Cine are interes in Prima casa? Podiumul castigator!

Doamnelor si domnilor, trecem peste “preludiul” imobiliar si incepem prezentarea! Lupta pentru banii statului este un adevarat razboi, bazat pe interese directe. Trec asadar direct la concurenti… in “ordinea numerelor de pe tricou” (a interesului) si fac un exercitiu de anticipare a castigatorilor. Nu trebuie sa va puneti centurile de siguranta! Este doar un exercitiu de imaginatie individuala si intelectuala…

LOCUL 1 – medalia “CAMATARI FARA FRONTIERE”, de departe, dintotdeauna, pretutindeni in Romania, cu sprijinul neprecupetit al BNR si al Ministerului Finantelor, este acordat fara drept de apel bancilor comerciale straine, indiferent de provenienta, marime sau orientare monetara. Motivul: Pai, care credeti ca e cea mai simpla, eficienta si buna metoda de a-ti acoperi nesimtirea si incompetenta in acordarea creditelor, din ce in ce multe devenite neperformante? Ceri si oferi! Ceri marirea plafonului de creditare oferit prin “Prima casa” (cu garantiile statului evident!) si oferi credite cu “marje de nesimtire”, care sa acopere orice risc bancar in viitor. Concret, dupa ce au dat o gramada de credite corporate unor dezvoltatori care nu au cui sa-si vanda produsele imobiliare scumpe, acum se incearca recuperarea potentialelor pierderi, tot pe spatele statului si a “bivolului” roman! In plus, legat de Euribor, oferta de credite este cel putin identica cu cea dinainte de aparitia crizei. Deci, facilitati si risc zero! Traiasca statul roman, garantul suprem al profitului bancilor!

LOCUL 2 – medalia “CONSTRUIESC SI CASTIG 200%-300%” este acordat in grad de mare cinste tuturor dezvoltatorilor imobiliari care se uita la ce au construit si nu inteleg nimic! Parteneri cu bancile si la bine si la greu, ei nu renunta niciodata la castiguri fabuloase! Deviza dezvoltatorilor din Romania este: ”Apa, aerul si fraierul nu se termina niciodata!” Motivul: Doamne fereste sa le spui sa scada pretul, ca pot sa traiasca la fel de bine si cu un cistig mai mic! Prefera sa nu vanda, sa restructureze creditele bancare, sa sfideze piata si posibilitatile romanilor, sa faca orice ca sa mentina marja de castig. Acum, ultima strigare – ultima salvare, Guvernul, prin programul Prima casa. Cresterea plafonului, fericirea dezvoltatorilor. Mana in mana cu bancile, gand la gand cu bucurie, asa va reinvia si prospera creditul pe viata – forma moderna a sclaviei la romani! Traiasca noul program Prima casa, varianta imbunatatita!

LOCUL 3 – medalia “FAZANUL ROMANESC’’- este acordat statului – “ingerul pazitor” al imobiliarelor, care le asigura creditorilor (bancilor) siguranta, prosperitatea si linistea financiara – pentru “tenacitatea” de care a dat intotdeauna dovada, prin incompetenta, in administrare financiara. Motivul: Nimeni, niciodata, nu ar fi putut face o politica de marketing imobiliar mai “buna” decat ceea ce face statul prin programul Prima casa. Ce poate fi mai elocvent si sugestiv? Garantezi pentru banii bancilor straine care-i crediteaza pe romanii – cu dobanzi mult mai mari decat in tara lor, ca sa cumpere imobile nevandute – construite tot cu credite nedeclarate neperformante – luate de la aceleasi banci. Avantaj primire la dublu! Banci si dezvoltatori. Daca intra si ANL in joc, e ca intr-o poveste! Construiesti cu banii contribuabililor, scoti din domeniul public casele ANL si le introduci in domeniu privat al statului, vinzi tot contribuabilului si o iei de la capat! De unde pot lua “enoriasii” statului credite sa achite la ANL? Ati ghicit…de la bancile comerciale! Efectul multiplicator este garantat. Doar pentru unii. Dar in nici un caz pentru romani.

In definitiv, ce e rau la tot sistemul asta? Roata se invarteste, bancile profita din plin, dezvoltatorii incearca sa iasa din rahat, statul mai face o “afacere” in stil propriu, romanii se indatoreaza la greu, iar banii se intorc la straini cu dobanzi inrobitoare. TOATA LUMEA E FERICITA! Oare?…

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google

Share/Save/Bookmark

108 Raspunsuri pentru “ Cine are interes in Prima casa? Podiumul castigator!”

Pages: [3] 2 1 » Show All

  1.  108 nicolae
    6 February 2010 :: 9:30 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Nu vroiam sa iau ” fizic ” fierul , ci doar sa dau un avans pentru a-l prinde pe pretul de acum . Cu alte cuvinte , intrebarea era : daca , credeti ca vor creste semnificativ preturile la materialele de constructie ( fier , beton , etc…) ca efect al maririi plafonului Prima Casa ?

    @nicolae NU! Va vor ruga sa cumparati oricind.totusi,daca sunteti asa hotarit,puteti sa dati un avans.
  2.  107 Nicolae
    5 February 2010 :: 6:34 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Buna ziua , d-le Dragoteanu , e a 2 -a oara cand interactionez cu dvs.
    Am si eu o intrebare : Am un teren si vreau in primavara sa m-apuc de casa mult visata , totul e pregatit ( si autorizatia si cash-ul ) , sa antamez fierul si betonul de-acum sau sa mai astept sa mai scada ( daca mai scad – apropo de noile intentii ale guvernului cu prima casa )

    @Nicolae Ia de acuma fierul daca vrei sa rugineasca putin!...Poate prinde mai bine de beton,la fundatie.Vorbind serios, acum iti fac o singura recomandare:24 ore pe zi,7 zile pe saptamana,SA AI OMUL TAU PE SANTIER!
  3.  106 U(R)SUL
    2 February 2010 :: 11:17 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Dragos
    Cand am intrebat cine creeaza locatia, me refeream la care categorie de oameni : investitorii creeaza o locatie atragatoare spre care migreaza clientii ( cazul Dubai, chiar daca ii prevad un final in cel mai bun caz dificil) sau oamenii , de-a lungul timpului s-au adunat in anumite ‘colturi’ si apoi capitalul a venit si el buluc spre consumator (cazul caselor de vacanta din Florida si Spania )?
    @Popescu
    Clientii pe care i-am vazut pe la birou se imparteau, in linii mari, in doua categorii : 1.romani care stiau ponturile, ca le creeau ‘baieti’ de-ai lor , si 2.cei veniti de afara -grecia sau Israel- care cerseau ponturile – fie angajand locali , fie angajand serviciile unei agentii precum a lui Dragos , asteptarea fiind bineintele=es spre ceva cu randament mare.

    @U(R)SUL Ambele variante sunt abordabile/sustenabile/realizabile.Nu am aceeasi parere despre destinul Dubaiului.Te asigur ca stiu mai multe decat tine despre ei,chiar daca esti arhitect de meserie.Numai daca esti Patriciu scot palaria!...
  4.  105 Popescu
    1 February 2010 :: 5:58 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Ursulica, la cine te referi cand faci referire la clienti care cersesc ponturi, ai pe cineva anume in vedere?

  5.  104 U(R)SUL
    1 February 2010 :: 5:08 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @popescu
    Nu chiar asa, ca totusi exista o Lege a Locuintei, si nu ai voie garsoniere mai mici de 16mp camera de locuit, iar la doua camere dormitorul e de minim 12mp si livingul de 18mp. Do the math and check .
    Caile cu care fentezi cifrele astea – s-au cam astupat in ultima vreme, iar in ultimii doi ani s-a ajuns la arhitecti care si-au pierdut dreptul de semnatura = painea pentru tot soiul de rahaturi, si nu se mai prea risca nimeni din breasla la bicisnicii de astea.
    Insa trendul este intr-adevar de rationalizare, de impingere din nou la minimul asa-zis ‘comunist’, care de fapt nu e comunist ca e de pe la 1930 si un pic, de la capitalistu’ de Corbusier ( elevetian naturalizat francez, cu simpatii socialiste), ala a dat nastere la tot soiul de concepte cu masina de locuit (=blocul de locuinte comunist), cu cartierele dormitor care chiar asa se numeau la cartile de teorie ale vinovatului mentionat, si tot asa.
    Deci : cine creeaza locatia? Sau suntem constransi de o faima a locatiei sa precedam investitional intr-un mod sau altul? Dragos? Clientii tai cum abordeaza treaba asta ?- vb de cei cu forta, nu cei care cersesc ponturi.

    @Popescu@U(R)SUL Locatia e creata de om!Daca end-userul considera atractiva o pozitie imobiliara si-i creaza confort psihic/uman/relational/social/investitional,orice se vinde are locatie in imobiliarele din tara noastra! Cilentii mei grei nu considera Romania o locatie!Atractia/"apetitul" imobiliar vine din cash-flow sigur(dar,oare ce mai e sigur acum?),perspectiva de dezvoltare IMEDIATA,investment return solid,posibilitate de speculare,tun imobiliar facut din "mortaciuni" afectate de economie(credite nereturnabile),castig mult peste media/varful pietei din alte tari avansate imobiliar,pradarea portofoliului statului(ce a mai ramas!),tranzactii complicate pentru unii-"descifrabile" de ei cu influente administrative sau politice etc.Asta inseamna ...locatie in ziua de azi in Romania.Vor mai trece ani buni pana cand valoarea va fi recunoscuta in domeniu imobiliar!
  6.  103 Popescu
    1 February 2010 :: 4:59 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Ursul, o sa se ajunga la garsoniere de 12-20mp ca la Paris, asta e trendul. Si nu pentru industria de sex, ci pentru locuit

  7.  102 Popescu
    1 February 2010 :: 4:50 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Florine, dar sensibil mai esti. Ti-am adresat o intrebare mai devreme, incearca sa raspunzi

  8.  101 U(R)SUL
    1 February 2010 :: 4:33 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Ce bine , spui tu :( !!!!
    Hmmm, as fi zis asta acum doi ani; acum cred ca fac parte din una dintre putinele firme de proiectare care nu au dat afara pe nimeni – nu am redus deloc personalul, si inca merge treaba, bazata pe bunul simt pe care l-am manifestat in ‘corijarea’ clientilor care stiau ei mai bine; ma rog, ai fost si tu in situatia de a fi privit, ca prestator de servicii, drept o cheltuiala inutila de investitori, nu-i asa?
    Mdah, legat de locatie : ca sa poti crea o locatie=brand,trebuie sa fii tu insuti un brand; ca sa fii un trend-setter ( cre’ ca asa se scrie) si sa aiba altii incredere in tine sa te urmeze cu banii si puterea lor dupa puterea si inspiratia ta, dureaza sa construiesti renumele. Iar in Romania, experienta maxima a putinilor dezvoltatori cu acest potential este de maxim 15 ani. Cam prea putin, dupa standardele de constituire ale domeniului, nu crezi?
    Dureaza ceva sa demonstrezi ca ai pariat corect, si la urmatoarea intreprindere sa te poti bate cu caramida in piept ca ai instincte si stiinta, sa devii autoritatea care poate conduce cate o chestie de anvergura, altfel ai doar influenta locala (= pe strada aceea, si atat). nu o influenta zonala ( cum au de exemplu mall-urile) , deci dureaza.

    @U(R)SUL Evident ca, clientii stiu cel mai bine!La noi,prestatorii de servicii imobiliare si conexe, vin doar pentru confirmare.De unde si melodia..."C-asa-i romanu'..." 15 ani in imobiliare nu inseamna mare lucru.Si Brucan a zis ca dupa 20 se simte ceva! Oare,in imobiliare o fi la fel?cand am spus ca un dezvoltator nu poate sa creeze singur o locatie m-am referit nu neaparat la brend ,ci la puterea exemplului.Asta e boala grea la romani...sa recunoasca ei ca cineva e mai bun/tare/experimentat/performant/eficient etc ca ei! La noi si mogulii sunt de rahat!Ai vazut pe vreunul ca a facut ceva reprezentativ in domeniu imobiliar,gen Trump?Timpul lucreaza si lucrurile vor evolua pana la normalitate.Sper!...
  9.  100 florin
    1 February 2010 :: 4:26 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @dragos,
    esti scortos azi,scuze de interventie,o zi buna in continuare.

  10.  99 U(R)SUL
    1 February 2010 :: 4:06 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Cainii latra, ursul trece si isi vede de treaba lui…
    Deocamdata, ca arhitect sunt afectat si urmaresc blogul tau pentru a ‘mirosi’ in ce directie va fi orientata puterea de construire a celor cu bani = cei care imi dau comanda. Daca pana acuma, brief-ul de proiectare mergea spre apartamente uriase, de 100mp utili la o unitate de doua camere ( aberant, dar nu vroiau sa inteleaga ca ii sfatuiam spre binele lor si plecau suparati; sfatul era dat din 2008 incoace, punand la socoteala timpul de ridicare efectiva a constructiei ar fi fost pe val zilele acestea), acum se pare ca revine la mare cautare spatiul de locuire strict necesar. Inclusiv la cei cu putere financiara de la 100.000Euro / locuinta in sus :)
    Apropo de evrei : doar unul din cei pentru care am facut proiecte a avut intelepciunea sa accepte o schema desteapta, in care o intreaga coloana de apartamente de trei camere sa fie impartite RAPID in cate o garsoniera si un doua camere. Si le-a terminat de construit, si a vandut ceva baiatul – e de la Israel, si stie
    Succes cu blogul – mai aflu si eu ceva sa ma orientez

    @U(R)SUL Ce bine ca esti arhitect!...Parerea ta poate sa fie de mare folos comentatorilor si cititorilor.Cred ca avem ce invata de la tine si te rog sa-ti faci treaba de consultant/sfatuitor ancorat pe discutiile noastre si noi vom continua sa "latram" cu spor!Poate ne aude cineva si se sperie de noi(criza!).
  11.  98 florin
    1 February 2010 :: 3:53 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @dragos,
    tu ai auzit la tv si eu am vazut la radio.=))

    @florin De multe ori incerc sa ma "ridic" la nivelul conversatiilor,dar cu tine mi-e foarte greu.Asa ca,eu fiind mai prost de felul meu,cand privesc la tv mai bag la cap si ce aud,nu stau numai si belesc ochii ca altii la imagini.Scuze!
  12.  97 Popescu
    1 February 2010 :: 3:41 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    “Cererea robusta pentru spatii de birouri inregistrata din partea companiilor, in mare parte multinationale, ne-a determinat sa continuam dezvoltarea ansamblului din centrul Timisoarei….”
    ce parere ai de declaratia asta, crezi ca e de prin 2007? Nu, e din ianuarie 2010

    http://banateanul.gandul.info/ultima-ora/modatim-investment-contracteaza-o-finantare-de-7-600-000-de-euro-pentru-dezvoltarea-celei-de-a-treia-cladiri-din-proiectul-de-birouri-city-business-center-timisoara-5464188

    @Popescu Modatim ARE LOCATIE,daca nu ma insel e pe malurile Begai,un fel de Semanatoarea in Bucuresti.Acelasi gen de dezvoltare ,deci se justifica efortul!
  13.  96 Popescu
    1 February 2010 :: 3:34 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Mai adaug ceva: in cazul unei Prime location, e mai usor sa folosesti leverage (credite bancare, etc).

    @Popescu De acord,stiu mult mai multe decat tine in aceasta privinta ACUM!
  14.  95 Popescu
    1 February 2010 :: 3:32 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Singurul lucru care conteaza este randamentul investitiei, nu-i asa?

    Tu investesti in Prime location, de ce?
    -pentru ca iti multiplici capitalul (de cate ori?)
    -pentru cash flow, chirii/buy to let etc
    -pentru ca scad mai putin/isi revin mai repede in caz de criza
    pentru ce altceva?

    Investesti in locatii din jurul Buc, de ce?
    -pentru ca nu ai bani sa investesti in Prime Location (bariera de intrare)
    -pentru ca rata de multiplicare a capitalului este mare, 2-5 ori
    -pentru ca cumperi asa de ieftin incat e greu de crezut ca are unde sa mai scada, mai ales daca mai faci si niste investitii

    @Popescu Stii cum as spune eu in alt fel motto-ul meu de pe blog?In loc de "imobiliarele nu sunt pentru oricine" as putea da o replica de genul"depinde din ce unghi le vezi!" Ai dreptate in ce ai scris,dar nu e genul meu de afacere.Eu sunt intre "sacali" ca tine si "rechinii" mari!Ma numesc "hiena" si nu ratez/iert nicio oportunitate care pot sa mi-o apropii de portofoliu! Indiferent cat de mult sau greu mi-ar fi sa o "dovedesc"!
  15.  94 florin
    1 February 2010 :: 3:30 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    asta trebuie sa o stie cei de Ion Mincu, din cate stiu eu – pilonu’ frate cu gorunu’

    @florin Am auzit si eu la tv Florine ca nu existam pe vremea aia ca sa fiu observator pe santier.
  16.  93 Popescu
    1 February 2010 :: 3:19 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, cum sa nu poti creea locatii? Asta incerc eu sa fac, sa creez locatii. Exista locatii si locatii. Ai facut un drum, ai tras utilitati, ai creat o locatie.
    Daca preferi sa cumperi locatii deja facute de altii, e si asta o strategie, cu observatia ca pentru asta platesti pretul

    @Popescu Daca aia numesti tu locatie,eu te numesc poet imobiliar!In orice concurs de ciclism exista un singur castigator si "turma"- plutonul.Eu prin locatie inteleg...TOT!
  17.  92 Popescu
    1 February 2010 :: 3:03 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Asta e criza? Multinationala care face angajari prin portavoce, nu am auzit in viata mea. Astia sunt carnea de tun pentru Prima Casa

    http://www.zf.ro/companii/retailerii-ies-in-strada-sa-caute-angajati-cora-isi-promoveaza-prin-portavoce-800-de-locuri-de-munca-in-berceni-5462560/

    @Popescu Poate,mai degraba,pentru ANL,fiiindca madame Udrea va ataca de la periferie,prin invaluire,in sectoarele cu influenta PDL-ista!
  18.  91 Popescu
    1 February 2010 :: 2:50 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Referitor la Prime Location, mi se pare ca Donald Trump zicea ca da, locatia este cel mai important lucru, dar, daca locatia devine exagerat/nejustificat de scumpa, poti sa treci la nivelul urmator, si anume:
    1.gasesti o zona (ieftina)
    2.creezi tu locatia
    Cum creezi locatia e deja episodul urmator. Mi se pare ca au incercat unii sa creeze locatie de business in Pipera, dar si-au prin urechile.

    @Popescu In Romania nu poti sa creezi singur locatii!
  19.  90 Popescu
    1 February 2010 :: 2:46 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Asta cu Casa Armatei ma depaseste, se poate sa mai fie inca de doua ori pe atat dar sub pamant..

    @Popescu Piloni de...lemn ,pentru ca e pamantul nisipos in zona!
  20.  89 Popescu
    1 February 2010 :: 2:45 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, tot din seria TVA: la vanzare de terenuri de catre persoane fizice, se plateste TVA doar pentru terenurile intravilane construibile (scoase din circuitul agricol).
    Daca insa cineva vinde terenuri intravilane astfel:
    -loturi de 500mp din care doar 100mp e scos din circuitul agricol (deci construibil), restul este arabil, el plateste TVA la 1/5 din valoarea terenului?

  21.  88 Popescu
    1 February 2010 :: 2:41 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, vestea pe care mi-o dai cu TVAul este foarte intersanta. Va sa zica daca cineva vinde terenuri de 100.000 bucata, plateste TVA 19.000.
    Daca in schimb, ar construi pe teren un “imobil”, adica isi ia de la Bricostore o casuta din aia de lemn cu 1500 euro, la vanzare ar plati TVA doar pe 1.500 euro.
    Foarte intersant, o sa verific.

    @Popescu Reciteste te rog intrebarea si apoi cauta!NU O INTERPRETA,E FOARTE CLARA!Ai si raspunsul si tu incerci variante....
  22.  87 Popescu
    1 February 2010 :: 2:38 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Florin, nu astept mari ponturi de la Dragos, el e baiat de centru.
    Ce poti sa faci cu terenurile din jurul Bucurestiului decat sa le cumperi, faci zoningul (PUZ, lotizare, scoatere din circ agricol), amenajezi ceva drumuri de acces, tragi curent poate si gaze si vinzi loturile catre baieti care lucreaza la multinationala si nu au timp sa alerge si sa faca toate prostiile astea. Mai exista si alte chestii pe care poti sa le faci ca sa faci zona mai atractiva.
    Daca ai tu alte idei, impartaseste-le cu noi

  23.  86 Popescu
    1 February 2010 :: 2:29 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos:
    1. din cate stiu eu in cazul teren + constructie se considera imobil. Niste baieti care vindeau vile pe 250mp, plateau TVA 5% la intregul imobil (teren +constructie). Daca ar fi fost casa pe 500mp, se platea 19%. Nu am verificat in Codul Fiscal sau la avocati daca e corect sa consideri terenul ca parte componenta din imobil ca sa poti plati 5%, iti spun cum procedeaza unii. Mergand insa cu rationamentul mai departe, daca vinzi apartamente cu TVA 5%, si apartamentele astea au teren in cota indiviza, terenul asta tot cu 5% este vandut in prezent pe piata.

    Avand in vedere insa comportamentul FISCului din ultima vreme, nu m-ar mira sa deranjeze pe niste baieti peste vreo 5 ani si sa le ceara diferenta de TVA pe cota de teren din imobil, de la 5 la 19%, plus penalitati de intarziere, sechestru pe bunuri, executare silita, etc, adica ciclul imobiliar normal in relatia cu fiscul, cu care incepem sa ne obisnuim.

    Ai tu alte date/informatii?

    @Popescu Vezi,d-aia e interpretabil Codul fiscal,fiindca unii ca tine il transforma in beletristica!Raspunsul in astfel de cazuri are 2 variante:DA sau NU!Aici e nu. Uite,alta intrebare,doar pentru cunoscatori!!!....Ce fundatie(ce fel de piloni!) are Casa Armatei de pe Calea Victoriei?
  24.  85 U(R)SUL
    1 February 2010 :: 2:17 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Salut
    Urmaresc de ceva vreme discutiile voastre, sunt interesante si bine venite – important este sa nu ramana niste dezbateri doar de dragul trecerii timpului.
    Despre cladirea din Ion Mihalache : umbla vorba in targ ca problema vine de la lacomia dezvoltatorilor, care au ridicat cu doua etaje mai mult decat era prevazut in Autorizatia de Construire, si de aici o intreaga tevatura: nu le-au receptionat-o cei din Primarie, pompierii nu au dat Autorizatie de Functionare, fara aceste acte nu se muta nici un chirias serios ( le cer si daca nu le ai este nasol ) – ma rog, principiul Dominoului
    Este asa sau nu, Dragos?

    @U(R)SUL Stii tu cate ceva dar nerelevant!Eu in locul tau dadeam o fuga pana acolo sa vad ce pot sa aflu?Numai daca te implici reusesti sa nu treci ca ursul prin padure!
  25.  84 florin
    1 February 2010 :: 10:53 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    *roaga-l,scz

  26.  83 florin
    1 February 2010 :: 10:52 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @popescu,
    mai bine ,hai sa lasam polemica si roagal pe Dragos sa-ti de-a pontul pt. terenurile din afara Bucurestiului, e mai interesant,parerea mea.

    @Popescu @florin Florine,daca vrei sa continui sa scrii pe blogul meu,te rog concentreaza-te la esenta intrebarilor/comentariilor pentru ca nu facem din acest blog alba-neagra imobiliara!Popescule,n-am niciun pont pentru terenuri in afara orasului,eu nu investesc decat in prime location de cand lucrez in acest domeniu.
  27.  82 florin
    1 February 2010 :: 10:49 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @popescu,
    Corect,asa raspund turistii imobiliari,ca la gradinita.

  28.  81 Popescu
    1 February 2010 :: 8:53 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Florine, ok, daca ma iei ca la gimnaziu, te iau si eu ca la gradinita.
    Te plimbi pe strada, vezi o fundatie, cum iti dai seama cate etaje va avea?

    Raspunsul unui specialist, Florin: “daca ai un teren cu o fundatie la nivelul solului, P.O.T.-ul este o cunoscuta. C.U.T.-ul este o variabila in functie de zona si de ARHITECT, un conoscator iti evaluaza acest lucru in 10 minute, maximum”. Timp de rezolvare 10 min.

    Raspunsul unui pieton imobiliar, Popescu: te uiti pe panoul de organizare de santier. Timp de rezolvare 5 secunde.

    Concluzia: cine nu are specialisti, sa-si cumpere..

    @Popescu@florin Baietii,capacitatea voastra de analiza e impresionanta,dar obositoare.Asa ca,trecem la alta intrebare ca sa nu pierdem timpul cu cele elementare:TVA-ul la terenurile pe care exista orice constructie se plateste?(daca vanzarea se face de catre o persoana fizica,nu in sens comercial!)
  29.  80 florin
    31 January 2010 :: 11:52 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    hai ca la gimnaziu
    daca ai un teren cu o fundatie la nivelul solului,P.O.T.-ul este o cunoscuta. C.U.T.-ul este o variabila in functie de zona si de ARHITECT, un conoscator iti evaluaza acest lucru in 10 minute, maximum.

    @florin Stii de ce imobiliarele nu sunt pentru oricine?Pentru ca pute tara de atitia cunoscatori in acest domeniu!
  30.  79 Popescu
    31 January 2010 :: 11:43 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Florine, deci raspunsul tau e POTul si ..spaga

    Dragos intrebase daca o constructie e inceputa si nu a iesit din pamant,dupa ce iti dai seama cat de inalta va fi?

  31.  78 florin
    31 January 2010 :: 11:38 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @popescu
    Grabeste-te incet si o sa reusesti. P.O.T-ul era o cunoscuta,eu vobeam despre arhitectul sef din primarie si “disponibilitatea” lui de a umbla la P.U.G.

    @florin Stii cum se conjuga in imobiliare verbul "a putea"? Eu POT,tu puti(ma refer la cei cate dau spaga!),el/ea poate!(ma refer la la cei care iauc spaga!)etc
  32.  77 Popescu
    31 January 2010 :: 11:33 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, esti sigur de asta cu boxele, uscatoriile si prostitutia? Nu mi-ar fi trecut prin cap nici din o mie de incercari..
    Ma gandeam ca astia le cumpara ca sa transforme in spatii de locuit. In Paris am vazut garsoniere de 12mp la vanzare, scria : “garsoniera 12 mp, posibil wc” :)

    @Popescu Pai cat spatiu iti trebuie sa te desfasori?
  33.  76 Popescu
    31 January 2010 :: 11:29 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    “Cat priveste terenurile tale de la periferie,sa auzim numai de bine!Poate inveti si tu/altii ceva de la mine ca sunt o mica Enciclopedie imobiliara pentru vremurile grele.”

    ce vrei sa spui cu asta?

    @Popescu Paradoxal,acum am observat ca se fac tranzactii cu terenuri mici (loturi de case) in afara Bucurestiului.Eu n- am avut niciodata astfel de proprietati si ii invidiez pe cei care fac afaceri mici si multe in zone de viitor.Nici Euroest nu se ocupa cu asa ceva!E ca programul Prima casa,varianta terenuri la bucata.
  34.  75 Popescu
    31 January 2010 :: 11:18 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Hai mai Florine, ai venit sa ne dai lectii cu POTuri si CUTuri, chiar asa, e de clasa a patra.
    Credeam ca e ceva mai sofisticat, cu proportia intre nr de locuri de parcare pe care esti obligat prin lege sa le asiguri, care ar putea sa iti dea o estimare a numarului de etaje ale imobilului dupa numarul de etaje de parcare (subterana)..

  35.  74 florin
    31 January 2010 :: 10:59 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @dragos
    sti ceva despre legea “primei meserii”? Lumineaza-ne si pe noi.

  36.  73 florin
    31 January 2010 :: 10:56 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @dragos
    iti spun unul , C.U.T.,spune-l pe celalalt.

    @florin Maestre,nu ai nimic in fata,decat santierul!...
  37.  72 ion mihalache
    31 January 2010 :: 6:02 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    De la dragos nu ma asteptam, deja imi ridic un semn de intrebare. Cladirea de pe mihalache are locuri de parcare? are o parcare subterana pt masini? acea cladire nu poate functiona pana nu rezolva problema locurilor de parcare aferente. de aia e goala.

    @ion mihalache Nici nu ai vazut cladirea pe interior,nu stii nimic despre ea si iti dai repede cu parerea- ca orice roman avizat!
  38.  71 Carmen Mihaita
    31 January 2010 :: 5:55 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Doamna ,domnilor buna ziua .Credeam ca este un club exclusiv de fumat trabuce …dar nu,bag seama , este unul de aratat muschii..creerului.Urmaresc atent posturile tale Dragos esti talentat si un analist brutal si inspirat .Nu ma indoiam ca asa esti…. dar parca mai lipseste ceva din lista premiilor.Unde este” saracul agent imobiliar”?Mi-a scapat mie si este pe lista?Pai Prima casa a fost o gura buna de aer pentru agentii care intermediaza imobilele de cartier;nu gresesc cand zic ca “a fost” pentru ca inteleg ca acum ne orientam spre alte tinte …mai noi .Crezi ca nu merita si agentul un locsor pe podium?

    @Carmen Mihaita Carmen,ai gresit destinatarul!...Domnul Zilisteanu este mare ANAList,eu sunt un mic antreprenor cu potential imobiliar mediu,pe termen lung!Deci,eu nu fac analize,dar incerc sa misc ceva intr-o piata imobiliara care arata ca timpul de afara.... Bine ai venit pe blogul meu,ai experienta imobiliara si poti sa pui si tu umarul la atingerea obiectivului comun.Cat priveste locul/premiul agentului imobiliar in dictatura imobiliara de care am mentionat eu in primul editorial de pe acest blog,acesta este dat de procentul (importanta) pe care il are intr-o tranzactie,respectiv intre 1% si 3 %.Eu,ca agent imobiliar de succes,in ecuatia pietei imobiliare actuale.as acorda colegilor de breasla(deci si mie!) premiul PULItzer,ca un premiu de excelenta in vederea resuscitarii investitiilor imobiliare pe termen scurt.De ce?Pai rolul nostru e exact ca al organului barbatesc! Daca nu acum,atunci cand,daca nu noi,atunci cine?? Ca medic ce esti la baza,intelegi fenomenul cel mai bine si stii ce vreau sa spun.Ceilalti agenti care citesc acest comentariu nu trebuie sa zambeasca(rada) intrucit titulatura premiului nu este intimplatoare...Deocamdata,piata imobiliara e cam impotenta,agentii imobiliari "hiberneaza",organul (a se citi "obiectul muncii"!) s-a atrofiat si chiar daca e marfa pe stoc cacalau (oferte) nu avem lichiditati/cash flow! In asteptarea unor vremuri mai bune, trebuie sa folosim ceva "viagra" imobiliara pentru a atinge "orgasmul" tranzactiilor din anii trecuti.Doamne ajuta!
  39.  70 Popescu
    31 January 2010 :: 4:44 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, m-am intrebat mereu, ce fac baietii astia cu astfel de “imobile”?
    Mansarde mai inteleg, dar boxe si uscatorii?

    “Particular, cumpar mansarde, boxe, uscatorii in bucuresti centru!”

    @Popescu Se apropie legea cu legalizarea prostitutiei,din lipsa/''foame'' de bani a statului!De hogeacuri ai auzit?Oamenii stresati vor sex in orice conditii,chiar si in uscatorii/boxe amenajate.Decat in containerele de tir,preferabil intre 4 pereti de caramida/BCA!...
  40.  69 Popescu
    31 January 2010 :: 4:33 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Alex Celac, foarte misto harta pe care ne-ai dat-o. Chiar nu arata deloc rau harta, directia e clara de iesire din recesiune.
    Pentru cat timp, double dip, multiple dip, sincer nu ma intereseaza acum, acum ma bucur de directie. Oricum daca va mai fi un dip, vom fi mult mai pregatiti atat psihologic cat si ca experienta.
    Multa bafta!

    @Popescu@Celac Vezi ca Alex e scolit de mine la Euroest,asa ca STIE!...Nu-i asa tinere?
  41.  68 Popescu
    31 January 2010 :: 4:28 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, cladirea asta care e mai mare decat buildingul BRD, singura de dimensiunile astea din zona, zici ca sta goala? Din cate stiam eu, Garanta avea sediul acolo..

    @Popescu Goala goluta,Popescu!NUDA!!Aia e,verde cu negru,langa sediu/imobilul Garanta care are 4 etaje si a fost intermediata de Euroest la cumparare. Cat priveste terenurile tale de la periferie,sa auzim numai de bine!Poate inveti si tu/altii ceva de la mine ca sunt o mica Enciclopedie imobiliara pentru vremurile grele.
  42.  67 Popescu
    31 January 2010 :: 3:53 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, si eu am cateva zeci de loturi de casa, langa Bucuresti. Caut variante sa gasesc, dezvoltator/investitor/constructor, gasisem chiar, dar le-am dat flit zilele trecute pentru ca puneau atatea conditii ..incat am dedus ca nu prea intelegeau businessul pe care vroiau sa il faca.

    Chiar incepusem sa ma intreb daca nu sunt nebun sa refuz pe unii care vor sa construiasca pe terenurile mele, dar …am citit comentariile tale referitoare la buildingul din Mihalache si “investitia initiala,de garantii,de istoricul imobiliar al firmelor implicate” si m-am mai linistit, ca nu reuseam sa exprim in cuvinte potrivite de ce a meritat sa ii evit.

    Referitor la problema ta, sincer am o idee, dar nu as publica-o aici pe blog. Nu stiu cat de realizabila dar..in perioada asta merita incercat orice..

    @Popescu 0744.777.606/0722.393858 dragoteanudragos@euroest.ro Atentie!Platesc comision!!
  43.  66 Popescu
    31 January 2010 :: 3:17 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, nu stiu daca peripetiile bancare pe care le povestesti se intamplau in perioada de glorie a pietei imobiliare, sau mai recent. Oricum, tocmai ca la noi nu merg treburile snur cu banca – mai ales in conjunctura actuala- trebuie sa gasesti alte variante: asocieri etc..
    Asta era si directia mea de discutie, ce alte variante s-ar putea gasi in astfel de conditii?

    @Popescu Personal,nu cred in variante fara bani in acest moment.Pur si simplu,nu cred!Am si eu nevoie acum de vreo 1.5-2 milioane de euro sa fiu nr.1 in "prime location"-"prime time"(nu Prima casa!) si nu reusesc sa fac rost.Nu am gasit pe nimeni sa-mi dea fara garantii de 200%...Si,nu poti sa spui ca nu am avut cu cine discuta subiectul....Daca ma duc la "rechini" iau ei prada,daca ma duc la banci rad de mine si eu de ele,daca ma duc pe strada simt realitatea si ma blochez...Asa ca,caut solutii individuale.Lumineaza-ma tu,excelenta!
  44.  65 Popescu
    31 January 2010 :: 2:59 pm
      0 (1/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Referitor la subiectul DE CE NU SE VINDE SI INCHIRIAZA
    m-am intalnit azi cu un veteran din industrie, care mi-a spus ca, complexul Residenz a costat 500 maxim 550 euro pe metru. Daca e adevarat, de ce se incapataneaza atunci Tiriac sa ceara 1000 euro pe metru adica marja de profit de 100%?

    Mie asta nu mi se pare blocaj de piata, ci reminescente de lacomie, vanzarile se pot debloca daca te readaptezi la piata cu preturile..

    @Popescu Subscriu.Ce scrie in ultimul meu editorial?Reciteste, Locul 2-medalia "Construiesti si castigi 200-300%"!...
  45.  64 alex celac
    31 January 2010 :: 2:55 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Buna Dragos, pt cititorii blogului tau care spun ca economia mondiala isi revine, hai sa vedem unde e si Romania in aceasta ecuatie intr-un infomap foarte relevant din The Guardian http://www.guardian.co.uk/business/interactive/2010/jan/26/recession-gdp

    Mai avem un pic :) Multa bafta si salutari Danei si colegilor !

    @alex celac Tinere!Stii cum e cu ce ne arati tu?Sa-ti explic eu ca la o sedinta Euroest...O masina care circula cu 100 km/h acum 2 ani si-a incetinit viteza la 20km/h.Dupa ce se "tira" vreo 3-4 ani in aceleasi conditii,dintr-o data "accelereaza" si atinge apogeul momentului la vreo 30-35 km/h !!! Ce misto!...Cand mai comuni cu fostul tau sef,adica EU,baga un exemplu pentru un profesor nu pentru elevi.Merci anticipat!
  46.  63 florin
    31 January 2010 :: 2:55 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @dragos la Raspuns: dupa marimea constructie, trebuie sa mai adaugi 2 variabile.Care sunt? Un agent bun stie .

    @florin Ia zi-le tu Florine,arata-ne ce poti si stii!...
  47.  62 Popescu
    31 January 2010 :: 2:55 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, pe Iancu de Hunedoara se construieste acum un building de 20 de etaje, deja e ridicat pe jumatate. De ce ar mai dezvolta astia daca e oferta asa mare in zona de spatii de birouri care stau goale (vezi exemplul tau de pe Mihalache)?

    @Aveau finantarea asigurata,au nevoie de o parte din cladire pentru sediu,are pozitie buna,cererea va reveni curind.Toate firmele mari cauta mai in centru si la un pret acceptabil,nu de periferie cum era initial.
  48.  61 Popescu
    31 January 2010 :: 2:45 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Referitor la exemplele tale
    1. Cladirea de la Mihalache sta goala pentru ca e rodul unei asocieri? Eu cred ca sta goala pentru ca fie cer prea mult si sunt in afara din piata cu chiriile, fie pentru ca, contractul de asociere a fost prost facut si acum nu se mai inteleg la imparteala.
    2. Tu insuti dai 2 exemple de asocieri de succes.
    3. Care e forma de asociere NCH la Controceni Park? Ce castiga NCH din faptul ca a pus terenul? Procent din vanzari, chirie?
    4. Eu discutam la nivel general despre schema de asociere SAU fianantare creativa (ca a lui Trump), si nu detaliile (adica investitia initiala,de garantii,de istoricul imobiliar al firmelor implicate).
    Mai intai trebuie sa stii ce schema ti se potriveste dupa care purcezi la cautarea partenerilor in functie de credibilitate etc.
    Ca sa stii

    @Popescu 1.Sunt la Curtea de Arbiraj International la Paris!Toate greselile posibile si imposibile terminind cu AMBITIE! 2. Dovada ca se poate; 3. NCH a vandut terenul dupa ce s-a facut asocierea; 4. Bai,ce simple ti se par/privesti lucrurile. Nici nu stii/iti imaginezi
  49.  60 Popescu
    31 January 2010 :: 2:36 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, eu am inteles pentru prima data ca imobiliarele la nivel mare nu se fac cu ia valiza de bani, da-mi terenul ca mai vad eu daca si ce poti construi pe el, a fost cand am citit “The art of the deal” a lui Donald Trump. O recomand ca lectura obligatorie pentru oricine are legatura cu zona imobiliara (am impresia ca a fost si tradusa in romaneste, oricum eu am cumparat editia in lb engleza din Romania).

    Ca sa sintetizez, Trump ridica un turn de 80 de etaje, deci un proiect de 1 mld de dolari, in felul urmator:
    1.gaseste locatia (terenul)
    2.face fie antecontract de v-c cu proprietarul terenului, fie ante-contract de concesiune, conditionate de obtinerea tuturor avizelor + a finantarii pentru un proiect de building de 80 de etaje.
    3. Face proiectul de arhitectura. Obtine aprobarea Consiliului Municipal (o faza foarte dificila la ei, care poate dura si cativa ani)
    4.Dupa ce are toate astea se duce cu proiectul la banca sa obtina finantare
    5.Dupa ce obtine finantarea, se duce la proprietarul terenului sa faca actele finale – sa cumpere terenul
    OBS. Intercalat fazelor de mai sus face marketing si vanzare / rezervare apartamente etc
    6. Incepe executia, finalizeaza buildingul etc

    Concluziile care se pot trage sunt urmatoarele:

    -pune pe picioare un proiect de 1 mld de dolari cu bani de tigari practic: 1-2 mil antecontractul la teren + 1-2 mil dolari proiectul de arhitectura + alte cheltuilei, in total maxim 10 mil dolari. Sa faci un proiect de 1 mld cu sub 1% banii jos , mi se pare o chestie absolut exceptionala

    -vanzatorul terenului isi obtine banii dupa 2-3 ani de la semnarea antecontractului (uneori si mai mult), si conditionat de foarte multe chestii. Explica tu in Romania la tata Floarea o schema din asta sa vezi ce se intampla..

    @Popescu Maestre,eu am vandut terenuri proprietate personala in aceleasi conditii.Deci,nu-mi spune tu mie ce si cum!...Subiectul in Romania e altul in actualele conditii de piata.Avansul/garantii/ipoteci colatarale pentru constructia oricarui imobil nou,despre asta vorbim.Te asigur eu ca,acum,si in SUA e la fel.Tot Tramp sounea in cartea respectiva ca,se ducea la banca sa ceara credit un miliard de dolari si banca respectiva ii oferea...2-3 !!! Oare de ce? Pai daca tot "bizonul"cu pasaport american lua credite(la PLURAL!) garantind cu aer,CUM DRACU SA NU PRIMEASCA TRUMP CREDIT! Tot el povestea cu s-a aflat la un moment dat in ipostaza sa-i ia banca tot!...Cum ii lua tot?Avea ipotecate toate proprietatile pentru creditele contractate.Intr-o noapte,consiliul de administratie al unei banci l-a chemat la audieri la 03.00 noaptea si s-a dus pe jos prin ploaie fiindca ploua torential si nu a gasit taxi! Asa ca,revenind la "oile" de pe malurile Dimbovitei (nu din Pipera),trebuie sa te rog sa ai in vedere realitatea.Nu realitatea lui Vantu care face bani cum spui tu,ci realitatea imobiliara actuala.Am fost eu la banca sa cer credit la Tiriac si m-au tratat ca pe un infractor!Asta dupa ce rulasem multe milioane de dolari/euro pe la ei si aveam din gresala celor de la Raiffaisen inregistrata o restanta de 36 RON !!! (treizecisi sase ron!),in centrala BNR sau nu stiu unde.Le-am dus hartie scrisa si stampilata ca e o gresala din istoricul conturilor si au zis ca fara sa primeasca "verde" de la BNR,nu inainteaza dosarul!Asta mi s-a intimplat mie,d-apoi unuia care se duce sa ia credit pentru prima oara si nu stie nici cum il cheama!Intre timp,nu am mai calcat pe acolo,mi-am retras instantaneu toate depozitele de acolo,m-am dus la alta banca si am luat exact cat am vrut credit.Unicredit din Italia a primit in actionariatul bancii mama un nou membru din...Algeria,pe fiul presedintelui,Mohamed El Gadafi.Ce,teroristii,nu sunt oameni?Banii lor au miros?Du-te tu MAINE la orice banca cu schema lui Trump si cere-le credit.E inutil sa-ti spun ce primesti...
  50.  59 Dan
    31 January 2010 :: 12:33 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, au fost aproximativ 14.000 de angajati ai securitatii si intre unu si doua milioane de turnatori inregistrati, lasind la o parte angajatii militiei care era un alt organ de opresiune. Am simtit din plin vremurile alea, stiu ce spun.

    Dragos, aici nu e vorba de “invidie” ci de URA in cel mai pur sens al cuvintului… dupa ce ai avut de-a face cu javrele ……..

    - adincime, structura betonului…. si nu in ultimul rind trebuie intrebat proprietarul citi bani mai are in buzunar!!!

Pages: [3] 2 1 » Show All

Lasa un comentariu

Cauta
info
Ultimele oferte
5 camere
3 dormitoare
parter / P+5
SU: 200 mp
SC: 220 mp
2.400 EU/luna
Ultimele Comentarii
@ romania ineditE rau ca exista un venit minim garantat?Uitati-va in jur, in Europa, care este venitul minim garantat, in ce conditii se acorda, ce va...
Atata timp cat in Romania o sa existe venitul minim garantat si pensia minima , nu o sa vedem asa ceva , si nici capitalismul in Romania nu o sa fie c...
@ MihaiDa, e o varianta. Si sa stii ca se foloseste de multa vreme solutia asta de plata.Dar chestia asta are un mare dezavantaj: dupa alea 3-4 luni a...
pentu ca cineva sa faca performanta are nevoie de cel putin 3 luni sa inteleaga ce trebuie sa faca si cum. Eu nu spun sa platesti salarii fara a cere ...
@AndreiUnii romani se nasc...nefericiti si nemultumiti. Din pacate, sunt multi, nu fac nimic sa fie multumiti sau sa simta "gustul" fericirii si mor c...
Blog IMOPEDIA
Maria Seder Neda
27-Jul-2010
La prima vedere, în 2010, totul pare împotriva achiziţiei unui „second home”, aşa cum numesc englezii casele de la munte, mare sau periferiile fancy, unde vor să-şi petre
Imopedia RUN
30-Jul-2010
Va mai aduceti aminte de statistica de aici? Dintre proprietarii care ofereau exclusivitate o buna parte o acordau pentru o luna. Spuneam ca acesta este un semn de indecizie, iar u
Bloguri AFILIATE IMOPEDIA
Victor Grigore
22-Oct-2009
Piata este in continuare la un nivel foarte scazut, cu mici vibratii (poate) de necesitate la suprafata inghetata de aproape un an. Cine poate declansa relansarea ? Propun sa in
Valentin Ionescu
25-Jul-2010
Pai va spun eu. Nici macar nu este constatarea mea, ca sa ma banuiti de self promotion, sau, mai rau, de pretentii pedagogice. Pur si simplu am auzit-o acum cateva zile si de atunc
Daniel Dobre
30-Jul-2010
1) Pentru vanzator Exista cu siguranta diferente enorme intre cele noua concepte. Mi-am propus sa discutam in prima faza despre avantajele si dezavantajele pe care le ofera ce
Tag-uri

piata imobiliara (1)
Uncategorized (30)

WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.

RSS Feed
Subscribe in NewsGator Online Add to netvibes Subscribe in Bloglines Add to Google Reader or Homepage Powered by FeedBurner

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Maria SEDER NEDA
Victor GRIGORE
Blog RUN
Imobiliarii

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presa
Evenimente imobiliare
Stiri imobiliare