2010 – Anul cumparatorilor in imobiliare!

“Veniti la reduceri”!… “Superoferta sezonului”… ”Ultimele apartamente disponibile!” Ar putea fi doar cateva strigate de disperare ale celor care vor trebui sa vanda. Atentie, nu am spus “vor dori sa vanda”, ci, clar – TREBUIE SA VANDA! Acum sau niciodata!

ACUM, pentru ca bancile vor incepe prigoana imobiliara, pentru ca multor dezvoltatori neexperimentati “cutitul le va ajunge la os”, pentru ca dobanzile oferite de banci la depozite vor fi din ce in ce mai mici, pentru ca banii trebuie sa inceapa sa circule ca sa produca mai mult dacat ofera bancile, pentru ca incepe criza imobililiara si in Romania!

NICIODATA, pentru ca, daca nu isi schimba imediat abordarea fata de potentialii cumparatori, cei care au credite sau nevoie stringenta de lichiditati pentru continuarea afacerilor, nu vor mai avea ce vinde. E ceva normal, daca nu poti sa dai banii imprumutati inapoi sau nici macar ratele lunare la timp, banca te executa silit si ramai fara “obiectul muncii” in imobiliare.

Asa se va forma piata cumparatorilor de imobile in 2010. Incet, dar sigur, cu strigate de durere si pareri de rau din partea vanzatorilor, cu negocieri dure si sincope/nehotariri repetate din partea cumparatorilor.

Astazi, oferta depaseste cu mult cererea si puterea de cumparare in imobiliare. Criza va avea si invinsi, dar si invingatori. Cumparatorii care vor simti momentul vor fi cu siguranta invingatori. Criza se va termina la un moment dat si preturile vor creste iar. Actualii vanzatori care vor reusi sa vanda la timp, chiar si la pretul care nu le convine, initial  vor avea regrete, dar pe parcurs se vor incadra tot in categoria invingatorilor. Motivul e simplu: au reusit sa vanda! Si va fi mare lucru. Afacerile nu se fac cu sufletul, nu trebuie sa va para rau daca vindeti chiar si in pierdere. Mult mai grav ar fi sa intrati in insolventa sau, si mai rau, in faliment. Mai bine vindeti cu cat primiti, luand in calcul un pret decent pentru conditiile actuale de piata.

Piata cumparatorilor asta asteapta, doamnelor si domnilor! Vanzatorii au dreptul sa viseze, dar cumparatorii nu mai sunt dispusi sa dea banii aiurea pe visele lor.

2010 va fi anul cumparatorilor in imobiliare!

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google

Share/Save/Bookmark

114 Raspunsuri pentru “ 2010 – Anul cumparatorilor in imobiliare!”

Pages: « 3 2 [1] Show All

  1.  14 Popescu
    5 January 2010 :: 1:42 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos> blogul tau e o sursa media, tu practici intr-o oarecare masura perspectiva apocalipsei imbiliare.

    Situl Ziarul Financiar e o alta sursa media pe care citesc urmatoarea stire:

    “Fondul Monetar International va imbunatati, foarte probabil, in aceasta luna, estimarile referitoare la evolutia economiei globale, deoarece revenirea dupa recesiune este mai rapida decat s-a anticipat, conform directorului general adjunct al FMI, John Lipsky, citat de The Economic Times.
    “Anul 2010 este deschis unui optimism general, dar temperat, legat de perspectiva economica si financiara globala. Perspectivele imbunatatite sunt evidente in datele economice, in performanta pietei financiare si procesul de elaborare a estimarilor economice.
    Asteptarile oarecum mai optimiste se vor reflecta, fara indoiala, in actualizarea din ianuarie a World Economic Outlook”, a spus oficialul FMI.
    In ultima estimare, din octombrie, Fondul se astepta ca economia mondiala sa creasca cu 3,1% in 2010, dupa o scadere de 1,1% in 2009.”

    Cum sa iei o decizie corecta cand esti bombardat din directii opuse cu informatii opuse ca si perspectiva? Nu e mai bine ca fiecare sa isi faca calculele proprii si sa ia decizii in consecinta?
    Ai banii, CAUTA, FA OFERTA care te avantajeaza, CUMPARA
    Ai imobil de vandut? Daca vrei si poti sa mai astepti, asteapta, daca nu vinde.

    @Popescu ASTA FAC! Bine ar fi sa faca si altii ca noi,sa ajungem mai repede la o maturizare a pietei. Nu inteleg unde vezi ca practic "apocalipsa" pietei imobiliare?
  2.  13 Popescu
    5 January 2010 :: 1:11 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, Dan > Catalogarea Bursei drept cazinou e fie din prea mult spirit speculativ, fie din neintelegerea fenomenului. Fenomenul bursier e foarte complex, mai complex decat cel imobiliar. Daca lumea e un sat mic in imobiliare, in domeniul bursier lumea e un sat mare: poti sta la Cuca Macaii in fata unui computer cu internet si sa tranzactionezi actiuni listate la bursa din Dubai. Incearca sa faci investitii imobiliare in felul asta sa vezi ce iasa..

    Ca sa reduc la simplu, Bursa e precum o femeie: unii o trateaza drept *** si se culca o data cu ea, altii o iau de nevasta. Sunt oameni care au investit cu cap la tinerete, si au trait toata viata din dividende.

    Expresia: “sa bagi in bursa doar banii de care nu ai nevoie” e doar o metafora menita sa reduca asteptarile celor care isi inchipuie ca se pot imbogati peste noapte. In traducere libera: investeste pe termen lung, daca ai nevoie de bani inpoi peste 6 luni mai bine nu ii investi in bursa.

    Sa nu ma intelegeti gresit, nu fac apologia investitiilor bursiere in perioada asta (desi poate nu ar fi tocmai rau) ci doar incercam sa ii reperez onoarea terfelita..

    @ Popescu Sunt de acord. As mai da un exemplu..."Cand o femeie face sex cu mai multi barbati se spune ca e o curva.In schimb,barbatii respectivi sunt considerati norocosi!" Bursa e pentru cine o intelege.Sincer,pe mine ma depaseste.Daca eu as fi cumparat actiuni la una din bancile/fondurile de investitii din occident care au dat faliment si,ulterior,aflam ca managerii s-au umplut de bani/bonusuri,iar acum se relaxeaza pe yahturile din "dotare",innebuneam de furie si-i omoram eu cand s-ar fi intors pe uscat. Vezi,unii rezista si asista neputinciosi la astfel de magarii ordinare,eu nu pot! E simplu.
  3.  12 Dan
    5 January 2010 :: 1:07 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, ai dreptate nu te contrazic cu nimic in faptul ca avere nu se face prin munca silnica toata viata, dar valabil pt oamenii obisnuiti care vor sa faca si o mica afacere in viata trebuie sa stie ca acel capital de inceput – poate fi obtinut si prin munca si sacrificii, nu doar prin credit bancar. Am vazut oameni aici care-si faceau credit pt a pune avansul la un credit ipotecar iar pe urma mai faceau inca un credit ca sa-si mobileze casa!!!
    Cit priveste bancile… ah in sfirsit un subiect pe care sa te pot contrazice :) . Anii trecuti am gasit niste chiriasi care si-au facut un vad la spatiu si le luam chirie cu 30% mai putin decit restul din zona, ma sunau unii si-mi ziceau ca sparg pretul zonei. in toamna lui 2008, inainte de prapad am inceput sa reduc chiria progresiv iar acum am ajuns pe la 55% reducere. Altii au refuzat sau au fost prea *** sa vada realitatea si au ajuns cu spatiile goale fara nici un fel de chirias. Al meu si-a facut vad si inca-si sustine activitatea mai ales ca si eu sint flexibil.
    Principiul meu e simplu: Daca eu vreau sa-mi fie bine, atunci si cel cu care fac afaceri trebuie sa fie multumit si sa o duca si el bine.
    Bancile nu inteleg lucrul asta iar regula de baza la ele este: clientul nostru prostul nostru si viitorul sclav. Regula de “aur” de pe Wall Street cum ca lacomia fara limite este foarte buna si necesara, mie mi se pare o idiotenie care duce la faliment sigur (istoria mi-a cam dat dreptate), la un moment dat tot se rupe cercul.
    Mie-mi place spre exemplu inteligenta si modestia lui Warren Buffett decit prostia, lacomia si ingimfarea miliardarilor rusi si a bancherilor occidentali formati la “maretele” scoli financiare din america si anglia. Cind bancile o sa priveasca “clientul nostru=partenerul nostru” atunci o sa-mi schimb si eu parerea despre ele.
    Cit despre BNR, avem exact aceeasi impresie mizerabila. isarescu este exponentul de baza si vaza al acestor idioti lacomi, practic noi nu avem banca nationala ci fmi-ul si occidentul au o banca nationala in romania.
    Toate cele bune!

    @Dan Principiul tau e corect! Eu iti spun din experienta ca,intr-o tranzactie imobiliara,intotdeauna,dar intotdeauna, IN TIMP,se dovedeste ca o parte s-a pacalit! Exact ca-n dragoste.Nu pot fi ambele parti multumite decat pe moment,eventual.Sa nu-mi spui ca tu,in sufletul tau de om,esti multumit ca ai coborit chiria cu 55%.Am si eu un exemplu personal.Aveam ceva personal inchiriat.A venit chiriasul la mine acum un an si a zis ca el nu mai da cat dadea.I-am zis pa ! Am facut imediat ce facea el si acum isi da cu pumni in cap cand vede ca eu am reusit si el s-a zgircit! Uite,ai doua exemple clare.M-ai gindeste-te! SA SCAZI PRETURILE IN CONDITII DE CRIZA POATE FI O GRAVA GRESALA,in anumite cazuri.Pentru mine,e ca si cum o tipa frumoasa se prostitueaza pe centura!
  4.  11 Popescu
    5 January 2010 :: 12:29 pm
      -1 (1/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, foarte delicat dezideratul, cum o sa ii faci pe vanzatori sa isi reduca din pretentii (prin opinii negative referitoare la evolutia pietei) fara sa sperii si cumparatorii in acelasi timp?

    @ Popescu Le tai respiratia cu argumente logice si cazuri concrete,dovedibile!
  5.  10 Popescu
    5 January 2010 :: 12:22 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Lucian > ce se intampla daca o iei la fuga din fata unor caini furiosi? Esti mort.

    Crezi ca scaderea preturilor e solutia? Cumparatorii se vor repezi sa cumpere? Ma indoiesc. Daca vanzatorii scad brusc din pretentii, cumparatorii se vor repezi..dar sa ii sfasie, nu sa cumpere. Vor spune: vezi ca scad preturile, am avut dreptate ca am asteptat. Deci daca astepti scad, hai sa mai asteptam.

    Un potential cumparator care chiar vrea sa cumpere la un anumit pret ITI FACE OFERTA LA ACEL PRET. Tu ceri 10 lei, el iti ofera 6 lei. Dar cumparatorii nostrii nu fac oferte, deci ei nu cumpara, ei asteapta.

    Nu intelegi ca blocajul este in principal de natura psihologica si nu materiala? E BLOCAJ PSIHOLOGIC, cine reuseste sa-si tina mai mult timp respiratia castiga.

    @ Popescu Stii cum cred eu ca se poate alunga acest blocaj psihologic?Printr-un soc psihologic,pe care numai Statul/BNR ar putea sa-l produca,oferind credite ieftine,direct,fara intermediere bancara! Poate pare o nebunie,dar stiu cu cat se pot lua credite in Japonia si e "strigator la cer"!O sa-mi spui bine,dar noi suntem Romania...Si,eu,in prostia mea,o sa te intreb,de ce Statul- prin CEC nu poate sa umileasca bancile straine,injectind masiv lichiditati pe piata,unde populatia sa alerge,uitind de bancile straine! Ti se pare o utopie?Asta ar fi soc psihologic pentru mine.
  6.  9 alma
    5 January 2010 :: 10:30 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Lucian
    ” Daca vanzatorii nu lasa din pret…”
    Cat sa lase Lucian? Ca nu e o reteta minune, lasi x din pret si poti sa vinzi. Cat iti sfatuiesti tu clientii vanzatori sa lase din pret? Pe ce criterii te bazezi? Cum le spui care ar fi pretul corect la un moment dat? Pentru ca pretul de astazi poate e mai mare decat cel de maine si atunci cumparatorul asteapta acel “maine” care pentru el e mai profitabil pe cand vanzatorii se cantoneaza in acel “ieri” care a fost mai bun.

    @alma Oamenii incearca,vanzatorii sa ia cat mai mult,cumparatorii sa achizitioneze degeaba, daca s-ar putea...Eu mi-am dat seama ca sunt facut sa fac afaceri mari cand am vandut sub pretul de cumparare si cand am cumparat licitand printre "rechini" imobiliari.Lumea asa te respecta-daca esti altfel,putin sarit de pe fix,daca poti sa faci ceea ce altii nici nu s-au gandit. Altfel ramai cu "turma"...
  7.  8 Dan
    5 January 2010 :: 1:29 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Dragos, nu esti singurul care a fost facut nebun cind ai trimis lumea la munca. A si stai asa ca nu ai incercat sentimentul sa le zici, ca mai intii sa puna niste bani deoparte din munca si abia apoi sa se gindeasca la o investitie in imobiliare sau altceva pe credit… valeu – parca i-ai fi injurat de dulce nu alta – adica sa nu cumpere pe credit acum si sa astepte 2-3 ani in care sa munceasca pe rupte!!! asta-i injuratura nu alta (e vorba de acum 2-3 ani).

    @ Popescu, m-am facut inteles gresit: nici discutie sa iei motamo declaratiile oficialilor. Am norocul de a fi invatat (asa sper eu) sa citesc printre rinduri, in cazul asta inseamna ca incep pregatirile populatiei pt “macel”… usor, usor cite una, doua declaratii nu foarte tipatoare sa nu intre lumea in panica.
    Cit priveste bursa din romania, asta nu-i bursa ci o cacealma de doi lei speranta. per ansamblu e pe minus cu 50% fata de 2008. cresterile au fost de 100% pe sif-uri si in jur de 50% pe celelalte bet-uri in 2009.
    M-am jucat in 2007, am “inhatat” 1000 de ron si am plecat acasa fiind facut papagal pt ca baietii “isteti” bagau aproape toti banii atunci cind urca ca la balamuc. Eu tocmai din cauza asta m-am si retras cind am vazut ca se transforma intr-un mutant. In primavara lui 2009 nu mai aveau nici dupa ce bea apa. Sincer iti spun bursa ma depaseste total, nu ma ridic la standardele astea de specula, pt ca aici e vorba numai de alba-neagra nicidecum de investitii.
    Sa revenim la imobiliare: vremea achizitiilor imobiliare inconstient-euforice a trecut, o sa vina o alta epoca plina de prudenta pe multi ani de acum inainte. Eu zic ca cine nu intelege lucrul asta o sa piarda enorm, probabil totul. E doar parerea mea.

    @Dan Maestre,avere nu faci din munca silnica! AU SI BANCILE ROLUL LOR IN LUME,creditele la fel.Daca as fi manager la orice banca as proceda exact la fel.Toti/toate vor profit,cat mai mare,riscuri cat mai mici,angajati cat mai buni si platiti cu cat mai putini banuti.Asta e capitalism curat! Problema nu e la banci ci la BNR!
  8.  7 Lucian
    4 January 2010 :: 11:22 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Daca vanzatorii nu lasa la pret, atunci o sa-i vezi muritori de foame. Eu as executa si bancile care au dat credite cu ochii inchisi.

    @Lucian Ce nu intelegi Lucian?... Lumea inca are bani.Multi !
  9.  6 Popescu
    4 January 2010 :: 9:20 pm
      0 (1/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Alma, daca pietele ar evolua direct proportional cu cererea solvabila, orice absolvent de clasa a patra ar face bani in imobiliare. Am sta cu totii acasa si am face grafice in xy.
    Perioada care tocmai s-a terminat, dar si asta de acum, arata ca preturile sunt se duc in sus si in jos in functie de factorul emotional care evolueaza in cicluri de lacomie si frica.
    Cerere solvabila? Iti reamintesc ca exista 22mld euro in banci, depozitele populatiei, care stau pe dobanzi de 3% pe an. Plus alte sume care zac in paradisuri fiscale..

    @Popescu Bravo Popescule,esti de-al meu!...Exista bani cacalau la oameni,atat in tara cit si peste.Problemea e ca,datorita BNR si a lui Mugurel-in special,bancile prospera in continuare.Dobinzile oferite de banci catre populatie la depozite sunt net superioare celor din strainatate.Motivul:BNR-ul sau BNRaul ! O fii auzit Isarescu de amnistie fiscala? As face un pariu public ca,in maxim 1 an,apar din "negura" strainatatii minim 20 miliarde euro ! Nu va imaginati cati bani au baietii "destepti " afara !...N-am eu ce sa la vand de cati bani ar putea aduce.Si,mai am o mare framantare personala : oare unde e diferenta dintre dobinda cu care Romania s-a imprumutat la FMI si dobanzile practicate de banci catre terti ???
  10.  5 alma
    4 January 2010 :: 8:55 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Afirmatia dvs este adevarata pana la un punct. Daca e sa ne referim la puterea de cumparare astfel incat piata imobiliara sa se deblocheze atunci visam cai verzi pe pereti.
    Pentru ca fata de oferta imensa, cererea e infima iar cererea solvabila abia palpaie.
    Cred ca inainte ca piata imobiliara sa se deblocheze e nevoie ca mai intai economia sa se relanseze. Pe alte baze decat cresterea bazata pe consum.

    @alma Am eu o reteta "minune" pentru romani si toti ma cred si ma fac nebun! MUNCA MAI MULTA! Cand cineva imi spune ca e criza in Romania imi vine sa rid...Uitati-va acum la romanasi ca ,si-au luat din nou 2 saptamani concediu.De cate ori am fost in SUA ii intrebam pe oamenii de rind cat au liber dupa sarbatori? Raspuns:in ziua respectiva-in cel mai bun caz,si a doua zi.La noi,poporul e atit de "speriat" de criza ca nici nu prea mai vine la munca.Concluzie:suntem un popor neinfricat! Ca sa revenim la imobiliare...Cui sa dea bancile noi credite?Neinfricatilor sau firmelor care au angajati "spariati" de criza? Raspuns real : STATULUI ROMAN,fara riscuri,fara stress! Hai sa fim seriosi cu relansarea economica anul asta.
  11.  4 Popescu
    4 January 2010 :: 8:32 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dan, nu stiam ca trebuie sa cerem aprobarea lui Vladescu ca sa putem face investitii profitabile. Bursa a crescut in 2009 cu 150-200%. Fara aprobarea lui Vladescu.
    In plina criza.
    Cam rigida filozofia ta investitionala

    @Popescu Am facut si eu un curs de broker candva...In momentul in care am aflat ca la bursa e bine sa bagi exact atitia bani cat nu ai nevoie,AM PLECAT! Pur si simplu.Unii au nevoie de totii banii lor si prefera sa-i gestioneze personal.Altii,au puterea/curajul/inconstienta sau abilitatea sa-i lase pe altii sa se joace cu banii lor. Fiecare cu stilul lui. N-am jucat niciodata niciun leu/dolar/euro la bursa/cazino etc.Trebuie sa fii facut pentru asa ceva!
  12.  3 Popescu
    4 January 2010 :: 8:22 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos foarte bun articolul. E clar ca exista inca un gap ireconciliabil intre cerere si oferta.
    Ca sa se intalneasca cererea cu oferta, nu e suficient sa reduci asteparile vanzatorilor dar si sa dai incredere cumparatorilor. Care cumparatori insa? Investitorii profesionisti vor sange. Investitorii amatori in marea lor majoritate vor rata perioada asta pentru ca gandesc si actioneaza in turma.

    @Popescu Merci.Asteptarile vanzatorilor pot fi reduse de 3 factori:"foamea",frica _ ca nu mai iau maine cat pot lua azi,creditele !!! Problema e intr-adevar cu increderea cumparatorilor.Nici eu n-am reusit mare lucru sa schimb in acest sens si,crede-ma,pot fii al naibii de convingator! Oamenii care mai au bani NU VOR SA RISTE,nu in sensul ca nu-i mai intreseaza investitiile imobiliare ,ci pentru ca NU VOR SA LE SCADA STANDARDUL DE TRAI ACTUAL,ramanand cu mai putine lichiditati.Aici e problema. Investitorii profesionisti asteapta.dar,ar putea sa astepte in final degeaba.Am o mare dilema in acest sens.Investitorii care trebuie sa cumpare pentru necesitati personale vor fi castigatorii certi ai ACESTUI AN.
  13.  2 rezidentiAlex
    4 January 2010 :: 7:22 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Interesant punct de vedere: 2010 – anul cumparatorilor. Nu mai sunt prea multi cumparatori, dar ei vor face legea. Vor fi ei speculatori? sau vor fi mai degraba cei pentru care este necesar sa cumpere o locuinta?
    Interesanta si remarca referitoare la dezvoltatorii care vor vinde si la preturi derizorii. Dar aici inca o intrebare: cat de “safe” este sa cumperi la un pret foarte mic?

    De fapt eu cred ca in imobiliare anul acesta va fi decisiv. Acum se va vedea cine mai ramane si cine dispare. Si chiar nu va mai conta cat de “insangerati” vom iesi din 2010, ci faptul ca am reusit sa trecem de aceste momente…

    @rezidentialex 1. Si una si alta.Mai mult pe necesar ca numar,mai putin pe speculativ,dar mult mai mult ca sume! 2. Foarte sigur! Verifici actele,ce naiba! 3. AI DREPTATE ! Va fii "anul zero" _ anul unui nou start ! Eu asa il vad."Cine poate oase roade,cine nu..ramane-'n spate sau moare!!"
  14.  1 Dan
    4 January 2010 :: 5:29 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Azi vladescu a dat prima “impresie oficiala” in privinta crizei economice in romania: 2 ani.
    E timp de cumparat (daca se mai merita!!!) girla. deviza ar fi: Cumpara fara sa te grabesti, ai timp berechet.
    Cine cumpara pe bani imprumutati cu gindul la o specula mica de genul 50-100% (ban pe ban) profit la 1 an – 2 o sa-si fringa gitul.
    Eu cred ca a venit rindul investitorilor pe perioada medie si lunga, iar asta doar in conditiile in care stiu ce-i aia o investitie nu ca pina acum cind absolut toata lumea se pricepea la fotbal, politica si imobiliare (specificatie: pot fi investitori mici, mari sau mijlocii – dar sa fie condusi de inteligenta si ceva mult mai multa experienta in investitii)
    Parerea mea

    @Dan Depinde de la caz la caz...

Pages: « 3 2 [1] Show All

Lasa un comentariu

Cauta
info
Ultimele oferte
Spatiu comercial
SU: 40 mp
SC: 45 mp
2.000 EU/luna 50 EU/mp/luna
Ultimele Comentarii
DD > Nici mie nu mi se pare lux ceva ce oferi la inchiriat la 900 euro pe luna. Nu cred ca e nevoie de vreo invitatie speciala ca sa vizionezi Stej...
@ PopescuRetine! Luxul e rar! In Romania e precum floarea de colt! Am o invitatie la Stejari si ti-o dau tie daca vrei. Eu am vazut ce este pe acolo s...
Dragos Dragoteanu nici asta nu ti se pare lux?http://www.zf.ro/proprietati/cum-arata-apartamentele-pe-care-tiriac-doreste-sa-le-inchirieze-in-stejarii...
Cea mai tare afirmatie a acestui articol: "Singurul lucru cert e criza, care sta sa apara. Dupa colt." Dragos Dragoteanu nu stiam ca la tine criza nu ...
De ce se plange toata lumea ca agentii sunt ori pungasi ori neprofesionisti sau pur si simplu banditi eo o chestie de procesare a populatiei dar voi c...
Blog IMOPEDIA
Maria Seder Neda
02-Sep-2010
În prima săptămână de toamnă am fost bombardaţi cu informaţii, previziuni (multe sumbre) şi lansări de campanii, concursuri şi produse. Ca să pornim cu dreptul în ace
Imopedia RUN
19-Aug-2010
Clisee, ticuri verbale, etichete si hiperbole. Le folosim peste tot: acasa, la birou, in articole scrise,  cand prezentam stiri, cand iesim cu prietenii la o bere, doua, trei..
Bloguri AFILIATE IMOPEDIA
Valentin Ionescu
08-Sep-2010
Dom'le, deja mi s-a facut foame cand ma gandesc la gratarul ala de maine din Piata Constitutiei... In ultima vreme am auzit ca au functionat foarte bine componentele expozitionale
Daniel Dobre
29-Aug-2010
Intentionam ca in acest week-end sa schimb postul, insa nu subiectul urmator il aveam in minte. Totul a pornit de la un comentariu al unui cititor al acestui bloc, cel care se semn
Adrian Crivii
17-Aug-2010
Goana disperată după bani a Ministerului de Finanţe va avea, în mod sigur, efecte perverse de proporţii şi nu va reuşi decât în mică măsură să stingă foamea de finan
Tag-uri

piata imobiliara (1)
Uncategorized (36)

WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.

RSS Feed
Subscribe in NewsGator Online Add to netvibes Subscribe in Bloglines Add to Google Reader or Homepage Powered by FeedBurner

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Maria SEDER NEDA
Victor GRIGORE
Blog RUN
Imobiliarii

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presa
Evenimente imobiliare
Stiri imobiliare