Activele toxice bancare si negarea realitatii

1. Cea mai mare spalare de bani se face in sistemul bancar!
Daca credeti ca acest fenomen nu se cunoaste la nivel macro, va inselati. Bancile ies “basma curata” cu bilanturile pozitive pentru ca baga sub pres “gunoiul” rezultat, dupa ce numara activele neperformante. De la firma mama, la un alt SRL din dotare, apoi inca o data si tot asa, pana la victoria finala. Falimentul! Oare? Cu Mugur Isarescu Guvernator mi-e greu sa cred ca vor exista banci care clacheaza. Ar fi un esec personal si asa ceva nu se poate. Comunismul e in sangele BNR. Cum sa dea faliment o banca in Romania? Dau in tarile care vor sa mearga inainte, sa iasa din criza, sa evolueze intr-un capitalism autentic, nu la noi. Ce poate fi mai “frumos” decat sa negi realitatea, sa nu vezi ce e vizibil si sa uiti de ce nu-ti convine sub “cupola” BNRaului? Daca mai sta mult acolo, actualul Guvernator ar putea fi impaiat direct pe scaun, ca sa nu apuce drumul spre… Targoviste.

2. De ce sa nu te imprumuti, daca ti se cere?!
Vigilent nevoie mare, de la Bancorex incoace, BNR stie ce face! Imprumuta in nume propriu 7 (sapte) miliarde de euro de la FMI, plateste dobanda pentru banii respectivi doar sa-i tina in rezerva si pentru pastrarea inflatiei sub control. Parca ar muri cineva daca e inflatie in Romania!? Polonia a evitat criza pentru ca a trecut prin inflatie, Turcia are a doua crestere economica mondiala fiindca s-a lovit de acelasi fenomen, altii au penetrat inflatia si au iesit din recesiune cu capul sus. In schimb, la noi, unii ridica slavi in fata “specialistilor” BNR, care ingroapa IMM-urile pe banda rulanta. Acum, odata cu deschiderea Muzeului BNR o sa mergem in vizita precum credinciosii catolici  la Vatican si o sa ne minunam in fata tablourilor de pe pereti ca enoriasii la sfintele moaste. In loc sa ne facem cruce de cat de jalnic arata sistemul bancar romanesc si de cate generatii trebuie sa plateasca pentru nemernicia unora, ne facem turisti in propria tara, pe baza comisionului obligatoriu pe care il percepe BNR-ul la fiecare tranzactie bancara! Autentic! Misti orice ban, hop, apare si taxa BNR – stat in stat – ca sa umfle rezerva valutara.

3. Ca la noi la nimenea! Traiasca BNR!
Ce poate fi mai relevant la BNR decat politica monetara a dobanzii de referinta? La noi e… 6,25%, in SUA e 0,25 – 0,5%, Banca Centrala Europeana are 0,75 – 1%, Japonia, mult sub aceste cifre si exemplele pot continua! Ce mai, suntem campioni! In prostie si incompetenta. Inventam roata in sistemul financiar-bancar. Dar oare toti romanii sunt retardati? Chiar toti vor accepta la infinit experiente nefericite pe banii si munca lor, pentru “idealurile” mai-marilor zilei?
Eu ii invit pe teoreticienii de elita, mari cunoscatori ai macroeconomiei, sa iasa putin pe strada sa vada cum traieste romanul de rand si apoi sa mearga in orice alta tara cu dobanda de referinta diferita sa vada cum traiesc oamenii de acolo. Si, daca au un gram de bun simt si pot sa recunoasca, vor vedea diferenta instantaneu! Polonia si Cehia ar fi niste destinatii indicate.

4. Deci, unde sunt activele toxice bancare?
Daca as spune scurt ”printre noi” nu as gresi cu nimic! Da, poporul roman va plati cu varf si indesat toate activele toxice bancare si creditele neperformante. Cum? Simplu! Noi toti am devenit toxici si complici la faradelegile statului! Daca nu strigi inseamna ca accepti! Toti banii imprumutati de la FMI nu au nicio baza legala!!! In plus, statul se imprumuta si de la bancile straine din Romania, prin Ministerul Finantelor Publice, garantand 100% creditele respective! Atunci, cine credeti ca plateste dobanzile banilor? Noi, pulimea, toti “bivolii” cu cetatenie romana! Iata de ce nu poate da nicio banca straina faliment in Romania! Profitul in acest caz e sigur si vine… stand! Imprumuti statul si astepti! Ce-ti mai trebuie sa dai credite la toti palmasii care creaza locuri de munca, fac productie, incearca mici afaceri sau se zbat sa supravietuiasca in “jungla’’ creata in sistemul bancar, sub obladuirea BNR? Totul e pus la punct pana in cele mai mici detalii! Mugurel are grija personal de asta! Interzice astazi niste comisioane si maine bancile inventeaza altele! Doar nu credeti ca nu exista o compensare? Activele toxice bancare sunt in buzunarul fiecarui cetatean roman.

Ceausescu a adus poporul in genunchi si l-a umilit sub pretextul binelui, al viitorului luminos. BNR-ul are exact acelasi comportament. Sub pretextul stabilitatii cursului de schimb si al mentinerii inflatiei submineaza economia nationala, dand aripi si oferind “pe tava” profituri uriase bancilor straine.

Va aduceti aminte de reclama de la FNI (Fondul National de Investitii)? Hai, putin efort! Dau o masa la o terasa din fata sediului BNR oricarei persoane care gaseste un link catre reclama respectiva! Vorbesc serios! Faceti rost de ea si postati-o! E relevanta si pentru actuala politica a BNR!

BNR vegheaza pentru tine!!

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google

Share/Save/Bookmark

13 Raspunsuri pentru “ Activele toxice bancare si negarea realitatii”

  1.  13 Popescu
    17 July 2010 :: 2:24 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Exact Dragos Dragoteanu, adevarul doare: ti-am atras atentia ca Euroinvest promoveaza reclama care dezinformeaza, si care a fost reactia ta?

    In loc sa imi multumesti ca ti-am atras atentia -fapt normal in cazul in care era o scapare, sau era neintentionata, asa cum cu eleganta a procedat Razvan Munteanu- tu ai reactionat cu atata violenta de parca ti-as fi stricat apele.

    Iti doresc mult succes Dragos Dragoteanu, dar mi-e teama ca tu esti un impostor !

    @Popescu Sa fii sanatos Popescu! Daca tu crezi ca, pe blogul meu, las "domni" ca tine sa scuipe si apoi eu ling, esti naiv. Cand am vazut ca ai insistat si dupa ce Razvan Muntean ti-a dat raspunsul, mi-am dat seama ce caracter ai. Am vazut cat esti de dezamagit ca nu m-ai prins! Si, apropo, firma mea se numeste EUROEST, nu Euroinvest. Marlania "salveaza" Romania! Dar, ce mai conteaza... Popescu sunt atatia, Dragoteanu Dragos e unul singur!
  2.  12 Popescu
    16 July 2010 :: 12:16 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos Dragoteanu, un astfel de limbaj nu are nici o scuza ba mai mult, te descalifica. Tu nu ai nevoie sa te “terfeleasca” cineva, pentru ca te terfelesti singur.

    Cat despre copii tai, ii compatimesc daca le dai o astfel de educatie. Traim in secolul 21 si nu in era Robin Hood..

    @ Popescu Mai bine "descalificat" ca mine decat complexat si frustrat ca tine! Cat despre copiii mei, te asigur ca sunt la cea mai buna scoala din Romania si niciunul nu va studia in tara dupa terminarea liceului. Relaxeaza-te, tara e plina de impostori ca tine! Adevarul doare cand e spus sau auzit!
  3.  11 Paula
    15 July 2010 :: 8:59 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dle Dragoteanu de ce iti jignesti interlocutorii?

    @ Paula Jignesc pe toti cei care ma jignesc, prin comportamentul lor! Nu e vina mea,e genetic! Si copiii mei sunt la fel si sunt mandru ca nu se lasa terfeliti de nimeni!
  4.  10 Marius Eftimie
    15 July 2010 :: 4:40 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Cu siguranta o sa-ti urmeze ’sfatul’, dar aici se simtea mai bine.
    Tare ii placea sa te intepe, era amuzant.
    Toate cele bune!

  5.  9 Marius Eftimie
    15 July 2010 :: 8:53 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    :) ma intrebam cat mai rezista Popescu pe blog… (din nou!)
    Pacat, este/era singurul care iti mai raspunde/a DD

    @Marius Eftimie Sunt atatea bloguri ca poate sa se dea "domn" si pe altul!...
  6.  8 Popescu
    14 July 2010 :: 5:32 pm
      2 (1/3) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos Dragoteanu, din pacate asta e nivelul tau..

    @ Popescu Ai dreptate, nivelul meu imobiliar e infinit peste nivelul tau!
  7.  7 Popescu
    14 July 2010 :: 1:50 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord
    @Popescu Cand vei iesi pe strada si e soare sa-ti suspectezi si umbra care te inconjoara! Daca cumva te pisi pe parcelele ce-ti apartin, sa-ti aduci aminte ca ti-a spus Dragoteanu ca esti un nesimtit, care considera ca Euroest face reclama falsa. Pacat de inteligenta ta daca nu esti in stare sa iesi in evidenta cu ea, decat prin parsivitate, falsitate si perversitate imobiliara. Pentru conformitate, Dragoteanu Dragos.
  8.  6 Popescu
    14 July 2010 :: 11:08 am
      7 (0/7) NU sunt de acord Sunt de acord

    Razvan Muntean deci de la voi era nu de la ofertant.
    Am deschis subiectul pentru ca eram curios doar care poate fi eficienta unui anunt care se bazeaza pe dezinformarea intentionata sau neintentionata a potentialilor cumparatori.

    Nu poti scrie “Vand BMW” si cand dai click sa gasesti o Dacie troglodita, doar pentru ca ambele sunt masini. Macar pentru faptul ca cel care isi cauta Dacie o sa dea doar peste BMWuri..

  9.  5 Ion
    14 July 2010 :: 9:39 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Reclama la FNI: http://www.youtube.com/watch?v=1Bt4aXhLi6k

    Eu nu vreau o masa la o terasa din fata BNR, vreau doar sa va felicit pentru inteligenta si curaj si sa va doresc mult succes in continuare.

    @Ion Multumesc Ion! Oferta mea ramane valabila, oricand!
  10.  4 Razvan Muntean
    13 July 2010 :: 6:18 pm
      0 (2/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Popescu – Anunturile respective mentionau regiunea/judetul din care face parte respectiva proprietate. Avand la baza un proces automat, regiunea Bucuresti/Ilfov este denumita generic “Bucuresti”. O sa facem o delimitare intre Bucuresti si Ilfov ca sa fie mai clar pentru toata lumea.

    P.S. Odata ce intri pe oferta scrie explicit, “Bucuresti, Zona: Afumati”,

    Merci de sesizare.

  11.  3 funky
    13 July 2010 :: 5:10 pm
      0 (1/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    eu cred ca problema noastra principala este faptul ca am aderat prea repede la UE. am aderat dupa o tranzitie inceata marca iliescu. n-am facut nimic ca lumea. ca traitor in economia reala din 1995 va spun ca prin 2001-2002 eram in plopul plopilor.de fapt in romania noi nu am avut o creste ca lumea decit vreo 5-6 ani din ultimii 20. asta e realitatea. sa va spun de ce eu ‘funky’ n-am crezut niciodata in ‘miracolul’ economiei romanesti : ptr. ca in sectorul meu au fost intotdeauna acumulate mega-mega datorii ale clientilor catre furnizori. intotdeauna (putin mai bine prin 2006-2007) au existat datorii care s-au acumulat. si asta ptr. ca multe firme pierdeau bani. cei care faceau bani in loc sa aiba un cash flow corect si sa urmareasca incasarea banilor (la dvstr in imobiliare e banu jos si ochii pe usa) au preferat sa vinda mai mult (cota de piata) si sa incaseze cind poate clientul sa plateasca. stiti citi au dat faliment cind a inceput criza ? sute. multinationalii au adus bani de acasa. stiti citi antreprenori si-au luat masini, au cumparat terenuri si masini de lux cu banii furnizorilor in loc sa-si cumpere masini si utilaje ? sute. dupa parerea mea principala cauza a crizei din romania nu este neeaparat BNR care a facut si face multe greseli (dupa parerea mea cea mai mare e ca incearca aderarea la euro) ci f.f slaba calitate a managementului si a intreprinzatorilor. va asigur ca cei care au avut un cash flow corect (si cunosc destui) au facut anul trecut profituri record (profitind de degringolada celorlalti). si ptr. ca vorbeati de turcia : tocmai m-am intors din antalia unde la hotelul la care am stat erau zeci (sa nu zic sute) de familii de romani. un numar incredibil de mare (ceva mai putin ca cei din EX-URSS). nu era chiar asa de ieftin (cam 1000 euro/persona/7 zile); am intilnit vreo 3 fam de bugetari(cu 2-3 copii fiecare) care se plingeau ca nu stiu daca la anu’ isi mai permit sa vina acolo ca le-au taiat salariile. stiti ce ma impresioneaza de fiecare data cind ma duc la turci : faptul ca muncesc de innebunesc. in romania nu exista nici macar un singur hotel sau restarant in care bucatarii si ospatarii sa fie in stare sa presteze macar 2 zile/an ceea ce fauc turcii sezon dupa sezon. nici macar teoretic. poate si d-aia au crestere si noi nu avem.
    si mai cred ca daca cumva turcii intra in UE(cu toate regulile si regulamentele) s-a dus cu competitivitatea lor.

  12.  2 Popescu
    13 July 2010 :: 11:57 am
      2 (2/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos Dragoteanu, poti sa oferi onoratei audiente o explicatie la anunturile Euroest de “vanzare teren in Bucuresti”, care dupa ce dai click constati ca de fapt sunt terenuri situate in Afumati, Branesti?

    Ma refer la e explicatie care sa nu reprezinte un atentat la nivelul nostru de inteligenta cum ar ar fi acela ca e o tehnica secreta de marketing de-a ta..

    @Popescu Nivelul tau de inteligenta e net superior cititorilor de pe alte bloguri! O sa vorbesc cu IMOpedia si schimbam situatia in favoarea parcelelor dvs.
  13.  1 Dan
    13 July 2010 :: 11:26 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    o mica completare,
    a doua jumatate a anului 2009:
    inainte de imprumuturile fmi, in bnr existau rezervele minime obligatorii ale bancilor cu dobinzi de circa 3 %. O buna parte din ele au fost date inapoi bancilor si inlocuite cu banii fmi- la o dobinda de 5%.
    RMO-urile care au ajuns la banci au fost schimbate in lei (e vorba de multe miliarde euro) si imprumutati statului-mafiot roman pt a se pastra un climat caldut si propice alegerilor din noiembrie 2009… pe dobinzi foarte mari de circa 12-14%.
    Isarescu impreuna cu mediul politic (recte basescu) asigura bancile ca-si vor recupera miliardele de lei imprumutate statului roman la un curs interbancar mai bun sau cel mult egal cu cel la care au schimbat in 2009 pt a nu pierde practic in euro ci a avea un cistig suplimentar fata de dobinzile imense garantat…
    Intervine prabusirea economica a tarii in 2010 (asa cum era si normal pt cei care mai gindeau logic anul trecut si au votat impotriva actualilor borfasi-smenari de la putere) iar bancile impreuna cu cei care au creditat in fata lor profiturile imense, recte isarescu si basescu trebuie sa faca orice este posibil pt a pastra un curs “normal” la care sa-si recupereze miliardele de euro imprumutate statului anul trecut.

    Peste toate acestea troneaza fmi-ul care-si freaca miinile de bucurie pt ca a gasit niste borfasi lacomi si *** care au pus tara pe butuci astfel incit sa fie nevoie de imprumuturi fara numar fara numar…

    mai pe intelesul tuturor:
    anul trecut campania electorala a fost asigurata de catre doua categorii de grupuri “de interese”
    1- bancherii (inclusiv fmi-ul) care au asigurat fentarea recesiunii prin imprumuturi criminale catre un stat mafiot aflat in cea mai scumpa campanie electorala
    2- toti maimutoii care au bagat bani cash in campania electorala a tovarasului suprem, pt viitorele furturi din contracte (uneori au imprumutat chiar bani de la banci pt a cumpara un viitor loc de lipitoare de la bugetul statului)

    Sint 3 variante de iesire din criza:
    1- renuntarea la furturi (e vorba de multe miliarde anual: contracte hidroelectrica, gaze, asfaltari, achizitii, agricultura, insula mare a “galatiului” etc. – iau foc toti mafiotii care au stat cu bani cash in campania electorala
    2- redresare macroeconomica prin crestere naturala a inflatiei asa cum a fost in polonia… timp de citeva saptamini sau luni – doar ca aici pierd bancile care au imprumutat miliarde de lei guvernul roman citeva sute de milioane de euro (poate chiar mai mult)
    3- distrugerea completa a tarii prin saracirea totala a populatiei sub limita de supravietuire pe termen lung prin impozitare si taxare feroce

    p.s. dupa ce-si iau bancile imprumuturile in lei fata de statul roman (prin noiembrie daca nu ma insel) si le transforma inapoi in euro… cursul leu-euro o sa explodeze prin tiparnita bnr-ului astfel incit catastrofa o sa fie totala si completa

Lasa un comentariu

Cauta
info
Ultimele oferte
Spatiu comercial
SU: 40 mp
SC: 45 mp
2.000 EU/luna 50 EU/mp/luna
Ultimele Comentarii
DD > Nici mie nu mi se pare lux ceva ce oferi la inchiriat la 900 euro pe luna. Nu cred ca e nevoie de vreo invitatie speciala ca sa vizionezi Stej...
@ PopescuRetine! Luxul e rar! In Romania e precum floarea de colt! Am o invitatie la Stejari si ti-o dau tie daca vrei. Eu am vazut ce este pe acolo s...
Dragos Dragoteanu nici asta nu ti se pare lux?http://www.zf.ro/proprietati/cum-arata-apartamentele-pe-care-tiriac-doreste-sa-le-inchirieze-in-stejarii...
Cea mai tare afirmatie a acestui articol: "Singurul lucru cert e criza, care sta sa apara. Dupa colt." Dragos Dragoteanu nu stiam ca la tine criza nu ...
De ce se plange toata lumea ca agentii sunt ori pungasi ori neprofesionisti sau pur si simplu banditi eo o chestie de procesare a populatiei dar voi c...
Blog IMOPEDIA
Maria Seder Neda
02-Sep-2010
În prima săptămână de toamnă am fost bombardaţi cu informaţii, previziuni (multe sumbre) şi lansări de campanii, concursuri şi produse. Ca să pornim cu dreptul în ace
Imopedia RUN
19-Aug-2010
Clisee, ticuri verbale, etichete si hiperbole. Le folosim peste tot: acasa, la birou, in articole scrise,  cand prezentam stiri, cand iesim cu prietenii la o bere, doua, trei..
Bloguri AFILIATE IMOPEDIA
Valentin Ionescu
08-Sep-2010
Dom'le, deja mi s-a facut foame cand ma gandesc la gratarul ala de maine din Piata Constitutiei... In ultima vreme am auzit ca au functionat foarte bine componentele expozitionale
Daniel Dobre
29-Aug-2010
Intentionam ca in acest week-end sa schimb postul, insa nu subiectul urmator il aveam in minte. Totul a pornit de la un comentariu al unui cititor al acestui bloc, cel care se semn
Adrian Crivii
09-Sep-2010
Deși piața de capital are ca rol primordial atragerea de surse financiare la costuri rezonabile pentru capitalizarea companiilor, aceasta nu își face simțită efectul benefic
Tag-uri

piata imobiliara (1)
Uncategorized (36)

WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.

RSS Feed
Subscribe in NewsGator Online Add to netvibes Subscribe in Bloglines Add to Google Reader or Homepage Powered by FeedBurner

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Maria SEDER NEDA
Victor GRIGORE
Blog RUN
Imobiliarii

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presa
Evenimente imobiliare
Stiri imobiliare