Studiu de caz gen “PLANORAMA”

Lucrez de mai mult de 15 ani in imobiliare. Numai in acest domeniu am lucrat. Fiind baiat de la tara ajuns in Bucuresti cu 20 ani in urma, mi-am dorit dintotdeauna casa familiei mele. In 2004 am contractat o casa, fiind primul cumparator, intr-un complex rezidential gen “Planorama”, constructie care urma sa se desfasoare pe mai multi ani. Dezvoltatorul era tot strain, terminase inainte inca 2 complexuri asemanatoare, deci prezenta un minimum de istoric imobiliar de success. Boom-ul imobiliar era la inceput. Ca sa fie clar, casa o luam pentru a locui in ea. Ca sa nu va plictisesc prea mult cu detalii, inca de la stadiul de structura a inceput show-ul. Eu am facut o expertiza a structurii de rezistenta, apoi dezvoltatorul a facut o contraexpertiza si asa s-a dovedit oficial, in urma ambelor verificari, ca exista vicii majore de executie, din vina constructorului angajat de antreprenor!

Au urmat multiple reclamatii la Inspectoratul de Stat in Constructii, atat la nivel local, cat si national. In primul caz, am dat peste niste spagari ordinari – de ultima speta – care i-au dat “unda verde” constructorului sa mearga inainte cu lucrarile. La cel national, am avut norocul sa  dau peste un tip remarcabil, care efectiv a oprit constructia pe santier si a obligat contructorul sa repare tot ce era incorect facut. Neavand incotro, strainul s-a conformat. Lucrarile au intarziat fata de contract mai mult de sase  luni si penalitatile sau acumulat la peste 60.000 dolari! Inainte sa-mi predea casa, pentru ca inca mai avea cateva mici defecte la finisaje, dezvoltatorul m-a invitat sa ajungem la o intelegere, oferindu-mi 30.000 dolari despagubiri. Dupa cati nervi, timp si stres “mancasem” in aproape trei ani de umilinta continua AM REFUZAT! Aveam in mine o ura, o dezamagire si o frustare totale! S-a oferit sa-mi dea banii inapoi… AM REFUZAT! Subliniez, casa era pentru familia mea si am exclus orice alta varianta.

A urmat un proces civil. Am cheltuit 20.000 euro doar la inceput. Pentru ca l-am amenintat verbal cu martori si l-am injurat in scris pe dezvoltator, au mai urmat doua procese penale, care mi-au mai scos din buzunar inca 10. 000 euro! Nu m-a deranjat nimic pana cand, intr-o zi, trecand pe langa CASA MEA, am observant ca dezvoltatorul o… inchiriase! Da, ati citit bine, imobilul in care urma sa ne mutam era folosit cu acte in regula de alta familie. Atentie! Va reamintesc, aveam atunci 10 ani de experienta imobiliara! Cat timp am stat in proces am fost terminat sufleteste. Casa era pentru familia mea, deci am fost atat de slab, incat nu puteam sa o tratez ca pe o simpla afacere, in care era posibil sa pierd sau sa castig bani ori  experienta. Locuiam 8 (opt) persoane intr-un apartament cu 5 camere cu doua bai, iar copiii mei faceau 2 ore dus-intors la scoala. Mi-aduc aminte ca, fiind intr-o excursie in Dubai, stateam la Burj Al Arab in piscina la etajul 52, dar nu puteam sa ma bucur de luxul hotelului de 7 stele, caci aveam sufletul pustiit de mahnire si suparare! Ma gandeam la casa mea, exact asa cum multi cumparatori din Complexul Planorama (sau altii aflati in aceeasi situatie!) sunt framantati  de faptul ca nu pot sa se mute si nu se stie cat timp va mai dura pana cand vor intra in CASA LOR!

Intr-o zi, plimbandu-ma prin parc cu cativa prieteni, le-am povestit “tragedia” imobiliara pe care o traiam. Atunci, unul dintre ei, care are mai multa minte si mai multi bani decat mine, mi-a spus simplu: esti un prost! Trebuia sa iei suma propusa de dezvoltator, sa intri in casa asa cum era, cu toate defectele, si sa-ti vezi de afacerile tale. Dupa cateva zile de framantari, m-am decis! Eu l-am cautat pe dezvoltator si am ajuns la o intelegere “acceptabila”. Am facut tranzactia in instanta, am inchis procesele penale si ne-am strans mana. Eram alt om, nu-mi venea sa cred ca eu, care am suferit atat, pot sa fac asa ceva. Nu stiu cum se va termina cazul Planorama, dar convingerea mea este ca nu toti contractantii vor accepta sa incheie o noua intelegere cu dezvoltatorul. Eu am vrut doar sa va spun povestea mea.  Asa cum a fost ea, traita de mine. Unii vor rade, altii se vor bucura, iar cei destepti vor invata ceva…

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google

Share/Save/Bookmark

172 Raspunsuri pentru “ Studiu de caz gen “PLANORAMA””

Pages: « 4 3 [2] 1 » Show All

  1.  72 florin
    3 February 2010 :: 2:41 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    cine a avut de-a face cu contracte de vanzare-cumparare in acei ani, stie.(nu e nimeni?)

    @florin Ia zii maestre,nu ne tine in tensiune ca avem treaba!
  2.  71 livium
    3 February 2010 :: 2:38 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    si cum vedeti revenirea asta, cu reintroducerea certficatului energetic? aveti idee cate agentii traiesc din inchirieri?

    @livium Se incalzeste afara si scapam de griji...
  3.  70 Popescu
    3 February 2010 :: 2:26 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Ursu> au aparut primii ghiocei de primavara.
    Din pacate, unii cand vad ghiocei li se pare ca vine iarna..

    Evident ca nu e suficient, dar suntem pe directie. Revenirea e treptata, nu brusca

    @Popescu Cum ramane cu masina aia care prinde in 8 (opt) secunde de la 25 km/h - 80 km / h ??? Te-ai inscris Popescu la credite pe banda rulanta?
  4.  69 Valentin Ionescu
    3 February 2010 :: 2:10 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @florin
    Mai aplicat la care din ele?

  5.  68 florin
    3 February 2010 :: 1:09 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @vali
    cam pe acolo,dar un pic mai aplicat , hai ca se poate.

  6.  67 U(R)SUL
    3 February 2010 :: 12:46 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Nu e suficeint, Popescu , tre’ sa ingenuncheze statul si dupa aia vor da drumul la credite spre populatie si firme

    @Popescu@U(R)SUL Popescu viseaza cai verzi pe pereti!....
  7.  66 Popescu
    3 February 2010 :: 12:39 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    http://www.zf.ro/zf-24/bnr-coboara-dobanda-de-referinta-cu-0-5-puncte-procentuale-la-7-mingea-se-afla-din-nou-in-terenul-bancilor-comerciale-5470941/

    scaderea dobanzii: 1% intr-o luna de zile
    va duce la ieftinirea creditelor (atat a celor noi cat si a celor existente)
    care va duce la incurajarea investitiilor, inclusiv a celor imobiliare

    @Popescu Astazi am vazut cozi infernale la intrarile in banci !!! Nu stiam de ce? Mi-ai dat tu raspunsul.Am lasat-o pe soacra-mea la coada la o banca si pe socru-meu la alta ca sa nu pierd rindul la credite ieftine!!!
  8.  65 Matei
    3 February 2010 :: 12:16 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Sunt un cumparator ce experimenteaza lucruri ce tin de paranormal.
    Am cumparat un apartament in 2007 de la o pers.fizica ce era si constructor si finantator. Mi-a marit pretul cu 10% in ziua semnarii contractului, am inghitit pentru ca familia mea nu avea unde sa stea. Dupa perfectarea actelor, intabulare, etc, l-am actionat in instanta pentru incalcare clauze contract (receptie neefectuata, utilitati in regim de santier…) Vreau doar sa recuperez marirea de pret, am castigat la instanta de fond.
    SURPRIZA! Tipul s-a ambitionat si tocmai ce m-a actionat in instanta pentru…REZOLUTIUNEA CONTRACTULUI de vanzare-cumparare din 2007 pe motiv ca nu i-am platit toti banii…care evident ca au fost platiti la ultima centima prin OP (am documentele de plata)
    Exista astfel de oameni care au grave probleme psihice…cer opinia lui Dragos.

    @Matei Ambitia unora nu are limite.Nu cunosc detaliile contractului deci nu pot sa ma pronunt.Ia-ti un avocat bun si mergi inainte!
  9.  64 Valentin Ionescu
    3 February 2010 :: 11:49 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Florin
    Legea privind urbanismul, infiintarea (parca) a ONCGC, retrocedarea reloaded (10/2001), nu mai stiu. Oricum e mult de atunci, eram mai tineri si frumosi. De fapt eu mai mult tanar decat frumos…

  10.  63 U(R)SUL
    3 February 2010 :: 9:38 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Popescu, 57
    Credeam ca vorbim aici imobiliare, nu Bursa, nope? Chiar daca sunt strans legate, Bull Market si Bear Market sunt niste concepte care nu au aplicare pe piata bursiera romaneasca , dintr-un motiv foarte simplu : este prea mica inca. La asta te refereai cu Taurul? Am jucat la bursa, am iesit pe zero ca erau mediocrii brokerii, oricat i-am stimulat, deci nu e prea pasionant subiectul pentru mine.
    @Dragos
    M-am uitat pe PDF-ul acela mai atent, si este ceva ce nu inteleg: cei de la care cumparai erau denumiti EXECUTANT , si in paranteza promitent vanzator – adica erau aceeasi firma care dezvoltau si construiau? De obicei isi faceau macar un puiutz de SRL si il botezau antreprenor general, pe care sa treaca vina in caz de esec. Daca era aceeasi firma, asta e o scapare din partea lor pe care as considera-o semn de amatorism – sau poate de seriozitate, incredere in sine ca duc treaba la bun sfarsit, depinde cum iese :) )
    Insist cu Dubaiul – fa te rog un post separat pe subiectul acesta, ca e ceva dubash acolo, e politica deja, nu mai e economie pura

    @U(R)SUL O sa fac atunci cand pot!
  11.  62 florin
    3 February 2010 :: 9:08 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    daca Dragos imi permite,pt.amorul artei,
    (doar pentru cunoscatori),
    ce modificare majora a avut loc in 2001,in imobiliare?
    nu da-ti search,e inutil.

  12.  61 Papagalul Imobiliar
    2 February 2010 :: 10:09 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ dragos misto povestea… dar sper ca n-ai vrut sa scoti in evidenta caracterul tau de luptator … daca esti un excelent negociator cum te lauda astia mici de pe-aici, inseamna ca aveai destula strengareala ca sa-l faci pe micutul dezvoltator fara sa stie ca ai fost suparat pe el…
    @popescule te-ai mai gandit, mai, ce faci cu masinile alea second hand, le bei sau le conduci ,tu, pe toate?

  13.  60 Mirea Daniel
    2 February 2010 :: 9:59 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Mirea Daniel 1 – Maestre, uite dovada, asa ca astept scuze!… 2 – A fost doar un studiu de caz, nu o lectie imobiliara pentru unul ca tine. 3 – Eu negociez orice, mai putin principii. Se vede ca nu ai familie sau, cel putin, copii. 4 – A ajunge la o intelegere nu inseamna “prostitutie”. Esti tare la dat lectii, dupa gard. 5 – Cat priveste vanzarea Euroest, iti doresc sanatate si cand vei vedea in ziar cu cat voi vinde eu o parte din Euroest, sper sa nu te sinucizi de invidie. CB Richard Ellis nu a fost niciodata la mine si, ATENTIE!!!, ESTE CEA MAI MARE TEAPA IMOBILIARA DE DUPA REVOLUTIE! Eu stiu mai multe decat tine. Total intamplator. Multumesc pentru buna credinta si lipsa de rautate aratate in comentariile anterioare.

    Domnule Dragoteanu,

    1. Scuzele mele. Ati spus adevarul in cazul prezentat. Data viitoare imi voi cenzura parerile, daca nu am toate datele.

    2. Continui sa consider ca n-a fost cel mai fericit caz ales. Din pacate, va pune intr-o lumina neplacuta. Nu stiu ce vreti sa spuneti prin expresia “unul ca tine”. In schimb, de lectii, cu atat mai mult imobiliare, nu mi-e teama, LE CAUT, pentru ca numai asa devenim mai intelepti, mai agili, mai BUNI.

    3. Nu am spus ca ati negociat principiile, ci doar ca prin revenirea in negociere, ATI PIERDUT-O, atat ! … fara vreo intentie de a va jigni, este o constatare/parere personala, nu neaparat corecta, nu-i asa? Pe de alta parte, va informez cu mandrie ca sunt casatorit si am si un copil de 7 ani, dar … asa cum si eu am gresit facand speculatii, trecem peste fara sa insistam :)

    4. Ma repet, NU V-AM ACUZAT de asa ceva, este chiar normal sa te repozitionezi uneori in negocieri, chiar daca nu mai poti obtine maximum. Chestia cu lectiile dupa gard n-am inteles-o, pentru ca nu ma obosesc s-o catalogez. Eu doar interactionez cu dvs si dupa cum ma bucur ca ati remarcat, o fac pe un ton civilizat.

    5. Multumesc pentru urarea de bine si rasuflu usurat citind in articolul de mai jos (pe finalul lui):
    http://www.businessmagazin.ro/analize/imobiliare/eurisko-deschide-balul-achizitiilor-2376215

    … nu voi fi vreodata in situatia de a ma sinucide :)

    Chiar credeti ca TOATA lumea este invidioasa pe cei cu bani ??? Va dau o noutate: NU ! … iar eu ma numar printre cei care nu stau sa-si roada unghiile la auzul averilor altora. Ar insemna sa pierd timpul si sa ratez oportunitatile din jurul meu.

    Daca a fost sau nu la dvs. CBRE … nu mai pot face afirmatii neprobate. Un insist, dar stiti dvs … poate au fost, poate au sunat, … nu mai conteaza.
    Teapa imobiliara? Nu cred, a fost insa cu siguranta cea mai proasta achizitie facuta vreodata in domeniul asta. Si-au bazat decizia pe niste exclusivitati care s-au cam amanat sau …au cazut. Shit happens :D

    @Mirea Daniel Daca vorbesti de civilizatie,iti spun cu respect ca,nu sunt genul de om care sa manance rahat-cu subiect si predicat- despre ce i s-a intimplat si apoi sa se justifice cu acte in fata unui tip necunoscut.Faptul ca si acum,dupa ce ti-am demonstrat seriozitate/acte/dovezi,incerci sa faci aceleasi supozitii despre discutiile mele cu CBRE ma face sa cred ca e genul tau de abordare in orice discutie.Sa stii ca,nu esti obligat sa crezi ce scriu eu si nici sa stai sa pierzi timpul pe blogul unui concurent.Cat priveste diplomatia mea,daca o sa ai ocazia vreodata sa stai fata in fata cu mine la vreo negociere,o sa ramai uimit ce abordare am!...Pana la un punct.Poate,nu am facut scolile tale de "artist" imobiliar,dar-cu siguranta- nu sunt altfel decat par!In privinta tonului civilizat pe care-l invoci,te anunt oficial ca prefer oamenii care ma injura,dar ma respecta,dacat personalitati cu diplomatie aleasa, ca tine- care insinueaza ca orice spune/scrie Dragoteanu poate fi sau nu adevarat..Respect pe oricine ma respecta!Si inca ceva...daca ti-ai dat numele real, stiu cine esti!Daca nu, intuiesc!...
  14.  59 Popescu
    2 February 2010 :: 9:49 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Nu ma duc in Dubai, am auzit ca e nasol, mai ales la Burj Al Arab, etajul 52, la piscina

    lasand gluma, te cred ca e o minune imobiliara -am avut o senzatie similara in La Defence Paris, sau Canary Wharf Londra- dar, daca minunea e construita pe un morman de credite care nu pot fi returnate ce se va intampla cu Dubaiul?

    @Popescu Apa,aerul si fraierul nu se termina niciodata!Sa nu uiti asta,Popescu.
  15.  58 Popescu
    2 February 2010 :: 9:33 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, masina a prins 25km/h, dar poate ajunge la 80 in 5 secunde.

    M-am prins insa, tu esti suparat ca a trecut criza, ca Bill Gates. Stii ce a raspuns cand a fost intrebat despre criza?
    “din nefericire lucrurile au inceput sa se redreseze”

    http://www.capital.ro/articol/bill-gates-suparat-ca-s-a-terminat-criza-131307.html

    @Popescu Nu compara nicio secunda/nici in gand/nici in gluma economia SUA cu cea a Romaniei!...Hai sa fim seriosi.
  16.  57 Popescu
    2 February 2010 :: 7:07 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Ursule, bine ca ai aparut pe aici, dar nu vrei sa iti schimbi numele in ..Taur? Stii ca in engleza, cand coboara ursul pe scari nu e de bine..

    Ia de citeste cu Dubaiul parerea lui IP

    http://www.capital.ro/articol/un-turn-in-dubai-130223.html

    @Popescu Tizul tau,e o persoana limitata imobiliar.Tu Popescu,ar fi bine intai sa mergi in Dubai si apoi sa vorbesti.
  17.  56 Popescu
    2 February 2010 :: 7:03 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord
    @Popescu Dupa ce o masina merge cu 100 km./h. si apoi ajunge la 20 km./h., vine agentia FIX-PIX si ii imbunatateste calificativul!...De ce? Pentru ca tocmai a atins din nou 25 km./h.Ce misto!
  18.  55 robert dobrescu
    2 February 2010 :: 6:49 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    draga Dragos, s-a demonstrat inca o data ca atunci cand e vorba de “EU” chiar si cel mai profesionist negociator poate sa o ia pe un drum gresit. sa se infierbante si sa caute perfectiunea unde nu poate fi gasita. Singura intrebare este de ce nu ti-ai construit propria casa singur? ce te-a determinat sa dai bani altuia?. Ca era si “strain” asta deja m-a enervat. Cred ca oamenii de afaceri romani (si romanii in general) nu ar trebui sa dea un sfert de leu la straini. Caci altfel nu iesim din marasm. Revenind la propria constructie banuiesc ca nu era o mare problema sa ncepi chair si un P+4 , sa iti opresti penthouse-ul si sa vinzi restul … si sa castigi si bani. ca timpul de asteptare cam tot ala era. Chiar e(ra) pozitia atat de unica? In rest – toata stima pentru ritmul in care postezi.

    @robert dobrescu Maestre,am gandit exact asa:eu am alte afaceri de facut,prefer sa platesc pe cineva "priceput" in constructia de case,decat sa ma apuc eu sa invat alta meserie.Poate ca am gresit atunci,dar si acum,orice om normal la cap cred ca face/gandeste la fel.Din pacate,ce mai e normal in Romania?...
  19.  54 U(R)SUL
    2 February 2010 :: 6:03 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos , te rog detaliaza treaba cu Dubaiul, ca nu mi se pare in regula ce se intampla acolo: seicul e bine intentionat, nimic de comentat, insa el incearca sa re-editeze povestea de succes a Las Vegas-ului. Dar acela este unicat, si se bazeaza pe niste comportamente specifice SUA, turistii strainezi sunt o proportie prea mica acolo. Dubaiul nu are resurse naturale sa se auto sustina. Daca nu curg banii pentru ceva atractiv, moare – la propriu. Ce incearca acolo sa faca Inaltimea sa?

    @U(R)SUL Dubaiul va ramane un centru turistic important si dupa ce se termina petrolul in zona!Filozofia seicului e simpla.
  20.  53 U(R)SUL
    2 February 2010 :: 5:57 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    OK , am raspunsul din PDF – casa, deci , erai tu singur cu problema aceasta, nimeni dintre potentialii tai viitori vecini nu a sarit in schema?

  21.  52 ORIPILATA
    2 February 2010 :: 5:55 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Rusine, rusine, pentru felul in care va adresati uni altora.In loc sa fim uniti si sa luam atitudine impotriva acelora care fac legi, cu ajutorul carora se deschid cai pentru aparitia unor astfel de fenomene-ne gratulam uni pe alti cu cuvinte grele-Eu sunt unul din sutele de umiliti ai Planoramei si a altor zone rezidentiale si mi-asi dori sa am putera de ai face sa sufere pe,, dezvoltatorii tepari,,insa acestia cu ajutorul statului ,abancilor ne pun pielea pe bat.

    @ORIPILATA Doamnaaa,Domnisoaraaa,unde vi se pare ca am gresit?Mai concret va rog!...
  22.  51 U(R)SUL
    2 February 2010 :: 5:29 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, poate nu am observat eu pe parcursul postarilor, dar tot nu am retinut : ce ai luat tu este casa sau apartament? Are importanta, intrucat la un apartament oamenii pagubiti se pot asocia, si au o alta forta ( inclusiv financiara pentru un avocat bun, categoria Musat ) , pe cand la o casa izolata esti .. izolat, prin comparatie.

  23.  50 Popescu
    2 February 2010 :: 4:49 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, doua probleme tehnice:
    1. nu inteleg de ce mi-ai atasat fata aia ranjitoare care nu imi apartine
    2. cand aprobi un post, el va fi afisat undeva in urma mesajelor curente. Astfel, nu il va mai citit nimeni.

    Astfel, cautand adresa ta de mail, am gasit un post mai vechi al acestui personaj ciudat Allan Leenrock, in care ma facea albie de porci, si imi permit s ii raspund acum:

    Stimate Domn care iti promovezi apartamentele din Titan pe blogurile de pe Imopedia. Am vazut si la Vali ca faceai mare caz de cunostintele dumitale de imobiliare, marketing imobiliar, SWOT, mix de marketing, vitrine www, si alte concepte pe care nu sunt sigur daca le stapanesti cu adevarat sau doar ai auzit de ele.

    Iti raspund doar atat: mi-am dat seama de valoarea ta in momentul in care ti-am accesat situl internet. Daca ala numesti tu site de promovare proiecte rezidentiale si vitrina www, atunci eu unul sunt exact cum m-ai numit tu.

    Va invit si pe voi ceilalti sa vizitati situl acestui domn dand click pe numele lui din post-uri si sa judecati cum arata o adevarata “vitrina www”.

    @Popescu 1. Trebuie intr-adevar sa fie o problema tehnica. Figura din dreptul numelui nu am atasat-o eu. Ma voi interesa la imopedia. 2. Postarile tale intra direct, numai ale celor nou-veniti asteapta putin ca sa nu avem surprize grotesti. 3. Cat priveste pe Allan Reenrock, numele lui adevarat este Cornel Balan, fost angajat Euroest, mare vedeta imobiliara, actualmente muritor de foame. Mare om, mare caracter! Nu-i asa, Cornele?
  24.  49 U(R)SUL
    2 February 2010 :: 4:42 pm
      -1 (1/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Popescu
    Bineinteles ca mori de gatul lui , cu atat mai mult cu cat esti pe felia ta !!! Eu eram curios cu cat ar fi fost mai scurt timpul de reasezare la masa negocierilor, indiferent de abordarea si rezultatul discutiei.
    Uite, sa ma dau si io semi-rotund: am dat in Sept. 2008 un avans de 30 procente la un dezvoltator, pentru un apartament. Prin Decembrie, cand am avut confirmarea ca preturile erau pe tobogan , am mers si ne-am cerut banii inapoi.
    Au vrut sa ne dea inapoi jumate’ , le-am cautat nod in papura pe normative si le-am gasit. La negociere : io cu sotia Vs 6 (shase) avocati. Am pus pe masa Normativul, Codul Civil, si dupa o dupa-amiaza de negocieri cu injuraturi si amenintari, ne-au dat toti banii inapoi. In seara aia am facut pre-infarct, la 29 ani. Cred ca Dragos a procedat mai bine ca a lasat timp sa treaca si lucrurile au putut fi mai calme, iar solutia a fost gasita – de asta eram curios care cale e mai buna….

  25.  48 Popescu
    2 February 2010 :: 4:36 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, ti-am raspuns pe mail, iti eram dator cu..o idee

  26.  47 U(R)SUL
    2 February 2010 :: 4:25 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Salut , m-am intors dupa 2h de nervi cu autoritatile publice din Romania…
    Asa..:
    1. NU pune niciodata ambitia/problemele personale/de servici in fata intereselor familiei!Interesul meu era sa ma mut in casa respectiva,unde si stau acum; DE ACORD
    2. Nu ipoteca niciodata,pentru nimic in lume,indiferent cat de greu ti-ar fi,casa in care locuieste familia ta!Oricind,poti sa o pierzi din “n” motive; AICI E DE DISCUTAT
    3.Cel care se “prostitueaza” o singura data se numeste *** !Daca eu cedam atunci,la inceput,puteam sa ma numesc “fabrica” de produs *** toata viata! DE ACORD
    La punctul 2: stiu ca una din legile investititorului este sa expui riscului de orice fel doar surplusul. Insa, uneori nu il ai , si dupa cativa ani de tras la jug vezi ca nu poti pune deoparte mai nimica, te enervezi si ipotechezi apartamentul din banii de la nunta si iti asumi riscuri. La urma urmei – ce am avut si ce am pierdut… incerc sa fac ceva cu banii aceia, pana acum au produs ceva mititel de tot, dar sunt pe plus, nu pe minus, si acuma incerc sa fac sporirea cu pasi marunti. Daca nu ai bani, jonglezi cu banii altuia. Nu stiu cat de moral pare, dar daca esti de buna credinta si din sporirea banilor se infrupta si cel ce ti i-a dat, e OK, zic eu. Asa o fi ? ;)

    @U(R)SUL Eu sunt mai conservator de felul meu.Asta nu insemna ca cei ce nu sunt ca mine si risca mai mult NU POT SA NU CASTIGE MAI MULT!Totul tine de caracter.
  27.  46 Mirea Daniel
    2 February 2010 :: 4:20 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Mirea Daniel
    1 February 2010 :: 5:35 ***

    Stimate Domnule Dragoteanu,

    am mari rezerve ca este vorba despre dvs. in realitate in povestea prezentata pentru ca:
    - in perioada respectiva preturile erau deja in euro, nu in dolari cum mentionati.
    - tot atunci aveati o notorietate oarecare in piata si nu cred ca vreun dezvoltator normal la cap ar fi initiat vreun clinci cu dvs., riscand sa atraga suspiciuni referitor la seriozitatea lui, tocmai pe fondul uni trend ascendent, chiar spectaculos.
    - aveati suficienta experienta si bani sa angajati un avocat care sa va faca un contract beton armat. Daca nu s-a intamplat … fara cuvinte
    - daca chiar l-ati insultat, NU cred ca v-ar mai fi dat el vreo despagubire

    Singurul aspect care ma pune totusi pe ganduri este ca … pina la urma … v-ati coborat stacheta … ATI LUAT BANII, calcandu-va principiile in picioare.

    Va rog sa nu o luati ca pe un atac personal, consider doar ca este un post … nereusit

    Succese

    Dragos Dragoteanu
    1 February 2010 :: 22:28 ***
    @Mirea Daniel 1. maine postez pe site-ul Euroest tranzactia,ca sa vezi ca erau dolari cand am contractat eu si dupa 2-3 ani,cheltuielile privind procesele erau in euro; 2. strainii sunt mult mai “scoliti” decat romanii si spaniolul respectiv mi-a demonstrat mie,in tara mea,pe banii mei ce inseamna sex oral imobiliar en-gros si en-detail; 3. cand m-am dus sa contractez piata era deja fierbinte si atunci cind i-am spus de scrisoare de garantie bancara pentru avansuri,clauze normale de protectie a unui cumparator mi-a aratat lista celor care erau in asteptare; 4. nu e indicat sa lupti cu o “hiena” imobiliara ca mine,deci ori ne intelegeam,ori “murea” cu mine de gatul lui: 5. NU AM LUAT NICIUN BAN! I-am dat mai putini bani din restul de pret! Nu avea el bani sa ma cumpere pe mine!NIMENI NU ARE ATATIA BANI!! Posteaza tu d-le Mirea Daniel ceva mai reusit ca eu sunt handicapat! Daca nu-ti place blogul asta,schimba pe OTV! Tot DD e in direct!

    D-le Dragoteanu,

    din pacate remarc faptul ca oricine are alta parere decat a dvs., este imediat luat cu fulgi cu tot de domnia voastra.Asadar, permiteti-mi sa va dau replica.

    la punctul 1: inca NU ati postat pe site-ul euroest tranzactia, presupun ca ati avut treaba si va inteleg. Totusi, alta data dati un termen mai lung sau nu faci asemenea promisuni.

    la punctele 2-3: Este discutabila abordarea. Eu as insista pe faptul ca aveati POSIBILITATEA de a renunta la achizitie daca nu acceptau niste termeni acceptabili. Nu cred ca era casa perfecta si la un pret de exceptie … aveati totusi 10 ani de imobiliare si cred suficienti bani sa platiti un super avocat. Imi pare rau daca ati interpretat asa situatia. N-as zice ca asta v-a aratat, ci doar ca inca nu ati progresat destul in domeniu daca v-ati avantat intr-un contract fara drepturi.

    la punctul 4: Ideea este ca NU v-ati inteles, poate ca v-a inteles el, cand v-ati intors la “negocieri”. Imi pare rau sa va spun, ati pierdut acea negociere. Aici v-a aratat despre ce vorbeati mai sus. CLAR ! El chiar a fost bucuros sa va faca acel discount, a fost probabil mai mare satisfactia sa va vada intorcandu-va …

    la punctul 5: Nu ati luat bani, dar nu ati mai dat suma intreaga! ESTE ACELASI LUCRU, numai ca dvs din acel “unghi” vreti sa vedeti culoarea ALBA, cand de fapt este GRI.
    Nu vorbeam despre cumpararea dvs., era vorba de cedat “principii” in schimbul unui discount in BANI.
    Cat despre afirmatia ca nimeni nu are atatia bani sa va cumpere, va rog sa va mai ganditi, ptr ca ATI VREA DVS. CA CB Richard Ellis sa fi cumparat EUROEST in loc de Eurisko. Din cate imi amintesc ati avut contacte in acest sens, deci EXISTA O SUMA care sa va atraga.

    PS. Ce este OTV si ce este DD? Chiar nu stiu, poate-mi explicati, caci se pare ca stiti bine de vreme ce le amintiti !

    @Mirea Daniel 1 - Maestre, uite dovada, asa ca astept scuze!... 2 - A fost doar un studiu de caz, nu o lectie imobiliara pentru unul ca tine. 3 - Eu negociez orice, mai putin principii. Se vede ca nu ai familie sau, cel putin, copii. 4 - A ajunge la o intelegere nu inseamna "prostitutie". Esti tare la dat lectii, dupa gard. 5 - Cat priveste vanzarea Euroest, iti doresc sanatate si cand vei vedea in ziar cu cat voi vinde eu o parte din Euroest, sper sa nu te sinucizi de invidie. CB Richard Ellis nu a fost niciodata la mine si, ATENTIE!!!, ESTE CEA MAI MARE TEAPA IMOBILIARA DE DUPA REVOLUTIE! Eu stiu mai multe decat tine. Total intamplator. Multumesc pentru buna credinta si lipsa de rautate aratate in comentariile anterioare. http://www.dragoteanu.ro/wp-content/uploads/2010/02/DOC020210-2.pdf http://www.dragoteanu.ro/wp-content/uploads/2010/02/DOC020210.pdf
  28.  45 AristotelCostel
    2 February 2010 :: 4:15 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    … esti tare! :)

    N-am urmarit sa intram in detaliile urinoterapiei si nici sa abordam subiectul parazitarii fraierilor de miliarde din care se deruleaza afaceri de… milioane, inlesnind astfel uzitarea expresiei “fac bani, baga-mi-as”. :)

    Revenind, doar intrebam… “de ce minti, măi Dragos?” :)

    … nu-i frumos… si nici tepele alea de zeci de mii de euro nu pot fi depasite cu o strangere de mana, daca-i vorba de bani munciti… nu “facuti”. :)

    @AristotelCostel Costelus,nu mai pierd timpul cu tine ca,pute tara de vedete ca tine!Inainte sa te salut DEFINITIV iti dau posibilitatea pe blogul meu sa le arati tu cititorilor cine esti? Eu,un neica nimeni,dar cu nume si prenume,am creat DE LA ZERO/NIMIC,3 branduri de la zero?Tu cu ce te lauzi?Hai,demonstreaza-ne!
  29.  44 Popescu
    2 February 2010 :: 3:45 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Pai confund pentru ca nu te explici. Daca dai cu bata, explica ce ai vrut sa spui

    @Popescu Las-o asa!E vina mea,ca sa-si asume cineva rolul de pacalici!Eu sunt.
  30.  43 Popescu
    2 February 2010 :: 2:57 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Asa Dragos, si ce e gresit in rationament?
    eu am luat un apartament in zona Piata Victoriei rationand in felul urmator: in Titan se cerea la vremea aia undeva la 75-80k pe 3 cam, langa P Vict am gasit cu 84k ceva mai mic ca suprafata. Pai si atunci ce fac, ma duc si ma ingrop in Titan cand mai pot pune putin si iau ceva in buricul targului?

    @Popescu Confunzi vremurile cu zonele!Hai sa depasim momentul ca inducem cititorii in "meandrele" imobiliare si o sa ne ia de prosti,pe buna dreptate!
  31.  42 Catalin
    2 February 2010 :: 2:54 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @minci_0sul astea-ti simtamintele cand te arati la oglinda? refulezi mai abitir ca o buda.
    Iti recomand un post negru de vro 7 zile, poa ca scapi.
    DOAMNE ajuta-l!…

    @Catalin Multumesc pentru mesajul initial! Cat priveste "mincinosul", iarta-l,e doar un enorias dus!
  32.  41 Popescu
    2 February 2010 :: 2:53 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Ursul: ca sa iti raspund si eu la intrebare, ca am trecut prin experiente similare: e chestie de self esteem, spiritul de luptator din tine te indeamna sa ii sari nemernicului direct la beregata, daca nu tu atunci cine, daca nu acum atunci cand?
    Si raspunsul meu este DA, cu cat te consideri mai jupan intr-un domeniu, cu atat te simti mai ofensat cand unul intra pe zona ta sa ti-o traga..

    Chiar daca din punct de vedere financiar nu castigi nimic, castigi pe alte planuri:
    daca nu se refacea structura imobilului datorita scandalului lui Dragos Dragoteanu, si se intampla o nenorocire dupa aia? (Apropo Dragos, era bloc sau casa?)
    Deci a meritat efortul? eu zic ca da..

  33.  40 Popescu
    2 February 2010 :: 2:44 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, o intrebare incomoda sau poate nu: Euroest a intermediat vanzari in Planorama?

    @Popescu NU!...Dar,avem si noi o poveste similara la Sinaia,proiectul firmei Ozer - Belleview! Euroest a reziliat oficial contractul de reprezentare cu Ozer in luna noiembrie 2008 si ei au dat faliment acum cateva luni.
  34.  39 mincinosul
    2 February 2010 :: 2:09 pm
      1 (3/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    Un mod curat şi sincer prin care poţi disocia carcalacii de întreprinzătorii serioşi care construiesc branduri, este falimentul. Toţi avortonii crescuţi cu mămăligă şi oase fierte s-au aciuat prin Bucureşti să facă “quality bişniţ” că ştiu englejă şi francejă asimilată în buda eco (ca tot se poarta eco) din *** *** ţii între două scremuturi (plural incert).
    Noul agent imobiliar, flexibil, isteţ, puţin cognitiv, cu ceva stamină în bancă, poate fi reciclat şi trimis în agricultură (un artist cunoscător al potenţialului de tarla pînă la subdiviziunea de parcelă, mai băgăm un PUZ şi ne ştergem la fund în budă la Burj Al Arab). Cică aşa se “face afaceri”.
    Există şi soluţia de criză, una la reduceri că tot e în trend, un glonte de la stînga la dreapta (sensul poate fi neglijat), un kil de var şi o mistrie de glet să facă alţii curat… după…de pompe funebre mă ocup personal şi promit să vă cazez adînc la peste 1 m adîncime de ingheţ (nu vă speriaţi, veti putrezi că e cald)…fără comision.
    Cît despre PLANORAMA, casa de suflet a mistreţului din poveste, o lichidăm la preţ de dumping. Mai sunt rechini în piaţă şi se cere un bis. Fraieri n-avem!?

  35.  38 Popescu
    2 February 2010 :: 1:58 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    De ce mai Dragos deraiez?
    Chiar ca nu iti plac grecii, nici macar cand ocupa toata Piata Victoriei de birouri

    @Popescu Nu ma refeream la birouri,ci la compararea zonei/preturilor din Piata Victoriei cu Drumul Sarii!...
  36.  37 Valentin Ionescu
    2 February 2010 :: 1:56 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Popescu
    Da, asta a fost initial si reactia mea, timp de cateva luni, de simpatie. Chiar il citeam, aduce o pata de culoare, are o doza de umor caustic, etc. Dar dupa o vreme, cand am vazut ca TOT ce zugraveste despre Romania imo este negru si murdar, si se mai si erijeaza in observator impartial cand el este JUCATOR ACTIV in piata…
    Acesta este mesajul lui catre oricine citeste acel blog: Uitati de concurenta, TOTI sunt niste dobitoci, agramati, hoti, mincinosi, veniti la mine…
    Iar pentru suta aia de milioane pe care o ruleaza, chiar trebuie sa te cred pe cuvant.

  37.  36 Allan Leenrock
    2 February 2010 :: 1:33 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    :) Unii chiar “are” umor:)
    PERIOD!

  38.  35 Popescu
    2 February 2010 :: 1:08 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Mincinosu’, cum ai putea sa cazi la pace cu aia de la Planorama? Aia nu au nimic sa iti ofere la schimb: nici bani, nici case.
    Poti sa detaliezi putin grohaiturile tale pe aici?

  39.  34 Ciprian
    2 February 2010 :: 12:35 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Pai speta d-voastra e putin diferita de a celor din Planorama. La un moment dat, chiar daca mai tarziu, a existat un moment in care a trebuit sa alegeti. Ei bine oamenii astia nu cred ca au avut. Nici acum nu au. Oricum este trist ce s-a intamplat acolo. Sunt proiecte care s-au finalizat si au avut un final mai bun decat asta in conditiile in care Planorama s-a vandut aproape tot pe hartie. Astfel au avut toate conditiile necesare ca sa il termine (si mai ales au avut bani). Insa, prin 2007 cand au vazut ca anumiti colegi dezvoltatori vindeau cu blocu’ la preturi mult mai mari, au oprit lucrarile si au sperat ca oamenii sa renunte. Nu au renuntat. Sper ca acum “cumparatorul” roman a inteles niste lucruri. Oricum Planorama nu e un caz foarte mediatizat. S-a scris/filmat mult prea putin despre acest caz. Este relevant pentru cat de hapsani sunt unii. Oricum sper ca acest “dezvoltator” sa aibe succes cu urmatorul proiect.
    O sa mai dureze ceva pana cand noi romanii o sa incetam sa mai negociem/rugam/capatam frustrari/scoatem peri albi pe banii nostri.

  40.  33 mincinosul
    2 February 2010 :: 12:03 pm
      4 (2/6) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dude, esti mizerabil si-ti spun si de ce esti un porc mizerabil.

    Cei care au contractat la Planorama sunt nişte prăpădiţi regulaţi de soartă şi dezvoltator prin toate orificiile, minţiţi, furaţi, inşelaţi, fraieriţi, duşi de nas…aproape 4 ani. Acum, tu ilustru bişniţar (băşinar) de terenuri cu 2-3 etaje speculate în T3 la Planorama, dupa ce te-ai tăvălit cu secretara lor printr-o debara proaspăt zugravită, cauţi acum să speli creierul prostimii sugerîndu-le “discret” ca băşina explozivă a unui porc constipat de lături, că vezi doamne ” e bine să cazi la amnistie cu dezvoltatorul chiar dacă te-a regulat 4 ani în toate cariile “. Ce ţi-au promis băh mistreţule?!, becuri ecologice, apă caldă şi loc de parcare gratis, canalizare în oltenia?!

    Groh, groh, groh, aşa, pe limba ta.

  41.  32 Popescu
    2 February 2010 :: 12:00 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Hai mai Vali, grecul e chiar simpatic, fii atent aici, am ras de m-am tinut cu mainile de burta:
    “Daca intrai intr-o cafenea sau restaurant, la 60-80% dintre mese se deschidea o harta sau erau prezentate actele unei proprietati. Unii incercau sa nu vorbeasca cu voce tare, pentru a nu fi auziti (cand detii secretul unui apartament vechi cu 2 camere din Drumul Taberei la un pret de “numai” 180.000 de euro, trebuie sa fii foarte atent, pentru ca nu cumva sa fii auzit de altcineva)….”

  42.  31 U(R)SUL
    2 February 2010 :: 11:43 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos , o intrebare poate intima, dar ma macina pe mine personal intr-o situatie asemanatoare cu a ta : daca nu te-ai fi ocupat cu domeniul acesta de activitate ,ai fi ajuns mai repede la o intelegere?
    Cat de mult a contat in ‘orbirea’ de moment faptul ca lucrand in imobiliare ,si cu succes inca, ai considerat ca o dare inapoi in fata dezvoltatorului ar fi fost o nereusita profesionala, mai mult decat una personala?
    Daca ai fi facut retail sau productie de ceva, oarecare, ai fi trecut mai repede si ai fi acceptat pierderea mai usor, faceai ‘damage control’ mai repede?

    @U(R)SUL Buna intrebare...Totul tine de caracterul omului!Nu cred ca e neaparat o chestiune legata de profesie. Cand am vazut ca un "paduche" strain ma umileste in tara mea,pe banii mei,cu concursul autoritatilor statului - corupte cu banii...mei-de strain,am vazut negru in fata ochilor si am zis:"Daca tu Dragoteanu accepti sa te "prostituezi" ce o sa mai astepti de la oameni care o fac fara sa aibe nicio sansa de scapare?".Am avut zile cand vorbeam singur pe strada,ma uram ca sunt asa cum sunt si singurul lucru care ma sustinea era legat de copiii mei....Nu puteam sa accept ideea ca,peste un timp de....,trebuia sa le dau copiilor mei o lectie de viata si sa le vorbesc despre "prostitutia" imobiliara a lui taica-su!am refuzat sa fiu ceea ce nu sunt si sa par fericit cand imi venea sa latru!! Imi propusesem sa plec din tara daca nu cistig procesul,ca sa ma autopedepsesc ca mi-am chinuit copiii cu ambitia mea.Pana la discutia din parc asa gandeam.Insa,uneori e bine sa reimprospatezi filtrul sentimentelor si am invatat 3 lucruri extraordinare PENTRU MINE in urma acestei experiente triste: 1. NU pune niciodata ambitia/problemele personale/de servici in fata intereselor familiei!Interesul meu era sa ma mut in casa respectiva,unde si stau acum; 2. Nu ipoteca niciodata,pentru nimic in lume,indiferent cat de greu ti-ar fi,casa in care locuieste familia ta!Oricind,poti sa o pierzi din "n" motive; 3.Cel care se "prostitueaza" o singura data se numeste curva!Daca eu cedam atunci,la inceput,puteam sa ma numesc "fabrica" de produs cacat toata viata!
  43.  30 Popescu
    2 February 2010 :: 11:31 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Florin: SEGREGARE = despartire, a mea definitiva de ideea de rezidentiale in Titan City

    @Popescu Hai ma Popescu,nu te speria prea tare ca si in celelalte complexuri rezidentiale sunt probleme de tot felul,in toate sectoarele/zonele.
  44.  29 Popescu
    2 February 2010 :: 11:22 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Vali, stai un pic nu te aprinde, nu am facut comparatii calitative, nu-l cunosc pe grec.
    Am citit la el acolo, si mie mi s-a parut un pic cam naiv, dar atata timp cat ruleaza suta de milioane de euro in imobiliarele din Romania, sincer as analiza cu mai multa atentie ceea ce face.
    Daca mai adaugi ca acesti bani ii atrage din afara, deci este promotorul imobiliarelor romanesti la grecii lui, cred ca ar trebui sa il privim cu mai mult respect, daca nu vrem sa ramanem numai noi romanii sa facem tranzactii intre noi..

    @Popescu@Valentin Ionescu Invatati de la mine baieti....Exista 2 feluri de bani:unii care ii ai si altii care crezi ca-i ai/crezi ca-i poti accesa etc.Credinta e buna,soarta e diferita!
  45.  28 florin
    2 February 2010 :: 11:19 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    dex: SEGREGÁRE s. v. despărțire, izolare, separare, separație. Operație de separare a materialului granular din beton sau din mortar în straturi de consistență diferită.
    Adica intr-o parte e doar nisip iar in alta piatra spalata…ha ha.

    @florin Azi esti pe faza!Asa te vreau!
  46.  27 Popescu
    2 February 2010 :: 11:18 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Grecii de la Pireus se muta in Piata Victoriei, mai aproape de parcarile tale.
    Pana la urma si turnul din Mihalache se va umple cu firme, ala din Iancu de Hunedoara se va finaliza, mii de oameni cu salarii babane vor fi relocati in zona Piata Victoriei. Asta va pune presiune si pe oferta de locuinte din zona ca preturi/chirii.

    Locatie, locatie, locatie isi va spune cuvantul. Si atunci, daca vrei sa iti iei un apartament, de ce sa te duci sa dai 80k in Drumul Sarii cum comenta o fata la tine pe blog, cand poti sa mai pui un pic si sa vii tangential la Piata Victoriei respectiv pe un Iancu de Hunedoara, Titulescu etc ?

    http://www.zf.ro/companii/piraeus-bank-se-muta-in-piata-victoriei-si-lasa-5-000-mp-de-birouri-goale-in-centrul-capitalei-5465914/

    @Popescu Iarasi bati campii Popescu!...Ai zile bune si in altele "deraiezi"!
  47.  26 Valentin Ionescu
    2 February 2010 :: 11:13 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Popescu
    Baiat cu blog ca Dragos? Mai jignesti deja pe mine, ca sa nu mai vorbim de Dragos.
    Cumva acelasi baiat cu blog care intr-un interviu pe Wall-Street enunta citatul de mai jos ca si una din informatiile vitale pe care un manager trebuie sa le stie despre imobiliare???

    „Proprietatile de top, cladiri de birouri clasa A sunt si vor fi intotdeauna mai scumpe decat cladirile de clasa B”, subliniaza Papageorgiadis.” ?????
    Asta face parte din topul cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le stie un manager despre imobiliare? Pana si copilul meu stie ca masina cu telecomanda si girofar e mai scumpa decat basculanta de plastic. Vai de mama clientilor lui…

    Si nu aveam chiar nici o problema cu personajul – pana la urma e pitoresc – pana nu am citit urmatorul articol pe HotNews:

    http://economie.hotnews.ro/stiri-imobiliar-6842631-top-5-comportamente-2009-piata-imobiliara-prefer-mor-foame-decat-lucrez-stilul-tau.htm

    Citeste si pe urma vezi daca poti sa-l compari cu Dragos, care chiar vrea sa va ajute aici pe blog, si nu sa-si bata joc de voi si sa va faca fomisti, hoti, mincinosi si idioti, cum face “baiatul” tau.

    @Popescu@Valentin Ionescu Baietii,cu ocazia asta,va spun si o mica diferenta intre evrei si greci:cu evreii mai poti sa faci afaceri,chiar daca sunt zgirciti,dar cu grecii BA!
  48.  25 Popescu
    2 February 2010 :: 10:25 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Leenrock, ai grija ce bagi in gura sa nu iti ramana in gat

    Ai auzit Dragos, blocurile alea din Titan pe care le promoveaza “englezul” au doar segregari si fisuri normale, in rest totul e ok :) ). Sincer m-am mai linistit

    @Popescu Eu m-am linistit de tot dupa ce mi s-a intimplat!...
  49.  24 Allan Leenrock
    2 February 2010 :: 10:18 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ POPESCU

    SEGREGARI se numesc:) daca sunt “fisuri” de structura:)
    Daca sunt “la pereti” ..va spun ca sunt absolut normale- o constructie “lucreaza 1-3 ani” si sunt acoperite de garantia legala.
    Habarnisti..pap zislnic la micul dejun..englezesc:)

  50.  23 Catalin
    2 February 2010 :: 12:48 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Este extraordinar sa poti iesi in bataia pustii, si fara vesta antiglont sa ramai neatins de o intreaga artilerie care te tinteste.
    Pentru multi oameni este foarte greu sa inteleaga cum unii, cum este cazul si lui Dragos, se pot deschide si pot vorbi despre orice, pot pune la punct pe oricine, pot sa vorbeasca despre esecurile si succesele lor.
    Dar asta-i romanul nostru, greu sa invete din greselile altora, greu sa recunoasca ca si oameni ca Dragos pot avea unele slabiciuni, sa scrie ca il admira pentru ce este si cum ni se arata el noua…cati dintre voi domnilor puteti vorbi de o slabiciune a voastra, cum a inceput si cine v-a ajutat sa mergeti mai departe? Imm?
    Este nevoie de tarie de caracter, este o caraceristica a oamenilor care si-au dat seama ca inteligenta emotionala este cea mai tare arma in negocierea oricarei afaceri…si daca ti-e dat sa o ai, este pe gratis.
    Aristotelcostica cine a zis ca ar fi un brand? este un personaj murdar din toate punctele de vedere, un personaj care nu are nimic de transmis, este o aglomeratie de cuvinte amare, nedefinite si menite sa te faca sa simti de fiecare data o repulsie rece. uitati-l, abandonati-l, este un izvor de energii negative.
    Dragos il felicit pe prietenul tau care a stiut in doua vorbe sa-ti atraga atentia in cu totul alta directie. Adevarat, sufletul pustiit de mahnire si suparare propaga in continuare acelasi venin. Daca era vorba de un client de al tau ai fi stiut sa-i dai cel mai bun sfat.
    In afaceri lucram cu inteligenta emotionala, dar nu ne implicam niciodata emotional, este o regula de aur.
    ,,Unii vor rade, altii se vor bucura, iar cei destepti vor invata ceva…,,

Pages: « 4 3 [2] 1 » Show All

Lasa un comentariu

Cauta
info
Ultimele oferte
Spatiu comercial
SU: 40 mp
SC: 45 mp
2.000 EU/luna 50 EU/mp/luna
Ultimele Comentarii
DD > Nici mie nu mi se pare lux ceva ce oferi la inchiriat la 900 euro pe luna. Nu cred ca e nevoie de vreo invitatie speciala ca sa vizionezi Stej...
@ PopescuRetine! Luxul e rar! In Romania e precum floarea de colt! Am o invitatie la Stejari si ti-o dau tie daca vrei. Eu am vazut ce este pe acolo s...
Dragos Dragoteanu nici asta nu ti se pare lux?http://www.zf.ro/proprietati/cum-arata-apartamentele-pe-care-tiriac-doreste-sa-le-inchirieze-in-stejarii...
Cea mai tare afirmatie a acestui articol: "Singurul lucru cert e criza, care sta sa apara. Dupa colt." Dragos Dragoteanu nu stiam ca la tine criza nu ...
De ce se plange toata lumea ca agentii sunt ori pungasi ori neprofesionisti sau pur si simplu banditi eo o chestie de procesare a populatiei dar voi c...
Blog IMOPEDIA
Maria Seder Neda
02-Sep-2010
În prima săptămână de toamnă am fost bombardaţi cu informaţii, previziuni (multe sumbre) şi lansări de campanii, concursuri şi produse. Ca să pornim cu dreptul în ace
Imopedia RUN
19-Aug-2010
Clisee, ticuri verbale, etichete si hiperbole. Le folosim peste tot: acasa, la birou, in articole scrise,  cand prezentam stiri, cand iesim cu prietenii la o bere, doua, trei..
Bloguri AFILIATE IMOPEDIA
Valentin Ionescu
08-Sep-2010
Dom'le, deja mi s-a facut foame cand ma gandesc la gratarul ala de maine din Piata Constitutiei... In ultima vreme am auzit ca au functionat foarte bine componentele expozitionale
Daniel Dobre
29-Aug-2010
Intentionam ca in acest week-end sa schimb postul, insa nu subiectul urmator il aveam in minte. Totul a pornit de la un comentariu al unui cititor al acestui bloc, cel care se semn
Adrian Crivii
09-Sep-2010
Deși piața de capital are ca rol primordial atragerea de surse financiare la costuri rezonabile pentru capitalizarea companiilor, aceasta nu își face simțită efectul benefic
Tag-uri

piata imobiliara (1)
Uncategorized (36)

WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.

RSS Feed
Subscribe in NewsGator Online Add to netvibes Subscribe in Bloglines Add to Google Reader or Homepage Powered by FeedBurner

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Maria SEDER NEDA
Victor GRIGORE
Blog RUN
Imobiliarii

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presa
Evenimente imobiliare
Stiri imobiliare