Timp de 3 ani am crezut ca e criza in Romania… In naivitatea mea, am sperat ca o criza adevarata poate schimba mentalitatile romanilor. Totusi, criza e mult mai relaxanta decat pare.
1. Cate mitinguri ati vazut in ultimii 3 ani? In afara unei adunaturi de oameni din Piata Victoriei, realizata demult cu un efort politic colosal, miting care a degenerat intr-o serbare urbana inchinata dansului pinguinului, nu-mi aduc aminte de vreo greva adevarata care sa fi ramas in memoria poporului. Pana n-o sa vedem 100.000 de cetateni disperati in fata guvernului, putem sa stam relaxati. Nu asa arata o criza!
2. Piata muncii a ramas aceeasi. Zilele trecute am vorbit cu trei muncitori sa faca o lucrare care dura maximum 8 ore, daca o faceau lejer. Eu am oferit 1.500 lei, exclusiv manopera, cu mentiunea ca nu e urgent. Rezultat: cei trei oameni „loviti” de criza profunda de care se vorbeste necontenit la televizor au refuzat 500 lei de caciula, preferand o sambata in familie decat banii respectivi in buzunar! Daca v-as spune ca cei trei „muschetari” sunt simpli muncitori, nu au mai mult decat liceul terminat (daca-l au si p-ala!) si nu castiga sub nicio forma peste 1.200 lei pe luna, poate intelegeti ce vreau sa spun! Piata muncii e relaxata si atitudinea nevoiasilor fata de grija zilei de maine a ramas aceeasi. De viitor nu poate fi vorba. Prea putini gandesc asa departe!
3. Somajul in Bucuresti este, tineti-va bine!, sub 2 (doi) la suta! Adica, din vreo 2,5 milioane de bucuresteni sub 50.000 de oameni nu si-au gasit de lucru sau, pur si simplu, nu s-au stresat prea tare pe tema asta. Altfel, din cei care isi cauta inca si fac parte din procentul respectiv, probabil, majoritatea sunt nou veniti in Capitala si de abia acum s-au hotarat sa caute mai atent un loc de munca. In Spania somajul depaseste… 20 (douazeci) %, iar in orice oras european mare, dintr-o tara afectata de recesiunea economica mondiala, somajul este de minimum 5-6 %, adica de trei ori mai mare decat in Bucuresti. Merita sa nu pierzi weekend-urile muncind “aiurea” cand stii ca nu prea ai concurenta pentru o lucrare de duzina!
4. Cel putin 98% dintre romanii nu au notiunea de „al doilea job”! Adica, cum sa stai opt ore la un serviciu la care nu te spetesti si sa te gandesti ca mai poti sa muncesti 2-4 ore suplimentar in alta parte? Chiar si in actuala conjunctura economica, romanii se multumesc cu foarte putin! Acestia, ultra-majoritari, nu numai ca sunt satisfacuti cu un salariu mic, dar se si bucura de el, ca si cum ar face performanta. In aceste conditii, desi unii o duc foarte greu si se plang constant de „viata din ce in ce mai grea”, nu fac absolut nimic sa castige mai mult! Si atunci, daca ei sunt relaxati, eu de ce n-as fi? Nu plangeti amaratii! Isi merita soarta, din plin!
5. In plina “criza”, depunerile populatiei in banci au crescut. Cu toate acestea, putini romani reusesc sa se bucure de economiile lor, pentru ca, nu-i asa, Dumnezeu le da unora bani sa-i umileasca. Mai mult, stresul celor cu bani multi a devenit in ultimul timp infinit mai mare decat al acelora fara bani! In situatia in care vom avea prilejul sa vedem curand cateva banci mari din Occident dand faliment – care au reprezentante si in tara noastra – o sa vedeti si in Romania cat valoreaza garantiile date de Guvernatorul BNR. Ori, daca cei care se cred feriti de surprize si la adapostul garantiei de 100.000 euro/ persoana/ depozit/banca, sunt relaxati, le aduc aminte de sloganul, FNI – „Dormi linistit, FNI lucreaza pentru tine!” Si depunatorii FNI erau relaxati.
6. Zilele trecute m-am intalnit cu un client foarte bogat, ravasit – pe bune! – de grija zilei de maine. Are depozite la diverse banci, intre 1.000.000 si… 10.000.000 euro, echivalentul in lei, la dobanzi situate intre 7,35 si 8 %!!! Nu m-am mirat, suntem in Romania unde se ofera de ani de zile cele mai mari dobanzi din Europa! De ce era omul stresat cu atatia bani la tescherea? Simplu: nu avea ce sa cumpere cu ei si s-ar putea sa aiba niste hartii fara valoare cat de curand! Cum asa? Si mai simplu… El isi doreste randamente in investitii imobiliare de minim 8% pe an, fara risc! Ori, asa ceva nu exista in Roamania. In schimb, s-a bucurat ani la rand ca, prin grija BNR, a primit degeaba acest profit anual, stand cu banii in banca. Daca a stat relaxat pana acum si s-a obisnuit sa castige bani moca, poate sa mai astepte posibilul crah bancar din vest. Vom vedea ce-o mai fi, sa nu intram in panica pana atunci!
7. Bancile straine traiesc bine mersi pe spinarea contribuabiluilui roman care plateste costurile imprumuturilor luate de finantistii, bancherii si politicienii romani. Asa a ajuns Romania sa aiba datorii de aproape 100 miliarde euro! Hai sa presupunem – la misto! – ca o banca-mama din Occident da faliment! Cat mai valoreaza banca respectiva in ochii romanilor care au depuneri la reprezentanta din Romania? Cat de sigure mai sunt depunerile populatiei la aceeasi banca? Eu nu stiu raspunsul, dar m-am intrebat in treacat si doar mi-am asternut gandurile pe hartie. Fiecare e liber sa-si faca propriile calcule si sa faca ce considera ca este mai bine pentru el. Atata timp cat in ultimul interviu purtatorul de cuvant al BNR a pus aceasta institutie pe acelasi nivel cu Dumnezeu, eu sunt foarte relaxat! In God we trust!
8. Cheltuielile bugetare au crescut pe timp de criza, cu toate „ajustarile” din sistem. Austeritatea nu a luat locul ratiunii si mafia politica nu a contenit sa-si urmareasca obsesiv interesele. Nu stiu de ce nu ma mir! Banii din buget sunt directionati cu grija si atentie catre cine trebuie, evident. Desi nu se vede nimic deosebit la nivel de infrastructura, banii alocati investitiilor se risipesc cu o premeditare demna de Cartea Recordurilor. Toate aceste fenomene sunt cunoscute si acceptate. Sunt precum vremea. Toti stim ca vine iarna si nu avem ce face. Apoi va veni primavara si ne bucuram c-am scapat de iarna. Dar, la anul o luam de la capat… Cu aceleasi obiceiuri, cu un nou an electoral. Nici nu mai conteaza cine castiga alegerile pentru ca vom trai aceleasi metehne. Unii platesc ca sa aiba altii ce cheltui. Relaxati.
9. Daca totusi este ceva ce m-a relaxat deplin este atitudinea rectorului Institutului Politehnic Bucuresti. Aceasta „doamna”, fost Ministru al Educatiei, s-a gandit sa le dea o mana de ajutor celor care nu au luat Bac-ul si a propus sa fie lasati sa se inscrie intr-un an pregatitor la facultate. Din 1990 incoace, cred ca aceasta golanie ar putea fi in Top 3 aberatii post-revolutionare. Daca acesta propunere venea de la unul din parintii celor respinsi puteam sa inteleg. Dar, cand aceasta marlanie ordinara este sustinuta de Rectorul Institutului Politehnic m-am relaxat complet! Tara noastra, viitor de „aur” are! Daca o persoana cu un asemena statut are un caracter atat de “nobil”, salariile din sistem sunt binemeritate!
10. In rest, stam bine!… Cine munceste castiga si pe timp de criza, cine-si doreste mai mult se gandeste ca aceasta criza se va sfarsi peste cativa ani buni si lupta acum pentru o noua etapa din viata. Ii salut pe toti aceia care gandesc pozitiv si n-au apucat sa se relaxeze prea mult. Imobiliarele inainteaza… cu frana de mana trasa. Inertia timpurilor de odinioara s-a epuizat. Cui nu-i merge bine, nu trebuie sa dispere. Pentru orice exista un nou inceput. Totul e sa-l prinzi!
Dan
10 octombrie 2011mon cher, bac-ul pe care l-ai dat tu pe vremea ta a fost o formalitate.
bac-ul acum a fost o razbunare a lui basescu cel mai probabil pt a ascunde deficientele de vorbire ale fiicei europarlamentar…
daca dadeai bac-ul in conditiile de anul acesta probabil sperai la un 1 solist !!!
in rest ai dreptate nu e nici o criza… 🙂
p.s. oare pe ce planeta traiesti?!
mihai
10 octombrie 2011Da. Este criza!
1.Cand un proprietar iti cere pe un produs de 3 ori mai mult decat face (Ex: un apartament de 35 ani) eu cred ca este o criza a bunului simt si atunci nu faci decat sa te resemnezi si sa traiesti de azi pe maine.
Nu este OK ceea ce spun ! recunosc.
2. Cand o banca iti cere de 3-4 ori mai mare dobanda pentru o investitie (de oricare fel) in comparatie cu dobanzile din vest ce faci. Te resemnezi sau dai „teapa”. Stiu nu e corect!!!!
3. Cand statul iti cere impozit pe orice „anticipat” (vezi TVA) ce faci te resemnezi sau dai „teapa”
4. Cand te uiti pe stada si vezi „cefe groase” cu BMW care nu au muncit o viata dar dau bani cu camata si Politia inchide ochii ce faci? Te resemnezi sau dai „teapa”.
4 Cand o primarie vrea sa faca un bulevard (P-ta Victoriei-Buzesti-Uranus) si un ONG schimba un proiect pentru o „cocioaba” ce faci?
Raspuns:…..
5. Cand Petrom face profit in Romani mai mult decat in Austria ce sa zici……. in mama lor! Stiu nu e corect!
Dragos aste e criza!
Romania este in criza pe care o are dupa 70 ani si din nefericire am trecut extrem de repede peste niste etape de dezvoltare economica, etica si profesioanala
Este o criza a identitatii si a cursului normal al vietii!
In toate tarile este criza dar peste 5 ani acele tari vor merge mai departe.
Romania are un potential enorm dar numai romanii il inteleg.
Am importat manageri straini sau scoliti si traiti in afara si care si-au pierdut substanta iar acest lucru nu ne-a adus beneficii! NU SUNT NATIONALIST!
Dar acesta e adevarul!
Uitati-va la toti stainii veniti la conducerea unei banci sau fabrici din Romania. NU inteleg nimic! Au importat sisteme care nu sunt aplicabile aici!
Rares.D
10 octombrie 2011@Mihaita, iti zic eu un domeniu in care au importat „sisteme” si fac treaba la noi: in agricultura. Din 8 mil. de ha teren agricol, 1 mil. este detinut de straini si fac treaba buna pe pamantul nostru. Da’ stiu, vei spune ca sunt pe langa subiect, dar e un adevar printre atatea altele.
Da’ la ce bun toata discutia?
Pana nu vine unu’ nebun si hotarat, care sa spuna alaturati-va mie si hai sa facem curatenie (nu spun si cum!), …pana atunci, tacem si inghitim!
Popescu
10 octombrie 2011Exact asta spuneam si eu in ultimul post de pe blogul meu..
In ce il priveste pe „investitorul „tau milionar, ma mir ca primeste dobanda asa mare, dar presupunand ca primeste, trebuie sa scada si inflatia ca sa constate ca ramane cu praful de pe toba..
Ion Pribeagu
11 octombrie 2011HeHe – eu am vazut cu ochii mei criza tip romaneasca, ea este un subiect de discutii interminabile si atata TOT, romanii inca nu stiu ce este aia criza adevarata, nu stiu ce este aia munca adevarata (majoritatea) si de aceea ei doresc un seviciu la STAT unde STAI si primesti foloase (venituri mai mari plus salarii care sunt mai mici) si nu ai stres si nici nu iei munca cu tine acasa ca la patron.
Dan, tu iar dai mesaje electorale PSD/Pl/USL ETC…. se vorbeste aici nu de fata matrozului ci de circulatia banilor si apropo fratilor – BCR ofera 12% pe doi ani asa ca Dragos, cunostinta ta cu CASHcaval sta bine mersi si asteapta caderea EURO-DOLAR care nu se va intampla curand intrucat cei din umbra guvernelor sunt plini de acest cash-KAVAL ascuns de ochii garzilor financiare din toate tarile – asadar ANAListii doar fac zgomot si se baga in seama pe toate canal(ii)ele TV prin mai toate tarile inclusiv EU/SUA
Mihai – tu ai dreptate NU stii/este OK ce spui intrucat compari pa cu tuica si petrolul pentru ca sunt lichide dar au alte calitati si destinatii (exceptie: comentariul cu guvernul ALES de poporul roman partash la aceasta situatie – exemplu bun dat de Dragos cu muncitorii)
Rares are dreptate:MULTE sisteme importate MERG duduind si aduc MARI profituri celor dedicati in respectivele domenii de activitate si care se vad de cei fara ochelari de soare purtati permanent si care vad totul in negru sau gri murdar.
In rest HELLO tuturor si o toamna bogata (dar unii romani o condamna ca nu este chipurile organizata asa cum ar vrea EL, adica vorbitorul dar el nu o face pentruca nu stie cum dar nu-i place) si frumoasa.
Dan
12 octombrie 2011A murit Ion Diaconescu, unul dintre ultimii patrioti romani!
Dumnezeu sa-l odihneasca!
poate reusiti sa intelegeti ce inseamna patriotismul adevarat si sa vorbiti cu mai multa cumpatare fata de acest sentiment fara sa-l mestecati ca pe niste coji de seminte pe stadion!
Mihai T
12 octombrie 2011Dragos,
Eu nu cred ca noi ne mai revenim nici in 100 de ani.
Cresc preturile (alimente, energie etc). Tacem si platim.
Cresc taxele, scad pensiile, ne dau afara de la serviciu? Tacem, platim.
Bancile mictioneaza pe noi? Tacem si platim, asta e, nu am citit contractele.
Politicienii sunt agramati, danseaza cu tiganii la nunti. Tacem si votam la fel.
Statul iti vaneaza banii truditi cu greu. Tacem. Platim.
Eu NU VREAU SA MAI PLATESC pt prosti. Vreau sa muncesc si banii sa fie ai mei, ai copiilor mei nu sa ajunga la dobitoci care nu au ridicat nimic in viata lor.
Stii ce isi doreste 80% din po -pula- tia acestei tari? Sa vina iar comunismul, sa ia dela cei care au, sa nationalizeze si sa le dea lor: case, bani, rahat.
Imi iubesc tara, mult de tot, dar imi urasc poporul.
Mihai
Ion Pribeagu
13 octombrie 2011Dan, Jos palaria si sunt de acord cu tine – PNT Coposu, Ratiu si Diaconecu au fost mari patrioti dar slabi politicieni, nu au stiut sa minta ca alesii zilei si cand au fost la putere conducea tot FSN/PD lui Roman adica peceristii (doar cu o mica perioda Ciorbea)
Bancile straine trimit banii romanesti/din Romania in tarile lor sa salveze criza de acolo nu sa impulsioneze Romania asa ca tineti-va bine de cashcaval cat mai aveti TIMP
Jimmy
13 octombrie 2011Apropos de yield-uri in rezidential: cat este un randament bun 3-3,5-4%?
E corect asa? Adica e interesant sa achizitionezi un bun imobil cu chiria anuala de mai sus?
Multumesc anticipat.
Mielu Nebunu'
14 octombrie 2011M-am inselat acum un an si ceva cand a fost mitingul acela cu 30 si ceva de mii de oameni in Piata Victoriei. Ma gandeam ca saracia, spectrul unui viitor cu totul incert va scoate oamenii in strada. Pledam in favoarea acestui lucru.
Dar am nesocotit „potentialul” omului de rand care e cu mult mai mare: saracia il indeamna, in loc sa-si ceara drepturile si sa-si ceara dreptatea, il indeamna ….sa fure si sa devina lichea!
Exemplu:
Ca si Dragoteanu, am chemat niste indivizi la munca, acasa, la taica-miu, la tara. Tata are 65 de ani si ,din cauza unei vieti tumultuoase nu se mai poate ocupa de niste lucuri. Am promis 300 de lei la doi insi , pentru o treaba care, zic eu, ar fi necesitat intre 6 si 8 ore de munca, pe la mijlocul lui septembrie, afara nu era nici cald nici rece ca acum…
Ei, bine, cei doi, care fiecare pe partea lui traia din ajutor social….m-au refuzat categoric. La numai cateva ore, pe unul dintre ei l-am prins furand de la tata din gradina, cateva legume….
Oameni buni, haideti sa fim seriosi, nu se mai poate face nimic, suntem damnati!
Eu ,la nivelul meu, platesc impozite care merg in aceste ajutoare sociale, dar eu platesc o suma cu totul ridicola fata de alti intreprinzatori adevarati pe care ii cunosc si varsa, periodic sume de ordinul milioanelor de euro la bugetul de stat , care merg in peste 3 milioane de ajutoare sociale catre niste paraziti ordinari sau in peste 1,8 milioane de pensii medicale acordate fraudulos!
M-am inselat! Criza nu-i face pe romani nici muncitori si nici nu-i determina sa iasa in strada! Criza ii face infractori! Si le sporeste gradul de nesimtire!
Nicio democratie din lume nu va creste cheful de munca la romani! Dar o dictatura cu siguranta o va face! Nemernicul de rand e obisnuit sa stie numai de bici si de amenintarea cu puscaria daca nu munceste, ca pe vremea lu Ceausescu….
Dan
14 octombrie 2011Mielu, iti doresc ca dictatura sa inceapa cu tine si sa se opreasca tot la tine!
cit priveste lenea, hotia etc. (e valabil si pt Dragos): voi nu va uitati la aia pe care vreti sa-i angajati sau aveti probleme de selectare a potentialului uman???!!!
in alta ordine de idei… pai cind se uita lumea la basescu si faptele lui cum draci asteptati voi ca supusii sa munceasca???!!! fac si ei ce vad la bulibasa inrudit cu butoane… sau cu bercea mundialu ca-i incurc 🙂
@Ioane uite o dedicatie faina pt tine:
http://www.youtube.com/watch?v=t8TgUENvPl0&feature=player_embedded
Dan
14 octombrie 2011Mielu… baietii deja te-au auzit iar cezarica preda vrea sa infiinteze coloana VI-a securitate: ofiterii sri sa aiba voie sa ancheteze!!!
dupa ceausescu … a venit basescu
Cornel Balan
14 octombrie 2011100.000 de oameni au indurat frigul si au iesit in strada!
Sa ceara..mila moastelor..lu” maica nus” care!
Intrebare: din banii cui se asigura asistenta medicala si interventiile ( au fost cateva)..banii pt fortele de ordine..salubrizare ..etc etc plus apoi banii „pe compensate”
Asa ca..romanul s-a resemnat! Se roaga si indura!
Mamaliga nu a explodat NICIODATA si nici nu va exploda! In 89..a fost un „pasat” copt la foc marun de altii. Atat!
Mielu Nebunu'
14 octombrie 2011@ Dan
Am cautat in momentul ala singurii oameni valizi si care nu erau beti la prima ora a diminetii, la tata la tara.
Imi cer scuze ca n-am avut timp sa dau telefon la o mare firma de resurse umane, sa dezvoltam un proiect de recrutare pentru doi insi care ar fi trebuit sa ma ajute sa montez o usa si doua ferestre.
Mielu Nebunu'
14 octombrie 2011@ Dan
Iti place sau nu…..dictatura vom avea mai curand si mai urat decat crezi….
Crezi ca FMI-ul da bani degaeaba, stiind ca nu-i mai recupereaza in veci amin?
Apropo, presedintele gruparii Bielderberg vine in Romania, la unul din Fratii lui, Mugur Isarescu…. Iti spun, ala nu vine degeaba! La o oarecare vreme vom sesiza niste schimbari.
Dan
14 octombrie 2011Mielu, ti-am zis: de dictatura sa ai parte numai tu daca ti-o doresti (fie si la suparare)
iar la treaba cu forta de munca din sat, ramine tot cum am stabilit… cine te-a pus sa-i intrebi de munca daca erau lichele?!
stii ce ma enerveaza la Dragos, la tine si la multi altii in problema asta cu lenea… generalizarea
iar generalizarea asta, pt unii nu pt tine, se numeste diversiune si pleaca la ordin in special printre independentii lui basescu
eu si multi ca mine am muncit aici la cacanari dictatori care luau pielea de pe noi si ne trimiteau in groapa fara nici o remuscare… asa ca nu-mi vorbi mie de generalizari in romania
romania este o tara perfecta in care sclavii sint docili si destul de ieftini… e bine sa fie si injurati ca sa nu scoata capul
p.s. populatia rurala reprezinta 40% si nici cei de acolo nu sint in majoritate niste putori asa ca hai sa lasam generalizarea cu lenea si justificarea dictaturii din punctul asta de vedere la o parte ca macane rau
daca nu gasesti acolo ia o firma din cel mai apropiat oras si nu o sa mai ai probleme… fii descurcaret (pt 4-5 milioane o sa vina singuri)
Dan
14 octombrie 2011Cornel, mamaliga a explodat de multe ori doar ca au fost sterse din istorie cu buna stiinta sau trecute in uitare… ca sa ne resemnam sa nu fim capabili sa ne rasculam impotriva criminalilor
saracie si spalare de creiere… distrugerea invatamintului, distrugerea sistemului de sanatate
voturile unor sclavi fara carte costa mult mai putin pt manipulare
distrugerea totala a unei natii prin saracire fizica si culturala
avem si incredibil de multe cozi de topor care pupa papucul stapinirii
Ion Pribeagu
14 octombrie 2011Dan, tu stii bine ca eu sunt contra FSNistilor indiferent sub ce BRAND se ascund PDL/PL/PC/PSD si chestia cu manele PDL este o incercare de a atrage votanti manelisti
asa cum ilievich a spus ca vadim va impusca tiganii pe stadioane care si ei sunt votanti dar tu ai mare dreptate – NU ne trebuie dictatura de nici un fel inclusiv asta prezenta ca si asta este tot una mascata (economica)
Chestia cu moastele si pe mine ma surprinde dar acei oameni se roaga pentru probleme personale sau de sanatate (unii cheltuiesc prea mult pe drumuri ca sa vina pentru a castiga la LOTO) si raspuns pentru Cornel – DIN banii nostri ai tuturor dar asta este cea mai mica pierdere din totalul hotomaniilor facute de politicienii alesi LEGAL si nu-l uitati pe brucan – sunt prosti dar multi
Cornel Balan
14 octombrie 2011@ Dan
Corect! Se pot spune milioane de cuvinte pe tema asta!
Dar de data asta nu va exploda! Nici macar nu va FASAIII!
Optimismul patologic „ne descuracam noi cu o combinatie ceva”..si obedienta religioasa..”are D-zeu grija..asa vrea D-zeu” etc..sunt in gena noastra!
Asa ca stau 120.000 pers in ger..dorm pe jos..asteptand ajutor de la …”oase”…sar nu-si cer 12.000 drepturile!
Asa ca…fara comentarii!
Mielu Nebunu'
15 octombrie 2011Despre moaste
Va rog sa cititi in Biblie despre cum il inconjurau multimile pe Mantuitorul. Absolut la fel ca la Iasi. Multime multa si imbulzeaza, fiecare cu gandurile lui, mai mult sau mai putin morale, bune sau justificate.
Din punctul meu de vedere, dar mai ales din punct de vedere biblic, a fost o atmosfera cat se poate de crestineasca si de frumoasa! Orice ati spune voi….
Si la fel va fi si de Sfantul Dumitru la Bucuresti….
Intrebare pentru toti:
De ce nu le dati voie oamenilor sa creada in Dumnezeu asa cum vor ei? Voi, care sunteti cei mai liberali oameni din lume ,nu puteti accepta ideea ca oameni au voie sa-si exercite credinta in acest fel?
Alta intrebare:
Cati dintre voi trec pragul bisericii de mai multe de ori decat de o data pe luna, sau poate nici atunci?
Va considerati niste elevati si niste evoluati spiritual doar pentru ca aveti acces la alte resurse decat marea masa a populatiei si pentru ca aveti mai multa carte? E o mandrie a voastra, care n-are fundament decat incredintarea din mintea voastra….adica mandria si iubirea sinelui, egoista si exclusivista…..
Nu uitati ca Mantuitorul a ales 12 Apostoli din oameni simpli si pacatosi: pescari si vamesi! NICIUN INTELECTUAL !!!!
Popescu
15 octombrie 2011Ia te uita, au revenit „imobiliarii”pe blogul lui Dragoteanu !
Biblie, Apostoli, Mantuitorul, PSD, FSN, Basescu, securitate, SRI..
Si eu care credeam ca nu mai faceti nici o afacere..imobiliara..
Jimmy
15 octombrie 2011Observ ca toata lumea, si pe aici, e obsedata doar de politica…
Informatii economice din domeniul imobiliar de unde pot afla?
Dan
15 octombrie 2011Cornel, la panaramele alea le trebuia un ger de -20 de grade peste noapte sa-i potoleasca definitiv
Dan
15 octombrie 2011biserica de ce kilu meu nu e impozitata… pt ca aia sint niste hoti cel putin la fel de mari ca si guvernantii
fie vorba intre noi preamaretul daniel e cu un grad peste baselu iar daca face o miscare in front chiombul ia un crucifix in moalele capului de la preamaretul de-i indreapta privirea, asa ca fiecare sta pe craca lui de furt fara sa se amestece… deocamdata!
Dan
15 octombrie 2011@Jimmy,
21 de milioane euro investitii directe in romania pe luna august… mai vrei?!
Mielu Nebunu'
15 octombrie 2011Fiti pe pace, va veni vremea sa alergati peste tot ca sa gasiti o biserica unde sa puteti fi primiti….
Dar nu o veti gasi!
Ca sa inchei acest „off-topic”: cautati lucrarea „Ortodoxia si religia viitorului” de preotul Serafim Rose. Scrie acolo tot ce trebuie sa stiti.
Oficial, am inchis acest subiect.
Dan
15 octombrie 2011Mielu… dictatura pt voi e fara sens, deja il aveti pe Dumnezeu si patriarhia ortodoxa romana
Mielu Nebunu'
16 octombrie 2011@ Dan
Exagerezi ca de obicei….
Sa stii ca nu-mi fac idoli din patriarh si cei din jurul lui. Mai mult, cred ca sunt printre putinii care stiu cu adevarat anumite fete ale bisericii care ar fi de natura sa sperie chiar si un dusman al ortodoxiei. Pe mine ma intereseaza institutia in sine.
Uita-te in schimb ce se petrece in lume! Revolte in multe locuri. Se zvoneste ca sunt alimentate de miliardarii lumii. De ce crezi ca o fac? Ca sa caute un motiv pentru ingradirea si mai mare a libertatilor cetatenesti.
Va fi un 11 septembrie social…..
Dan
16 octombrie 2011„11 septembrie social”… 🙂 simpatica abordarea
e reversul medaliei la globalizare… se globalizeaza si protestele in moente critice
nu Mielule nu exista un 11septembrie social ci exista izbucnirea razboaielor… natioanale, adica se dezbina globalizarea
Mielu un sfat: daca vrei sa gasesti teoria constpiratiei la un moment dat intr-o anumita conjunctura trebuie sa urmaresti scopul… daca nu poti sa vezi scopul atunci stai si astepti pina apare altfel chinui creierul de pomana
eu nu vad acum un scop clar definit… vad in schimb foarte multi miliardari si entitati financiare care incep sa o bage pe mineca… aceeasi care pina acum uralu pt dezintegrarea europei si care au facut trilioane de dolari cistiguri de pe urma crizei…
dictatura la nivel mondial… nici in visele cele mai eoritice ale psihopatilor schizofrenici nu se poate intimpla asta fara un razboi nuclear care sa rada 90% din populatia pamintului!
Dan
16 octombrie 2011„institutia” bisericii ortodoxe romane nu mai exista… ca-ti place sau nu asta-i adevarul crunt
Mielu Nebunu'
16 octombrie 2011@ Dan
Ce te face sa crezi ca nu stiu care e scopul conspiratiei? Il stiu foarte bine: reducerea populatiei la nivel global, sa existe numai cateva milioane de muncitori si militari care sa poarte de grija unei caste conducatoare de oameni de stiinta!
Urmareste filmul „End Game” si ai sa vezi ca nu spun prostii.
PS Nu ma referea la „institutia Bisericii Ortodoxe Romane”. Ma refeream la ortodoxie in general, dar , daca nu intelegi aceasta maniera de abordare nu cred ca se merita sa-mi bat capul….
Marian Guzik
16 octombrie 2011Nu prea cred ca este atit de bine in Romania….
Dragos Dragoteanu
20 octombrie 2011@ Marian Guzik
E mult mai bine decat in alte parti.
Jimmy
17 octombrie 2011@ Dan, # 25:
Ce reprezinta acele 25 mil investitie? Sunt multe, sunt putine? Indormatii mai detaliate putem afla?
Multumesc.
Dragos Dragoteanu
20 octombrie 2011@ Jimmy
Cu scuze pentru intarzierea raspunsului la intrebarea ta anterioara, iti spun sa bagi/ sa tii banii la banca decat sa cumperi pe yield-ul asta! Afacere imobiliara buna inseamna pentru mine un profit de minimum 15% pe an. PUNCT!
Mielu Nebunu'
18 octombrie 2011@ Jimmi
Inseamna extraordinar de putin.