…totusi, pentru cei care insista…
| « Impactul informatiilor imobiliare | Crizei ar trebui sa-i fie frica de “nebuni”…. Cel putin de unul ca mine » |
87 Raspunsuri pentru “ Speach motivational – “Imobiliarele nu sunt pentru oricine””
Lasa un comentariu
Cauta
|
|
Ultimele Posturi
Ultimele oferte
Spatiu comercial
SU: 40 mp
SC: 45 mp
2.000 EU/luna 50 EU/mp/luna
Ultimele Comentarii
DD > Nici mie nu mi se pare lux ceva ce oferi la inchiriat la 900 euro pe luna. Nu cred ca e nevoie de vreo invitatie speciala ca sa vizionezi Stej...
@ PopescuRetine! Luxul e rar! In Romania e precum floarea de colt! Am o invitatie la Stejari si ti-o dau tie daca vrei. Eu am vazut ce este pe acolo s...
Dragos Dragoteanu nici asta nu ti se pare lux?http://www.zf.ro/proprietati/cum-arata-apartamentele-pe-care-tiriac-doreste-sa-le-inchirieze-in-stejarii...
Cea mai tare afirmatie a acestui articol: "Singurul lucru cert e criza, care sta sa apara. Dupa colt." Dragos Dragoteanu nu stiam ca la tine criza nu ...
De ce se plange toata lumea ca agentii sunt ori pungasi ori neprofesionisti sau pur si simplu banditi eo o chestie de procesare a populatiei dar voi c...
Blog IMOPEDIA
Maria Seder Neda
02-Sep-2010
În prima săptămână de toamnă am fost bombardaţi cu informaţii, previziuni (multe sumbre) şi lansări de campanii, concursuri şi produse. Ca să pornim cu dreptul în ace
Imopedia RUN
19-Aug-2010
Clisee, ticuri verbale, etichete si hiperbole. Le folosim peste tot: acasa, la birou, in articole scrise, cand prezentam stiri, cand iesim cu prietenii la o bere, doua, trei..
Bloguri AFILIATE IMOPEDIA
Valentin Ionescu
08-Sep-2010
Dom'le, deja mi s-a facut foame cand ma gandesc la gratarul ala de maine din Piata Constitutiei...
In ultima vreme am auzit ca au functionat foarte bine componentele expozitionale
Daniel Dobre
29-Aug-2010
Intentionam ca in acest week-end sa schimb postul, insa nu subiectul urmator il aveam in minte. Totul a pornit de la un comentariu al unui cititor al acestui bloc, cel care se semn
Adrian Crivii
09-Sep-2010
Deși piața de capital are ca rol primordial atragerea de surse financiare la costuri rezonabile pentru capitalizarea companiilor, aceasta nu își face simțită efectul benefic
Tag-uri
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.
Linkuri
Vanzari apartamenteVanzari case/vile
Vanzari spatii comerciale
Vanzari spatii industriale
Vanzari birouri
Vanzari terenuri
De retinut
Adauga o oferta imobiliaraAdauga o cerere imobiliara
Proiecte imobiliare
Oferta RUN
Software imobiliar
Istoric RUN
Despre RUN Data Solutions

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro
Maria SEDER NEDAVictor GRIGORE
Blog RUN
Imobiliarii

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro
Comunicate de presaEvenimente imobiliare
Stiri imobiliare


RSS









4 May 2010 :: 5:23 pm
Dane, mie mi-a placut mai mult partea asta cu purtatoarea de geanta Vuitton care citeste la lampa pe gaz lampant:
” Ţinând în mână o poşetă inscripţionată Louis Vuitton, Tatiana, fiica proprietarului, explică de ce s-a mutat atât de departe de alte case: „Ştiam că ne aruncăm un pic mai departe, dar cum erau lucrurile în 2008, toată lumea spera că se dezvoltă piaţa imobiliară. Aici terenurile ajunseseră să se dea şi cu 60 euro/mp. Acum preţurile s-au prăbuşit, dar asta e”. Viaţa la vilă n-ar fi grea în pustietate dacă ar fi măcar curent: „Avem generator şi ne-am folosit o perioadă de el. E cu benzină, dar consumă foarte mult, un litru pe oră, vă daţi seama, şi nu rentează. Acum ne luminăm cu lămpi pe gaz lampant. E antic, nu se mai găseşte, dar am mai avut noi o rezervă. Cel mai nasol e iarna, că se-ntunecă şi ne obligă să ne culcăm la 20.00. Ştii, când te gândeşti, e aiurea, parcă vorbim de epoca de piatră”. Pe becuri s-o fi depunând praful, nu însă şi pe ecranul televizorului. „Suntem inventivi. Acum alimentăm televizorul de la baterie. E unul din ăla mic, sport, alb-negru, de maşină. Îl deschidem în fiecare seară, să ştiţi, suntem la curent cu tot…”
4 May 2010 :: 4:36 pm
Popescu esti genial, cum ai reusit sa dai peste o asemenea bijuterie!!!
“Fazanii clocesc aici pe marginea drumului, avem şi iepuraşi la pod. Îi vedem mereu când mergem în satul celălalt la magazine după o ţigară, după o cafea. Sunt şi nişte puicuţe maro, un fel de găinuşe micuţe care se ţin în cârduri şi cântă foarte frumos noaptea, în stufăriş”
bai ce tara frumoasa avem, a descoperit-o si turcu
4 May 2010 :: 4:04 pm
Uite, citeste aici sa te mai relaxezi
http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/reportaj/pustinicii-de-lux-vila-da-electricitate-si-vecini-ba-185344.html
4 May 2010 :: 3:46 pm
Dane, n-are nimic, am schimbat prefixul doar
4 May 2010 :: 3:43 pm
4 May 2010 :: 3:00 pm
25% tva; 20% cota unica
ce-s alea imobiliare?!… pina la toamna imobiliarele nu o sa mai fie decit un vis
3 May 2010 :: 1:32 pm
@funcky – multumesc pentru sesizari. Da, exista ceea ce tu mentionai:
1. o rubrica de mesaje generale
http://www.imopedia.ro/run-data-solutions/contact.html
2. formular de reclamatii in dreptul fiecarei oferte. Vezi optiunea “sesizeaza neregula” de aici:
http://www.imopedia.ro/anunt/teren-in-bucuresti-vitan-barzesti-369RUN5067.html
Pentru un contact direct te rugam sa ne scrii la vanzari [at] run .ro.
Ai dreptate cand spui ca in ultima vreme tot mai multe agentii aduc SPAM-uri. Este o practica disperata in timp de criza. Te asiguram ca in curand vom lansa un set de filtre suplimentare pentru aceste practici.
3 May 2010 :: 1:19 pm
@Dragos. Nu stiu daca cineva de la IMOPEDIA citeste acest blog dar eu le-as sugera daca doresc intradevar sa aiba un site corect sa faca o rubrica de reclamatii (asa cum legal ar trebui sa aiba orice firma care lucreaza cu publicul larg). Eu nu doresc ca reclamatiile sa fie publice dar macar ei pot verifica daca anuntul x sau Y e adevarat sau nu si sa-l scoata. in toate cazurile in care am dat de anunturi false le-am urmarit si continua sa fie publicate periodic. am senzatia ca anunturile false s-au cam inmultit in ultima perioada -si ’studiez cazul’ in calitate de client cam de 8-9 luni. Chiar va rog daca puteti sa transmiteti mesajul domnilor de la imopedia.
PS : si ca sa nu credeti ca am ceva cu agentii va spun ca am 2 agenti care probabil ne se vor lasa pina nu-mi vor lua banii. Nu le dau numele si agentia dar toata stima. MULTUMESC.
30 April 2010 :: 11:48 pm
http://standard.money.ro/finante-banci-asigurari/cea-mai-mare-dilema-a-lui-warren-buffett-%E2%80%9Csa-ucid-sau-sa-salvez-goldman-sachs-5920.html
borfasi in postura vinzatorilor de iluzii… credite pt toata lumea, cine mai vrea, repede ca-i gratis
30 April 2010 :: 9:01 pm
@Dragos
Iti multumesc .
Iti doresc o mini vacanta excelenta.
30 April 2010 :: 8:15 pm
Stefania, sper ca acum ai inteles ce spuneam la punctul (3) in comentariul de aici:
http://www.imopedia.ro/run/?p=1313#comment-5597
30 April 2010 :: 5:45 pm
…Dragi prieteni eu plec in mini vacanta ceea ce va doresc si voua tuturor
Cel putin daca vine iar criza cea rea si urata sa nu ne gaseasca acasa.
Ca o consolare pe principiul caprei vecinului: am auzit ca rusii sunt mult mai afectati decat noi de cand au umblat guvernantii lor la codul penal si au inlocuit pedeapsa capitala si inchisoarea pe viata cu ipoteca.
Va doresc o mini vacanta placuta si relaxanta
30 April 2010 :: 5:09 pm
buna ziua. pe acest blog sunt destui cetateni respectabili si responsabili de la mai multe agentii. am si eu o intrebare. aveti idee la ce adresa de email pot reclama agentiile si anunturile inselatoare puse doar ptr. a agata clientii. am vreo 5-6 cazuri (din care 3 in ultimele 6 zile) in care anunturile sunt la pacaleala. o sa dau nume, prenume si ID. nu cred ca IMOPEDIA are interes sa promoveze astfel de anunturi. Vreau in mod special sa reclam firma CROSSPOINT FINANCE dar si inca vreo 2-3 agentii. Cred ca deasemenea asociatia dvstr. ar trebui intr-un fel sa sanctioneze astfel de atitudini.
30 April 2010 :: 4:09 pm
Apreciez mai mult stilul Dumneavoastra scris decat cel oral. Pentru mine nu a fost un speech motivational ci o culegere de ziceri si de parafraze (gen aia lui Kennedy care mi se pare o porcarie – mai ales a lui, nu parafraza Dumneavoastra – in conditiile in care statul e un foarte prost gestionar si nu stie decat sa ne bage mana in buzunar).
Aveti calitati imense de agent imobiliar dar in nici un caz de orator. Ramaneti la ceea ce stiti sa faceti. Fara suparare.
30 April 2010 :: 1:45 pm
@Dragos
Vreau sa transmit mai multe lucruri bune comunitatii imobiliare, sunt actiuni pe care le intreprinde APAIR. Te rog sa-mi permiti acest lucru pe blogul tau care sper ca nu este monitorizat de Imopedia.
Consider ca Imopedia este una din uneltele prin care putem sa facem acest lucru.
Din pacate tot ceea ce postam noi pe portal de doua zile incoace dispare dupa cateva minute (se aproba si apoi dispare).
Am pus ultimul post acum cateva minute pe Blog Run si la cateva minute a disparut.
Sper ca acest mesaj sa ajunga la :
@Razvan Muntean
Sper ca esti in continuare proprietar Imopedia-Run.
Cu tot respectul cuvenit, te rog nu mai sterge postarile noastre ale APAIR de la toate rubricile Imopedia unde te asigur ca am postat on topic.
Am anuntat un comunicat de presa pe care nu-l luati in seama.
Am avut posturi legate de profesionalizarea si reglementarea agentilor imobiliari din Romania.
Cu riscul de a ma repeta tot demersul nostru este pentru bunul mers al lucrurilor, spun in acelasi timp ca sunt mandra ca sunt membru APAIR si vreau sa transmit acest lucru si prin intermediul Imopedia colegilor din imobiliare.
Daca sustii in continuare ca Imopedia este porta vocea agentilor imobiliari, am rugamintea de a nu mai sterge informarile noastre.
Sper ca acest al doilea mesaj direct catre tine sa ramana aici la subiectul ,,Reglementare sau Autoreglementare?,,.
Cu respect,
Stefania Trandafir – Secretar General APAIR
29 April 2010 :: 4:32 pm
http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/cum-a-reusit-o-spalatoreasa-cu-un-salariu-de-6-milioane-de-lei-vechi-sa-ia-credit-pentru–prima-casa-12366.html
pt unii nu e criza… de platit o sa platim toti, cu siguranta
29 April 2010 :: 10:31 am
Gluma proasta de mai jos era o trimitere la un fapt real. Daca ne amintim bine in toamna anului trecut lumea se pregatea din nou pt criza mondiala phase2 cand his highness seicul dubaiului a iesit pe scena, a spus nu am bani si a cerut perioada de gratie pt platirea imprumuturilor. Numai ca, virgula, creditorii au devenit mult mai pragmatici cu datornicii. Au aruncat ei un ochi pe tara si au zis ni se rupe, te descurici, vinde burju (brandul). Si uite ca de aia cetatenii arabi nu dau un shit ca acum burj dubai se numeste burj khalifa, si maine se poate numi burj banca mondiala atata timp cat strazile sunt asfaltate, luminate, plaja si hotelurile pline, masinile tunate, fetele frumoase si baietii bogati. Noi tinem coada sus si murim congolezi.
Aici putem discuta desigur, daca ei au folosit banii imprumutati in dezvoltare infrastructura si alte megalomanii de-astea iar noi pentru a astupa gaurile din *** ’ guvernului nu-i problema nimanui. Chiar imi imaginam tipul asta ca pe un vizionar bolnav de megalomanie pana cand am vazut un filmulet pe youtube facut de cbs in vremuri bune (2007). Mi-a placut tare fraza: vreau ca oamenii mei sa traiasca bine acum nu peste 20 de ani
http://www.youtube.com/watch?v=A7usUeFYMeU&feature=PlayList&p=17E08F00E7B22938&playnext_from= *** &playnext=1&index=41
Am auzit si noi una cu “sa traiti bine” .. de-aia mi-am permis sa deraiez
28 April 2010 :: 10:53 pm
Dragos, la treaba cu mini-vacanta tocmai asta spuneam si eu – paranghelie pe bani imprumutati, ai impresia ca o sa dureze la infinit?!!!! JUNK scrie pe fruntea noastra, a tuturor, bogati sau saraci, inteligenti sau ***
Doi la mina, bani de intors cu lopata se pot face si in timpul razboiului, oportunitati gasesti oricind, trebuie sa ai capital, bafta si sa nu dai cu piciorul norocului, deci nu-mi spune absolut nimic treaba asta. Ti-am zis jungla ne duce spre somalia, civilizatia spre coloana vertebrala per ansamblul poporului, depinde de noi toti ce vrem.
Tu ai un mare avantaj fata de mine si de marea majoritate, ai un fler extrem de ascutit pe short adica extrem de pragmatic, un lucru excelent care te face sa supravietuiesti si celor mai rele conditii doar ca asta nu se poate invata … ai sau nu ai punct. Eu am reusit pina acum sa-mi acopar spatele cu un fler pe mediu si indepartat, altfel acum eram falit daca bagam bani in 2007-2008, dar am stiut cit de cit sa vad ce se intimpla pe extern si asta m-a salvat.
28 April 2010 :: 10:25 pm
Corul V., exact asta ziceam si eu, sa ai de munca dar sa fi cu, capul in nori inseamna ca esti dus cu pluta rau si trebuie medicamentatie, asadar ce zici tu este perfect valabil. Absolut valabil din punct de vedere al unui agent in ceea ce priveste relatia cu un client, personal daca-mi vi cu fraze legate de bursa, forex etc. iei un sut in fund cel putin virtual, tu ca agent trebuie sa faci cit de bine cu putinta tema pe care ti-o da clientul.
Eu nu vorbeam insa din punct de vedere al agentului imobiliar, din cauza asta cred ca ai inteles gresit mesajul.
28 April 2010 :: 10:08 pm
Nu va faceti probleme, ne descurcam noi sa iesim si din *** - *** –ul asta. I-i vindem Casa Poporului lui Patriciu si platim prima rata. Dupa aia ne mai gandim si la alte solutii sau ne inspiram de la altii. Avem resurse: Palatul Cotroceni, Castelul Peles, Arcul de Triumf, Campia Libertatii, fata de la pagina 5, sabia lui Mihai Viteazu, teapa lui Dracula, bicicleta lui Udrea,……… hehehe gandeste “funky” si esti un roman fericit
28 April 2010 :: 8:06 pm
Dane eu vb dpdv al agentului imobiliar. daca te pierzi in burse si forexuri te-ai distrus.
nu zic ca trebuie sa fi autist la capitolul asta, dar crede-ma ca e ultimul lucru pe care clientul vrea sa-l auda de la tine.
daca ai de-a face cu un investitor adevarat poate sa-ti fie profesor. iar daca incerci tu sa-i explici de pretul barilului el incepe sa te ia la misto si sa te intrebe de riscul la calamitati si razboaie. daca e un comparator de rand si i-ai pomenit de influenta pietei de capital asupra investitiilor imobiliare se duce sa mai vorbeasca si cu altii si sa se lamureasca cu ce mananca. in ambele cazuri i-ai dat afara.
crede-ma 80% dintre clientii seriosi in momentul cand trec pragul unei agentii hotarati sa cumpere nu mai au nevoie de statistici. ei stiu exact ce vor, unde, cat sunt dispusi sa plateasca si care e valoare de piata a proprietatii respective. ori vin gata educati de alti agenti, ori de ei insusi. vor un aliat, un prieten, povestea din spatele mainii intinse dupa comision (vezi filmul preferat al lui Dragos) . cineva care sa-si asume responsabilitatea tranzactiei.
“in caz de”… sa aiba pe cine-si revarsa frustrarile.
aici moralitatea si constiinta fiecarui agent fac diferenta.
eu prefer sa ma pregatesc la capitolul portofoliu, legislatie, comunicare, cunostinte despre natura, etc. pentru detalii fiscale prefer sa sun un prieten
28 April 2010 :: 4:34 pm
Corul V., cind e vorba sa iei bani, adica e de munca, de incheiat tranzactii etc. si nu se baga pt ca se uita pe burse sau forex insemna ca grav bolnav la cap si trebuie tratament de urgenta.
– cind e vorba de dat bani (ideea e sa mai ai de unde), de investit, de plasat, de tranzactionat si nu se uita cu cel putin un ochi pe intern si international este la fel de dus cu pluta. Lectia s-a invatat cu forcepsul realitatii si chiar daca nu recunosc, absolut toti cei cu ceva bani se uita la ce se intimpla in jurul lor cu mult mai multa atentie. Asta este traim in globalizare si ce se intimpla acolo negativ se intimpla si la noi mai devreme sau mai tirziu. Ca sa atenuezi partile negative care vin de acolo si sa permiti celor pozitive sa te atinga si pe tine tara emergenta, trebuie sa ai o conducere politic-economica foarte performanta. Eu am zis ca ceva mai rau decit pe vremea lui vacaroiu nu se poate, ei bine m-am inselat profund iar actualii sint cele mai mari catastrofe probabil din istoria tarii… concluziile le tragi singur
28 April 2010 :: 3:56 pm
mai fratilor, e treaba voastra ce credeti si cum speculati informatiile.
eu sunt mai de jos si cred ce-mi spune piata. tranzactiile au inceput sa se incheie, aproape zilnic primesc telefoane cu oferte de munca de la angajatori, acum nu stiu daca se incearca o resuscitare fortata sau o autoabureala dar prefer sa ma las luat de valul optimismului prostesc decat sa ma ingrop in depresii. prefer sa inchei o inchiriere decat sa ma holbez la bursa si cel putin in contul meu actiunile incep sa creasca. ceva de impozitat, ceva de taxat, asta e ! ma sacrific de dragul natiunii
daca-i atintiti pe brokerii imobiliari cu ochii pe stock ori forex, o sa aveti doar experimente ca josnumitul cosmin cand vreti sa inchiriati sau sa cumparati o locuinta.
28 April 2010 :: 3:31 pm
corul vinzatorilor, noi inca n-am intrat in colaps, doar huzurim pe bani imprumutati… fara numar, fara numar, platim pensii, bugetari si nu in ultimul rind fura dragii nostri conducatori iubiti ca la balamuc, ce te faci dupa ce se opreste robinetul… eu zic ca o sa fim ultima tara trecuta la JUNK.
stai ca mi-am adus aminte, erau prin a doua jumatate a lui 2007 si mai ales prin 2008 citiva care tot ziceau ca o sa vina prabusirea imobiliara, mai frate dar absolut tot “corul vinzatorilor” nu si nu, ei stiu mai bine ca o sa vina cel mult o stagnare a preturilor… urmarea este bine cunoscuta… deci cum stam cu, credibilitatea?!!! si boc-poc plus tovarasul basescu pina mai ieri tot asa ca tine ziceau “care criza?” vorbeste lumea, mogulii, martienii…
@funky, te-ai grabit cu euro, parere personala … ai vazut comisia senatoriala vs. g. *** ? javrele inca de la inceputul lui 2006 aveau date despre prapadul imobiliar
28 April 2010 :: 2:37 pm
@toti
baieti si eu sunt fff optimist, mai ales ca sunt direct lovit in aripa. azi am schimbat juma din euroi in dolari juma in franci elvetieni. mai jos nu ma refeream la situatia de super WC boc boc ci de cea supergroasa. hai sa va mai zic una nasoala : daca boc se pune pe treaba atunci vom avea o masiva scadere a puterii de cumparare, daca nu ne taie fmi macaroana. in orice situatie am… festelit-o. o dupa amiaza excelenta domnilor… deoarece cresc preturile…hehehe
28 April 2010 :: 2:20 pm
@funky
Au fost, sunt, si pot veni lucruri mult mai periculoase peste noi decat bau-baul cu care incerci tu sa ne sperii.Cateva mici exemple: dictatura, presedintele, guvernul, gigi, cutremurul, inundatiile, nesimtirea, prostia,….
Opinia mea .. pune un C dupa W si vei fi in rand cu UE – in *** … *** – asa cum spui tu
Cred ca de acolo ai gandit-o , sa nu folosesc limba ta si sa spun te-ai scremut.
Personal nu pot schimba situatia dar pot sa-ti recomand furazolidon. Ajuta la diaree (verbala).Convalescenta usoara.
Cu criza noi ne-am obisnuit si chiar a-nceput sa ne placa. Avem timp sa ne socializam, bloguim,….
28 April 2010 :: 12:37 pm
@funky
Nu m-ai inteles, nici eu nu vad foarte multe semne care sa infirme al doilea V…
28 April 2010 :: 12:15 pm
@valentin : va sugerez sa va uitati pe burse si la cotatii internationale
28 April 2010 :: 10:46 am
@funky
Mai lasa-ma cu W-ul tau cu tot, ca singurul lucru pe care nu l-am lamurit in mintea mea limitata este cate W-uri la rand?…
28 April 2010 :: 10:18 am
Stimati cetateni ca sa-l parafrazez pe dl dragoteanu la speech va rog sa va ridicati in picioare si sa tineti un moment de reculegere : ptr ca revenirea mondiala a murit putin. din pacate ptr toti intram in partea a 2-a – a W sper sa nu avem WW sau WWW. din pacate UE e intr-un mare ‘ *** – *** ’. Va doresc la toti optimism si entuziasm maxim.
27 April 2010 :: 11:03 pm
@Cosmin
Felicitari baiete pentru faptul ca ti-ai gasit un cotet pe placul inimii tale.
27 April 2010 :: 9:38 pm
Subscriu.
Săptămâna trecută am închiriat un apartament. Timp de vreo lună am avut de-a face numai cu agenţi neserioşi: ba anunţul nu mai era de actualitate, ba promiteau să revină cu un telefon şi uitau, ba programau o vizionare şi o anulau din diverse motive sau nu mai dădeau niciun semn de viaţă etc. Luni merg în sfârşit la o vizionare cu un agent adus pe ultima sută de metri (colegul cu care vorbisem la telefon putea să vină şi a trimis pe altcineva). Nu mă înţeleg cu proprietarul la preţ. În timp ce plecăm de la vizionare omul mă întreabă cam ce m-ar interesa etc. A doua zi are trei vizionări programate pentru mine. Prima pică din start (era la parter şi uitasem să-i spun că nu vreau). Mergem la a doua şi e chiar mai bine decât ce îmi doream. Nici nu îi specificasem explicit zona respectivă sau tipul de apartament, dar omul înţelesese ce vreau. Vorbeşte cu proprietarul să mai lase la preţ la cât eram eu dispus să *** ătesc. Batem palma, nici nu mai mergem la a treia vizionare. Joi semnăm contractul şi omul îşi ia banii.
Se pare că pentru ceilalţi agenţi, banii mei (şi ai proprietarului) nu au meritat efortul. Nu ştiu cât de uşor sau de greu şi-a câştigat comisionul ăsta. Oricum, după cum începuse să dea din coadă când am venit cu banii nu cred că era un eveniment minor. Poate a avut şi puţin noroc să găsească apartamentul, dar şi norocul ăsta vine când îţi dai cât de cât interesul. Sau poate a avut flerul să miroasă un fraier ca mine care sare cu banul după a doua vizionare în loc să îl plimbe degeaba pe la nşpe vizionări. Din punctul meu de vedere, ceea ce contează este că m-a rezolvat. Rapid şi eficient.
27 April 2010 :: 4:44 pm
Popescu, pe noi ne baga in faliment imbecilii… cum *** sa ma calmez
27 April 2010 :: 12:39 pm
Dan, era o gluma.
Lasa-i pe astia in pace sa-si astupe singuri gaurile pe care le fac. Nu ai pe ce sa iti consumi neuronii?
27 April 2010 :: 12:28 pm
@Valentin Ionescu,
Bestial zici … o sa-l vezi de mai multe ori… da’ nu sta prea aproape de ecran ca “se ia”
Tie –ti promit ca-ti mai dau linkuri de-astea… la schimb … cu citeva foi din caietul tau de “tehnici”
Sau cel putin ma lasi si pe mine sa copiez la teza …
Deal?
27 April 2010 :: 12:25 pm
Ma bucur ca v-a placut filmuletu’.
Si mie mi-a placut reactia “electoratului” la afirmatia folclorica: FIECARE MARFA DE *** , ARE UN *** DE CUMPARATOR.
Ca la film. Ne uitam impreuna si vedem fiecare altceva. Eu am vazut… Lectie “originala” de publicitate.
Companiile imobiliare, si nu numai, platesc bani grei la presa si marketing sa-i “pomeneasca” intr-o fraza pe la pagina… (hai sa nu zicem 5)… sase. Le-a “trantit-o” golaneste Dragoteanu si zup & gratis pe pagina intai.
Acum cine e de vina? El? Presa? Devoratorii ? Nu cred ca a fost “premeditata” dar “s-a prins”. Fiecare cu metodele lui. “I am what i am” … lucreaza…
Cand spune omu’ lucruri serioase nu-l baga nimeni in seama… Schimba toti canalul la Badea, Tuca, Chestiunea Zilei … (in cel mai fericit caz )
26 April 2010 :: 10:08 pm
@Ana-Corina
Bestial filmuletul, chiar nu-l vazusem. Dar ce e trist este ca e atat de realist…
)
26 April 2010 :: 7:23 pm
http://standard.money.ro/politica-si-societate/piata-imobiliara-5566.html
26 April 2010 :: 6:53 pm
Popescu cu tva sau fara la notariate?
.
Iar cu *** … la cit s-a mincat si se maninca in continuare pe plus specula, valeu
Las ca mai fac astia un imprumut sa plateasca bugetari si pensii … paranghelie pe bani imprumutati, da ce-o fi pe urma, pina atunci se pregatesc noi impozite si taxe, la mai mare … baselu sa traiasca.
Serios vorbind acum, Popescu crezi ca ajung imbecilii astia sa acopere gaurile negre de la bugetari si pensii cu tiparnita?!!!
26 April 2010 :: 5:10 pm
Ana_Corina, misto filmul. Asa e si in imobiliare au luat toti un *** in gura si nu ii mai dau drumul. Uite o ieftinire reala:
“Nou minim istoric la randamentele titlurilor de stat: Finantele imprumuta lei pe sase luni la 5,74% pe an. ”
S-a dus si refugiul asta pentru banci. Haideti baieti, cu banii in economia reala, va asteptam
26 April 2010 :: 4:39 pm
Dragos, raspuns la raspuns (#36):
“asa fumeaza (gandesc) miliardarii”!!!
Stirea cu ieftinirea terenurile pare venita de la agentia “zvonerul si raspandacul”.
Dupa aproape doi ani de dat in carti pare ca nu mai impresioneaza pe nimeni informatiile de genul…auzi draga s-a scumpit benzina, sau … au bagat pui la leonida, sau.. “busu’”
Nu stiu de ce… mie-mi aminteste de filmuletul asta
http://www.youtube.com/watch?v=DJdgX-c39b0
(E vechiut dar poate mai sunt unii care nu l-au vazut).
Nu-i Filantropica, dureaza mai putin de zece minute si “nu doare”
Distractie placuta si o seara frumoasa tuturor
26 April 2010 :: 4:21 pm
Am fost ocupat, de dimineata pana seara in notariate.
Unii mai trebuie sa si munceasca..
26 April 2010 :: 2:52 pm
U(R)SUL, absolut de acord cu tine iar daca ma pui fata-n fata cu “statul” mafiot aici e vorba de un razboi total pe toate planurile, care pe care, au semanat vint acum culeg furtuna si asta e doar inceputul
26 April 2010 :: 2:31 pm
@Dan, 42
Dane, eu cred ca nu numai in tara aceasta se intampla nasoleli. Procente importante de javre se gasesc peste tot, dar in unele tari mai bogate exista fonduri pentru punerea la respect a celor care calca pe bec.
Intrebarea adresata lui Dragos despre procente nu este intamplatoare, optica populatiei despre o clasa profesionala sau a lumii despre mediul de afaceri dintr-o tara sau alta este data de majoritatea celor care adopta un stil sau altul de comportament. Exceptiile exista intotdeauna, problema este ca in Romania si alte tari cu disciplina slaba exceptiile astea animalice au devenit regula. Si incepi sa te simti ca ultimul fraier cand esti onest in afaceri, si cu altii si cu statul. Esti minoritate, intelegi? Este nashpa de tot la self-respect
Uite, in firma in care lucrez de aproape 7 ani s-a instituit o regula faina: dupa un anume numar de ani in care ti-ai demonstrat loialitatea si competenta, incepi sa primesti cota parte din profitul anual. Odata pe an, vara, boss-ul cu barba alba aduna pe cei trei-patru care primesc asta, si spune : tie atata, ca ai lucrat la proiectul cutare, tie atata ca ai facut si asta si astalalta, etc – justificat cu cifrele pe masa, sa nu fie discutii intre noi . Anul acesta ne-a anuntat ca DACA primim ceva, va fi in iarna, dupa ce pune pe zero impozitele IN AVANS cerute de statul roman – faza cu TVA-ul la emitera facturii si alte cateva rahaturi. Pai si sa mai fi cinsitit ??????????
26 April 2010 :: 1:52 pm
AUCI, POPESCUUU acum te-a vazut, treci tu pe aici si nu legi o cearta constructiva cu mine … dezamagire totala, promit sa fiu optimist in dialogul viitor, uite ca trece primavara si blocajul continua
26 April 2010 :: 1:47 pm
@ U(R)SULe,
te-am luat prin invaluire sa vad daca ma eviti … in rest ai dreptate. Oricum in tara asta e plin de “violatori” si “pedofili” printre oamenii de “afaceri” referitor la non-etica de afaceri si sincer cind vad cite o javra din asta nu cred ca pot sa fac diferenta intre ei.
Un singur amendament, stalin era un criminal paranoic inca inainte sa-l avorteze mumasa.
26 April 2010 :: 12:03 pm
@ Dragos
2-4 procente din agenti, cam putin mi se pare, cred ca e ceva cu zeciuiala – adica 10 procente ar aduce ceva VIZIBIL ,ca vorbim aicea de perceptie publica.
Dar deocamdata nu avem nici 0,2 procente, asa ca vorbim vorbe, dar eram curios cum e din interiorul segmentului profesional ultra-specializat un asemenea vis. Este inca utopie imaginea agreata de masa mare de public-clienti a unui agent imobiliar acceptat si cautat – nu unul anume, ci Agentul, ca si corp profesional?
26 April 2010 :: 11:59 am
@Dan, 25
Ouch, Dane, unde dau si unde crapa
Dragule, remarca omului era legata de etica de afaceri, nu de comportamente deviante precum cele enumerate de tine. Normal ca daca ai de-a face cu un violator, pervers, sau, cel mai grav, molestator de copii, il trimiti dupa gratii; dar aici vorbeam de activitati aducatoare de venituri, nu de altceva. Este mai clar acum ce am vrut sa spun? si anume: In afaceri este permis orice, inafara de crima. In rest, reperele morale ale fiecaruia sunt diferite. Ceva ce pentru tine poate fi reprobabil, nu mai este aiurea pentru un om care isi vede clatinandu-se firma la care a muncit ani multi , ce zici de o asemena situatie?
Si.. sa stii ca toti marii dictatori au inceput cu o chestie valabila, este un paradox al istoriei. Unii chiar au avut seturi morale de admirat la inceput, chiar dupa standardele general acceptate.
Hitler a inceput cu gandul autentic de a ridica de la pamant natiunea germana in demnitate si buna stare, dupa ingenuncherea ( meritata) din primul razboi mondial. Stiai ca a fost votat de peste o treime din poporul german , si ca parcursul lui, pana la un moment dat a fost perfect legal si MORAL? Dar puterea corupe, si de aicea idiotul a deraiat, a revarsat fiere pe evrei si tot asa… Sa fie clar, il consider un dictator nemernic si sangeros, iresponsabil si fara scrupule, dar gandul lui initial parea admirabil. Sau poate doar o fi ascuns mai bine ce era in capul lui? Nu vom stii niciodata…
26 April 2010 :: 9:26 am
Ioane, cind nu o sa mai fie nimic de furat in tara atunci poate o sa inceapa si munca pina atunci tu ai perfecta dreptate, dintre doi draci a fost ales cel mai performant … aici ai lovit din plin
26 April 2010 :: 5:24 am
Scuzati inceputul – mesajul era pentru Dragos
Dragos draga am revenit pe blog, mi-a placut de la Kenedy citire si ai pus degetul pe rana, desteptati-va voi boierii imobiliarelor altfel vin “flamanzii” din spate si iar va veti plange ca nimic nu merge – apropo Dan si Ana, cred ca a-ti face bine sa va intalniti la o cafea sa va aratati cunostinte-le multilaterale despre viata si alte probleme ale oamenilor/poporului poate iese cine stie CE din asta – apropo celor care-l contesta pe Base din doua rele (contra lui geona ) a fosat ales cel mai BUN iar daca ne mai maturizam putin poate data viitoare eliminam PC Risti (sub diferitele denumiri dar se vad de la o posta – inca folosesc zvonistica si-l latra pe Base care este alesul poporului
iar daca ne si trezim la realitatea de zi cu zi vom alege un NECUNOSCUT care poate fi mai bun decat cei de pe listele hot ilor de partide cu nume pompoase) Va urez ce va urat si Dragos (si un alt capitalist inaintea lui) spor la munca, munca, munca si lumea va fi a voastra