Cu sau fara proprietati? Imo sau emo?!

Cum e mai bine: sa ai proprietati si a nu le poti vinde/inchiria/folosi sau sa n-ai nimic de vanzare in imobiliare? Incerc sa dau cateva exemple – studii de caz la care unii s-au gandit sau nu:

1. Cineva a avut un teren, cu o super-locatie, dar n-a avut bani sa construiasca ceva pe el. A cautat un asociat si a gasit un antreprenor/dezvoltator cu lichiditati si know-how in real estate si, uite asa, s-a nascut un parteneriat. Lucrurile au mers bine pana la un punct, cand, din diverse motive, asociatii s-au certat si s-a ales praful de proiectul lor. Nu pot sa vanda, nu pot sa inchirieze, nu pot sa profite de folosinta imobilului construit, nu pot sa se desparta/sa iasa din asociere decat atunci cand se termina procesul. Avocatii castiga, statul incaseaza, partenerii “boxeaza” si imobiliarele delireaza!

2. Cineva are un teren agricol undeva in Romania. N-a luptat in instanta pentru el, la primit “moca” de la primarie si n-a cheltuit mare lucru ca sa-l aiba cu acte in regula.Terenul sta de ani buni tot acolo, napadit de balarii. Era prea greu sa semnezi un contract de arendare/inchiriere/concesiune pentru ca trebuia sa-l citesti, sa te deplasezi la notar, sa discuti la telefon etc. Nu “cerea de mancare”, nu trebuia platit impozit pe el, era uitat de proprietar acolo, la locul lui. Nici macar nu constituia interes pentru hoti, fiindca nu aveau ce sa fure de pe el. Acum, ghinion sau nesansa, s-a introdus impozit pe teren si probabil si un impozit pentru neutilizarea/neexploatarea lui. Proprietarul injura, evident. Adica el – marele proprietar – este obligat sa dea bani pentru ceva ce-i apartine de drept!?

3. Cineva are multe proprietati, multe nu gluma!.. Unele sunt luate cu “japca” de la stat, pe bani putini sau aproape degeaba, altele “agonisite” prin munca “silnica”, de pe urma unor afaceri facute cu statul roman. Nici macar nu e mandru cu ce are, fiindca are acelasi comportament ca si cum nu le-ar fi avut vreodata. Banii nemunciti vorbesc despre atitudinea unui om. Totusi, el e proprietar si se crede om de afaceri cu blazon de Bucuresti. Ar vrea sa vanda, dar cere pret de Paris, ar fi tentat sa inchirieze, dar nu oricui si cere pret de Londra. Are in cap numai “basini imobiliare” si, pentru el, statutul de proprietar e ceva ce nu-l reprezinta. I-am propus sa facem intr-unul din spatiile sale comerciale o cantina sociala pentru batrani si copiii strazii. Stiti ce mi-a raspuns? ”Domnule Dragoteanu, se vede ca nu faceti politica, va rog sa stergeti numarul meu de telefon din agenda dvs.” Si l-am sters!

4. Cineva are un teren intravilan la marginea Capitalei. L-a cumparat ca teren agricol, l-a introdus in intravilan construibil, a facut PUZ, PUD, la parcelat, a scos Certificat de Urbanism, a facut strazi de acces la fiecare lot si a tras utilitati individual, pe bani lui. A inceput sa-l promoveze direct la cunoscuti, a dat anunturi in ziare, i-a facut reclama pe site-uri de profil, a colaborat cu agentii imobiliare si a vandut marea majoritate a loturilor. Plusvaloarea adusa terenurilor i-a adus un profit de 400%, dupa trei ani de munca. Acum mai e si proprietar, are si ceva lichiditati si cauta alte oportunitati in domeniu.

5. O familie ia un credit de la o banca si devine proprietara unei case. E fericita, a semnat, a  reusit sa-si indeplineasca un vis. Banca a ajutat-o, dar visele costa si trebuie platite in timp. Intr-o zi, apar probleme la serviciu si unul dintre fericiti ramane somer. Apar si problemele financiare. Nu-si gaseste alt serviciu, trec cateva luni, divorteaza, se reangajeaza, dar intre timp, casa a disparut din proprietatea lor. Banca a recuperat o parte din banii imprumutati, dar mai vrea si restul. Pretul vanzarii a fost sub suma imprumutata, iar din proprietari fericiti, tinerii se transforma in… haituiti financiar.

Proprietarul unui imobil trebuie sa fie o persoana responsabila! E ceea ce lipseste cu desavarsire la nivel individual acestui popor condus de oameni iresponsabili! A fi imo (implicat in imobiliare) inseamna ceva, a fi emo (a gandi diferit) inseamna altceva.

Unii cred ca daca au o proprietate/mai multe proprietati le pot vinde oricand daca lasa la pret. Eu le spun ca se insala amarnic. Unii nu pot sa vanda la nici un pret. De la imo la emo e doar un pas.

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google

Share/Save/Bookmark

134 Raspunsuri pentru “ Cu sau fara proprietati? Imo sau emo?!”

Pages: [3] 2 1 » Show All

  1.  134 Dan
    22 February 2010 :: 9:21 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos,
    ma refeream la raspunsul de la #113, am interpretat ca vrei sa devii actionar minoritar.
    Daca vrei sa preiei o firma prin bursa sau sa listezi firma ta, atunci trebuie sa-i dai valoare de piata pt actionar… cum ?!!! tu stii cel mai bine, daca ai contracte pe un anumit nr de ani care produc X profit, atunci investitorul poate sa aprecieze si sa se inghesuie pe actiunile tale.
    bvb este un fel de abracadabra si se bazeaza pe alte reguli decit cele normale …

  2.  133 Popescu
    22 February 2010 :: 9:19 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dane, stii ca in antichitate aducatorii de vesti proaste erau ucisi, se considera ca poarta ghinion.
    Daca aduci mereu vesti proaste, asuma-ti rolul, fii sac de box

  3.  132 Dan
    22 February 2010 :: 9:11 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, cum draci reusesti sa te lupti cu sacul de box si sa maninci bataie non-stop?!!!! :) :) :) e problema cu terenul pe care te antrenezi … e prea mocirlos si nu te poti feri de sacul de box … ti-am mai zis scade pretu ca nu o sa vinzi nimic nici pe viitor

  4.  131 Cornel Balan
    22 February 2010 :: 12:14 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Popescu ..

    Ma bucur ca esti de accord cu mine..:)
    Nu ma priveste relatia ta cu Dan:)
    Poate unul dintre voi nu s-a facut inteles:) ( URASC EXPRESIA ASTA).

    Dar trebuie sa recunoastem ca…politicul.. *** -ulul..dilentatismu, parerologia in general..vecinul de la bloc..etc etc..influenteaza “decizia” cumparatorului!

    Tu ai zis ca ..e langa padure..terenul tau! nu?!

    E..afla ca padurea aia ..e cel mai bun agent de vanzari al tau:)
    Si ei nu-i pasa de politica:) (Desi “politicului” ii poate pasa de ea:)

  5.  130 Popescu
    22 February 2010 :: 12:08 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Cornel Balan, exact asta ii spuneam si eu lui Dan:
    “Un investitor in imobiliare este insa cel ce aduce valoare bunului si nu asteapta mura in gura de la polic!”

    Ma folosesc de Dan ca de un sac de box, pentru ca in realitate sunt multi cu mentalitate ca a lui. Ia uitati-va voi la personajele 2 si 3 de la articolul lui Dragos. Nu cumva sunt tot mentalitati de genul “hai sa asteptam sa vina politicul sa ne baga mura in gura, pana atunci luam concediu” cum are si Danut al nostru?

  6.  129 Cornel Balan
    21 February 2010 :: 11:56 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Popescu…
    Uf..am zis ca nu mai postez…dar cum e inca AZI..mi-am dat voie..

    Popescu…vrei nu vrei…politicul influentzeza

    1) Clientul tau care “investeste” in imobiliare..poate se gandeste ca acum e momentul pt ca..daca mai tine 2 ani “prima casa noua prin asociere” poate scote bani buni pt ca tot romanul acum o sa vrea “casa pe pamant” si sper sa o o faca ..cu 3 lei ca a auzit el ca s-au ieftinit mat de constructie si fortza de munca.
    2) Daca Doamna Blonda mai scoate o perla..ca apartamentele costa 20.000 euro ( ca romanul nu este atent la amanunte..care apartamente) o sa se creeze o ..psihoza…ASTA-I PRETU!
    3) Daca Doamna Blonda..anunta ca la tine ..la noroi..si la padure ..face “Casuta Scufitei mov” ..o s afii un om bogat sau o sa fii un om cu regrete ca a vandut acum in pierdere..
    4) Daca nus” ce ministru de finante o sa-si dea cu parerea..ca vor creste sau vor scadea preturile..
    5) Daca nu esti “baiat bun si cuminte” si iti dau aia un PUZ de P -(minus) 2…..o sa plangi mai rau ca mioritza!

    Mai vrei alte 100 de exemple…legate de influenta politicului in imobiliare?

    Iti dau unul personal…: Daca azi erau..”ceilalti” eram un “om facut”
    Fiind “astia” ..scot bani din buzunar ca sa fac un amarat de drum..sa consolodez malul sa etc etc..si asta ca sa nu merg pe jos 300 de metri..

    Un investitor in imobiliare este insa cel ce aduce valoare bunului si nu asteapta mura in gura de la polic!

    Ma scuzati domnule Dragoteanu daca iarasi am batut campii!!! dar domnul a intrebat si m-am simtit obligat de bun simt sa raspund!

  7.  128 Dan
    21 February 2010 :: 11:55 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu,

    “Dane, pana se schimba orizontul politic iti sugerez sa incepi schimbarea incepand cu tine insuti. Daca reusesti, o sa ai o multime de sanse”

    m-ai umplut de respect din cap pina-n picioare, cred ca nici boc+patapievici nu puteau sa conceapa o fraza cu mai multa empatie fata de poporul plini de “papagali” :)
    Popescu, pauza, ca am obosit amindoi si ne injura lumea ca iar am monopolizat spatiul
    p.s. te las pe tine cu ultima replica

  8.  127 Popescu
    21 February 2010 :: 11:52 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dane, oamenii de valoare se aduna in grupuri, looserii la fel.

    Eu nu ma uit la nici un fel de canal de stiri romanesc, nu conteaza ca e al vreunui mogul sau nu. Nu ma intereseaza politica. In general incerc sa nu imi consum energia cu chestiile pe care nu le pot influenta. Ca ne decidem noi conducatorii e abureala pentru fraieri. Conducatorii nostri sunt decisi de cei 5 mil de pensionari + indivizi care nu au mai mult de 8 clase. Nu ma regasesc

    Te las pe tine sa te uiti la Realitatea, B1, Antena 1,2,3, OTV sau unde te uiti tu

  9.  126 Dan
    21 February 2010 :: 11:46 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, ai vazut, eu doar glumeam si singur ai recunoscut ca ai mers pe directia trasata de catre luminatul nostru prezidente maximo … popescu sa stii ca ai tot respectul presedintelui … numai oamenii de valoare capata acest statut de pretuire deosebita

  10.  125 Popescu
    21 February 2010 :: 11:38 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    “@ Cornel, la treaba cu factorul politic si eu sustin acelasi lucru … daca se schimba orizontul politic poate avem o sansa, altfel …”

    Dane, pana se schimba orizontul politic iti sugerez sa incepi schimbarea incepand cu tine insuti. Daca reusesti, o sa ai o multime de sanse

  11.  124 Popescu
    21 February 2010 :: 11:26 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dane, nici nu stii cat de mult ai nimerit-o. Eu de la inceputul anului nu m-am uitat mai mult de 5 min la posturile specializate pe comentarii politice. De aia poate am creierul mai putin poluat decat altii

  12.  123 Dan
    21 February 2010 :: 11:26 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, daca tu ai o firma de amenajari parcari si vrei sa o listezi pe bursa sau sa cumperi de acolo o firma pe care sa o dezvolti, e alta mincare de peste eu ti-am raspuns doar din prizma unui cumparator de actiuni minoritar

    @Dan Unde e raspunsul? Nu l-am gasit. Te rog, posteaza-l inca o data.Merci anticipat.
  13.  122 Popescu
    21 February 2010 :: 11:22 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, putem sa mai discutam subiectul cu parcarile, am ceva experienta in domeniu si deci multe idei. Macar sa te indrum catre persoana potrivita (pozitiva si cu IPOuri de succes la activ). Nu ca dauneaza sa intrebi si pe unul ca S.A (mi-a zis cineva ca ati fi prieteni)..

    In State se vand si obligatiuni emise de azile de batrani, de ce nu am vinde noi actiuni emise de parcarile Dragoteanu? Sunt 3 reguli de aur si aici: conteaza cand o faci (momentumul), cu cine o faci (credibilitatea si experienta) si cum o faci.
    (intr-un fel e ca sexul)

    @Popescu De acord Popescu,continuam subiectul asta pe mail-ul personal.Astept un semn,un contact...(nu sexual!)
  14.  121 Dan
    21 February 2010 :: 11:14 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, exact la fel zicea si basescu, daca nu se mai uita lumea la televiziunile mogulilor altfel o sa vada viata, criza este doar pe hirtie din pix si in mintea mea, altfel pe cuvint ca ma uitam intr-o zi pe fereastra si ploua cu bani.
    Popescu esti o comoara, de aia-mi place mie de tine :) vad exact ce gindesc ilustrii nostrii guvernanti si-mi dau seama de *** in care ne aflam sub maiestuasa lor conducere

  15.  120 Dan
    21 February 2010 :: 11:07 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, la valoarea ta nu ma steptam sa copiezi un necunoscator ca mine care-si da cu parerea si sa incepi si tu cu parteneriate public-private … adicatelea politica si intrari unde trebuie … spre exemplu cine-i patronul … cum zici tu adamescu …
    zi si tu un multumesc macar :) )

  16.  119 Popescu
    21 February 2010 :: 11:00 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dane, multumesc de sfat, eram sigur ca nu o sa scap fara unul de la tine. Tin sa te informez insa ca daca lucrurile continua in ritmul in care au inceput anul asta, in curand o sa raman fara marfa de vandut, necum cu ele pe cap. Ca asa e in vremuri de criza..Ma refer la criza din mintea ta mai Dane..

  17.  118 Dan
    21 February 2010 :: 10:59 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Cornel, la treaba cu factorul politic si eu sustin acelasi lucru … daca se schimba orizontul politic poate avem o sansa, altfel …

  18.  117 Popescu
    21 February 2010 :: 10:57 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, speculatorii individuali de bursa sunt si ei niste mici rechinasi, e greu sa le vinzi vise. Mai degraba gasesti un fond sa ii vinzi vise (proiectii de cash flow, profituri) daca te nimeresti pe directia lor.
    Intrebarea ta e prea generala ca sa poti raspunde aici, depinde ce fel de parcari, in ce forma parteneriat public privat sau nu, depinde de multe alte lucruri. Parcari de genul celei pe care a facut-o Adamescu la Unirea?

    @ Popescu Voi incerca orice varianta cu sanse 1% de succes! E stilul meu.
  19.  116 Dan
    21 February 2010 :: 10:56 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, cel putin eu recunosc :) , ca n-am informatii din interior precum altii

  20.  115 Dan
    21 February 2010 :: 10:54 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Popescu, cumpara publicitate facuta de profesionisti si scade pretul la terenuri ca ramii cu ele pe cap pt multa vreme de acum incolo … stiu stiu nu inteleg nimic dar doare rau ce spun :) )))

  21.  114 Popescu
    21 February 2010 :: 10:51 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dane, stii ce imi place la tine? ca nu te abtii sa nu dai sfaturi chiar si acolo unde recunosti ca nu te pricepi

  22.  113 Dan
    21 February 2010 :: 10:45 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, nu sint expert in bursa nici pe departe, doar m-am jucat, atit si nimic mai mult asa ca pot sa-ti dau un sfat pur simplist, tu hotarasti daca are logica practica sau nu: daca are acces unde trebuie cumpara, daca nu atunci nu … intrare politica, primarie etc., conteaza cine-i patron sau in spatele afacerii, la fel ca la o firma de ridicat masini … degeaba o faci daca nu ai contractul … la noi mai intii faci rost de contract si apoi dai drumul la firma … la nivelul asta ma refer nu la orice – parcari = 90% afaceri politice cu statul. La bursa noastra sint doua categorii: 1 – cei care au informatii din interior si 2 – papagalii care risca bani

    @ POPESCU EU,am reusit altfel! Am mizat pe fler,am avut initiative si am bagat munca,ca la galere. Imi voi urma instinctul si voi lupta contra practicilor politice. Trebuie sa existe si astfel de personaje in orice domeniu.
  23.  112 Popescu
    21 February 2010 :: 10:44 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, i-ai angajat muritori de foame si au ajuns mari smecheri
    Mall e exagerat spus, o chestie comerciala acolo cu etaj. Pai daca a facut credit 1 mil si ea valoreaza 800k, asta se numeste ca e proprietar de Mall, dar pana si aurolacul de la colt de strada e mai bogat decat el

    @Popescu Fiecare isi duce "crucea" imobiliara! Uite un alt termen care va intra in dictionarul din cartea mea. Popescu,au fost multi agenti de felul asta,multi m-au furat,multi au fost corecti,unii ma respecta,altii ma injura,e ca peste tot.Nu sunt cu nimic deosebit de alti patroni care au reusit ceva in domneniul lor de activitate.
  24.  111 Popescu
    21 February 2010 :: 10:38 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, maine vrea si el :) . Chestia e ca pana si extrasul la urgenta si tot dureaza 1 zi

    @Popescu Ia-i banii! Regula nr. 3.
  25.  110 Popescu
    21 February 2010 :: 10:35 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Performanta societatii e una, performanta actiunii e alta

    @ Popescu Eu nu obisnuiesc sa vand vise,pentru ca pe fii-meu tot Dragoteanu il va chema si peste 20-30 ani. Prefer sa cresc incet ,dar sigur,INCLUSIV IN PERIOADE DE RECESIUNE ECONOMICA!
  26.  109 Popescu
    21 February 2010 :: 10:34 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, sfatul meu este sa nu scrii un astfel de editorial pentru ca “piata” nu e pregatita mental pentru asa ceva. Or sa zica: uite inca unul imbogatit din imobiliare cu limbaj becalian, sau “agenti imobiliari aroganti, hoti, ..” cum zicea Vali pe blog.

    Nu supraestima turma ca se va intoarce impotriva ta

    @Popescu O sa scriu Popescu,ca pe mine ma cheama Dragoteanu si nu fac politica! Cat priveste "turma",eu ma uit la "oile ratacite" ca la "stina" imobiliara stau de paza:Udrea,Isarescu,Boc,etc.
  27.  108 Popescu
    21 February 2010 :: 10:29 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    “@Popescu Tine-te batos Popescu,de ce sa nu-l mai bagi in mocirla pe investitor inca o data? Du-l si-’n padure sa ia o gura de fresh air!”

    Dragos, chestia nu e la misto, pur si simplu oamenii nu sunt pregatiti sa faca investitii, se lasa impresionati de chestii nerelevante.
    Trebuie sa le explici ce e relevant pentru potentialul investitiei, multi pricep, altii raman deosebit de afectati ca au luat noroiut pe adidasi

    @Popescu Cele trei reguli de aur in vanzari...Atunci,du-l la notariat maine! Ce mai astepti? Incaseaza si marcheaza-ti teritoriul.Vorbesc serios,nu fac glume la ora asta!
  28.  107 Popescu
    21 February 2010 :: 10:24 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, e adevarat ca aveai la Euroest un broker care detinea un Mall, sau e folclor?

    @Popescu Un nou termen:folclorul imobiliar=purtarea din gura in gura,prin viu grai,de informatii primite pe "canale" diferite si "surse" multiple! Popescu,crezi ca eu angajez oameni mai tari ca mine in firma mea? Poate mai bine pregatiti intr-un anumit segment imobiliar,dar in niciun caz mai avuti ca mine! Ce motivatie ar mai avea sa produca?
  29.  106 Popescu
    21 February 2010 :: 10:17 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos :) deci pana la urma tot la bursa ai ajuns
    fac pariu ca ai avut discutia cu SA de la NCH

    Domeniul societatii e relevant din urmatorul punct de vedere:
    -un fond are domenii dedicate, nu intra pe altceva decat ce au ei pe lista
    -un inv individual intra daca miroase rost de profit pe termen scurt. Cum demostrezi ca poate face profit pe t.s., asta e intrebarea

    @ Popescu Daca termen scurt este sub 2-3 ani,e inutil sa continuam subiectul...
  30.  105 Popescu
    21 February 2010 :: 10:13 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, aia lui Uzunov numesti tu carte?
    Am rasfoit-o intr-o librarie, in afara de faptul ca am gasit greseli de acord subiect predicat, si de logica, nu comentez mai mult ca poate e baiat bun si nu vreau sa il descurajez, ca nu sunt prea multe initiative in domeniu

    @Popescu Daca eu voi scrie vreodata vreo carte,va contine cu siguranta si un mic dictionar tehnic explicativ,in care se vor regasi expresii din limbajul meu profesional,cum ar fi:sex oral imobiliar (uite,o sa scriu maine un editorial cu acest titlu!),onanie imobiliara amara,etc. Crezi ca ar avea SUCCES?
  31.  104 Popescu
    21 February 2010 :: 10:10 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, asa am facut anul trecut, m-am oprit dupa cateva vanzari si dupa aia mi-a parut rau..
    In plus marfa am destula, cashul e problema in ziua de azi, chiar nu ma afecteaza daca dau cu 10-20% mai ieftin atata timp cat e profit.

    @Popescu Tine-te batos Popescu,de ce sa nu-l mai bagi in mocirla pe investitor inca o data? Du-l si-'n padure sa ia o gura de fresh air!
  32.  103 Popescu
    21 February 2010 :: 10:04 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Va dau eu exemplu de blocaj mental si nu imobiliar: eu acum un an nu eram in stare sa duc pe cineva la un teren daca: vremea nu era frumoasa, drumul nu era in perfecta stare, iarba nu era verde si frumoasa etc etc. Pur si simplu mi se parea imposibil sa vand un teren cuiva care se umplea de putin noroi pe pantofiori

    Acuma dupa ce ii fac cumparatorului pregatirea psihologica si ii explic ca daca vrea sa se numeasca cu adevarat investitor in imobiliare trebuie sa aiba noroiul pana la genunchi, nici nu va inchipuiti ce fericiti sunt oamenii dupa ce ii umplu de noroi pana la gat.

    Pur si simplu am eliminat un blocaj, care era al meu, nu al pietei imobiliare

    @Popescu Bravo maestre,faci bani din "mocirla"imobiliara! Asa te vreau! ASA SUNT SI EU! Fac bani si din cacat imobiliar!
  33.  102 Papagalul Imobiliar
    21 February 2010 :: 10:03 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    @catalin, scuza-ma ca te inoportunez dar ma zi o data cum e cu agentul ala al tau care refuza inchirieri de 1000 EUR ? ba’ da’ ce boieri functioneaza in imobiliare… da cam de la ce sume se obosesc agentii tai sa le ia de pe jos… pe lumea mea platesc leasingul la trei masini cu 1000 de eur sau imi iau trei *** misto… daca agentii tai nu se obosesc la 1000 de eur in perioada asta, tu cam la ce sume te implici? du-te ba’ baiatule cu gargara asta si barbiereste-te! ori esti rupt de foame si te aberezi ori cheltui banii lu’ taticu si ai impresia ca se fac usor la imprimanta…

    @Catalin @Papagal Va confirm ca si la Euroest existau pana nu demult astfel de "vedete" imobiliare. Acum sunt liberi sa stringa bani din aer...
  34.  101 Popescu
    21 February 2010 :: 9:55 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    “Dragos, doream sa fiu si eu optimist cu Popescu si ne-ai taiat repede macaroana – 2 ani nu e mult – pt cine se sustine, e un concediu mai lung, altfel Dumnezeu cu mila hazardului politic”

    Dan, imi pare rau ca ti-o spun, dar parerea mea este ca nu intelegi nimic.
    Pentru tine imobiliarele sunt doar un exercitiu intelectual..
    Eu nu am avut niciodata un concediu mai ocupat decat asta de acum, ma bucur pentru tine ca esti in concediu

    @Popescu @ Dan Azi am avut o discutie cu cineva si m-am enervat rau de tot!...Asta de dimineata. Eu nu sunt in concediu deci,am voie. Intrebare pentru voi,care va pricepeti si la actiuni/ bursa: ati cumpara actiuni la o societate nou listata la bursa,care se ocupa de amenajarea/realizare/construirea exclusiv de parcari? Daca da,cam de ce valoare ati investi?
  35.  100 Popescu
    21 February 2010 :: 9:45 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, te-a intrebat Catalin daca nu vrei sa scrii o carte, ti-am zis si eu la un mom dat dar ai reactionat ciudat si nu am mai insistat.
    Eu am o mica schema in minte pe zona asta, te intereseaza ideea cat de cat?

    @ Popescu Zii-o aici pe blog! O carte a scris si Uzunov,de la Regatta. Nu stiu daca a fost un best-seller in real estate?
  36.  99 Popescu
    21 February 2010 :: 9:34 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    “@Dan @ Popescu Doar un punct de vedere general….Piata imobiliara nu se va debloca CU ADEVARAT mai devreme de primavara lui 2012! Mai sunt doar 2 ani.NU E MULT!”

    Deblocat…Ce inseamna deblocat? Dragos, eu am primit in seara asta 2 oferte pentru 2 terenuri. Incep sa ma gandesc daca nu vand prea ieftin.
    Am dus azi un tip, a intrat in noroi pana la glezne. Seara mi-a si facut oferta.
    Daca asta inseamna blocaj, atunci ce va fi cand va fi deblocat? Voi primi 10 oferte pe zi? Eu zic ca blocajul principal e mintea oamenilor

    Dragos, ce *** se intampla totusi, ca nu mai inteleg nimic..

    @Popescu Daca tu,la nivelul tau de pregatire imobiliara,nu mai intelegi nimic,altii sunt complet pe dinafara. Eu zic ca vinzi prea ieftin si nu vreau sa te pacalesti...Eu as mai sta putin in locul tau,timpul lucreaza in favoarea oamenilor care rabda.(nu de foame!)
  37.  98 Cornel Balan
    21 February 2010 :: 8:51 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Dragos..

    Reformulez..:)

    Eu am o alta opinie :” NU SPERA CA PIATA VA EVOLUA ASA CUM CREZI TU..PT CA PIETEI NU-I PASA DE CE SPERI SAU CREZI TU”

    Iar la noi nu poti face o prognoza realista deoarece sunt extrem de multi factori extrem de variabili:
    Socialul,Economicul ( aici incluzand inclusiv Creditarea/Bancile) Politicul- asta devine din ce in ce mai important…la care se adauga factorii de aceeasi natura dar externi, internationali.

    In conditiile de fata…l..dupa… umila mea parere NU se poate face o prognoza optimista/pesimista pentru urmatorii 2-3 ani…
    Maxim pt 6 luni..;.

  38.  97 Cornel Balan
    21 February 2010 :: 8:11 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Catalin..

    “Tu spui ca inca doi ani (pana in 2012) mai suntem in criza, dar cred ca la sfarsitul lui 2010 o sa trecem de punctul maxim al clopotului”

    Din nefericire “a crede, a spera” nu sunt compatibile cu bizzul..

    Eu am o alta opinie ” NU SPERA CA PIATA VA EVOLUA ASA CUM CREZI TU..PT CA PIETEI NU-I PASA DE CE SPERI SAU CREZI TU”

    Imi plAc la nebunie…chestiile alea..gen..:
    ” De la sfarsitul anului..De la inceputul anului..Dupa Paste..Dupa 1 Dupa ..ziua mea…Dupa 23 august…Dupa Craciun..” va fi mai bine , rau etc etc..DUPA 2010..20101..etc..

    Cred ca singurul “AN” care conteaza ..este ” NOUL AN FISCAL” :) definitoriu pt orice investitor si determinat ce se va intampla peste 2-3 ani…5 ANI..

    @ Cornel Fii maestre mai direct,macar pe blogul meu,spune ce crezi/simti/preconizezi tu concret. E simplu sa spui ca ala si celalalt nu au dreptate.FII RESPONSABIL Cornele,redescopera-te,nu trai in aceeasi "mocirla" imobiliara ca altii! Fii barbat!
  39.  96 Valentin Ionescu
    21 February 2010 :: 7:32 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Cataline, am avut si eu de 3 ori initiativa asta, si de fiecare data a ajuns lumea sa se injure; ultima oara, 2 manageri de companii imobiliare. Uite, imi insusesc critica si dau drumul din nou la comentarii, si ai sa vezi ce iese in maxim 24 de ore.

  40.  95 Catalin
    21 February 2010 :: 6:36 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos este o chestie care imi place la blogul tau:o data ce ai validat o persoana apare orice comentariu urmeaza, instantaneu.

    Tu spui ca inca doi ani (pana in 2012) mai suntem in criza, dar cred ca la sfarsitul lui 2010 o sa trecem de punctul maxim al clopotului.
    Acum sa-ti spun sincer pe mine ca agent, nu ma afecteaza criza in mod deosebit, dimpotriva am incercat sa aplic niste corectii la modul meu de lucru cu clientii si ceilalti colegi din piata. Ce simt cu adevarat este ca trebuie sa muncesc mai mult in unele directii, dar cred ca lucrul asta va deveni o obisnuinta si dupa trecerea crizei. Ca manager este mai greu pentru ca agentii inca nu au intrat in ,,cursa,, cu toate ca startul s-a dat de mult, e greu cu mentalitatea, am avut agenti care daca nu mai merg terenurile, ei nu se ,,coboara,, pana intr-acolo sa lucreze inchirieri de 1000 euro…si acum chitaie.
    Mereu le spun bancul cu rabinul, poate il stiti: IȚic se duce la rabin si ii spune ca nu ii mai merge cum ii mergea odata candva. Rabinul ii spune sa bage in casa sa locuiasca impreuna cu el si pe verisorul care nu avea unde sa locuiasca, iar lucrurile or sa se schimbe. Dupa o saptamana iarasi se duce la rabin si ii spune ca nu s-a schimbat mare lucru. Atunci rabinul ii spune sa bage in casa si pasarile din curte. A 3-a oara ii spune sa bage in casa animalele. A 4-a saptamana IȚic disperat ii spune ca nu s-a schimbat nimic si ca este disperat. Atunci rabinul ii spune sa-l mute pe verisor in veranda ca a venit primavara. A 5-a saptamana IȚic era putin mai fericit, iar rabinul ii spne sa scoata pasarile in curte. A 6-a saptamana IȚic si mai fericit nu stie cum sa-i mai multumeasca rabinului. Rabinul ii spune sa scoata si animalele din casa. Acum IȚic era beat de fericire si multumire.

    @ Catalin Eu nu am folosit cuvantul "criza",pentru ca nu suntem intr-o criza imobiliara si sper sa n-o traim deloc. Este un blocaj psihologic,bazat pe neincredere in viitorul apropiat,generat de nesiguranta economica din tara.Daca va fi cu adevarat o criza,eu nu o vad intimplindu-se/declansindu-se mai devreme de toamna acestui an. Pentru mine,orice criza aduce PROGRES!
  41.  94 Dan
    21 February 2010 :: 12:21 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Dragos, doream sa fiu si eu optimist cu Popescu si ne-ai taiat repede macaroana – 2 ani nu e mult – pt cine se sustine, e un concediu mai lung, altfel Dumnezeu cu mila hazardului politic

    @ Dan Am subliniat...Deblocare CU ADEVARAT in 2 ani! Altfel,nu te baza pe politica fiindca poti ajunge usor la "sapa de lemn".
  42.  93 Catalin
    21 February 2010 :: 12:01 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Vali, simt ca veti cladi fundatia unei ,,piramide,,.
    Succes !
    Ma bucura bucuria voastra, iar pana la martisor mai e putin !

  43.  92 Catalin
    20 February 2010 :: 11:56 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Multumesc Dragos ! ce interesant Piramide intr-o colectie, inseamna ca stii multe lucruri despre ele si le si aplici…ai dezvaluit inca un secret pentru cine cunoaste…Azi am fost la un proprietar care avea o colectie impresionanta de vacute.
    Obama elecrizeaza pentru ca are profesori buni, se antreneaza si cu Tony Robbins http://www.ted.com/talks/tony_robbins_asks_why_we_do_what_we_do.html
    Te felicit ca ai o echipa trainica, sunt multi care cand au fost doborati de cash si-au schimbat jumatatea, adica au ramas fara ea.
    Da, de multe ori credem ca pierdem bani din cauza felului de a fi, dar cred ca chiar si atunci castigam si in momentele acelea banii nu inseamna nimic, chiar te bucuri ca nu i-ai acceptat.

  44.  91 Valentin Ionescu
    20 February 2010 :: 9:32 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Cataline, e normal; oamenii foarte puternici, cum e Dragos, cu calitati innascute de leaderi, vor atrage intotdeauna sateliti, vor fi sursa de inspiratie. Oricum, de imitat e greu de tot :) ) , dar daca esti atent la niste lucruri aici si nu te pierzi in amanunte, ai foarte multe de invatat si de aflat.
    Eu unul, de exemplu, sunt foarte incantat de faptul ca reprezint cu totul alta tipologie de personalitate, caracteriala, manageriala, strategica, etc, etc, decat Dragos. Si stii de ce? Pai, simplu: el poate sa faca ceea ce eu nu pot, si viceversa, deci veti avea un mare soc daca si cand vom face ceva impreuna :D . Parerea mea…

    @Valentin Ionescu Ramane cum am stabilit Vali.Si cind alerg in parc ma gindesc la ce-am vorbit.Timpul trece si vine "martisorul" imobiliar.Sa-l intimpinam cum se cuvine!
  45.  90 cary_dubai
    20 February 2010 :: 9:13 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Dragos Dragoteanu.
    Nu ma mira succesul tau in imobiliare. Esti dintre putinii din industrie care pot lua calificativul “bright”. Sincer nu prea sunt in tema cu proiectele de pe piata romaneasca a ultimilor doi/trei ani. Ocazional mai arunc o privire pe blogurile din tara. Imi plac in mod special ideile din spatele cuvintelor tale. Chestia cu agentul imobiliar si agentul de turism e geniala. Esti profesionist rau de tot.
    Daca vreodata prin minune te vei gandi sa deschizi o filiala EuroEst in Dubai mi-ar face o deosebita placere sa lucrez cu tine. Nu e o gluma proasta.. piata are perspective; cu valoarea si cunostiintele tale in domeniu cred ca in mai putin de sase luni o sa fii in top 10, iar intr-un an lider. Ia-o ca pe o provocare :)
    Volum de munca si potential pentru succes mari cat Burj-ul. Meseriasii cam lipsesc.

    Oricum iti doresc succes oriunde esti … si pastreaza-ti umorul :) Asta te face diferit si te scoate din turma. Daca ne place sau nu… industria real estate in Romania se rezuma la: Dragoteanu si “altii” ….

    @ cary_dubai Multumesc.Atunci,hai sa ne apucam de treaba!...dragoteanudragos@euroest.ro Prezinta-te si ne gandim ce putem face.Iubesc Dubaiul si banii investitorilor de acolo.Astept un plan "blitz",ca sa vad ce stii in imobiliare.Ai grija ca am fost de 6 ori acolo si stiu nivelul concurentei.E tipic britanic.
  46.  89 Dan
    20 February 2010 :: 8:53 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Cornel, acum am vazut ce am scris si mi-am dat seama ca am fost protocolar cu tine … n-am avut intentia, am citit repede, am scris repede … daca te simteam tendentios crezi ca scapai asa de usor ?! :)

  47.  88 Catalin
    20 February 2010 :: 8:38 pm
      0 (1/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Mai dragilor, unora le sta bine cand injura sau sunt directi pana la extrem, cum este cazul lui Dragos care asa este el de cand lumea, dar sunt altii care se topesc in penibil doar cand scriu scuipat, de ce oare? O fi vorba de personalitate? Pai daca vreti sa fiti ca Dragos, daca va place cum suna cand zice el Locatie Locatie Locatie ca si cand se deschid cerurile, cred ca alte lucruri trebuie sa le ,,imitati,, , aaa ce ziceti ?
    Dragos cred ca daca te-ai fi facut preot tot la fel de profesionist ai fi si ar sta enoriasii la coada sa-i spovedesti.
    Te-ai gandit sa scri o carte sau deja te-ai apucat de scris? Intotdeauna am admirat oamenii directi si cu personalitate, care au avut ambitii si au pornit-o de jos…ce vreau sa te intreb este daca ai urmarit (citit) vorbitorii motivationali, mi-ar placea daca poti sa ne spui ceva despre pasiunile tale.

    @Catalin Toti oamenii se nasc cu ceva special,fiecare are ceva deosebit,important e daca lupta sa "dea totul din el" si sa ajunga sa-si descopere adevarata vocatie.Eu am multe slabiciuni,foarte multe defecte,dar am trei mari calitati:flerul,momentul,locatia(nu imobiliara!). Uneori,poti sa fii superdotat,dar nu stii sa-ti urmezi instinctul,alteori-chiar daca ai scoli peste scoli in tine-gresesti momentul cind deschizi gura! Cea mai importanta calitate a unui om,dupa parerea mea,este sa fii la locatia potrivita.Repet,nu cea imobiliara.Ca sa ajungi la un loc in care iti doresti,trebuie sa lupti.Zi de zi,cu aceeasi tenacitate,cu aceleasi principii-fara sa le incalci sau sa le schimbi-in functie de moment sau context.E o chestiune legata doar de TINE,de vointa ta de a reusi.Eu am avut mult noroc in viata si mai ales in ultimii 23 de ani,de cind mi-am cunoscut "jumatatea".Oricum,cu personalitatea te nasti,a fi direct tine doar de caracter.Sunt taur,si am o filozofie de viata primitiv de simpla:daca imi trebuie ceva imi iau!Nu ma intreba cum?...Pur si simplu.IMI IAU! Am trei mari pasiuni:Eu,banii si piramidele! Daca eu sunt bine,toata familia mea e bine,daca am bani pot sa fiu sanatos.Probabil,sunt cel mai mare colectionar de piramide din Europa,pornind de la o superbitate mica cumparata din Taiwan,in 1999.Am la EUROEST si piramide semnate de designeri celebrii,pe care am platit bani mai multi decat costa o masina eleganta.Piramidele reprezinta pentru mine:stabilitate,energie,EVOLUTIE! In mod special,nu am participat/citit/urmarit niciun vorbitor motivational.Fiecare discurs al unui om destept este in sine un curs,o lectie,o "piramida".Daca m-ai intreba acum care e omul pe care-l urmaresti cu mare atentie,cine crezi ca ti-as raspunde?...Obama.Are un speach care "electrizeaza" si un bolovan. Desi nu ma intereseaza politica,el e un vorbitor innascut. Am pierdut fioarte multi bani datorita felului meu de a fi,dar sunt mindru ca nu m-am "prostituat" nici ca tata,fiu,sot,antreprenor sau agent imobiliar,cumparator sau vanzator de proprietati.Am un singur statut la care tin enorm.Sunt OM!
  48.  87 Cornel Balan
    20 February 2010 :: 7:32 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Dan..
    Raspunsul meu…nu era tendentios..era doar putin mai “glumet”

    “Incidenta terenului in mpc” ar comporta o discutie extrem de ampla…

    Nu conteaza doar “terenul” in sine ci sunt altele care conteaza..locatia, infrastructura ,calitatea terenului ( ex:STUDIUL GEO), parametrii urbanistici…..ca poti sa MOSTENESTI si niste “GROHOTIS”..si atunci chiar ca ponderea terenului EGAL CU O%.
    Orice inmultit cu zero..egal tot ZERO.

    Intrebarea ta a fost evaziva ..si..mi-am permis sa raspund “din oficiu”..la fel de evaziv.

    @Dragos

    Dap..mai am multe de invatzat si ..pt simplul fapt ca realizez asta…deja ma face sa cred ca am mai invatat ceva.
    Pe zi ce trece imi dau seama ca am fost mai ..prost..ca ieri.:) iar poimaine imi voi fi dat seama ce prost am fost maine.

  49.  86 Dan
    20 February 2010 :: 4:38 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Ciprian, acum am vazut: de acord cu tine, in special in romania

  50.  85 Dan
    20 February 2010 :: 3:49 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Florin, nu ai idee citi au cumparat un teren intre 50-100k (de multe ori cu banii adusi de afara plus o buna parte luata prin credit) si s-au gindit sa faca o constructie la rosu de 50k, pe care sa o vinda cu 300k… lipsa totala de educatie financiara care a dus la distrugerea pietei prin umflarea ei artificiala.
    Din cauza asta am si pus problema, poate totusi de acum inainte o sa mai invete si “investitorul” cum trebuie sa gindeasca inainte de a-si rupe gitul si vorba lui Dragos imo nu sint emo.

    @Popescu era sa te ratez, acum am observat traducerea, mersi fain ca nu ma prindeam …. uite aici ce zic eu: anul asta in primavara, vara si toamna o sa fie o iarna foarte grea iar apoi intram in iarna, astfel incit o sa asteptam cu incredere primavara anului viitor.
    O sa se miste anul asta, probabil, domeniul lui Dragos: locatii bune care sa produca bani chiar si pe praful asta … spre exemplu daca prinzi un spatiu comercial la pret bunicel dar s-a speriat proprietarul ca a scazut chiria si/sau vinzarile foarte mult, mai ales dupa iarna asta, nu-i de ratat. In rest domna Udrea o sa defileze peste toti … la pariu merg (pina acum nu am pierdut nici macar o singura data pe minusitele ei!!!) – ramine valabil si cazul in care pleaca basescu la o plimbare permanenta prin congo, destul de plauzibil la ce se intimpla in clipa de fata.

    @Dan @ Popescu Doar un punct de vedere general....Piata imobiliara nu se va debloca CU ADEVARAT mai devreme de primavara lui 2012! Mai sunt doar 2 ani.NU E MULT!

Pages: [3] 2 1 » Show All

Lasa un comentariu

Cauta
info
Ultimele oferte
3 camere
2 dormitoare
etaj 7/P+9
2 bai
SU: 90 mp
SC: 110 mp
700 EU/luna
Ultimele Comentarii
Nu am mai citit de ceva timp comentariile dlui. de mai sus, respectiv Dragos Dragoteanu, dar tot timpul imi amintesc de un "reportaj" foarte savuros, ...
Dragos Dragoteanu, am citit articolul tau din Money Express si sa stii ca mi-a placut. Mai ales cum se termina: unii se antreneaza zi de zi (in imobil...
robert dobrescu on
Care e destinatia finala?
Dragos, ai prins un aspect mai mult decât pertinent. Cred ca Presedintele incearca sa fim impreuna. dar nu are echipajul potrivit pentru nava asta mar...
Dragos Dragoteanu, vad ca te exprimi metaforic, folosind nume de filmeAi ascultat The King's Speach si nu ai inteles care e The Final Destination? Iti...
@RaresDFondurile sunt o solutie pentru toata lumea, cu atat mai mult pentru aceia care nu au expertiza pe piete. Am scris cateva articole despre fondu...
Blog IMOPEDIA
Imopedia RUN
30-Jan-2012
Zona Ilfov a fost răspunsul pentru oricine voia o casă dar avea bani doar pentru un apartament.  Casa la periferie nu mai este demult un concept care să sperie, ba chiar sună
Bloguri AFILIATE IMOPEDIA
Daniel Dobre
08-Jan-2012
A trecut Craciunul, Sf. Stefan, Revelionul, Sf. Vasile, Boboteaza si astazi si Sf. Ion! Banuiesc ca de luni, majoritatea populatiei lucratoare se intoarce la treburile ei. Eu, prof
Adrian Crivii
22-Oct-2011
We are now facing one of the most critical moments of the financial crisis and the major decisions that are taken on a global level can make the difference between exiting the econ
Tag-uri

Uncategorized (106)

WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.

RSS Feed
Subscribe in NewsGator Online Add to netvibes Subscribe in Bloglines Add to Google Reader or Homepage Powered by FeedBurner

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Adrian Crivii
Blog RUN
Gabriel Alexandru
Daniel Dobre
Dragos Dragoteanu

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presă
Evenimente imobiliare
Ştiri imobiliare
Arhiva video
Prima casa 3
Prima Casa 2011