cautare de active reale
20 May 2010 :: 9:01 pm
Mielule, daca moare capra vecinilor, asta o sa te faca sa te simti mai bine ca nu ai capre?
20 May 2010 :: 8:56 pm
@Popescu
Moralul mi-l tine sus nevasta-mea , dom’ Popescu, nu speech-ul motivational….
Sunt un tip normal din toate punctele de vedere.
20 May 2010 :: 8:55 pm
@Dragoteanu
De ce sa ma sinucid? Sa ratez ocazia de a vedea falimentele bancare si prabusirea tuturor pietelor nationale?
Nu, domnule Dragoteanu, vreau sa fiu pe baricade. Se vor mai spala din fitze si nu pot sa scap asta.
Anumite afaceri o vor lua de la zero. As zice ca o sa-mi joc si eu sansa mea…..dar inca nu spun despre ce e vorba.
Toate la vremea lor, asa cum dvs ati zis intr-un comentariu acum cateva zile.
20 May 2010 :: 8:54 pm
DD
lasa-l pe Mielu in pace, nu auzi ca iti vizioneaza filmuletul motivational in ficare zi, asta ii tine moralul sus
20 May 2010 :: 3:59 pm
@funky
Cred ca exagerezi! Va fi de 1 000 de ori mai rau decat zici dta…
20 May 2010 :: 3:09 pm
@toti . salut tovarasi (sau domni). acum ceva vreme cind Dragos era f. optimist in legatura cu revenirea economiei mondiale (si incepusem si eu sa ma ‘ optimizez’) nu stiu daca-si mai aduce aminte i-am zis : atentie la grecia (care apropo tot va da faliment – mai devreme sau mai tirziu) !!!. uite ca calul troian asa mic si pricajit ne trage presul de sub picioare. acum vreo 3 sapt v-am zis ca schimb toti banii in dolari. va anunt cu bucurie ca am cistigat deja vro 30 ke fara sa fac nimic. Acu va mai zic 2 chestii : daca BOCUS(despre care am o parere de la f. proasta in sus) nu reuseste sa treaca prin parlament reducerile convenite sau si mai rau daca-si da demisia sub presiune va anunt oficial ca RONU’ nu va mai face 2 bani si ca actualele preturi le imobiliare vor fir chestii de referinta maximale la anu’. Va mai spun ca sunt sane mari de tot ca salariile bugetarilor sa scada cu 50% in maxim 3 luni. Ptr. ca sunt optimist sper ca asta sa nu se intimple si sindicatele sa aiba macar un neuron in cap.
20 May 2010 :: 12:41 pm
@Popescu
Aveti tendinta, nefericita dealtfel, sa ma luati in deradere…
Cu cipuri si new world order…..
Sunt ultra para pregatit in acest domeniu.
Sincer, nu ma mai luati la mishto……
20 May 2010 :: 10:54 am
DD uite ce simte unul care are cash in cont acum, si anume euro:
http://www.zf.ro/business-international/deprecierea-rapida-a-euro-ii-baga-in-sedinta-pe-ministrii-europeni-de-finante-6128266
20 May 2010 :: 10:50 am
Mielule de fapt tu ai dreptate. Niste baieti or sa foloseasca criza ca sa ne implanteze cipuri. Va veni o noua oranduire: Noua Ordine Mondiala..
20 May 2010 :: 10:39 am
@ completare
Si simt ,de la o vreme, ca se intampla ceva tocmai pe acest sector al vietii. Si nu neaparat e bine.
20 May 2010 :: 10:38 am
@Popescu
Chestia e ca nu TV-ul m-a dus la concluzia asta.
Indiferent ce facem totul se indreapta catre dezastru, e o chstie ideologica. N-as putea zice ca nu-mi pasa de ce s-a petrecut ieri in Piata Victoriei (desi n-am fost acolo, am avut de lucru) dar nu asta m-a dus la concluzia amintita.
Vad ca se adevereste vorba lui Murphy : “Singurul lucru care ne reuseste pe deplin este esecul!”, aplicata in viata reala prin faptul ca oranduirile sociale ,din cele mai vechi timpuri si pana acum, n-au fost in stare sa rezolve o problematica aparent simpla : si anume ca societatea sa aiba grija de toti cetatenii.
Dl. Dragoteanu o sa zica ca pe liderii societatii ii doare undeva de restul cetatenilor, ceea ce in Romania este adevarat. Refuz sa cred ca este adevarat la nivel global.
Si, totusi, problema sociala nu se rezolva….
Repet, algoritmul asta n-are legatura cu televizorul.
20 May 2010 :: 10:25 am
Mielule, te uiti prea mult la TV.
Am fost ieri in Piata Victoriei, de la 100m nu se auzea ce strigau desi se zice ca au fost 50.000. Imi dadeam seama ca striga “Jos guvernul” de la cel cu portavoce. In mare majoritate au venit la Bucuresti in plimbare, unii si-au petrecut noaptea la Sinaia. Pe margine se mancau mici si se bea bere.
De la cine te astepti tu sa faca schimbari sistemice?
Mamaliga nu explodeaza.