Cine are interes in Prima casa? Podiumul castigator!

Doamnelor si domnilor, trecem peste “preludiul” imobiliar si incepem prezentarea! Lupta pentru banii statului este un adevarat razboi, bazat pe interese directe. Trec asadar direct la concurenti… in “ordinea numerelor de pe tricou” (a interesului) si fac un exercitiu de anticipare a castigatorilor. Nu trebuie sa va puneti centurile de siguranta! Este doar un exercitiu de imaginatie individuala si intelectuala…

LOCUL 1 – medalia “CAMATARI FARA FRONTIERE”, de departe, dintotdeauna, pretutindeni in Romania, cu sprijinul neprecupetit al BNR si al Ministerului Finantelor, este acordat fara drept de apel bancilor comerciale straine, indiferent de provenienta, marime sau orientare monetara. Motivul: Pai, care credeti ca e cea mai simpla, eficienta si buna metoda de a-ti acoperi nesimtirea si incompetenta in acordarea creditelor, din ce in ce multe devenite neperformante? Ceri si oferi! Ceri marirea plafonului de creditare oferit prin “Prima casa” (cu garantiile statului evident!) si oferi credite cu “marje de nesimtire”, care sa acopere orice risc bancar in viitor. Concret, dupa ce au dat o gramada de credite corporate unor dezvoltatori care nu au cui sa-si vanda produsele imobiliare scumpe, acum se incearca recuperarea potentialelor pierderi, tot pe spatele statului si a “bivolului” roman! In plus, legat de Euribor, oferta de credite este cel putin identica cu cea dinainte de aparitia crizei. Deci, facilitati si risc zero! Traiasca statul roman, garantul suprem al profitului bancilor!

LOCUL 2 – medalia “CONSTRUIESC SI CASTIG 200%-300%” este acordat in grad de mare cinste tuturor dezvoltatorilor imobiliari care se uita la ce au construit si nu inteleg nimic! Parteneri cu bancile si la bine si la greu, ei nu renunta niciodata la castiguri fabuloase! Deviza dezvoltatorilor din Romania este: ”Apa, aerul si fraierul nu se termina niciodata!” Motivul: Doamne fereste sa le spui sa scada pretul, ca pot sa traiasca la fel de bine si cu un cistig mai mic! Prefera sa nu vanda, sa restructureze creditele bancare, sa sfideze piata si posibilitatile romanilor, sa faca orice ca sa mentina marja de castig. Acum, ultima strigare – ultima salvare, Guvernul, prin programul Prima casa. Cresterea plafonului, fericirea dezvoltatorilor. Mana in mana cu bancile, gand la gand cu bucurie, asa va reinvia si prospera creditul pe viata – forma moderna a sclaviei la romani! Traiasca noul program Prima casa, varianta imbunatatita!

LOCUL 3 – medalia “FAZANUL ROMANESC’’- este acordat statului – “ingerul pazitor” al imobiliarelor, care le asigura creditorilor (bancilor) siguranta, prosperitatea si linistea financiara – pentru “tenacitatea” de care a dat intotdeauna dovada, prin incompetenta, in administrare financiara. Motivul: Nimeni, niciodata, nu ar fi putut face o politica de marketing imobiliar mai “buna” decat ceea ce face statul prin programul Prima casa. Ce poate fi mai elocvent si sugestiv? Garantezi pentru banii bancilor straine care-i crediteaza pe romanii – cu dobanzi mult mai mari decat in tara lor, ca sa cumpere imobile nevandute – construite tot cu credite nedeclarate neperformante – luate de la aceleasi banci. Avantaj primire la dublu! Banci si dezvoltatori. Daca intra si ANL in joc, e ca intr-o poveste! Construiesti cu banii contribuabililor, scoti din domeniul public casele ANL si le introduci in domeniu privat al statului, vinzi tot contribuabilului si o iei de la capat! De unde pot lua “enoriasii” statului credite sa achite la ANL? Ati ghicit…de la bancile comerciale! Efectul multiplicator este garantat. Doar pentru unii. Dar in nici un caz pentru romani.

In definitiv, ce e rau la tot sistemul asta? Roata se invarteste, bancile profita din plin, dezvoltatorii incearca sa iasa din rahat, statul mai face o “afacere” in stil propriu, romanii se indatoreaza la greu, iar banii se intorc la straini cu dobanzi inrobitoare. TOATA LUMEA E FERICITA! Oare?…

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google

Share/Save/Bookmark

108 Raspunsuri pentru “ Cine are interes in Prima casa? Podiumul castigator!”

Pages: « 3 [2] 1 » Show All

  1.  58 Popescu
    31 January 2010 :: 10:30 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, ma bucur ca rationamentele mele imobiliare te amuza..Ce sa fac, atata ma pricep si eu, am vrut sa starnesc lumea la brainstorming dar nu ai iesit decat bullshitstorming, lumea nu mai vrea sa gandeasca..

    Deci in opinia ta, ca sa faci afaceri imobiliare de succes trebuie sa vii cu valiza de bani, cumperi terenul de la Doamna “ce mai e maica milionul in ziua de azi” , umflii contul la constructor si cand te intorci din Canare apartamentele sunt gata..

    Solutii creative, sau fara cash sunt hoituri imobiliare..

    @Popescu Excelenta!...Cea mai tare,inalta.eleganta,grandioasa,vizibila cladire de birouri din Bucuresti/Romania este in sectorul 1,pe b-dul Ion Mihalache(fost 1 Mai),are vreo 22 niveluri supraterane,are supertehnologie in ea,superpanorama peste Capitala etc,etc,etc. Are un singur "mic" defect...Sta goala,ABSOLUT GOALA,de cativa ani de zile!Ca sa nu intre in "putrefactie" imobiliara,fiind un "hoit" imobiliar ACTUALMENTE,acest imobil are costuri lunare de intretinere de aproximativ 100.000 euro!!Cum suna? Motivul ajungerii in acest stadiu il cunosti cumva?Hai ca ti-l spun eu ca sa nu iti storci creierul inutil si sa nu lasam cititorii/comentatorii in expectativa peste weekend.Acest produs imobiliar este "rodul" unei asocieri intre doua supercompanii,o fosta mare societate de stat si o mare banca straina!Ce a iesit se numeste exact cum ai spus tu bullshit sau cacat imobiliar de"lux",cu parfum de "hoit"!!!Asa ca,draga Popescu,eu sunt ceva mai circumspect decat tine la asocieri,parteneriate(mai ales cele publice-private!) etc. Si,ca sa nu ma intelegi gresit,daca-ti dau alte exemple grele pe cere eu le-am trait personal financiar/uman ai intelege mai bine ca VORBESC IN CUNOSTIINTA DE CAUZA,nu din auzite,nu din povesti imobiliare.Asta nu inseamna ca nu au existat/exista si vor mai fi multe afaceri de succes in domeniul imobiliar,bazate pe combinatii reusite.Iti dau doua exemple grele: Cotroceni Park (NCH, proprietar teren-AFI, investitor mall) si City Gate ( GTC, investitor birouri-greci,pe un teren concesionat de la PMB). Problema pe care tu nu ai subliniat-o in comentariul tau e legata de investitia initiala,de garantii,de istoricul imobiliar al firmelor implicate etc.Daca tot arunci o "petarda" imobiliara, fa-ne tu cunoscut si cate ceva din pataniile tale ca sa inteleaga si cititorii CORECT ceva din acest blog.Altfel,ma pui in postura sa "te pun la zid' si,crede-ma,n-am nicio retinere cu nimeni care face doar "valuri" imobiliare.
  2.  57 Popescu
    31 January 2010 :: 10:23 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    O constructie neiesita din pamant, banuiesc ca dupa nivelul de niveluri subterane, am dreptate?

    @Popescu Esti pe aproape...Raspuns:dupa marimea fundatiei.
  3.  56 Popescu
    31 January 2010 :: 10:21 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dane, las-o cu 14.000 de securisti, poate in Bucuresti sectorul 1..
    Cum sa faci politie politica cu 14.000 de securisti la 22 milioane de oameni? Erau sute de mii..

  4.  55 Dan
    30 January 2010 :: 9:52 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, pe vremea pingicarului erau 14.000 de securisti acum sint angajati 35.000 in serviciile secrete, plus alte citeva mii la “adapostul” unor societati private care actioneaza din umbra si total in afara legii si a oricarei moralitati. In clipa asta securistii practic au pus stapinire in totalitate pe tara asta si nu mai au pe nimeni sa li se opuna – ospatul este garantat chiar si pe praful asta.

    Ion Pribeagu,
    tot timpul o sa existe corbi care sa dea tircoale, mai ales acolo unde exista foarte multa putrefactie. Tine de noi daca-i lasam sau nu sa ne cotropeasca iar pina acum s-a dovedit ca sintem un popor nating, las si fara prea multa moralitate astfel incit putem fi subjugati si batjocoriti fara probleme de oricare natie de sacali

    @Dan Lasa baietii destepti sa-si faca treaba ca e loc pentru toata lumea.Nu fi invidios pe ei ca ei au sefi pe cand TU NU AI! La fel ca mine si multi altii ca noi.Nu vreau sa intram in lucruri care ne depasesc fiindca suntem prea mici sa le dam de cap,cu atit mai putin sa putem schimba ceva.Hai sa ne intoarcem la imobiliare si uite iti pun o intrebare elementara in acest domeniu:daca o constructie e inceputa si nu a iesit din pamant,dupa ce iti dai seama cat de inalta va fi?
  5.  54 Ion Pribeagu
    30 January 2010 :: 6:46 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, Dragos et all – am ascultat tot discursul lui Obama in fata congresului – toti bani ce au revinit din stimulus vor fi re-imprumutati small business/ici intreprinzatori bani pentru cei care angajeaza sau maresc salariile, re-technologizare si green staff, deci Obama este pus pe desteapta-te americanule, deja exporturile au crescut considerabil urmeaza terminarea falimentelor bancilor mici si inceputul creditarii afaceristilor – in acelasi timp inghetarea “donatiilor” catre datornicii obisnuiti abonati la pomana statului (in special central/sud america si chiar sud asia) sper sa mearga si altfel se va debloca acesta criza dar nu va asteptati maine…si nici la ce a fost…. foarte curand… ceva timp BUN 3-5 ani

    @Ion Pribeagu Sper sa nu citeasca asta seara Popescu acest comentariu ca-i strici weekendul.El deja viseaza o "invazie" de investitori straini din vara incolo!A avut inainte un comentariu care m-a amuzat copios! Ceva de genul:"nici nu stiti cate afaceri se pot face fara bani cash in aceasta perioada...sunt atitea posibilitati/oportunitati imobiliare!". Si dadea exemple de asocieri,parteneriate etc.Lasa ca te intorci tu excelenta la vorba mea...DICTATURA IMOBILIARA!I-as da niste exemple de "mari" parteneriate strategice care put a "hoit"imobiliar,dar il las pana peste weekend sa se bucure de viata si apoi il bag in"priza" sa nu mai abereze de exuberanta cand citeste o stire de peste ocean.
  6.  53 Ion Pribeagu
    30 January 2010 :: 6:34 pm
      0 (1/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Pif si toti ceilalti – de la mine citire – toti evreii se nasc comercanti – si se adapteaza automat in toate tarile indiferent de regim politic sau religios intrucat ei nu exporta religie iar politic inventeaza filozofii care s-ar potrivi lor pe plan local – foarte descurcareti si placuti la vrajeala ceace nu poti spune despre fratii lor de ADN arabii care incearca export/amestecat de religie si politica si au fost lucratorii civili ai securitatii si folositi ca inaintasi (in special palestinieni cu cetatenii libaneze, siriene jordaniene si egipteni. Ceilalti investitori est sau vest europeni au alte metode de acomodare la specificul carpatin (spaga inclusiv) in functie de marimea portofoliului – germanii englezii si NW europenii te cumpara cu banii (creditati) lor, rusii cu ajutorul colaboratorilor KGB plus bani si parteneriate, iar noi ceilalti “capsunarii” cu ce pica dar nu ma plang ca romanul este descurcaret si daca are/face si bani are grija sa-i si cheltuiasca uneori mai mult decat face dar asta este viata de ROMAN – frumoasa

  7.  52 Dan
    30 January 2010 :: 5:30 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Pif, Dragos, Fritz, va rog eu lasati-o moarta placa asta cu evreii ca e plina tara de securisti care ne-au furat si ne fura ca-n codru, mai bine va uitati citi din bogatanii tarii au cel putin un contract de colaborare cu securitatea sau o ruda bine infipta acolo. Ascultati la toata manipularea de 20 de ani a securistatii cu evreii, ungurii si rusii care stau agatati pe gard si abia asteapta sa ne fure “patria”, in timp ce securistii ne-au lasat fara chiloti pe noi iar acum stau si se lafaie in timp ce noi ne dam de ceasul *** ca intram in faliment din cauza hotiei lor.
    Nici un furt in tara asta al evreilor, americanilor, pakistanezilor, martienilor etc. nu a fost facut fara incuviintarea si parteneriatul romanilor din serviciile secrete (automat intra si politicienii aici)

    @Dan Astazi am aflat o informatie tare!...Serviciile secrete din tara mea si-a voastra sunt de cateva ori mai numeroase decat cele din Marea Britanie!Probabil,acolo nu numai piata imobiliara e matura ci si altele aferente ei...
  8.  51 PIF
    30 January 2010 :: 1:37 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Fritz

    Nu, nu cred ca a avut dreptate in privinta sinuciderii; nu trebuia sa se dea pe mana diavolului :P

    Lasand gluma la o parte, am un amic foarte bun – evreu, si ultima lui afacere de anvergura a esuat pentru ca a fost calic si si-a pus un comision mult mai mare decat era cazul mizand pe exclusivitatea pe care o avea la momentul respectiv… I-am spus mai apoi ceea ce auzisem tot de la un evreu – ca e cimitirul plin de oameni de neinlocuit dar nu a inteles nimic.

    Asadar, nu sunt nici pe departe antisemit insa israelienii care au venit pe la noi dupa revolutie s-au adaptat cel mai bine la stilul nostru balcanic -mita, coruptie, minciuna etc- si imi place sa folosesc deseori sintagma “afacere iudeo-balcanica”…

    Si stii ce ma intriga cel mai tare ? cum spui ceva de evreii, striga toti in cor “antisemitism, antisemitism !!!” dar astora de la Planorama care si-au batut joc de sute de romani, i-au furat pe fata si pe unii i-au ruinat, cum ar trebui sa le spunem ? “antiromani”? eu nu am bagat mana in buzunarul nimanui…

  9.  50 George B.
    30 January 2010 :: 10:30 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Domnule Dragoteanu, blogul acesta de pe Imopedia este destinat spalarii imaginii dumneavoastra? Altfel eu nu inteleg cum se face ca un om care calarea clienti sa cumpere apartamente pe la Glina, cu bani cat o avere, vine acum si face un podium in care el nu se regaseste. Si aici includ toata firma pe care o conduceti. Daca aveti putere si omenie, ati incepe podiumul cu dumneavoastra sau cu Euroest. Sunt un fost posibil client.

    @George B. Doamne ajuta ca nu ai fost/esti/ramai clientul Euroest.Nu stiu cate apartamente exista prin Glina,dar eu n-am trecut pe acolo de catva ani!In rest,ai dreptate,imi "spal imaginea" de 16 ani incoace,de cand am deschis firma!Multumesc pentru mesaj.
  10.  49 Allan Leenrock
    29 January 2010 :: 11:05 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    @POPESCU

    Stimabile te urmaresc de ceva vreme…SI IMI PROVOCI MILA!
    Sincer parea mea este ca esti o “gasca” ce inghite tot!

    DACA AI STAPANI CAT DE CAT TEHNICI DE MANIPULARE..nu ai mai cita atat din ziare!
    Asta e gea mai mare capcana pt “gaste” ca tine!

    DACA ERAU IN EDITIA TIPARITA..ITI SERVEAU MACAR LA CEVA DACA AVEAU FOAIA MOALE!DACA NU, TREBUIA SA MUNCESTI CA S ANU TE ACCIDENTEZI!

    Asa ca lasa-ne cu linkurile tale!

    Spun asta pt ca eu am scris pt uni “ziaristi imobiliari” cateva articole!
    Daca spuneam acolo ca X..e in faliment si y s-a imprumutat la camatari aia..achiesau( vezi dex) si ..se publica!
    DAR M-AM REZUMAT LA A FACE ANALIZE PERTINENTE FARA A BAGA PE NIMENI IN SITUATIA DE AVEA DEVOIE DE ZIAT IN ..VARIANTA TIPARITA!

    AI COHONES BAIETE SI EXPRIMA OPINII PERSONALE NU TE EXPRIMA PRIN LINKURI!

    LA MAI MARE …ESCU-LE!

    @Allan Daca nu te comporti adecvat unei comunicari imobiliare civilizate te scot de pe blogul meu!Ataca-ma pe mine daca ai "cohones"!!
  11.  48 Fritz
    29 January 2010 :: 7:29 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Pif

    Mai era unul care dadea vina pe evrei pentru toate relele. S-a sinucis in ‘45 la Berlin. Crezi ca a avut dreptate?

    @ Dragos

    Cum adica “De acord 1.000%”?

    @Fritz @Pif @Dan Cel mai bun prieten al lui fii-meu e evreu,una din cele mai bune prietene de-a mea din copilarie e evreica,am clienti/amici evrei,fac afaceri bune si rele cu evrei,n-am nicio problema cu ei si SUNT LA FEL CA TOTI OAMENII ! In plus,eu ii consider de departe cei mai buni in imobiliare,medicina,avocatura etc.Au cel mai tare serviciu secret din lume- dovada suprema fiind faptul ca in 9/11 NU A MURIT NICIUN EVREU din 3.000 de disparuti!!!Am facut specializare in Euroest cu experti adevarati in imobiliare/vanzari din Israel si am platit 5.000 euro/zi ( nu e nicio gresala!),repet, CINCI MII DE EURO PE ZI DE PREGATIRE ! Si,am fost foarte multumit de ce am invatat de la ei,au meritat toti banii,pana la ultimul euro!25.000 euro intr-o saptamana sunt bani baieti!Dovada o puteti avea intrebind fosti angajati de la Euroest.Si,ca sa incheiem acest subiect,95% din bancurile cu evrei pe care le stiu de la....evrei!Am tot respectul pentru inteligenta si viclenia lor in afaceri!Asta nu inseamna ca ma simt cumva sau cu ceva inferior!!
  12.  47 Popescu
    29 January 2010 :: 7:11 pm
      -1 (1/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Stire de ultima ora la fucknews: “Economia americana explodeaza: crestere de 5,7% in T4 2009″.

    Chestii din astea imi fac mie week-endul placut. Nici nu are nevoie de comentarii, stirea vorbeste de la sine. Pana se va prinde tot guzganul ca economia mondiala isi revine, o sa fie prea tarziu pentru el..

    http://www.zf.ro/zf-24/economia-americana-explodeaza-crestere-de-5-7-in-t4-2009-5457469/

    @Popescu Totul e relativ si in imobiliare.Daca ar exista numai certitudini toti guzganii ar prospera.
  13.  46 Popescu
    29 January 2010 :: 6:57 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos

    1.in concluzie, falimente imobiliare? nici o problema, pleaca ai nostri vin ai nostri, viata merge mai departe, cine a apucat sa plateasca avans ori renunta la el ori mai asteapta cativa ani.

    2. diferenta dintre sacal si rechin imobiliar, ma gadesc ca sacalul se hraneste cu starvurile altora-asteapta sa dea altii faliment ca sa cumpere la pret de nimic- rechinul te mananca de viu. Am nimerit-o?

    3. asta cu achizitia imobilelor noi de catre ANL e foarte posibila, chiar am propus-o si eu, aici la fucknews, ca masura anticriza. Aici am deja niste vise frumoase despre modul in care se vor face aceste achizitii, de la cine si la ce preturi..

    Un week-end placut iti doresc si tie, se pare ca *** nu e chiar atat de negru, se pot castiga bani si pe scadere.

    @Popescu 1. eu n-as renunta la avans nici mort,i-as haitui pe nemernici pana ar ceda nervos!Urmatorul meu editorial va fi elocvent in acest sens; 2. sacalul munceste sa manance(cei care vor cumpara constructii nefinalizate se incadreaza perfect!),rechinii imobiliari asteapta mult,dar cand ataca inghit prada instantaneu(tunurile imobiliare!); 3. ANL - cel mai tare din parcare !(daca s-au pierdut parcarile apar alte oportunitati )
  14.  45 Ciprian
    29 January 2010 :: 5:53 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    @alma post nr 22
    Pai de ce au crezut “dezvoltatorii” de care vorbesti tu studii de fezabilitate de la unii si altii? Cum au crezut ca se pot face asemenea studii fara absolut nici un instrument transparent de masurare a pretului locuintelor sau mai ales a castigurilor reale ale populatiei? Raspund eu : nu au crezut. Nu i-a interesat de nimic. Au jucat in imobiliare ca la cazino. Si se pare ca au cam pierdut.

    Studiile de fezabilitate au fost facute strict pentru placintele alea colorate din Excel. Sunt simpatice ! Au sperat ca or sa le vanda tot alor lor. Nu romanii au fost targetul tintit de “dezvoltatori”. Ulterior, cand englejii nu au mai considerat ca o casa in Romania nu e cea mai buna investitie din lume “dezvoltatorii” nostri s-au focusat pe “client”. Romanul dintr-o data a devenit tinta. Astfel din creion au facut 2 camere din 4. Si acum cumparatorul roman are de ales intre un apartament fara geam la bucatarie sau unul fara geam la dormitor(desigur pe sub mana norocosii pot avea parte de un apartament cu stalp in sufragerie).

  15.  44 Pif
    29 January 2010 :: 4:01 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Domnule Dragos, iar simt nevoia sa comentez (desi ultima data mi-ai atribuit calificativul de frustrat, calitate cauzata probabil in opinia ta de incapacitatea de a “ma descurca”) Asadar, in topul celor mai mari sarlatani, ai ierarhizat tu bine natiile respective insa la locul 1 ai uitat sa faci o mica precizare… nu e vorba de americani, ci de evreii americani… apoi urmeaza evreii de peste tot si lista poate continua cum vrei tu pentru primele doua locuri sunt deja ocupate :D

    @Pif De acord 1.000%!Stii bancul ala?.."Cand pleaca americanii din Iraq?Atunci cand se termina petrolul"! Toti baietii de pe Wall Street au ceva legaturi cu "religia"...Oricum, eu personal ii admir,copiez,fur si depasesc in ingeniozitate uneori.Singura diferenta e ca eu sunt oltean 100%!
  16.  43 Popescu
    29 January 2010 :: 1:12 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord
    @Popescu Sorin Paslaru scrie foarte bine despre toate subiectele pe care le abordeaza.Are dreptate si acum!
  17.  42 Popescu
    29 January 2010 :: 12:39 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Eu as corela stirea de mai devreme cu asta:

    http://www.zf.ro/companii/colliers-bucurestiul-are-nevoie-de-140-000-de-case-de-construit-se-fac-5-000-pe-an-5450961/

    din ce in ce mai putine locuinte noi aruncate pe piata, din ce in ce mai putini dezvoltatori care se arunca la proiecte noi, din ce in ce mai multi dezvoltatori care nu reusesc sa finalizeze ce au inceput

    @Popescu Tu pentru mine esti fucknews si eu sunt comentatorul de servici.Lucrez si in weekend! Am citit si vreau sa-ti fac un weekend agreabil dpdv imobiliar,sa visezi frumos,cu ochii deschisi.Asa ca: 1. s-a construit,se construieste si se va construi in continuare; 2. intre 2011 si 2012 preturile vor incepe din nou sa creasca la apartamentele noi,minim 10%an; 3. 90% din apartamentele noi din provincie vor fi achizitionate de la ANL; 4. 10%...........................................Bucuresti.............................................; 5. cerere de case ieftine(foarte ieftine) si bune(locatie,proiect,calitate-pret) va exista in urmatorii 20 ani in Romania!
  18.  41 Popescu
    29 January 2010 :: 12:36 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, a inceput curatenia de primavara?

    http://www.zf.ro/companii/peste-un-proiect-de-locuinte-s-a-tras-cortina-ce-fac-cumparatorii-celor-114-apartamente-5454708/

    Chiar, ce or sa faca cei 114 cumparatori?

    @Popescu Asteapta! 1 - creditorii preiau ce exista construit,sau vand activul neperformant unui "sacal" imobiliar; 2 - se angajeaza alt constructor sau cel vechi care finalizeaza ce a ramas neterminat; 3 - banca vinde direct ce a ramas sau printr-un tert si continua contractul cu cei care au contractat deja; Dureaza cam 2-3 ani in plus fata de termenul initial de finalizare! Apropo,stii Popescu care e diferenta dintre un "sacal" si un "rechin" in domeniul imobiliar?
  19.  40 Popescu
    29 January 2010 :: 12:26 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Valentin, daca stii ca trebuie sa platesti, te duci sa platesti, ai dreptate. Stiu si ca daca construiai blocuri pe persoana fizica erau lucrurile destul de clare. Problema a fost cu terenurile construibile, ca legea era destul de ambigua, caracter de continuitate sau nu, daca intrebai nimeni nu stia sa iti defineasca caracterul de continuitate, nici macar notarii nu stiau (desi au terminat o facultate de drept).

    Un amic a vandut mai multe terenuri construibile si s-a dus la Fisc sa intrebe ce TVA are de platit. De la Fisc i-au spus “nu avem formular” si “nu exista norme metodologice, mai asteptati si dvstra sa apara normele metodologice”.
    Ca urmare, cei care au urmat astfel de instructiuni si au asteptat sa apara normele, sunt pusi acum sa plateasca penalitati de intarziere pentru ca nu au platit TVA la timp.

    In consecinta, problema pe care mi-o puneam eu era, cate alte chestii din astea or mai exista prin Codul Fiscal, care, daca te duci sa intrebi ti se spune ca nu e cazul, si te poti trezi peste cativa ani ca ai sume de platit si penalitati.

  20.  39 Dan
    28 January 2010 :: 6:36 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Reformulez, tepe si furtisaguri de cea mai joasa speta, la noi pina si mafia e o gluma proasta… ca de altfel toata tara. Clasamentul ala e valabil pt categoria avansati, noi am ramas la postura de circopiteci care ne furam caciula singuri

  21.  38 Dan
    28 January 2010 :: 5:22 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Nu te-am acuzat de nimic, stai potolit, doar povesteam fapte reale. Cel mai bine e sa iei ce e bun ca oricum la tepe si furtisaguri cred ca sintem pe primul loc in lume.

    @Daneeeeeee NR 1 - americanii,nr 2 - evreii,nr. 3 englezii,nr.4 - francezii,nr. 5 rusii etc.Nu suntem in primii 20 sub nicio forma!
  22.  37 Valentin Ionescu
    28 January 2010 :: 2:52 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Popescu
    Vezi? Ti-ai raspuns singur la intrebare. Daca ai TVA de platit, ai norme nu ai norme te duci si il virezi cu japca. Atat de simplu este. Ca dupa ani de zile apar norme si afli ca mai ai de recuperat sau de completat, asta e altceva, dar nu poti fi considerat evazionist pentru ca ai vidul de legislatie din perioada asta de partea ta.

  23.  36 Popescu
    28 January 2010 :: 2:36 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Da, mi-e frica de un stat politienesc si absurd, ai citit Procesul lui Kafka?
    Stai linistit, nu am TVA de platit daca asta iti e banuiala. Daca aveam TVA de platit ma duceam si il viram cu forta in contul Fiscului chiar daca nu-mi dadeau norme de aplicare, sunt mai catolic decat Papa cand e vorba de treburi din astea

    Am citit stirea cu scaderea valorii garantiilor, si aici chiar ca nu imi fac probleme, daca afecteaza sute de mii de oameni vor trebui sa gaseasca solutii globale, altfel va iesi lumea in strada. Pe afara s-au gasit tot felul de solutii, au venit bancile in intampinare cu ele, nu ti le mai repet ca m-am plicitisit eu de cat le-am repetat..

    @Popescu Vezi,asta inseamna DICTATURA IMOBILIARA!!! E primul meu editorial de pe blog si multi au ras cand l-au citit.
  24.  35 Popescu
    28 January 2010 :: 11:08 am
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Ia uite Dragos aici, exact ce vorbeam noi acum cateva zile referitor la TVA:

    http://www.gandul.info/financiar/cum-ar-putea-un-milion-de-romani-sa-ajunga-la-tribunal-din-cauza-imobiliarelor-5451235

    1. Statul e vinovat ca nu a dat norme de aplicare si urmarit la timp pe cei care erau pasibili de plata TVA. Cum poti tu Stat, sa vii dupa 3 ani, si sa spui ca milioane de romani au ceva de platit la Fisc plus penalitati de intarziere?

    Ce garantie am eu, agent economic sau doar simplu roman, ca nu o sa vii din nou peste 5 ani si sa imi pui sechestru pe bunuri pentru ca nu am platit mai stiu eu ce *** e pe juma de rand in Codul Fiscal?

    Voi ati vazut cum arata Codul Fiscal? Si cate modificari are? Nici macar avocatii nu sunt in stare sa il citeasca sau inteleaga, daramite romanul de rand semianalfabet. E datoria statului sa comunice eficient si sa emita norme de aplicare in timp util, la fel de mult cum e datoria noastra a contribuabilului sa cunoasca legile.

    2. Chestia cu obligarea cumparatorilor la plata TVA daca vanzatorul nu a facut-o e o marota, probabil e folosita de Asociatia respectiva ca sa le ridice Fiscului lumea in cap. Dar nu e totalmente exclusa ca implicatii, nici nu stii ce complicatii poate sa iti creeze un avocat bun.

    3. Mi-a placut si imi place pozitia lui Biris pentru ca spune lucrurilor pe nume, e cel mai bun avocat de fiscal de la noi.
    Daca lasi Statul dupa cum il taie capul, o sa ne transformam intr-o natie de evazionisti involuntari.

    @Popescu Ti-e frica Popescu? Te simt ingrijorat!...N-a declarat BOC razboi total evazionistilor in general.... Citeste stirea de ieri cu marirea dobinzilor la credite datorita scaderii valorii garantiilor pentru care au fost acordate...Aia e mult mai tare!!!
  25.  34 Dan
    27 January 2010 :: 11:06 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    :) ) Dragos, stai usor nu te enerva, ma referam la altceva nu la procesul de cerere-oferta, era vorba de “neseriozitate” in afaceri atit – s-a dus buhul peste tot ca sintem o natie de tepari si hoti, vezi ca aici bateam nu la ce te gindeai tu. Am facut afaceri bune evreii si citeva in care a trebuit sa dau suturi in gura la pretini de nadejde din copilarie, romani de-ai mei, care au incercat sa ma faulteze, fara glume. Nu e regula dar… uite de aia avem dobinzi mari, pt ca traim in jungla iar rating-ul de tara este conform acestui principiu… iar daca e sa iau tara pe ansamblu asta nici macar jungla nu e ci mai mult mocirla in toata regula.

    @Dan Sa nu ma intelegi tu gresit!...Eu am amici evrei,am fost de mai multe ori in Israel si nu sunt antisemit,nici pe departe.Evreii sunt super-tari in afaceri si noi trebuie/avem o gramada de lucruri de invatat de la ei.
  26.  33 Popescu
    27 January 2010 :: 10:18 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos :) ) foarte tare. De data asta mi-ai adus tu zambetul pe buze

  27.  32 Popescu
    27 January 2010 :: 9:35 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Cu placere, ce anume te-a distrat, zi-mi si mie sa nu mor prost.

    Ref la finantare Prima Casa prin CEC, doua aspecte:

    - nu se poate da exclusivitate CECului pentru ca exista legislatie impotriva concurentei neloiale, Consiliul Concurentei, si chiar daca scapi de astia, te reclama bancile la UE

    -sa dai direct credite ieftine prin CEC, e iarasi problema. Pai ca sa dai credite trebuie sa scoti tu Stat (prin intermediul CEC) bani din buzunar. Ori in cazul Prima Casa Statul nu scoate nimic din buzunar, doar garanteaza, adica totul e din pix, nu din buzunar

  28.  31 Dan
    27 January 2010 :: 6:10 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, cel mai important lucru e ca in momentul tranzactiei sa fie win/win, adica nu sa incercam sa ne furam caciula unul la altul (aproape pe post de religie in banctustanul asta), pe urma in timp nu mai conteaza: tu ai banii si vezi ce-i de facut cu ei – el are terenul si stie ce o sa faca cu el… daca stam sa ne gindim – au ce prost am fost sau ce l-am lucrat pe ala inseamna *** pur romanesc.

    Ionut, oricum o dam, ne aflam aici de la credite date aiurea’n tramvai iar treaba asta trebuia oprita intr-un fel sau altul sau altfel se ajungea la un alt razboi mondial (fara sa exagerez) – al 2-lea a plecat in general tot dintr-o bomba de pe wall street in 28 (specula e buna dar doar intr-un anumit procent ca pe urma ne duce la catastrofa)

    Miron Alin, parerea mea e ca statul e format din doua parti (am mai spus pe aici):
    1 – sclavii care varsa bani la buget
    2 – “guvernantii” care fura banii din buget si tin biciul pe sclavi sa se conformeze si sa nu miste in front
    Daca vrei ca statul sa fim noi… bine ai venit in clubul furiosilor

    @Dan Mai copii,cind va aud cu win/win ma faceti sa rid!...Eu,Dragoteanu Dragos,declar public ca principiul meu cind fac o tranzactie in doi(nu in trei,Popescu nu te gindi aiurea!),fie ca sunt cumparator sau vanzator, este SA CASTIG EU! Ce face celalalt,cum se simte dupa,ce face cu banii/imobilul, MI SE RUPE!Mai copii,aici nu socializam,nu e Facebook,e Fuckbook! Ce dracu',credeti ca povestile din carti cu win/win sunt scrise de fete mari,sau de "hiene" ca mine, care au facut bani dupa principiul meu?Deja m-am enervat!!! Stiti bancul ala cu ce-ti spune un evreu cand vrea sa ti-o traga?(scuza-ma alma,dar m-au dezamagit Popescu si Dan!).Spune "trust me!".La naiba in puii mei,cred ca inchid blogul ca nu invatati nimic de la mine!
  29.  30 Miron Alin
    27 January 2010 :: 3:22 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Problema cea mai mare este ca statul in loc sa-si protejeze supusii, incearca sa-i ingroape in datorii. Eu nu inteleg totusi de ce statul incearca sa ajute aceste banci ,private si cu capital strain, sa nu dea faliment?(O fi vorba de spaga?). Daca ar dori sa ajute intradevar populatia, ar putea face ca acest program ,Prima Casa(si ultima pentru multi), sa fie disponibil doar prin intermediul CEC(singura banca ramasa in posesia statului) iar eventualul profitul generat de acest program ar veni tot in vistieria statului. Avand in vedere ca statul garanteaza aceste imprumuturi ar fi normal sa poata obtine profit, insa partea leului va fi luata de banci si marii dezvoltatori(in general straini) iar statul va ramane cu buza umflata ca intotdeauna. Insa uitam cu totii in general un lucru: Statul suntem Noi.

    @Miron Alin Draga comentator,eu i-am prezentat acest aspect lui Popescu,acum vreo luna,pe acest blog.Din pacate,nu am avut sanse sa trec examenul unui finantist/bancher. "Statul suntem Noi"- suna frumos,dar replica mea e clara"statul e condus de multi prosti de printre noi!
  30.  29 Popescu
    27 January 2010 :: 2:27 pm
      -3 (3/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dan, eu nu subscriu la mentalitatea ca o tranzactie imobiliara este o chestie “unul da…altul ia..” ceea ce se traduce prin win/loss. Mentalitatea mea este win/win, incerc sa tansfer o parte din profit chiar si atunci cand vand.

    Eu cred cu convingere ca se pot face afaceri foarte bune in perioada asta daca cumperi cu cap. Chiar saptamana trecuta am vandut un teren la padure, si sunt convins ca cel care a cumparat o sa aiba un castig foarte frumos de pe urma lui in urmatorii ani, desi nu l-a luat sa il tranzactioneze. Nu consider ca i-am dat teapa pentru ca i l-am vandut (poate el mi-a dat o mica teapa, ca l-am vandut ieftin) ba chiar il admir ca a avut taria sa ia o decizie intr-o perioada ca asta, adica a avut spirit anti-turma. A fost win/win.

    @Popescu Dupa o zi de munca grea,mi-ai adus zimbetul pe fata...Multumesc!Aveam nevoie.
  31.  28 Ionut - Multa teorie
    27 January 2010 :: 10:20 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Sa vedem ce o sa faca “noua oranduire mondiala” cand acum 2 zile ….dupa atatia ani, Obamacelul nostru american a cam inceput sa puna stop la…..buget, si americanii au buget nu gluma (tinand cont ca numai deficitul lor e de 1000 miliarde, ganditzi-va ce buget au).
    Nimik si nimeni nu va mai cheltui in afara minist. apararii – asa ca iarasi, regulile jocului se vor schimba.

    @Ionut - Multa teorie Gandeste-te la afacerile tale mai mult ca America e departe!...
  32.  27 Dan
    26 January 2010 :: 10:19 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, la prima casa, fericitule, tu dai altii iau, dar repede ca pe termen mediu si lung ai grija sa nu se inverseze rolurile, eu ramin neutru si studiez directia hedge funds-urilor din cayman in noua orinduire mondiala trasata de guvernarea USA – stii doar ca aici intra si speculatiile imobiliare :) !!!

  33.  26 Popescu
    26 January 2010 :: 10:02 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos

    1.eu nu te injur Doamne fereste, nici macar nici nu ma mai obosesc sa iti relev aspecte din zone care nu sunt in atentia ta, pentru ca nu are nici un rost

    2.sa fiu invidios pe Dascalu?? as vrea eu, dar nu are nici o legatura, baiatul joaca in alta liga, pe alte culmi ale..riscului, il tin bancile in palme la ce expunere are. El practica un sport care se numeste high fly, dar daca a rezistat pana acum si bancile il finanteaza in continuare, asta spune totul

  34.  25 papagalul imobiliar
    26 January 2010 :: 9:40 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @dragos dragoteanu daca dezvolti subiectul cu studiul de fezabilitate care nu ti-a fost platit ma fac fanul tau si renunt la parerea mea despre tine de analist imobiliar fara noroc…

  35.  24 Popescu
    26 January 2010 :: 9:06 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dan :) te-am convins te bagi la Prima Casa? Ma rog, in cazul tau Prima Casa Anul Asta..

  36.  23 Dan
    26 January 2010 :: 8:11 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, la # 20 in prima parte ai fost magistral… a doua parte ramine cum am stabilit

  37.  22 alma
    26 January 2010 :: 7:43 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Mi se pare ca faceti o reseala.
    La urma urmei cel care decide daca sau cand sau cum sa-si ia o casa este in primul rand cumparatorul.
    A-l inregimenta declarativ, fara explicatii, intr-o masa de manevra mi se pare o mare eroare.
    Ziceti ca sunt credite nesimtite acordate de catre banci? Lucrul asta s-a mai spus dar nu s-a eplicat niciodata pe un site de profil, ca acesta de exemplu, din ce se compune un credit, care e dobanda, din ce se compune ea, de ce marja bancii e atat de ridicata fata de alte tari din UE.
    Pe de alta parte, au picat de fraieri si multi dezvoltatori care au venit si au cerut de la companii de specialitate studii referitoare la ce s-ar cere pe piata romaneasca, ce locuinte si-ar permite romanii, ce segment de populatie este mai bine sa fie targhetat.
    Si studiile primite au fost dupa cum se vede: romanii isi doresc vile cu 2 etaje, apartamente de 150mp si alte asemenea bazaconii.
    Chiar nimeni nu le-o fi spus ca romanii au nevoie de case accesibile?

    @alma Draga alma,iti marturisesc ca am un proces cu un dezvoltator strain care nu mi-a platit decat jumatate din onorariu pentru un studiu de fezabilitate.Motivul:i-am spus ca nu e bine sa construiasca ce si-a propus.Acum e in insolventa si n-o sa-mi mai poata plati banii,dar macar am si eu o satisfactie! Am facut zeci de studii la clienti si maine am alta intilnire in acelasi scop nobil...sa iau bani pentru ce ma pricep sa fac!Problema e ca multi "antreprenori" imobiliari se pricepeau atit de bine la tot ce inseamna imobiliare incat daca vorbeau cu un "parlit" de agent ca mine li se parea o pierdere de timp.Numai cand le spuneam cine sunt si ca am mai multi bani ca ei devenea interesant subiectul....
  38.  21 Popescu
    26 January 2010 :: 5:55 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos il cunosti pe Dascalu? pe baiatul asta nu-l opreste nimic nici mama crizelor, daca o sa cada vreodata macar o sa cada de pe cai mari..

    http://www.zf.ro/zf-24/proiectul-palas-din-iasi-prinde-contur-dascalu-va-inaugura-anul-acesta-doua-cladiri-de-birouri-5446802/

    @Popescu Nu il stiu pe Dascalu,dar il respect! Esti cam invidios...
  39.  20 Popescu
    26 January 2010 :: 5:39 pm
      -2 (3/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Lavinia :) ce simpatica esti…Sa atragem atentia populatiei..

    Se pare ca te afli si tu in eroarea unora care considera ca populatia = investitori

    Populatia nu este egal cu investitori Lavinia, populatia este masa de manevra, carne de tun, sclavi moderni, caini care vin singuri sa le pui lantul de gat, turma care merge la pieire, o masa de indivizi iresponsabili financiar (nu o spun cu rautate ci cu tristete). Iar daca incerci sa le atragi atentia ca gresesc, o sa fii mancata de vie de catre populatia asta, Lavinia draga.

    Acuma, referitor strict la Prima Casa, de unde stii ca cei care vor lua credite anul asta, nu vor face achizitii la niste preturi cu care nu se vor mai intalni in urmatorii ani? De ce esti asa sigura ca e complet eronat sa cumperi anul asta cu Prima Casa si (sa zicem ca esti populatie-investitor), si vinzi in profit in cativa ani de acum incolo?

  40.  19 Alexandru Cuza
    26 January 2010 :: 5:22 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Ce este mai pervers in legatura cu aceste credite Prima Casa este ca aceste credite sunt date din din banii pe care BNR le-a dat inapoi bancilor scazand plafonul minim de garantare.

    Astfel bancile sunt “obligate” sa faca profit astfel:
    - fara a veni cu un euro de acasa;
    - fara a depune vreun efort;
    - si bineinteles fara a isi asuma un risc.

    Romania – Land of choice

    @Alexandru Cuza Cred ca gresiti putin.Banii bancilor sunt adusi de acasa.Provizioanele de la BNR apartin bancilor si le tine Mugurel.
  41.  18 Lavinia Ionascu
    26 January 2010 :: 5:19 pm
      1 (2/3) NU sunt de acord Sunt de acord

    Excelent spus! Excelent! Domnule Dragoteanu nici ca puteati sa impartiti mai bine medaliile! Trebuie prin orice canale media posibile sa atragem atentia populatiei ca aceasta noua forma Prima Casa, nu va face decat sa indatoreze populatia mai mult. Este FATA MORGANA! sau daca vreti, este ca si cand bei apa de mare cand esti deja deshidratat. Ai halucinatii pentru o vreme, ti se pare viata frumoasa, dupa care cazi si nu te mai ridici. Nu cadeti in plasa!

    @Lavinia Ionascu Multumesc!Daca acesta e numele dvs. real va apreciez pentru ca va respectati numele si nu va e rusine sa ne scrieti cu propriul "brend"!..Nu am dreptate alma?
  42.  17 papagalul imobiliar
    26 January 2010 :: 1:57 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    popescule daca maresc pasul va las cu un tur in urma, ar fi jenant… eu privesc din punctul de vedere al statului? m-ai ghicit , sunt Vladescu… ah, nu, Boc… ah, nu, Elvira Carje… ah, nu , Tom si Jerry… stai ca nu mai stiu cine sunt…. revin cu breaking news… mama ce-mi plac discutiile cu oameni care se cunosc lucruri!

  43.  16 Popescu
    26 January 2010 :: 1:41 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Papagal imob, Murinho, exista doua solutii: ori ne oprim sa te asteptam si pe tine sa ne ajungi din urma, ori maresti tu pasul.. Cand o sa reusesti, o sa iti dai seama ca exista mai multe unghiuri de a privi aceeasi realitate.
    Daca insa privesti realitatea imobiliara din unghiul Statului, nu o sa poti face imobiliare de succes. Nu stiu daca te intereseaza asta de fapt..

  44.  15 papagalul imobiliar
    26 January 2010 :: 12:58 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    popescule, ti-ai dat si tu seama ca ai de-a face cu Mourinho al imobiliarelor, cu the special one… iti multumesc pentru aprecierile pe care mi le-ai adresat in gand… daca vrei poti sa fii si tu Guardiola al imobiliarelor daca tot te lauzi ca discutiile astea-s vechi … dar te rog sa termini cu exprimari de genul “Unele din argumentele tale mi se par corecte”… cum adica unele? ce facem, ne batem joc? m-am prins , nu vrei sa-l superi pe Dragos Dragoteanu- regele formei fara fond, imparatul textelor fara substanta, campion absolut al populismului de balta care ,crede el, ar da randament in blogosfera printre nemancati…

  45.  14 Popescu
    26 January 2010 :: 9:58 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    *** imobiliar> eviti la nesfarsit sa se rupa caruta in doua. Se vede ca ai intrat mai tarziu pe aici, noi am avut discutii lungi cu privire la cat de periculos este scenariul unui cataclism bancar/imobiliar.
    Dragos insa asta isi doreste: o apocalipsa imobiliara.
    Unele din argumentele tale mi se par corecte dar atitudinea ta mi se pare gresita.
    Lucrurile se va diferit in functie de locul din care privesti: Dragos vede lucrurile intr-un fel din turnul lui de fildes, tu le poti privi altfel daca ai o privire mai sistemica si de ansamblu

  46.  13 Popescu
    26 January 2010 :: 9:29 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Observatii ref la articol:

    1. Masuri intervetioniste ale statului au fost si vor mai fi. Ele se vor intensifica pe masura si daca lucrurile se inrautatesc.
    La un moment dat am postat aici o lista cu astfel de posibile masuri care s-au luat pe afara. Asta e rolul statului de fapt. Cand lucrurile nu mai pot fi controlate trebuie sa intervina ca sa le readuca pe fagasul normal.
    Ti se pare normal ca statul sa intervina in caz de incendiu, cutremur, tsunami, razboi, daca cineva iti fura bunurile, dar sa nu intervina in caz de criza economica majora?

    2. Evident modul si masurile de interventie pot fi criticate, as zice chiar ca e necesar sa fie criticate. In America au fost critici masive cu privire la:
    -fondurile de bailout,
    -sprijinul financiar direct acordat pentru salvarea unor banci. Imediat dupa ce Statul i-a salvat, executivii bancilor s-au grabit sa dea petreceri extravagante pe banii firmei -deci ai Statului, ca sa sarbatoreasca “salvarea”. Nu mai vorbesc de scandalurile legate de bonusuri uriase ale executivilor unor banci, care continuau sa le incaseze desi le adusesera aproape de faliment.

    3. In general criticile au fost urmatoarele: de ce sa salvam companii private (in cazul nostru pot fi banci, dezvoltatori) din banii nostrii ai contribuabililor?
    Raspunsul e simplu: daca nu le-ar fi salvat, consecintele erau atat de grave pentru toata lumea incat mai bine ne bagam adanc mainile in banii contribuabililor ca sa le salvam.
    Rationamentul asta poate fi aplicat si in cazul Romaniei pentru a justifica masuri intervetioniste prezente si viitoare.

  47.  12 Popescu
    26 January 2010 :: 9:01 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, iarasi sari la beregata Mariei Sale Statul. Mesaje de tipul asta sunt dureroase, dar cineva trebuie sa spuna lucrurilor pe nume. O sa iti atragi o groaza de injuraturi..

    @Popescu Stiu.Si de la tine.
  48.  11 Papagalul Imobiliar
    25 January 2010 :: 11:53 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Dragos Dragoteanu, cu tot respectul care mi se cuvine, daca-mi explici asta: “eviti la nesfirsit imprumutind bani de la terti cu dobinzi umilitoare” imi dau doi pumni in gura si fug cu circul…

  49.  10 Papagalul Imobiliar
    25 January 2010 :: 11:49 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    sper ca nu te superi daca-ti spun ca ai gargara de activist de partid( in sens pozitiv). daca ideile mele sunt subtiri, demonteaza-le! n-ai cu ce! ti-ai atins limita de competenta mai demult… dar nu trebuie sa te superi, nu toata lumea are viziunea , inteligenta, capacitati extrasenzoriale si paranoramale ca mine… sunt mourinho al imobiliarelor, sunt the special one…

  50.  9 Dan
    25 January 2010 :: 11:32 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    OK, fara politica… ma uitam azi la fetele si injuraturile vecinilor care citeau crucis intretinerea afisata pe decembrie… oau, stai sa vezi enciclopedie de injuraturi acolo :) si urmeaza ianuarie!!!
    Oare o sa influenteze intretinerea pretul la imobiliare?!!! (apropo de d.i. popp care a aparut la stiri cum a reusit sa-si falimenteze clientii din pipera prin “intermedierea” utilitatilor)

Pages: « 3 [2] 1 » Show All

Lasa un comentariu

Cauta
info
Ultimele oferte
Spatiu comercial
SU: 40 mp
SC: 45 mp
2.000 EU/luna 50 EU/mp/luna
Ultimele Comentarii
DD > Nici mie nu mi se pare lux ceva ce oferi la inchiriat la 900 euro pe luna. Nu cred ca e nevoie de vreo invitatie speciala ca sa vizionezi Stej...
@ PopescuRetine! Luxul e rar! In Romania e precum floarea de colt! Am o invitatie la Stejari si ti-o dau tie daca vrei. Eu am vazut ce este pe acolo s...
Dragos Dragoteanu nici asta nu ti se pare lux?http://www.zf.ro/proprietati/cum-arata-apartamentele-pe-care-tiriac-doreste-sa-le-inchirieze-in-stejarii...
Cea mai tare afirmatie a acestui articol: "Singurul lucru cert e criza, care sta sa apara. Dupa colt." Dragos Dragoteanu nu stiam ca la tine criza nu ...
De ce se plange toata lumea ca agentii sunt ori pungasi ori neprofesionisti sau pur si simplu banditi eo o chestie de procesare a populatiei dar voi c...
Blog IMOPEDIA
Maria Seder Neda
02-Sep-2010
În prima săptămână de toamnă am fost bombardaţi cu informaţii, previziuni (multe sumbre) şi lansări de campanii, concursuri şi produse. Ca să pornim cu dreptul în ace
Imopedia RUN
19-Aug-2010
Clisee, ticuri verbale, etichete si hiperbole. Le folosim peste tot: acasa, la birou, in articole scrise,  cand prezentam stiri, cand iesim cu prietenii la o bere, doua, trei..
Bloguri AFILIATE IMOPEDIA
Valentin Ionescu
08-Sep-2010
Dom'le, deja mi s-a facut foame cand ma gandesc la gratarul ala de maine din Piata Constitutiei... In ultima vreme am auzit ca au functionat foarte bine componentele expozitionale
Daniel Dobre
29-Aug-2010
Intentionam ca in acest week-end sa schimb postul, insa nu subiectul urmator il aveam in minte. Totul a pornit de la un comentariu al unui cititor al acestui bloc, cel care se semn
Adrian Crivii
17-Aug-2010
Goana disperată după bani a Ministerului de Finanţe va avea, în mod sigur, efecte perverse de proporţii şi nu va reuşi decât în mică măsură să stingă foamea de finan
Tag-uri

piata imobiliara (1)
Uncategorized (36)

WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.

RSS Feed
Subscribe in NewsGator Online Add to netvibes Subscribe in Bloglines Add to Google Reader or Homepage Powered by FeedBurner

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Maria SEDER NEDA
Victor GRIGORE
Blog RUN
Imobiliarii

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presa
Evenimente imobiliare
Stiri imobiliare