Bordelul si incompetentii fiscali

Noul Cod Fiscal se bazeaza pe apucaturi de curva sau reguli de bordel. Cred ca reprezentantii Ministerului Finantelor, inainte sa propuna modificarile acestuia, au facut o descindere la un asemenea stabiliment, ca sa vada modul de colectare a taxelor. Altfel, nu se explica cum de le-a venit ideea ca impozitele sa fie platite in avans! Adica, nu stii cum o sa-ti mearga afacerile anul asta, nu stii daca o sa ai bani sa platesti, dar impozitele ti se cer de la inceput. Probabil, dupa ce s-au uitat bine in “ograda” trezoreriei, autoritatile au decis ca bordelul are reguli bune si curvele au dreptate… Modul de taxare in avans, li se potriveste “manusa” si baietilor de la finante. Pacat ca, nici pana acum,  nu au fost in stare sa impoziteze prostitutia. I-au furat numai modelul. Nu conteaza daca-ti place, nu conteaza daca vrei sau daca poti sa platesti. Important e ca trebuie, esti obligat. In avans.

Dracu’ ne-a pus sa intram in afaceri?!… Unora deja le pare rau. Vrand-nevrand, oamenii de afaceri risca sa se imbolnaveasca la propriu daca ajung la cheremul “bordelului“ numit Ministerul Finantelor Publice. Totul legat de un stres cronic, de “impotenta” de plata, de “scurgeri” de lichiditati nejustificate etc. In imobiliare, toate aceste noi “perversiuni” ordinare se vor traduce in scurt timp in falimente/insolvente in masa, pana cand MFP nu va mai avea de unde sa ia impozite. Poate, de la… ANL-ul doamnei Udrea si din programul Prima Coasa! Personal, am prevazut ca ni se pregateste ceva dupa alegeri, asa ca Euroest a fost pe pierdere anul trecut, astfel incat de la mine statul o sa primeasca exact ce-mi place mie mai mult sa dau. Legal, oficial si la timp.

Istoria imobiliara se scrie cu episoade dureroase. Numai dezvoltator imobiliar sa nu te fi facut dupa 2005. Adica, ce-i trebuia romanului constructii noi, companii private de antreprenoriat imobiliar? Doar era infiintat ANL-ul, iar poporul se putea servi in timp cu produse imobiliare de la stat, cu preturi mici si pe termen nelimitat. Asa ca, autoritatile fiscale i-au lasat pe dezvoltatorii privati cu “ochii in soare”, fara sa dea norme de aplicare a TVA-ului la imobilele nou construite si vandute in regie proprie. Aceiasi  reprezentanti ai MFP, dupa ce au frecat-o (legea) prin birouri la greu, primind salariile integral, la timp si cu bonusuri consistente de multe ori, anul asta si-au adus subit aminte ca trebuie sa colecteze TVA-ul aferent vanzarilor pe imobile facute dupa 2006, de la antreprenorii privati, persoane fizice. Adica, exact de la “fraierii” care au avut initiative, au riscat si au miscat ceva in imobiliare, in perioiada in care ANL-ul se ocupa de repartitii date pe relatii si, ati ghicit, spagi!…

Ati auzit de vreun salariat/bugetar din Ministerul Finantelor care a refuzat sa ridice salariul pentru ca era preocupat de starea de tensiune/nesiguranta a dezvoltatorilor imobiliari privati, cand acestia veneau de buna voie si de buna credinta la fisc sa intrebe cum se procedeaza cu plata TVA-ului? Eu nu. Acum, incompetentii de la fisc vaneaza investitorii imobiliari privati (aia care mai supravietuiesc financiar!) ca sa le ia ce le-a mai ramas! Doamne fereste sa-si asume cineva raspunderea din partea statului! Sa-si ceara scuze?! Sa gaseasca alte solutii, tratand contribuabilul ca pe un partener, nu ca pe un infractor. NICIODATA! Ei, incompetentii statului, inca o duc bine, chiar foarte bine, pentru ca statul se imprumuta de la bancile comerciale straine si de la FMI ca sa aiba bani de unde sa plateasca salariile bugetarilor. Cine plateste dobanzile la banii imprumutati? Pulimea, adica noi, contribuabilii de rand.

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google

Share/Save/Bookmark

100 Raspunsuri pentru “ Bordelul si incompetentii fiscali”

Pages: [2] 1 » Show All

  1.  100 Serban
    8 March 2010 :: 8:37 am
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Am citit o parte din comentarii si m-am ingrozit. Toti dau sfaturi si se lamenteaza .
    In conditiile in care profitul la anumite tranzactii ( asa cum mentionati ) a ajuns si la 500% sincer statul ar trebui sa ia nu doar TVA ci si o cota de 30% din profit , Sa nu uitam ca o parte din terenurile vindute au avut facilitati aduse de comunitatile locale .
    In general , dupa opinia mea , imobiliarele nu sunt decit o speculatie la nivel mare ,fara nici un impact major in dezvoltarea tarii in ansamblul ei . Daca sa spunem ca unul are pe persoana fizica asa cum se spunea in comentarii 100 case statul ar terbui sa vina sa-i aplice un impozit progresiv care sa-l usuce mu cum e acum ….. prima casa baza 1 , a doua pina la a zecea cu 5% mai mult si tot asa . Daca a avut bani sa le faca sa scoata si impozitele aferente ca doar nu trebuie sa-i fie mila statului de el .
    Faptul ca cineva se lauda ca a cistigat ” absolut toate procesele cu primariile ” nu ma mira absolut de loc deoarece stim cit de slab se apara statul nostru …vezi toate despaguburile acordate la tot felul de agarici care au avut un teren sau casa acum un secol …. de legea !0 bat-o vina .

    @Serban Sper sa nu ramai ingrozit!...
  2.  99 Dan
    7 March 2010 :: 3:33 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Azi vorbeam de un succes imobiliar cu niste prieteni: anul trecut in 2009 un prieten al unui prieten a construit ceva vile intr-o zona in bucuresti, le-a adus pina la rosu si s-a oprit sa le mai finalizeze, din cauza fricii, astfel incit le-a bagat la vinzare la rosu .Urmarea… nu a vindut nici una. Prietenul meu ii da ideea sa le termine de finisat (mai erau ceva bani) recompartimentate astfel incit sa le vinda ca ap pe etaje … p+1+m, iesea pe la 60-65 k media (curte, loc de parcare, utilitati). A vindut 90% din ele la un profit mai mare decit daca le vindea intregi… nici unul prin prima coasa.
    Pun intrebarea: acum ce o sa mai faca, mai construieste?!!! Zice da, a zis ca o sa-si construiasca o alta viata intr-o alta tara fara birocratia si nemernicia “autoritatilor” din tara noastra … trist dar adevarat.

    Dragos, sistemul asta este incapabil sa se reseteze din interior … tare mi-e teama de implozie si sa vezi atunci distractie cu dobinzi astronomice din cauza gradului de risc al tarii … grecii o sa vinda corfu la nemti si au scapat, noi ce vindem?!!! Propun inca de acum sa vindem toata tara la nemti … devenim land german si am scapat de parasutele noastre autohtone

    @Dan Poate fi o varianta. Important e sa vrea si..."Grivei"!
  3.  98 Popescu
    6 March 2010 :: 10:31 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Era un joc de cuvinte, nici un fel de comparatie, cel mult o gluma nereusita

    Sila imi e mie, cand eu stau ca prostul sa fac calcule de TVA pe care vreau sa il platesc corect si cinstit, pe cand astia isi trec spaga in exceluri si se inregistreaza pe video

  4.  97 Popescu
    6 March 2010 :: 9:17 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Condamnati sa reusiti? Foarte bine baieti

    Primarul imobiliar Solomon nu a reusit decat sa fie condamnat, pentru ca a umblat cu ocaua mica..

    @Popescu Mai ai putin si iei din nou "pixul" in mana si mai rezolvi inca o data problema. Sa nu ne confunzi pe noi Popescule cu cacatii din anumite institutii al statului care traiesc sau prospera numai din spagi. Cel putin cand vorbesc eu,tu poti sa iei linistit notite in domeniu imobiliar. Personal,am cateva procese cu diverse primarii,pentru ca am refuzat sa intru in "hora" lor. Intimplator,LE-AM CISTIGAT PE ABSOLUT TOATE! Asa ca,daca vrei sa nu te fac muci pe blogul asta,te rog eu respectuos sa nu incerci sa faci comparatii intre niste amariti ca noi si niste ordinari care traiesc de pe urma unor asa zisi investitori imobiliari. E doar un sfat.
  5.  96 Valentin Ionescu
    6 March 2010 :: 7:07 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Dragos
    Nu ma sperie ideea in sine (imi place expresia la nebunie), ci cat de bine ai descris-o in 3 cuvinte: “condamnati sa reusim”. Cel putin pe mine unul ma caracterizeaza 100%.
    @Popescu
    Pai nu asta se intampla de 20 de ani? Invitatii peste invitatii la evaziune. Eu unul asa vad peisajul fiscal, cu mici exceptii.

  6.  95 livium
    6 March 2010 :: 7:02 pm
      0 (1/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    de ce intreb de Romania Invest, pentru ca au la conducere un evreu tanar si rau. si mixul lor de apartamente nu stiu daca e rau sau bun, au apartamente in ten blocks, residenz chitila, my dream in pipera etc. RI e un fond de investitii, cred ca cei care au bagat banii in fond, stiu ce riscuri isi asuma.
    unde sunt bagati evrei, intotdeauna stau cu un ochi pe ce fac si spun. in real estate, cred ca evreii sunt tari si in sensul bun si in sensul rau.

  7.  94 Popescu
    6 March 2010 :: 6:26 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Vali, mare adevar ai grait, TVA de 19% la terenuri vandute pe persoana fizica (la care am auzit opinii de avocati ca trebuie sa platesti si 16% din profit), deci un total de 30% din valoarea de vanzare a terenului, E O INVITATIE LA EVAZIUNE

  8.  93 Popescu
    6 March 2010 :: 6:22 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos mare smecher mai esti, cum o dai tu la intors in functie de cum se schimba conditiile meteorologice fiscale..

    @Popescu Dragul meu,la intors o dai tu,din abstinenta si frica de diverse. Mie,mi se rupe de orice control pentru ca sunt CORECT,chiar daca platesc cu scirba toate impozitele pana la ultimul leut.
  9.  92 Valentin Ionescu
    6 March 2010 :: 1:55 pm
      -1 (1/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Dragos
    Condamnati sa reusim… Bestial! Ai uneori niste chestii de ma sperii. Chiar nu as putea gasi o definitie mai corecta si bine spusa.
    Trebuie neaparat sa scrii o carte, gandeste-te serios la asta pentru cand va fi timp de asa ceva…
    @Popescu
    Stii de ce m-am suparat putin pe tine? Pentru ca vorbesti despre mine fara ca macar sa fii putin mai atent la ce scriu.
    Daca ma citeai cat de cat sau tineai minte, ai fi stiut ca mi-am exprimat FOARTE transant parerea personala despre TVA-ul pentru persoanele fizice, si nu o data.
    O repet special pentru tine:
    Mi se pare o absurditate dusa la extrem. In Spania se plateste intre 6,5 si 7%(predominant 7%, in functie de comunitatea autonoma respectiva) ITP (impozit pe transmisiunea patrimoniala) la o vanzare imobiliara de catre un particular, indiferent ca e prima, a doua, a mia sau ultima ;) in anul respectiv. ATAT!
    Mi se pare echitabil si te invita clar sa nu aluneci in evaziune. Deci TVA, o taxa care a fost conceputa PENTRU FIRME care produc sau presteaza valoare adaugata, trebuie sa ramana o taxa pentru ele, si nu pentru particulari. Dar la noi ca la nimeni…

    @Valentin Ionescu@Popescu Daca "CONDAMNATI" SA REUSIM te sperie,cum ar suna "CONDAMNATI" SA TOT FURAM! Titlul asta e o dedicatie pe care o sa le-o fac eu politicienilor intr-un editorial special.In curind!... @Popescu Eu il cunosc pe Vali-cat de cat-si pot sa te asigur ca baga in "pamant" cel putin 80% din agentii de vanzari din imobiliare.Ai ce discuta cu el,oricind si oriunde!
  10.  91 Popescu
    6 March 2010 :: 1:16 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, vad ca astia de la Fisc sunt pentru tine ba incompetenti fiscali si *** , ba seriosi si decenti. Sincer ma incearca un sentiment de confuzie cu privire la atitudinea ta fiscala

    Apropo discutam pe teme fiscale ca mi s-a parut la topic, nu neaparat de terenuri

    @Popescu ''PESTELE DE LA CAP SE IMPUTE!" Mie,imi plac vorbele din batrini si cred ca aici se potrivesc perfect. Degeaba vin in control niste oameni decenti si seriosi,daca trebuie sa puna in aplicare o lege cretina,facuta de niste curve si incompetenti fiscali-care au diferite functii. Aici e problema de fond. Oricum,m-au amuzat de la inceput,cand li s-a prezentat Registru unic de control si au spus: "vad ca aveti vizite dese si constante la Euroest!". "EVIDENT",am raspuns eu spasit de..mandrie!
  11.  90 Popescu
    6 March 2010 :: 12:46 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Parca il si vad pe baietul ala care are vreo 300 de loturi de casa ca se duce si zice la Fisc: Domle l-am luat pentru mine sa imi fac o casa, dar dupa aia m-am razgandit si l-am lotizat.
    Oare e corect sa aplici taxe dupa astfel de criterii subiective si neverificabile?
    Nu ar fi mai corect sa existe criterii cantitative, mai relaxate dar clare si de neocolit?

  12.  89 Popescu
    6 March 2010 :: 12:40 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    De exemplu in Franta e o regula clara: se plateste TVA de la 3 tranzactii in sus. Deci stie omul clar daca sare de 3 tranzactii plateste. La noi in Norme, se considera ca daca faci mai mult de 1 tranzactie e caracter de continuitate.

    La noi legislatia e cu atatia de daca si parca incat se vor crea multe inechitati. Am auzit de exemplu de cineva care a lotizat si vandut 6 loturi de casa fara TVA, pentru ca cica a demostrat ca a luat terenul in scop personal.
    Va dati voi seama cata competitie neloiala se va crea daca incap astfel de interpretari subiective?

    Ar fi mult mai echitabil si corect daca s-ar stabili un numar de tranzactii clar pe care daca il sari la revedere platesti TVA, fara alte multe interpretari.

    Dragos, pe cand un editorial pe tema TVA la persoane fizice?

  13.  88 Popescu
    6 March 2010 :: 12:29 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Bre Dane, daca iti faci calculele cu cat ramai dupa ce platesti TVA si celelate daraveli fiscale (ca mai sunt si altele) la vanzarea unui teren, avand in vedere si nivelurile la care criza din mintea oamenilor a dus piata, nu mai merita sa vinzi decat daca vrei sa faci munca patriotica.
    Munca patriotica inseamna asa: hai sa vand si eu un teren ca sa ajut patria sa incaseze un TVA ceva acolo.

    In plus, dupa ce vinzi, daca te duci cu banii pe piata, nu gasesti ceva care sa poata fi cumparat mai ieftin decat ai vandut tu (dupa ce scazi daravelile fiscale si celelate cheltuieli).

    Asa cum ti-am mai spus, TVA la nivelul asta inseamna omorarea totala a acestui sector, e o mare deosebire dintre TVA la aparatmente/case (unde se poate deduce) si TVA la terenuri cumparate de la taran cu TVA zero.
    Asta implicit va duce la cresterea preturilor la terenuri, dar asta pe masura ce Fiscul va intra in micul evazionist.

    @Popescu Maestre,te rog mai lasa terenurile tale in pace sa se "coaca" inca vreo 2-3 ani si incearca sa mai introduci pe blogul meu si alte probleme generale imobiliare de care ai auzit in piata de la altii care vand si altceva.
  14.  87 Ciprian
    6 March 2010 :: 11:46 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Livium
    Conteaza mai putin ce zic ei. Au sute de apartamente in afara Bucurestiului pe care nu vor reusi foarte curand sa le vanda. Putinele vanzari care se mai fac acum pe acest segment sunt strans legate de locatie. Au un mix incredibil de prost. Nu e o coincindenta ca au reusit sa vanda doar 5% din apartamente.
    Presupunand ca s-au finantat 100 % pana acum au reusit sa vanda doar ca sa isi plateasca dobanda. Deci din profitul pe care l-au gandit initial 5-7 % s-a dus deja pe apa sambetei. Daca mai stau 1-2 ani deja or sa intre pe pierdere doar datorita lipsei de cashflow. Nici macar nu aduc aminte de scaderile de preturi.
    Iar ei sunt cumparatori speculativi. Nu au venit in Romania sa ridice nivelul de trai la noi . Pana acum trebuiau sa duca banii acasa….

    @Ciprian@ LIVIU M Merg inainte cu "investitiile" in ochii actionarilor.Asta conteaza,perceptia pulimii norvegiene. Ce credeti ca nu au si ei looserii lor?!..
  15.  86 Dan
    6 March 2010 :: 11:05 am
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, las-o’n scaieti cu psiho-pupu-logia, ca parasutele de “guvernanti” ne-au bagat in *** pina-n git prin degringogalada totala, denumita “guvernare”: forfetar, prima coasa, ardei ghoerghe, dan bitman, udrea, vidianu, bersheanu, bleaga … numai unu si unu cei mai de valoare incompetenti ai tarii – “noi vrem sa facem da nu avem cu ce” – adio.
    Bai Popescu iar ai fost magistral la #81 cu abstinetnta, am ris cu lacrimi … da stai ca n-am inteles cum sta treaba in momentul de fata, tu te-ai calugarit ca te fugareste impozitarea lu dark side sa-ti ia si banii de prezervative iar eu am renuntat la abstinenta ca sa dau un *** la “statul” roman !!!

    @Ciprian, cit timp sint astia la guvernare si zero autostrazi in tara pe urmatorii 5 ani, atunci – dark side rules !!!

  16.  85 Catalin
    6 March 2010 :: 10:26 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Bine pusa problema , dar degeaba. Nimeni nu ne asculta si nici le pasa decat de ei. Problema cu plata impozitului in avans ca la *** o am si eu ca multi altii. Dar asta este adevarul STATUL ESTE O *** . Am o firma de constructii , nu prea mare dar in general ma descurc. Afacerile mele se deruleaza cu statul si de aceea in ultimul timp am probleme in derularea platilor. La fiecare inceput de an trebuie sa platesc in avans impozitul, indiferent daca am sau nu am de lucru. La sfarsitul anului trecut am reusit sa imi platesc aproape in totalitate impozitul datorat statului, ramanandu-mi un rest infim de 320 lei. La ultima plata facuta am intrebat cat mai am de plata la Finante. Doar 320 lei mai aveti mi sa raspuns. Asta pana la mijlocul lui ianuarie cand m-am trezit cu scrisorele de la Finante ca am de plata accesorii in valoare de 1870 lei. Am luat foc si m-am dus sa cer explicatii. Mi sa spus ca acestea le calculeqza programul lor de *** automat dar ca eu nu mai am de p[lata. Ori astea au fost trimise la data de 4 01 2010. Adica la data cand ei trebuiau sa stie ca eu nu mai am de plata decat 320 lei. Poate incasau si ei ceva in plus de la mine. Hotie la drumul mare. Statul asta de *** nu merita sa incaseze nimic de la noi. Am inteles ca sunt un prost ca platesc impozite la stat dar nu am de ales. Dar sa le platesc si in avans este culmea hotiei. Dar nu stam decat sa ne lamentam pe la colturi si nu facem nimic sa schimbam ceva. Poate ne meritam soarta.

    @Catalin Eu am ajuns la concluzia ca,NUMAI DIN INTERIORUL SISTEMULUI POTI SA SCHIMBI CEVA! Evident,daca odata ajuns acolo,nu ajungi ca ei.
  17.  84 livium
    6 March 2010 :: 9:07 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Ciprian si Dragos, am inteles totusi ca sunt multumiti de afacerile lor in Romania. Ei cumpara apartamentele din faza de proiect si platesc dezvoltatorul la faze de lucrari. Chiar atat de “suckeri” sa fie?

    @ liviu m Cand nu sunt banii tai in joc,te joci de-a imobiliarele pana te plictisesti!...
  18.  83 Popescu
    6 March 2010 :: 8:23 am
      -2 (2/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dane, uite special pentru tine dedicatie de la Mugur Isarescu, umbla la psihologie si nu mai obosi maslina in pahar:

    “Vrem sa iesim din criza, dar economia are 30-40% psihologie. Ce bancher poate sa se aventureze sa dea credite cand toata atmosfera pe care o simte in jur este neagra si mai este si somajul asta?”, a punctat Isarescu.

    “Guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, a declarat ca sustine o declaratie a premierului ceh, potrivit caruia criza mondiala este mai degraba virtuala decat economica si ca pana vor fi resimtite efectele ei cu adevarat pe plan local, Romania va fi deja obosita de dezbateri pe aceasta tema.”

    Si mai stiti cum va tot spuneam ca trebuie sa ne platim impozitele daca vrem autostrazi? Uite ce a declarat M.I. ieri:

    “Noi căutăm acest spaţiu fiscal împreună cu cei de la Ministerul Finanţelor, pentru finanţarea autostrăzilor. El a arătat că rolul Ministerului de Finanţe şi al BNR este să găsească atât banii pentru pensii, cât şi pe cei pentru autostrăzi.

    @Popescu@Dan Pe scurt in traducere libera din partea mea,se numeste DICTATURA ECONOMICA! Ceea ce nu stiu baietii astia de la Stat este ca,exista suficienti nebuni ca mine ramasi in Romania, "CONDAMNATI" SA REUSEASCA! Pe asta ma bazez eu,pe abnegatia lor de a ne aduce pe toti in genunchi. Chestia asta imi "excita" zilnic neuronii care produc idei pentru a trece peste orice!
  19.  82 Popescu
    6 March 2010 :: 7:54 am
      -1 (1/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dane, eu nu eram optimist ci pozitiv. Mai tii minte cand iti ziceam aici pe blog ca, criza e in capul tau? Tot eu te-am sfatuit sa te uiti mai putin la tembelizor.
    Poftim ce declara prietenul vostru Mugur Isarescu zilele trecute:

    “Există o dimensiune a acestei crize financiare, una mediatică, care nu trebuie neglijată şi care ne influenţează. Şi înainte de a ieşi din această criză, noi românii trebuie să ieşim cu criza din capul nostru.”

    @Popescu@ Dan In capul lui Mugurel e intr-adevar o criza profunda de mentaliate de invingator! Cu asta te nasti. Poti sa stai Guvernator 100 de ani ca nu poti "accesa" ceea ce nu ti-e dat de Dumnezeu!
  20.  81 Popescu
    6 March 2010 :: 7:37 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Ciprian, poate ca e smart side, nu dark side.
    Cea mai sigura modalitate de protectie impotriva bolilor cu transmitere sexuala e abstinenta – asta ca sa ma exprim pe intelesul tuturor, in termeni imobilari specifici acestui post

    @Popescu Iti atrag atentia ca,abordarea ta-specifica acestui blog-nu prejudiciaza cu nimic seriozitatea,competenta si profesionalismul dezbaterilor pe teme propuse de mine sau induse premeditat de oricare dintre vizitatori.
  21.  80 Popescu
    6 March 2010 :: 7:32 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, te-a vizitat Fiscul la cateva zile dupa ce ai publicat postul asta?
    :) :) :) :) :)
    Dragos te rog eu spune-mi ca e conincidenta

    @Popescu Asa am crezut si eu...Dar,vin si luni,ca ieri nu au gasit nimic! Mi se rupe,sunt beton!
  22.  79 Ciprian
    5 March 2010 :: 11:44 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ popescu – sper ca nu te-a atras Dan …”to the dark side” :)
    @liviu m – incearca sa justifice cumva faptul ca au cheltuit o groaza de bani pe niste *** -uri de apartamente. Acum ca au descoperit pe pielea lor ca ieftin nu inseamna neaparat bun (la preturile care au cumparat ei si ieftinul e relativ) pluseaza prosteste in primul rand fata de proprietarii care le bat la usa cu resturile de plata si apoi fata de actionariatul de acasa. Mosul bautor de bere in pub care cotizeaza la fond…trebuie sa ramana in definitiv optimist…si ei il ajuta. Pentru ei piata asta e compromisa. Au pierdut mai mult decat pot castiga.

    @Ciprian NORVEGIA,dupa ce a descoperit zacaminte uriase de petrol in Marea Nordului,a devenit cea mai lichida tara din Europa! Asa ca,au de unde pierde.
  23.  78 Dan
    5 March 2010 :: 10:28 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, foamete mare … am intrat in virtejul datoriilor care sa acopere plata altora – conform lui el prezidente maximo, asta inseamna falimentul tarii … crezi ca astia de la fisc gindesc altfel decit noi!!! scapa cine poate, pe asta se bazeaza si astia, acum cit se mai poate ca pe urma … ultimul stinge lumina

    Popescu am vazut si eu cu postarea … a disparut … ma urmaresc securistii :) , oricum te vorbeam de bine si-ti spun pacat ca nu te-au observat astia de la guvernare pina acum, la cit de optimist erai pina acum 2-3 zile meritai sa fii purtator de cuvint la guvern sau macar la bnr… acum vad ca ai inceput sa o iei si tu pe carari “intunecate”.

    Dragos, Popescu … am ajuns la concluzia ca o resetare a sistemului, de orice fel s-ar produce, e singura sansa sa evitam falimentul total … trist dar adevarat si de data asta nu e doar parerea mea, ci toata lumea a inceput sa vorbeasca, de la vecini, prieteni pina la lumea de pe strada

    @Dan Sistemul trebuie resetat DIN INTERIOR! Din exterior,pe bloguri ca al meu,"latram" la luna ca sa ne auda...soarele.
  24.  77 Popescu
    5 March 2010 :: 8:30 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dane, nu fac politica.

    Parca publicasei un alt post, ceva cum ca politicientii au moftul asta cu imobiliarele, cum de a disparut?

    @Popescu Dan Astazi cine credeti ca m-a vizitat la Euroest? Fiscul!...Chiar misto oamenii astia,seriosi si decenti! Vorbesc serios. Le-am lasat carti de vizita si sper sa acceseze si blogul meu. O sa le placa editorialele mele la nebunie!
  25.  76 liviu m
    5 March 2010 :: 4:50 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos and all, ce parere aveti despre norvegienii de la Romania Invest, cei care au in portofoliu 800 de apartamente si au acum 40 mil de euro de investit in continuare in apartamente?

  26.  75 eusitu
    5 March 2010 :: 4:30 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, nu stiam ca esti un expert in economia/viata canadiana.

    Canadieni alearga dupa profit dar au decenta (exclude practicantii unei anumite religii) pe care nu o intilnesti la comunitatea de afaceri romaneasca din canada.

    @eusitu Prietene,esti pe langa afaceri,in general vorbind.In particular iti spun ca,eu nu ma scol in fiecare zi la ora 06.00 dimineata,inclusiv in weekend,de 20 de ani,ca sa raman decent in afaceri ca unul care freaca menta in timp ce eu muncesc ca boul!. Stima.
  27.  74 Dan
    5 March 2010 :: 3:02 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, azi basescu a facut o declaratie nuantata asupra falimentului tarii ???!!!

  28.  73 Catalina Mititelu
    4 March 2010 :: 10:54 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Le aleg pe toate trei. La 1, daca ai incredere in tine nu trebuie sa-ti fie teama. La 2, si ce, nu puteai sa faci bani fara sa distrugi Unai? La 3, niciodata nu-i tarziu.

    @Catalina Mititelu 1. N-am incredere in altii,cu atit mai putin in altii care vor sa ma conduca pe mine. E un non-sens. Unde sunt eu prezent,eu sunt seful sau EU AJUNG SEFUL! Inclusiv seful tau,daca ne vom intersecta vreodata,profesional vorbind. 2. Eu nu am distrus UNAI-ul,ci a fost declarat NECONSTITUTIONAL in justitie. Acum,pentru ca nu stiu cine esti si ce rol/functie/interes ai in vreo asociatie imobiliara,nu te intreb decat unde erai tu atunci? Cat priveste timpul pe care l-am consumat eu pentru breasla imobiliara in general,dar in special pentru imaginea agentului imobiliar,te invit sa te mai interesezi despre mine. Poate astfel vei realiza ca,stand sa aperi interesele unor asa-zisi profesionisti din acest domeniu,mai pierzi si bani. Uneori,MULTI! 3. Catalina,ma intilnesc cind vrei tu cu tine,la orice meeting imobiliar,stam impreuna intr-un colt si iti demonstrez concret,LIVE,ca nu merita sa te lupti pentru drepturile altora,cand cei pe care-i reprezinti nu sunt responsabili. Daca chiar vrei sa avansam in subiectul acesta,demonstreaza-mi tu public,ce ai facut TU pentru comunitatea imobiliara si ,mai ales,CE PLANURI CONCRETE AI SA IMBUNATATESTI MEDIU DE AFACERI AI OPERATORILOR IMOBILIARI. Sfatul meu e sa vii sa vezi cum se lucreaza la Euroest. Te las o zi de proba,pe ce post vrei tu. Inclusiv al meu! Daca rezisti esti buna de imobiliare,daca pleci esti la fel de buna pentru imobiliare. Dar,nu esti compatibila cu mine si firma mea. Ce zici,te bagi? Esti prima-'n Romania careia ii dau aceasta sansa!
  29.  72 Popescu
    4 March 2010 :: 10:31 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dan, eu nu mai vand nimic ca nu imi convine. E prea multa incertitudine si din punct de vedere fiscal, atmosfera negativa generata de cadrul legislativ incert etc. Astept sa se schimbe karma.
    Oricum asta nu e ocupatia mea, am alta ocupatie, asta era un moft.

  30.  71 Popescu
    4 March 2010 :: 10:19 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Tipul care imi zicea ca a vandut 160 de loturi pana acum (poate le-a vandut si in per de boom 2007, 2008 nu a zis ca le-a vandut luna asta) din care la nu-s ce fond de pensii de pe nu stiu unde

    se poate sa fie mare parte minciuna. Toti mint ca s-au vandut nu stiu cate terenuri, ca sa creeze spiritul de turma. Nici unui cumparator nu ii place sa fie primul

    dar din 160 cate zicea ca a vandut, o fi vandut si el vreo 20 acolo, macar

    nu mai spune ca nu se vinde nimic mai Dragos, ca se mai vinde pe ici pe colo.

  31.  70 Dan
    4 March 2010 :: 10:15 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, am stat, am cugetat si am ajuns la concluzia ca blocajul pe piata imobiliara e ceva foarte bun. Majoritatea nu mai vind ca sint preturile “mici” si asteapta vremuri mai bune… excelent … pt mine.
    Astazi se fac 2 saptamini de cind am bagat la vinzare (in afara de terenul minune), pret de criza, daca tine bine dac nu iarasi bine, treaba e ca sper sa vind cu 50% mai ieftin decit in 2008 si am bani cash sa pot prinde sfirsitul blocajului. Banii astia, chiar si cu 50% mai putini decit in 2008, oricum au o valoare mult mai mare decit cei de atunci. Cu cit sint mai putini care vind cu atit mai multe sanse am eu sa vind. Sa ma explic: blocajul asta o sa duca anul asta la o prabusire totala pe imobiliare … parerea mea … asa ca cel mai bine zic sa stau cu cash-ul in buzunar si sa vad ce se intimpla … poate plec definitiv daca ramine doar praful aici poate vad ceva perspective (desi ma indoiesc).

    Era sa uit de taxe si “statul” roman: mult mai bun decit o revolutie cu singe nevinovat ar fii sa nu mai plateasca nimeni impozite la mafiotii astia care devalizeaza bugetul de stat adicatelea fura banii nostrii. Pai daca tot ne fura noi de ce sa mai cotizam, din patriotism tembel???!!!
    Mai bine nu mai plateste nimeni si resetam sistemul … o luam de la zero fara rahatii astia de politicieni de 20 de ani incoace.

  32.  69 Popescu
    4 March 2010 :: 10:11 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    “@Popescu Scuze! Manca *** cu frisca!…Nu se vinde aproape nimic,decat acolo unde se “lasa” terenul vandut! Fiecare intelege ce vrea. Eu,ca sa fiu mai explicit,o sa fac o divagatie care-mi place…E ca si cum arunci “navodul” la mai multe femei. Unele accepta,altele se “impiedica”( exemplu imobiliar:terenurile ipotecate care nu vor sa se lase pe mana bancilor!). Mai e o categorie care-l asteapta pe Fat Frumos! Aici te incadrezi tu perfect,dpdv imobiliar,Popescule.”

    Dragos, cateodata nu inteleg nimic din ce spui. Care e faza cu Fat Frumos?

  33.  68 Popescu
    4 March 2010 :: 10:03 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, bravo, trage tare sa iasa firma pe profit anul asta..

  34.  67 Catalina Mititelu
    4 March 2010 :: 8:55 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Liviu Ureche este cel mai mare *** in viata. El si Lucian Racaru sunt cei mai incompetenti presedinti Arai.

    Dragos Dragoteanu, de ce ai renuntat la Arai dupa ce ai distrus Unai?

    @Catalina Mititelu Am trei variante de raspuns pentru tine: 1. Ca sa nu ma faci tu ca pe aia: 2. Ca sa fac bani mai multi pentru mine: 3. Nu te cunosteam pe tine,ca sa ma razgindesc! Alege tu raspunsul care-ti place si-l dezvoltam daca vrei.
  35.  66 Popescu
    4 March 2010 :: 7:59 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, vad ca esti cam pe fuga pe blog. Activitate intensa tranzactii multe? Credeam, ca peata imobiliara e la pamant..

    @Popescu Jur ca de 4 zile nu am avut timp sa citesc ziarele! Le plimb dupa mine de la firma acasa si invers. M-au cam obosit imobiliaRELE astea in ultima saptamana. Salutari concurentilor mei!
  36.  65 Popescu
    4 March 2010 :: 7:57 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    “@Dan @Popescu Mai ce tare e tipul/vanzatorul ala!… MANCA *** SI PRIN TELEFON! Si tu,Popescule,l-ai crezut?!…”

    De ce spui asta? Mintea ca a vandut peste 100? Sunt convins ca mintea, toti o fac, dar sunt convins ca vreo 10-15 tot vanduse din cateva sute de loturi cate avea acolo..

    @Popescu Scuze! Manca cacat cu frisca!...Nu se vinde aproape nimic,decat acolo unde se "lasa" terenul vandut! Fiecare intelege ce vrea. Eu,ca sa fiu mai explicit,o sa fac o divagatie care-mi place...E ca si cum arunci "navodul" la mai multe femei. Unele accepta,altele se "impiedica"( exemplu imobiliar:terenurile ipotecate care nu vor sa se lase pe mana bancilor!). Mai e o categorie care-l asteapta pe Fat Frumos! Aici te incadrezi tu perfect,dpdv imobiliar,Popescule.
  37.  64 Dan
    4 March 2010 :: 7:41 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, libertatea inseamna si multa responsabilitate, ce ne facem atunci cind aceasta nu mai exista? Ne trezim ca am lasat libera sectia periculosi a spitalului de nebuni si dau astia foc la tot orasul. Cam asa s-a intimplat si la noi.
    Inca o bula din asta speculativa si ajungem garantat in al treilea razboi mondial… parerea mea.

    @Popescu la #55 la ala cu sutele de terenuri vindute a sintetizat Dragos mult mai bine decit polologhia pe care vroiam sa ti-o scriu eu!!!

    @Dragos @Popescu … “Statul ARE NEVOIE de reactia mediului de afaceri. De multe ori Statul lanseaza o chestie dupa care asteapta reactii ca sa vada cum merge mai departe.”
    Voi glumiti???!!!! Care mediu de afaceri? Monopolurile care se pupa pe gura cu mediul politic ca intr-un adevarat dans erotic intre doua parasute masculine. In afara de doi, trei rataciti prin jungla asta restul numai poponari imbirligati non-stop cu homalaii din politica.
    Asta nu este o economie de piata ci o economie de tip comunist condusa de monopoluri mafiot-politice.

    Popescu stai pe aproape ca urmeaza cu taxele la stat si km de hautostrada

    @Dan @Popescu In Ungaria s-au facut autostrazi cu taxe si ungurii circula in continuare pe drumurile...judetene si nationale,pentru ca sunt gratis! Exact asa o sa fie si la noi. Facem pariu!?
  38.  63 Popescu
    4 March 2010 :: 3:32 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dle Ureche, dau dreptate, e nevoie de dialog cu Statul. Mediul de afaceri trebuie sa isi exprime opinia chiar si pe subiecte sensibile cum e cel legat de taxe.

    Statul ARE NEVOIE de reactia mediului de afaceri. De multe ori Statul lanseaza o chestie dupa care asteapta reactii ca sa vada cum merge mai departe.

    Nici Statul nu poate sa anticipeze toate efectele in economia reala a unei masuri/legi, din cauza asta se repliaza in functie de efecte: fie le retrage, fie le modifia din mers.

    Din cauza asta este nevoie ca mediul de afaceri sa renunte sa mai faca pe el in pantaloni cum spune si Dragos si sa ofere FEED BACK Statului, fie ca e el pozitiv sau negativ. Pentru ca Statul asteapta feed bank de la domniile voastre.

    Dealtfel asta e si scopul acestui articol al lui Dragos cred eu, sa dea un feed back, iar limbajul colorat este menit sa atraga atentia si sa aiba mai mult impact. Altfel nu te citeste nimeni..

    @ Popescu Da, maestre Popescu,daca nu scriam asa in stilul meu,nu ma citea nimeni. Cat priveste faptul ca"Statul asteapta un feed-back de la oamenii de afaceri",ori esti naiv,ori ai obosit gandind. Alfel,nu poti sa emiti o asemenea "maxima".
  39.  62 Liviu Ureche
    4 March 2010 :: 3:05 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Felicitari maestre!

    Pacat ca “strigatul” tau este momentan singular.
    Te asteptam la APAIR sa facem un “cor”(asa cum am auzit ca ai promis).
    Nu de alta, dar este nevoie de o “voce” puternica pentru a demola nedreptatile la care suntem supusi de catre autoritati.
    Poate ecoul generat de noi sa fie feedback-ul atat de mult asteptat de catre comunitatea imobiliara din Romania.

    Cu respect,

    Liviu Ureche

    Certified International Property Specialist

    Vice-Presedinte pentru Relatia cu Autoritatile

    Mobil: 0741.044.000

    Email: liviu.ureche@apair.ro

    Asociatia Profesionala a Agentilor Imobiliari din Romania – APAIR
    Bdul Hristo Botev Nr. 1, Etaj 6
    Bucuresti, Sector 3
    http://www.apair.ro

    APAIR este prima asociatie profesionala a agentilor imobiliari din Romania

    P.S. La doua zile dupa lansarea ideii tale referitoare la “Centrul Istoric al Bucurestilor, cel mai mare mall in aer liber”, in emisiunea Business Box de la Money Channel, autoritatile au vorbit pentru prima oara despre Centrul Istoric-prioritate nationala!

    @Liviu Ureche Bai ,mosule,tu iti faci publicitate pe blogul meu si nu platesti? E pentru ultima oara! Furati ideile mele si le dezvoltati? Degeaba,nu ma puteti egala!.
  40.  61 Popescu
    4 March 2010 :: 7:56 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Vali, pe masura ce te recitesc, imi dau seama ca de fapt nu ti-am raspuns:

    “La profit de 500-1000% cat se scoate la lotizari pe termen scurt daca esti bunicel la asta, cat de lacom trebuie sa fii ca sa nu ii dai si statului spaga lui? Poate principial nu e chiar valoare adaugata, aici suntem cat de cat de acord, dar daca ti se pare unfair mergi cu ei la Haga, exista solutii. Eu am considerat ca am castigat destul ca sa pot plati acest TVA si deci sa fiu in legalitate, chiar daca i-am injurat si eu ca toata lumea si nu mi s-a parut corect.”

    -hai ma Vali, da-o in balarii de treaba, de unde scoti tu 500-1000% la lotizari? Daca e asa profitabila zona asta, de ce mai pierzi timpul facand bloguri si consultanta? Iti fac eu rost de investitori dispusi sa investeasca pentru 50% pe an, restul pana la 1000% e al tau..

    -pe aici nu prea s-a discutat daca sa ne platim taxele sau nu, din contra, si eu consider ca toata lumea trebuie sa-si plateasca taxele si impozitele altfel sa nu se mai planga nimeni ca nu avem autostrazi. Pe aici am discutat:
    – modul de comunicare de catre autoritatile fiscale, au fost oameni care s-au dus sa se inreg anul trecut si li s-a spus sa revina mai incolo ca nu au formular si Norme;
    – daca mai are sau nu sens economic sa mai desfasori diferite activitati pe zona imobiliara in noile conditii de taxare si de criza;
    -faptul ca legea nu e suficient de clara si lasa loc la interpretari de tot felul astfel incat chiar si cel mai de buna credinta contribuabil este bulversat;
    -faptul ca se creaza o concurenta neloiala din partea celor care nu isi platesc taxele;

    Pai degeaba ne platim eu si tu TVAul Vali, daca sunt alti cativa zeci de mii care habar nu au, sau isi baga picioarele in el de TVA. Tot fara autostrazi o sa fim.

    @Popescu @Vali Sa crezi tu Popescule ca d-aia nu sunt autostrazi in Romania. TVA-ul e doar o picatura intr-un ocean. Parerea mea.
  41.  60 eusitu
    4 March 2010 :: 2:48 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos nu stiu cum sa-ti explic dar eu nu vreau sa aud de romanii din Canada cind e vorba de afaceri. Majoritatea sint prea lacomi.
    Ca exista sau nu un agent imobiliar roman care da tunuri prin Montreal e nesemnificativ atita timp cit el reprezinta o minoritate nesemnificativa in breasla.

    @ eusitu Or fi canadienii mai putini lacomi si nu stiu eu?!...Cand am fost pe acolo,de cateva ori pana acum,nu mi s-au parut altfel.Poate gresesc.
  42.  59 Valentin Ionescu
    4 March 2010 :: 2:29 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Popescu #49
    1. Daca ma apreciai – asa cum spui – nu vorbeai despre mine aici pe blog fara sa ma cunosti. Eu alta problema nu am cu tine decat faptul ca vorbesti DESPRE mine si nu CU mine, si cine ma cunoaste stie. Eu am purtat pantaloni toata viata mea si probabil de asta nu imi place genul asta de comunicare indirecta. In rest nu am nimic cu tine, chiar daca nu recunosti ca totul la tine se focuseaza pe cum te afecteaza in business ORICE subiect ce se discuta pe un blog:).
    2. Cornel? O suta de balarii despre pescuit, vrabiute, X6 albe si mai stiu eu ce bazaconii are el chef sa scrie, PLUS CEL PUTIN UN LUCRU la topic care poate ajuta pe cineva. Intreaba-l pe el cate i-am sters pana acum, tocmai pentru ca nu aveau si ACEL LUCRU util pe langa mistouri, si nu s-a mai suparat ca o domnisoara pentru UN SINGUR POST sters. Si oricum, eu inteleg foarte bine si acele mistouri, daca esti vechi si bun in meseria asta sunt foarte simple mesajele lui, chiar daca de multe ori nici eu nici Dragos nu suntem de acord cu el, si e normal sa avem pareri diferite, IL INTELEGEM. E felul lui de a comunica si i-l respect atata vreme cat se incadreaza in niste limite, mai ales ca blogul meu nu e manastire budista:), ci domiciliul nostru virtual. Daca participai vreodata la o sedinta adevarata de vanzari in imobiliare, sa vezi podeaua “plina de sange” dupa terminare ;) , sa te ia seful si sa mature podeaua cu tine si in 5 minute sa te dea afara si sa te reangajeze, nu mai erai atat de sensibil:). Si mai citeste la mine pe blog cata lume m-a facut in toate felurile si nu am sters NIMIC daca era la subiect.
    @Cornel
    Frate, tu ai o problema grava cu X6 ala alb fir-ar cauciucurile lui sa fie!:DVezi ca a iesit Duster-ul, fii si tu mai patriot si lasa *** aia cu fata de X5 si spate de seria 6.
    Cu piata, nici eu nu prea inteleg, dar desi e post s-a dat dezlegare la cumparare. Am fost ieri si azi la o firma si se vinde pe rupte. Astazi, prietenul meu Octavian a vandut 2 APARTAMENTE in Aviatiei!!! 2 camere 85, 3 camere 100. In sud se vinde pe rupte. Popesti-Leordeni, zilnic. Nu stiu ce se intampla, dar ma bucur tare mult pentru toti colegii care fac bani. Chiar si pentru mine:D.
    Noapte buna tuturor!

  43.  58 Popescu
    3 March 2010 :: 10:41 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord
    @Popescu Lumea mananca si pe criza Popescule si cand ploua si cind ninge!...
  44.  57 Popescu
    3 March 2010 :: 10:37 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Speculatia exista oriunde este o piata si e necesara pentru ca ajuta la reglarea echilibrului dintre cerere si oferta. Oriunde exista un gap intre cerere si oferta apar speculatorii care il acopera.

    @Popescu Intrebarea este cit dureaza gap-ul? AICI apar diferentele intre crize sau boom-uri. Nu crezi?
  45.  56 Dan
    3 March 2010 :: 10:28 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, speculanti exista peste tot si in orice domeniu, astia mai taie din prostia multora si mai ales semnaleaza problemele (lacunele) dintr-un sistem care apar tot timpul. Problema este nivelul speculatiilor intr-un anumit domeniu, daca acesta atinge valori apocaliptice de genul 80% sau mai mult chiar cum au fost imobiliarele la noi sau cel mai bun caz pretul petrolului in 2008 la 150$/baril, unde piata era ocupata in proportie de peste 80% de speculatii, atunci e categoric ca acea piata o sa se prabuseasca cumplit de puternic, lucru care s-a si intimplat (in ambele cazuri de fata).
    In imobiliare, cel putin, tine foarte mult de lipsa unei legislatii financiar-economice adecvate perioadelor de crestere sau coborire a pietei. Problema este sa reusesti sa mentii un echilibru in piata astfel incit sa o poti proteja tocmai in aceste momente de scadere economica. Sint piete imobiliare destul de stabile chiar si in vremurile astea iar acolo procentul speculatiilor nu depaseste un 20 max 30% … totul depinde de gasirea acestui echilibru legislativ care sa reglementeze piata …. parerea mea, tu ce zici?!

    @ Dan Eu zic ca piata trebuie sa ramana libera!..Cine poate "oase roade" ci nu....
  46.  55 Popescu
    3 March 2010 :: 10:10 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dan, am fost acum 1 luna pe zona Balotesti-Tunari. Am vazut un ansamblu de cateva sute de loturi de casa. Erau amenajate cu toate utilitatile trase inclusiv canalizare si statie de epurare, drumuri asfaltate. Toate loturile pe persoana fizica.
    Am sunat, mi-a zis ca a vandut peste 100. Cand l-am intrebat de TVA a dat din colt in colt, care TVA ca el e persoana fizica.
    Pai daca astia care vand peste suta de terenuri nu-si pun problema TVA, cum poti tu concura cu el la pret?

    @Dan @Popescu Mai ce tare e tipul/vanzatorul ala!... MANCA CACAT SI PRIN TELEFON! Si tu,Popescule,l-ai crezut?!...
  47.  54 Dan
    3 March 2010 :: 9:55 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, daca iesi pe pierdere cu terenurile dar te poti sustine pt o perioada lunga de timp cu speranta unei reveniri la preturi mai bune, atunci poti sa astepti … totusi o analiza despre ce poti sa faci cu banii cash acum (chiar daca vinzi fara profit) si ce ai putea sa faci atunci cind o sa creasca preturile la toate celelalte n-ar strica …

    @Cornel, sa ai gura aurita cu dezghetul pe piata imobiliara.

  48.  53 Popescu
    3 March 2010 :: 9:43 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, din pacate asta e situatia. Nu poti concura cu zeci de indivizi care nu se inregistreaza si nu-si pun problema TVAului. E o concurenta neloiala din partea celor care nu-si pun problema TVAului, la care eu nu pot face fata.

    Din cauza asta e de asteptat pana intra Fiscul in ei ca sa se alinieze preturile, si pana mai creste piata ca sa fie loc si de profit chiar si in conditiile in care platesti TVA.

    @Popescu M-ai convins! Ramane cum am stabilit.
  49.  52 Cornel Balan
    3 March 2010 :: 8:50 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Popescu

    Stimate domn, ma vad nevoit sa fac niste “specificatiuni” :)
    Toate posturile mele despre ” pescuit,caucicuri,vrabiute, ANAListi,agenti ooo barat,delata neajlovului,…..si aletele..”
    AU LEGATURA EXTREM DE STANSA LEGATURA cu IMOBILIARELE.

    Stiti care este diferenta?:)
    IMOBILIARELE “E” MULTE …SI “E” SUBTILE..SI “E” COMPLEXE..nu se rezuma doar la a avea sau nu a avea “tzarana” la marginea unei paduri! sau in mijlocul campului.
    Si eu am “tzarana” mai valoroasa sau ami putin valoroasa..dar asta nu ma face sa fiu “imobiliar”!

    Tzarana la marginea unei paduri…au cred 3 milioane de romani!
    Si pe putin 5 milioane au internet..si au invatzat functia “copy/paste”
    citand din..americanisme…si “teorisme” sau ce mai apare prin “ziare”

    “E” multe. IMOBILIARELE ASTEA…si comporta MULTE cunostinte din multe domenii!

    Daca am un BMW X6 ALB..asta nu ma face expert in BMW, istoria BMW, istoria viitoare BMW, DEALER AUTO,vanzator auto, barand manager..si etc…pot continua pana dimineatza:)

    Daca nu va plac posturile mele..e simplu..puteti sa nu le cititi..

    Dar va confirm ceva: VALI MI-A STERS MULTE POSTURI CARE NU ERAU ON-TOPIC! SI NU M-AM SUPARAT..pt ca i-am dat dreptate!

    Toate cele bune stimabile!
    Stai linistit…
    Piatza imobiliara da semne de Dezghetzare…ciudate… DAR OPTIMISTE!

    Si ..uite..DACA AI UN LAC LANGA TERENUL TAU..EU ITI CUMPAR UN LOT IN 15 ZILE CU BANU”JOS!

    De ce?? Pt ca sunt si pescat! Nu neglija targhetarea corecta ..cand scoti ceva la vz!
    Nu ..ai lac…nu cumpar!:)
    Vb serios:)

    “E ” complexe ..imobiliarele astea:)

    @Cornel Balan Cornele,cu parere de rau pentru "starea" ta imobiliara,ai trecut deja in faza IMO si nu imi permit sa mentin comentariile/discutiile sa se "ridice" la nivelul tau. Eu il cunosc cel mai bine dintre toti si imi pare sincer rau pentru tine. Iti doresc o criza cat mai usoara!!
  50.  51 Popescu
    3 March 2010 :: 8:36 pm
      2 (0/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    Vali, am recitit comentariul tau, si simt nevoia sa revin:

    “sa vorbesc despre TVA??? Prietene, prea ai impresia ca totul si toti se invart in jurul problemelor tale”

    Vali, daca problema TVA este problema mea, inseamna ca cei 14,000 de membrii inscrisi in Asociatia nu stiu care plus alte cateva zeci de mii neascrisi nicaieri, care sunt interesati de subiect, sunt de pe alta planeta.
    Poate sunt mai interesante elucubratiile lui Cornel Balan despre BMWuri albe..

    Sincer regret ca am ajuns sa am asemenea discutii cu tine

Pages: [2] 1 » Show All

Lasa un comentariu

Cauta
info
Ultimele oferte
3 camere
2 dormitoare
etaj 7/P+9
2 bai
SU: 90 mp
SC: 110 mp
700 EU/luna
Ultimele Comentarii
Nu am mai citit de ceva timp comentariile dlui. de mai sus, respectiv Dragos Dragoteanu, dar tot timpul imi amintesc de un "reportaj" foarte savuros, ...
Dragos Dragoteanu, am citit articolul tau din Money Express si sa stii ca mi-a placut. Mai ales cum se termina: unii se antreneaza zi de zi (in imobil...
robert dobrescu on
Care e destinatia finala?
Dragos, ai prins un aspect mai mult decât pertinent. Cred ca Presedintele incearca sa fim impreuna. dar nu are echipajul potrivit pentru nava asta mar...
Dragos Dragoteanu, vad ca te exprimi metaforic, folosind nume de filmeAi ascultat The King's Speach si nu ai inteles care e The Final Destination? Iti...
@RaresDFondurile sunt o solutie pentru toata lumea, cu atat mai mult pentru aceia care nu au expertiza pe piete. Am scris cateva articole despre fondu...
Blog IMOPEDIA
Imopedia RUN
30-Jan-2012
Zona Ilfov a fost răspunsul pentru oricine voia o casă dar avea bani doar pentru un apartament.  Casa la periferie nu mai este demult un concept care să sperie, ba chiar sună
Bloguri AFILIATE IMOPEDIA
Daniel Dobre
08-Jan-2012
A trecut Craciunul, Sf. Stefan, Revelionul, Sf. Vasile, Boboteaza si astazi si Sf. Ion! Banuiesc ca de luni, majoritatea populatiei lucratoare se intoarce la treburile ei. Eu, prof
Adrian Crivii
22-Oct-2011
We are now facing one of the most critical moments of the financial crisis and the major decisions that are taken on a global level can make the difference between exiting the econ
Tag-uri

Uncategorized (106)

WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.

RSS Feed
Subscribe in NewsGator Online Add to netvibes Subscribe in Bloglines Add to Google Reader or Homepage Powered by FeedBurner

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Adrian Crivii
Blog RUN
Gabriel Alexandru
Daniel Dobre
Dragos Dragoteanu

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presă
Evenimente imobiliare
Ştiri imobiliare
Arhiva video
Prima casa 3
Prima Casa 2011