Acest editorial este dedicat cunoscatorilor din imobiliare! Cum motto-ul blogului meu este “imobiliarele nu sunt pentru oricine”, rog “talibanii” din acest domeniu sa se abtina de la comentarii inutile! Chiar si lecturarea sub forma beletristica a prezentului articol ar fi o onoare pentru mine!
In plina criza, averea bogatilor lumii a crescut in medie cu 10%! In plina recesiune, numai “scursurile” imobiliare au fost scoase la vanzare. In ultimii 3 ani, nu cunosc un produs premium scos la vanzare, prin licitatie! Oare de ce? Ce face un imobil (cladire sau teren) sa se incadreze in clasa premium?
Evident, pentru o cioara – ca pasare, nu cu alta conotatie! – puiul ei este cel mai frumos. Si in specia umana lucrurile stau la fel… Copiii nostri sunt cei mai buni si cei mai frumosi. Ei, uite, va spun o noutate! In imobiliare nu este la fel.
Un imobil de birouri clasa A poate fi ocupat 100% cu clienti de calibru sau poate sta gol-golut! Ce face diferenta? LOCATIA!.. Terenul pe care se afla cladirea face diferenta. Cumparatorii seriosi stiu ca un produs imobiliar premium este altceva. Vrei „piesa” de colectie, pe care poti sa te bazezi in orice vremuri, fie criza cat de grea, atunci trebuie sa platesti! Vrei teren sau cladire de birouri in Pipera, ca sa vezi oile lui Becali la pascut, platesti de cateva ori mai putin decat ultracentral, aproximativ 300-400 euro/mp de teren, si cumperi cat vezi cu ochii, la sosea! De-aia acolo, in camp, zac office-uri intregi goale de ani de zile. Locatia in imobiliare e ca femeia. Nu toate femeile sunt la fel. Unele merita toti bani, fiind considerate „trofee”! Scuze, revenim la imobiliarele premium!
Pe ce se mai bazeaza un vanzator de produs premium in real estate? Daca un investitor serios, cu bani grei, se pregateste sa cumpere sau sa dezvolte un imobil de birouri, el stie exact ce vrea. Cauta „piese de rezistenta” in imobiliare, prime-location, sau exclusiv zone consacrate acestui segment de piata. Daca-i ofer teren in Pipera o sa ma trimita la origini!.. Nu credeti? Incercati!… Daca insist si-i spun ca in zona ultracentrala sunt prea scumpe, dar in Pipera avem o promotie cu 300 euro, o sa ma faca retardat imobiliar sau o sa-mi intoarca spatele politicos si n-o sa-l mai vad niciodata. El vrea ce e mai bun si pentru asta e pregatit sa plateasca. Asta daca nu e evreu.
In ultimii ani, in plina recesiune economica in Europa, proprietatile de lux din marile capitale si-au marit valoarea de piata, se scot foarte greu la vanzare si tendinta este de apreciere in continuare. Sa fie chiar tampiti aia care platesc minimum 10.000 euro pe metru patrat de rezidential in locatii civilizate in orase precum Londra, Paris etc. Da, stiu, o sa-mi spuneti ca la Viena e mai ieftin decat in Bucuresti. Mai copii, dragi mei „pionieri” in imobiliare, si la Viena exista imobile de care nu te apropii la preturi mai mici de 8.000 euro/mp construit!
Pe ce se bazeaza… cumparatorul? Hai ca asta-i buna! Cumparatorul se bazeaza pe pretul vanzatorului? De ce nu, va intreb eu ca intermediar in mii de afaceri imobiliare.
Evident, cumparatorul unui astfel de imobil premium este un tip cu bani multi sau o companie/fond de investitii care vrea imagine/prestanta. Ambele categorii „vaneaza” proprietati speciale pentru a detine un portofoliu de exceptie! Sa ne gandim putin… Daca investitorul, oricare ar fi el, are banii in bancile din Elvetia, ia o dobanda la depozitele in euro intre 1,25%-1,5%. Tovarasul Isarescu stie acest lucru, dar in Romania se ofera pentru sume similare de trei ori mai mult!! Ce l-ar determina sa mute banii din Elvetia intr-o proprietate premium in Romania? Va raspund eu! Pentru un imobil premium, profitul anual este de 8%, adica cel putin dublu decat dobanda la depozitele in euro la o orice banca din Romania si de… 6 (sase) ori mai mare decat in Elvetia!
Pe ce se bazeaza un broker imobiliar la o vanzare de acest tip? Vreti un raspuns simplu? Se bazeaza exclusiv pe comparabilele din piata! De exemplu, in Piata Victoriei este sediul central al BRD. Ia inchipuiti-va voi ca maine-poimaine fac eu, Dragos Dragoteanu, o propunere “indecenta” in scris, prin care solicit vanzarea acestui imobil si confirm ca am un client care ofera pe sediul bancii din Piata Victoriei, 5.000 (cinci mii) euro/mp! Va spun eu, ar rade membrii Consiliului de Administratie al bancii, tinandu-se cu mainile pe burta! Francezii nu ar vinde niciodata sediul respectiv nici cu 10.000 euro/mp!!! O alta cladire comparabila cu BRD este cladirea de birouri BTC – Bucharest Tower Center – situata la 200 metri de Piata Victoriei, pe B-dul Ion Mihalache. Imobilul respectiv are 24 etaje, e finalizat de 3 ani si este in litigiu la Curtea de Arbitraj International de la Paris. Personal, am fost cu oferta scrisa de 3.500 euro/mp, in anul 2009, cel mai prost an din imobiliare dupa 1989! Am fost refuzat, la modul cel mai politicos posibil. Oare de ce? Imobilul merita mult mai mult sau proprietarii sunt atat de fraieri incat prefera sa stea ani de-a randul cu cladirea goala, in litigiu? Este acela un produs imobiliar premium? Eu zic, categoric da, atata timp cat este o lupta pe viata si e moarte pentru el!
Produsele premium sunt exclusiv pentru premiantii din acest domeniu!
Dan
27 iunie 2011ok … incerci o vinzare pe terenul de linga piata victoriei si nu sint decit clienti de mina a paispea
sincer nu cred ca sint vremurile de vindut premium… in tara asta, poate altadata
p.s. ai o problema grava cu evreii ca intreg si nu pe persoana fizica…
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Dan
Te-ai prins, taliban mic ce esti!
Ion Pribeagu
27 iunie 2011Comentariu la subiect NO coments cand vine vorba de premium si asa va ramane mereu – locatia este importanta DAR daca noi stim ca omul sfinteste loc(ul)catia atunci acest factor este foarte important si ultimul factor este…BANUL ca daca nu-l ai atunci poti sa fii cel mai destept.. investitor imobiliar, dar ramai doar observator …
PS Evreii sunt considerati peste tot in lume buni comercianti si conotatia lui Dragos nu coboara acesta stacheta, ba chiar o ridica prin simplu fapt ca i-a bagat in seama (daca zicea albanezi sau ..bulagri ori alta natie muntoasa atunci ar fi fost o gluma)m si se stie bine ca acestia fac din EL bici invingand pana la urma chiar si LOCATIA si noi stim ca in locatiiele PREMIUM totdeauna vei gasi si unul sau mai multi OVREI sau NU
Daniel Dobre
27 iunie 2011Desi poate parea ciudat, proprietatile bune sunt inca extrem de greu de gasit. Poate nu este un argument suficient pentru unii, insa acest exemplu spune multe: am in baza de date 7 clienti cumparatori, a caror cerere suna aproape identic -apartament 4 camere, minim 120 mp, constructie noua, zona preferata Titan, cu prelungire in Basarabia si pana la Piata Iancului; bugetul alocat investitiei @ 200.000 Euro. Daca va intrebati cate proprietati am putut prezenta acestor clienti, raspunsul este sec: una singura.
Daca pentru o achizitie rezidentiala, care tine mai mult de emotional, decat de calcule investitionale, nu avem ce vinde clientilor nostri, atunci asta ar trebui sa spuna multe si despre piata proprietatilor premium, acolo unde ofertele sunt si mai greu de gasit.
Tocmai din acest motiv, desi nu sunt implicat in tranzactii de nivel inalt,cred ca o proprietate special isi va gasi cumparator si la un pret care poate parea la prima vedere prohibitiv.
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Daniel Dobre
Cine stie, cunoaste!..
Marian Guzik
27 iunie 2011Avem situatii similare si in RM –
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Mihai Guzik
Peste tot in lume este la fel.
Rares. D
27 iunie 2011@Daniel-ofertele bune (premium) NU se gasesc. Ci se cauta, se sapa, se pupa-n fund, se asculta aberatii, faci pe prostul, pe periculosul, pe cocalarul si in final sa n-ai mila. Parerea mea.
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Rares D
Eu am achizitionat proprietatea din Buzesti in…12 ani!
Rares. D
27 iunie 2011Pe piata proprietatilor premium, nu ai ce sa cauti daca nu conduci un mercedes, daca la mana nu ai un vacheron constantin, costumul sa fie pe comanda, vacantele le faci pe coasta de azur (nu in bulgaria) etc, ati prins ideea. Si astea pe bune, nu inchiriate.
Trebuie sa fii un cameleon, sa te adaptezi situatiilor si oamenilor.
Ioane, sunt si nu sunt de acord cu tine. O locatie isi capata renumenele de „buna” in zeci, daca nu in sute de ani si printr-o serie de conjucturi in istorie. E greu de construit o locatie buna. Ovreii „construiesc” o locatie atunci cand au ceva de vanzare, dar pentru sufletelul lui isi cumpara in alta parte
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Rares D.
Cei mai bogati clienti pe care eu i-am intalnit in 20 de ani de imobiliare, nu „purtau” Mercedes, nu aveau ceas la mana sau era unul de maximum 1.000 dolari! Bogatii adevarati nu-si etaleaza puterea pentru ca-si cunosc valoarea. „Potenta” financiara nu sta in ceea ce expui, ci in ceea ce poti sa faci/generezi!
mihai
27 iunie 2011Dragos are mare dreptate! Produsul premium nu se creeaza peste noapte si deobicei dureaza (cel putin in imobiliare) zeci de ani pana o zona devine reprezentativa.
Ca exemplu este zona Pimaverii. Acesta este o zona Premium – REZIDENTIAL. Inainte de primul razboi mondial zona ea o mlastina. A avut nevoie de urbanizare, de o diversificare si o mentinere a ei la un anumit standard pentru a deveni premium. La fel si zona Kiseleff care este si mai veche!
In schimb zona Decebal-Unirii sau Victoriei nu va devini premium nici in 200 de ani! zona remium rezidential. Acestea Pot sa devina zone premium pentru Hoteluri, Birouri sa Magazine.
In Bucuresti se confunda resedinta premium cu rezidenta comerciala, hoteliera business
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@mihai
In Bucuresti se confunda multe! Imobiliarele de top sunt numai pentru cunoscatori.
robert dobrescu
27 iunie 2011ASA ESTE. In orice timp, in toate locurile, in orice galaxie, regula de aur este „LOCATION, LOCATION, LOCATION”. Piata poate sa se duca la vale ani de zile, da rprodusele premium sunt produse premium. Un Aston martin va costa tot atat, un Vacheron Constantin , un Cezanne, un spatiu comercial pe Magheru – vor costa tot atat. Ba chiar mai mult…. ca banii se fac, dar loctiile premium nu se pot intinde precum elasticul.
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@robert dobrescu
Sa nu spui chestia asta unui agent sau client implicat in Prima casa pentru ca nu te va crede.
Popescu
27 iunie 2011Sa inteleg ca targetezi o persoana sau un fond / companie care eventual stau pe cash si cumpara pentru portofoliu. NU dezvoltator.
Pentru ca sunt abordari diferite intre cele doua categorii. Dezvoltatorul pleaca de la cat poate obtine pe el, fie incasari din chirii, fie pret de vanzare imobile construite. Adica pleaca de la 20 euro/mp (cat e chiria medie in Europe House), si incepe sa teasa inapoi, pana ii da valoarea terenului tau. Si mai mult el nu poate oferi pentru ca nimeni nu face munca patriotica, ci trebuie sa castige. Sunt curios cat ii iasa la un dezvoltator valoarea terenului tau..
Si atunci, e normal sa incerci sa vinzi la o persoana fizica, sau un fond pentru portofoliu, si sa plateasca good will, unicitate, premium, locatie, pentru ca inghite Excelul oricat..
Nu se stie niciodata, sunt multi bani pe lumea asta, nu stii cand se desarta chiar pe terenul tau..
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Popescu
1. Un dezvoltator fara un investitor in spate = zero!
2. Dezvoltatorul nu pune pret pe teren, dar fara el nu are obiectul muncii! Interesant, nu?… Nu poti sa faci copii ca barbat, numai daca ai si o femeie!!
3. Banii zac prin banci si intr-o buna zi se vor pune in miscare…Asta e rolul lor!
Popescu
27 iunie 2011MIhai, si in afara de Primavarii, care mai este zona premium rezidential dupa parerea ta?
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Popescu
B-dul Dacia si aferent, plus cateva zone din Cotroceni, eventual Soseaua Nordului – exclusiv la sosea, cu vedere exclusiv spre parc.. Atat!
Popescu
27 iunie 2011Marian Guzik, cam mari preturile la apartamente la voi la Chisinau. Vad pret de apartament cu „2 odai” la peste 40k..
Pai cand ii asculti pe talibanii nostrii imobiliari, vorba lui Dragoteanu, care spera sa ajunga preturile in Bucuresti sub 20k…
Romania totusi e TARA, nu e Rep Moldova. Suntem membru UE, nu exista termeni de comparatie. Diferentele de pret ar trebui sa fie mult mai mari..
Popescu
27 iunie 2011Dragos Dragoteanu, mi-a placut comparatia imobiliare/femeie.
Care sunt femeile pe care le consideri premium, adica trofee? Gina Pistol, Anna Lesko, Monica Columbeanu?
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Popescu
Femeia „trofeu” pentru mine este femeia la care majoritatea barbatilor ( > 99% ) nu ajunge nici cu gandul!… Exemplele tale sunt ridicole! Nu compara prostitutia „vedetelor” cu femeile adevarate!
Popescu
27 iunie 2011Stirea zilei:
http://www.zf.ro/eveniment/agentia-domeniilor-statului-anunta-ca-ar-putea-cumpara-peste-300-000-de-hectare-de-teren-8391290
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Popescu
Cu ce bani sa cumpere??? De la FMI, UE, BNR sau din surse noi de imprumut!
Ion Pribeagu
28 iunie 2011#6 Premium locatia este data de cei ce o folosesc si acestia asa tin departe saracimea (aici intra chiar si cei cu duhul – Onasis nu era primit in inalta societate intrucat a crezut ca banii cumpara TOT si a gresit pentru ca aristocratia se da foarte greu) cu preturile mari si relatii SUS, dar pe la noi in estul europei inca se lucreaza la noua aristocratie cu sange ROSU ca si carnetul de membru si au fost racolati din laturile societatii iar copii lor chiar daca s-au slefuit nitel pe afara inauntru sunt tot cu acelasi ADN – greu de schimbat in cateva generatii chiar cu fertilizari in vitro – pe de alta parte cei ca NOI/razesii zicem ca nu ne pasa atata timp cat nu suntem calcati pe bocanc – NOI avem stilul nostru (LIBER) si in final va recomand – fiti voi insiva si nu va lasati calcati pe bocanc, si a voastra va fi fericirea (interioara) cea fara zgarda la gat, respecta si vei fi respectat chiar daca noua aristocratie te crede prost/pwlime
Mielu Nebunu'
28 iunie 2011@ Popescu
Daca alea sunt ideile tale despre femei si pe-alea le consideri femei premium….e clar, te pricepi la femei, ca si la imobiliare!
Adica deloc….
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Mielu
Ia o pauza!
Popescu
28 iunie 2011Ia te uite, au inceput sa vorbeasca talibanii
crocodilul
28 iunie 2011Cum bine spunea un coleg de-al meu, (cand se referea la alte lucruri), eu cred ca o sa vinzi (tu Dragos) imediat terenul din Victoriei.
Problema este ca o sa-ti ia ceva timp pana vine clientul….
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Daca-‘m stat 12 ani sa-l cumpar, mai pot sa stau 3-5 ani sa-l vand! Daca nu, da-l dracu’, sa „putrezeasca” acolo cu 300 masini parcate zilnic pe el! Transmite-i colegului tau ca ma astept sa-l vand de pe blog! Sunt sigur ca potentialii clienti sunt fanii blogului meu!
Marian Guzik
28 iunie 2011pentru Popescu –
Intradevar preturile la imobiliarele din Chisinau se mentin in mare masura cotelor de acum 2 ani – au scazut preturile doar la imobiliarele de lux si la cele cu suprafete mari ale caror proprietari visau (unii chiar si acum viseaza) la vinzari reusite cu un pret extrem de ridicat. Apartamentele cu o camere sau doua au scazut in mediu cu 5 – 10 % fata de anul 2008 (cu toate ca unii „super-agenti” imobiliari din Chisinau tapeaza pe undeva o scadere de 20 sau chiar de 40%..de unde?)…
Popescu
28 iunie 2011Marian Guzik, ce spui tu ma uimeste foarte tare. Scadere de doar 5-10% la apartamente in Chisinau din 2008 pana acum?
Daca va chinuiti un pic intrati pe crestere..
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Popescu
Crestere negativa, Popescu.
Popescu
28 iunie 2011Ce ma distreaza grecii astia. Ei sunt morti si ingropati dar..nu vor sa mai stranga cureaua..
http://www.zf.ro/business-international/grecia-iese-in-strada-nu-mai-vrea-sa-stranga-cureaua-parlamentul-trebuie-sa-decida-ori-merge-inainte-ori-falimentul-galerie-foto-8404313
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Popescu
Daca nu le mai storc cateva zeci de miliarde la occidentali se vor descurca si singuri si o vor duce, in final, mai bine ca noi! Cu grecul sa nu te pui, sunt mai ceva ca evreii!
Popescu
29 iunie 2011Pe coperta ultimului numar din Forbes, articol referitor la zona de birouri din Pipera
-stiti voi care, aia cu vedere la oile lui Becali cum zice Dragos Dragoteanu- scrie:
„Cei 50.000 de oameni care merg zilnic la serviciu în Pipera generează un miliard de euro pentru economia românească. ”
Se pare ca e productiv sa ai vedere la oile lui Becali. Ma intreb cat produce pentru economia romaneasca zona de birouri din Piata Victoriei..
http://www.forbes.ro/Pipera-cartierul-care-genereaza-un-miliard-de-euro_0_1611.html
Popescu
29 iunie 2011Care este cel mai mare investitor in paduri din Romania? Surpriza: Harvard University
Ce face Harvard University in calitate de detinator de paduri? Ei si alti detinatori de paduri, au creat o asociatie care sustine sus si tare ca la noi nici vorba de despaduriri in exces, ci nu se taie indeajuns, astfel padurea romaneasca imbatraneste.. Baietii fac lobby pe unde pot pentru schimbarea legislatiei, care nu le permite sa taie ce si cum vor ei..
Adica vine americanul si cumpara cu 2.500 dolari hectarul de padure, si spera sa isi scoata banii in 2-3 ani numai din defrisare, cu ceva lobby unde trebuie. Altfel, ne ameninta ei , „investitiile” in domeniu se vor stopa..
Se pare ca, oricat de jos a ajuns Romania, sunt cateva zone care imi dau sperante ca suntem totusi departe de ..Grecia: adoptiile internationale si legislatia privind defrisarile..
Dragos Dragoteanu
29 iunie 2011@Popescu
Daca stii si cui apartine Harvard, iti dau premiu Puli.tzer! apoi vei intelege de ce si cum!..
Popescu
29 iunie 2011Pribeagu, iti dau un succes story din imobiliarele romanesti, pentru ca ai fost prin tara, si ai observat singur ca unii gafaie, iar altii au sampania pe masa..
E vorba de Ovidiu Sandor, un baiat care a mostenit o fabrica de la tatal sau, Modatim. Fabrica care din intamplare avea terenuri chiar in buricul Timisoarei. DA, a mostenit o afacere, dar faptul ca dupa aia a stiut ce sa faca cu ea nu mai e o inamplare, este meritul personal.. Pentru ca am si eu prieteni care au mostenit afaceri, si acum sunt pe butuci cu ele..
Sunt cateva mici lucruri care fac diferenta dintre succes si esec. Eu am invatat urmatorul lucru din acest articol: „A fost mult mai uşor, inclusiv în perioada de criză, să mergi etapizat decât să ai o atitudine megalomanică.Cred că asta a fost decizia fundamentală care ne-a asigurat succesul”
http://www.forbes.ro/Cum-sa-ai-succes-in-afaceri-cand-mergi-cu-pasi-marunti_0_1402.html
Popescu
29 iunie 2011Dragos Dragoteanu, nu vreau premiul respectiv, asa ca spune-ne tu al cui e Harvardul..
In alta ordine de idei, chestia cu femeia ca trofeu mie personal se pare o mare gogomanie. Eu cred ca ai spus-o asa, luat de entuziasmului imobiliar pe care ti-l creaza terenul tau. Pentru ca sunt convins ca tu crezi tot ce ai scris aici, nu e doar asa, abureala ca sa prinzi un cumparator. Daca nu ai fi crezut in terenul tau , nu ai fi cumparat, sau oricum nu ai fi avut rabdare 12 ani de zile sa aduni bucata cu bucata.
Deci, e bine ca tu crezi in el, te va ajuta sa vinzi. Dar, cu femeile lucrurile stau altfel..
Ion Pribeagu
29 iunie 2011Rich Dad and Smart Kid – pasii marunti in SUS evita caderea mare in JOS – o stiu toti copii dar o uita adultii – LACOMIA este factorul care distruge si aduce smecherilor mari profituri gen Caritas sau alte jocuri inclusiv LOTERIA
Sa nu uitam ca prima investitie de 1 dolar pe MODATIM a fost cea mai grea, asa cum zicea Haward Hughes ca primul milion este cel mai greu de facut – Eu lucrez la al treilea ca pe primele doua le-am ratat, asa ca pasii marunti (daca mai ai si timp si nu te cheama cel de sus pentru alte proiecte) inainte te vor duce spre sau pana la telul dorit chiar daca ajungi ULTIMUL – aici cred ca a fost si chestie de NOROC, dupa razboi multi viteji s-arata, sau revolutionari … este OK, viata si fericirea nu este BANUL ci sanatatea, banul este energia care te duce acolo unde vrei tu – ATAT
Rares. D
29 iunie 2011Asa cum bine zicea cineva pe aici, daca nu cumva tot tu Ioane, rabdarea e de aur, dar nu are nimeni rabdare sa faca pasi mici in sus. Toata lumea vrea ACUM.
Popescu
29 iunie 2011Pribeagu, deci esti deja la al treilea milion, dar le-ai ratat pe primele doua :))
Si pe Donald Trump il credeau astia miliardar, dar el era miliardar in credite. A avut momente multe in care a fost under water, adica nici chilotii de pe el nu ii apartineau, dar i-a aburit pe aia de fiecare data sa nu il execute si s-a redresat pe parcurs.
Asa ca depinde cum privesti lucrurile..Ia si tu credite cat poti acolo, si vino sa investesti pe aici pe la noi, ca se gasesc de toate la mare ieftineala..Nu Lord of lands, intreaba si tu specialisti cand mai vii in tara si vrei sa investesti..
Popescu
29 iunie 2011Asta e stirea zilei. O veste foarte buna pentru noi, mai mult decat pentru ei, pentru ca ei, grecii, trebuie sa stranga cureaua, si daca nu votau asta, Romania si intreaga Europa era lovita greu prin..ricoseu.
Dragos Dragoteanu, te inseli daca crezi ca grecii mai primeau bani pe ochi frumosi..Au fost dusi in punctul in care nimeni nu ii mai poate acuza pe politicieni ca au votat strangerea curelei..
http://www.realitatea.net/grecia-a-votat-planul-de-austeritate_848664.html
Cornel Balan
29 iunie 2011Marketing imobiliar..dar la alt nivel mai inalt 🙂
Sa trecem peste PIATZA VICTORIEI..si..reclama mascata 🙂
Sa privim global..
Nemtii si frantzuzii au „investit” masiv..in GRECIA SI BULGARIA..prin doua directii ..investitii reale in hoteluri ingrastructura etc. .. si in „matzaul” grecului creditandu-l!
Acum a venit momentul..sa-si ia POTUL inapoi…DAR NU..IN BANI CI IN TRENURI..INSULE..PROPRIETATI!
Dupa grecia va urma BULGARIA!
Romania e la adapost momentan..pt ca nu au fost coltii adanc bagati inca!
Pe noi..ne lucreaza mai cu „alifie” intai industria si resursele apoi „pamantul”!
Fata de Grecia si Bulgaria..SUNTEM DE 4 ORI PESTE EI ca resurse!
Deci pas cu pas!
Oricum la 2000-2500eur/ha de padure ..rROMANIA ESTE RAIUL INVESTITIEI!
Cei mai grei ani pt rRomania vor fi anii 2013-2014! in cida pomenilor electorale!
Acum inca este „parfum”!
Sorin Tilimpea
29 iunie 2011Ai dreptate, Dragos. Locatia este unul dintre criteriile cele ma importante care determina vanzarea unui imobil. In Ploiesti, pretul mediu al apartamentelor este de 900 Euro/mp. Recent, am vandut un apartament intr-un imobil ultracentral cu 1500 Euro/mp. Este drept ca si calitatea a fost in ton cu locatia.
Popescu
30 iunie 2011Immofinanz a cumparat 70% din Adama, dar de fapt a cumparata 36 ha de teren situat in Bucuresti si cele mai mari orase ale tarii, pentru 42 mil euro. Adica a luat terenul la sfert de pret fata de varf.
36 de ha pentru 42 milioane, teren pe care se pot construi 10,000 apartamente!!!
Cam asta se poate face cu o astfel de suma si cam astea sunt deal-urile care se pot face in perioada asta. Romania cumparata la pret de nimic de austrieci si revanduta romanilor la pret de apartament, cu bani imprumutati tot de la ei, de la austrieci. Adica credite la care romanii or sa plateasca toata viata.
Pentru talibani si pinguini imobiliari, iata cum sta piata rezidentiala in momentul de fata, din gura unuia care construieste si vinde:
„Ştim că este o situaţie dificilă pe piaţa rezidenţială, dar considerăm că este momentul potrivit să facem acest pas. Numărul de apartamente vândute de Adama s-a dublat în ultimele luni, astfel că putem spune că vedem semne de revenire.”
http://www.zf.ro/business-construct/culisele-unui-pariu-pe-10-000-de-apartamente-8409886
Dragos Dragoteanu
30 iunie 2011@Popescu
Stii ce spune un evreu cand minte?…”trust me!”
Popescu
30 iunie 201136 de hectare la 42 milioane inseamna un pret mediu de 116 euro/mp, teren situat in Titan, Pipera, Pantelimon, Arad, Oradea, Timişoara, Bacău şi Braşov. Parca nu e rau pretul in comparatie cu cel de 8.000 euro/mp al lui Dragoteanu..
Dragos Dragoteanu
30 iunie 2011@Popescu
Neam de neamul natiei evreiesti nu va avea teren in Romania ca al meu! Eu n-as lua nici degeaba terenurile respective fiindca ar trebui sa ma uit vreo 10 ani la ele, degeaba!
Dan
30 iunie 2011popescu, cel mai bun lucru era ca grecia sa iasa din zona euro si sa ajunga la drahme inapoi… asa o sa traga si restul dupa ea.
mare minune daca germania nu o sa sparga uniunea in conditiile astea
si din nou afirm ca uniunea distrusa inseamna un alt razboi in europa, yugoslavia urmata de grecia si romania o sa izbucneasca in razboaie civile imense din care nu o sa poata sta deoparte nici celelalte tari europene
p.s. de la 1 august romanii nu mai pot suporta pretul utilitatilor si incepe colapsul total al economiei
… ce vorbiti voi aici?!!! preturi pe imobiliare si speculatii internationale la nivel mare in tara asta… hmmmm 🙂 ALELUIA
Dan
30 iunie 2011Dragos, 3-5 ani?!!! 🙂 esti un optimist incurabil… eu ma refeream la o alta viata (10-20 de ani inseamna o alta viata)
p.s. stai sa vezi parcarea aia cum o sa mearga cind vine din nou benzina pe cartela, mai tii minte! (crezi ca e imposibil in contextul actual?! 🙂 )
Dragos Dragoteanu
30 iunie 2011@Dan
Cred ca a venit timpul sa iei o pauza! Editorialul meu nu e decat fapt divers pentru cei ca tine. Daca ai copii, as fi tare curios ce le spui de dimineata pana seara despre tara in care traiesti si esti frustat ca n-ai parasit-o, inca!
Popescu
30 iunie 2011Din cate vad bancile si-au cam ocupat pozitiile in turnurile din Bucuresti..
Nu stiu daca a mai ramas banca importanta fara turnul ei. Singura chestie e ca unele stau in spatii inchiriate..
http://www.zf.ro/business-construct/turnuri-noi-pentru-bancheri-8409955
Popescu
30 iunie 2011Nu-mi vine sa cred unde a ajuns Green City cu preturile. Parca erau peste 100k, pe cand acum vinde la 69k. Au trecut si la marketing din ala triste, fac referire la cutremur.
Daca ar fi sa analizam in lumina celor invatate aici pe blog, atitudinea megalomanica l-a mancat pe baiatul asta. El construia in continuare in conditiile in care avea sute de case nevandute..
„PRIMA CASA de 126 mp construiti de la 69.900 Euro in Green City
De cat timp visezi sa te muti de la bloc la casa?
Acum acest vis poate deveni realitate!
Prinde una dintre cele 50 de case SENA de la 69.900 Euro (TVA inclus)!
Inainte de lansarea oficiala, Green City ofera posibilitatea persoanelor inscrise in baza sa de date sa faca rezervari timp de 2 saptamani.
Vanzarea acestui lot limitat de case se va face in ordinea inscrierilor.
Casa SENA are parter si etaj, trei dormitoare, 126 mp construiti si poate sa fie cumparata prin orice tip de credit bancar sau prin Prima Casa 4.
Casele au structura de beton si caramida, respectand ultimele normative in vigoare cu privire la confortul termic si la rezistenta seismica.
Casa SENA reprezinta cea mai atractiva oferta existenta in acest moment pe piata ansamblurilor rezidentiale de case calitative.
Cat timp vrei sa mai stai la bloc cu teama ca la urmatorul cutremur, apartamentul tau va suferi daune serioase?”
Ion Pribeagu
30 iunie 2011#31 trust me tradus fuck you sau cand garateaza cu NO problem de fapt zice for me
Popescu Green city homes/case la 100,000 de dolari aproximativ este un pretz foarte bun dar el tot castiga 20-25% la fiecare casa insa are dreptate – chiar si cu zguduitul
Cornel – mare adevar Romania are ce nu au ceilalti toti la un loc plus ROMANII RAZESI
Si daca tot va ingrijorati de Grecia ca moare asta este tot o vrajeala – O Cumpara pe nimica toata, bani de hartie pe insule/porturi/pamant si apa asa ca stati MEREU zicea un bunic de al meu ca nu moare nimeni si nici nu se rupe uniunea acum cand a fost cumaparata de cei mari fara sa traga un foc de arma – mai bine faceti ce face furnica strangeti cat mai mult ca vin zile ploiase/kakacioase si cine are ARE cine NU la banca pentru zgarda la gatsi biciul pe spinare, destinele rareori pot fi schimbate.
Dan si Mielu sunt cu opozitia dar numai asa ca sa mareasca ratingul la blog altfel mileu nu vinde nici mort iar Dan asteapta opozitia la putere – are el ceva pe acolo dar acum este blocat de pdl-istii lui boc si Domnul Presedinte cunsocut aici ca base sau matrozul
Dan
30 iunie 2011cam acelasi lucru ca si restul romanilor din tara asta… sa plece si sa scape din tara asta cotropita si subjugata in totalitate de niste borfasi criminali
Popescu
30 iunie 2011Dane, iar se scufunda planeta?
Pana si Copos s-a prins ca planeta nu se scufunda la fel pentru toata lumea..Daca tot e sa se scufunde, macar sa te prinda la etajul 24..
Mamaliga nu explodeaza, totul va fi bine, trust me
Cornel Balan
30 iunie 20111. ofensiva germaniei petru „spatiu vital” a inceput cu grecia!
2. va urma bulgaria unde au investitii masive!
3 vor trece inapoi la marca!
4. UE este a fost si va ramane o utopie!
5 ofensiva austrieu &ungariei pt „panonia mare” ..a inceput prin reforma administrativa a romaniei si penetrarea economica acolo unde ne doare..resusse primare!
6 sua prin „canada”..merg pe mana resurselor strategice ..pt industria militara
6.
7.
8.
etc..
In 2 ani va fi dezastru …va fI MIORITZA( O MIRERLIM DESI STIM SI NU FACAEM NIMIC) aici! Vom sta „oitza” sa nu spun CAPRA tuturor!
Popescu
30 iunie 2011Cornel Balan, de ce nu il iei tu pe Dan de mana sa mergeti sa beti o bere impreuna, poate va mai reveniti..
Mielu Nebunu'
30 iunie 2011@ Popescu
Cornel Balan are dreptate! Si Hitler s-a gandit la ceva similar. Iata, ideea n-a murit!
Viorel
30 iunie 2011Ion Pribeagu 37: Afirmi ceva interesant: ca Grecia va fi cumparata pe bani de hartie si va vinde insule, etc… Nimic mai fals: Grecia a consumat masini, utilaje, haine, mancare, bautura, servicii medicale, educatie… de banii aia de hartie. Asta inseamna MILIARDE DE ORA DE MUNCA pt producerea acelor bani de hartie. Si este absolut normal ca acea CANTITATE DE MUNCA sa fie platita de greci (americani, lista poate continua..). Asa ca daca o tara face consumatie trebuie sa mai si plateasca, cu bani sau barter/troc, ati prins ideea…
Viorel
30 iunie 2011Ii atribuiti Germaniei o importanta exagerata. Realitatea este ca au aceleasi probleme ca toata Europa dar se descurca mai bine. Au un singur avantaj: sunt chiori in tara orbilor, adica sunt cotati foarte bine „prin comparatie”. Si probabil ei vor sti cum sa iasa din necaz cu toate ca globalizarea i-a afectat si pe ei. Stiti ca marile lor corporatii platesc majoritatea impozitelor(salarii) afara pt ca fabricile nu mai sunt in Germania? Asta inseamna ca stau bine la corporatii si tot mai prost la populatie.
Viorel
30 iunie 2011Dragos, cu tot respectul: nu vad pe nimeni care sa blocheze niste milioane de euro pentru a juca la loterie (sa vada el peste niste ani daca a avut dreptate sau nu). Sunt convins ca sunt unii care au milioane si nu stiu ce sa faca cu ele…dar probabil nu le vor activa daca nu vor avea o idee clara cum vor obtine profit pe termen scurt/mediu.
Rares. D
1 iulie 2011Calitatea comentariilor lasa de dorit. Cu mici exceptii.
Deci, calitatea gandirii celor care scriu este indoielnica. Daca nu ne-am lasa indobitociti de tv si diverse surse de net (manipulatoare), poate ca am scoate din noi ceva mai bun.
Dan
1 iulie 2011hopa stai ca rasarit luceafarul genialitatii universale… se numeste rares d.
ALO faceti loc va rog frumos ca a venit demiurgul!!!
Tovarasu Demiurg, va rugam frumos sa ne scuzati calitatea gindirii noastre obscure in fata genialitatii logicii dumneavoastra!
Sa traiti!
Rares. D
1 iulie 2011Cum ai stiut ca e vorba de tine?
Dan
1 iulie 2011nici nu mi-am imaginat macar o singura clipa ca este vorba de mine… comentam vizavi de grandoarea gindirii tale in fata mediocritatii celorlalti
eu mi-am rezervat rolul neutru in fata glorificarii gindirii tale superioare…
Dan
1 iulie 2011rares cind vezi „genii” care se lauda singuri e bine sa treci de partea „mediocritatii”…
mare atentie ca mai exista un luceafar al romaniei in momnetul de fata si se numeste basescu… vezi sa nu intri in conflict de stralucire cu sefu cel mare
Dan
1 iulie 2011http://www.creditloan.com/blog/wp-content/uploads/2011/06/TooBigToFail-Dan-062411-FINAL.jpg
gasit de Aristotel
Lucfx
1 iulie 2011N-am mai intrat cam de mult pe aici si bine am facut.
Poate ne spui si de ce este in litigiu BTC-ul?
Este tzeapa de 3500 euro/mp daca se respecta legile in Romania. Daca nu, traiasca imobiliarele! Traiasca LOCATIA!
Hai ca m-ai facut sa rad!
Popescu
1 iulie 2011Avem o tara infloritoare, fabricile si uzinele duduie, lanurile de grane-s pline, clasa muncitoare isi face concediu in Grecia, maretul Guvern Boc ne duce catre noi realizari si impliniri muncitoresti, sa moara dusmanii de invidie..
http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/datoria-publica-a-romaniei-a-scazut-cu-3-5-miliarde-lei-in-aprilie-la-36-din-pib-8422924
http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/rezervele-bnr-au-crescut-in-iunie-cu-1-7-miliarde-euro-la-un-nivel-record-de-34-4-mld-euro-8424016
Cornel Balan
1 iulie 2011@ POPESCU..
Bere reau stai linistit 🙂 Dar nu cu DAN.
1.Grecia..produce din turism cam 30-40 miliarde..acum ma intreb de ce nemtii „insule”
2. Bulgaria..produce binisor din turism..iar majoritatea invetitiilor acolo sunt germane si britanice!
3. Noi NU PRODUCEM NIMIC DIN TURISM…asa ca de banii aia imprumutati…va vrea licuriciul cel mare…alt fel de teren…unul cu multe resurse in metale rare..iridium.wolfram..etc
http://www.agentia.org/teoria-conspiratiei/romania-si-afganistan-sunt-super-puteri-in-domeniul-zacamintelor-strategice-34415.html
Vezi ROSIA MONTANA..und eaurul..reprezinta doar pretextul!
Pacat ca la tinepe terenuri nu exista decat APADE PLOAIE:)
Asa ca..atuncicand vom vinde ce a mai ramas de vandut ..( se pare ca nu a mai ramas nimic) vor trece la asemenea „achizitii”.
„SPARGEREA ROMANIAEI” este primul aps ca te se vor descurca mai usor si flexibil..cu „autoritatile locale”
Vrei nu vrei asta este adevarul!
p.s: vrei niste samanta de uraniu sa cultivi pe terenuri? 🙂
Investie in viitorul apropiat!
Mielu Nebunu'
1 iulie 2011Ca o completare la ce a spus Cornel Balan:
statele europene sunt conduse in mod deliberat catre faliment din dorinta de a instala un nou sistem financiar, social, religios, etc etc etc
chiar credeti ca ei nu stiu ca grecia intra oricum in default? chiar credeti ca eu nu stiu ca , imediat pe urma, efectul de domino va fi distrugator la nivel mondial? totul se face intentionat, se merge deliberat catre faliment, ca pe urma sa zica : sistemul nu e bun, trebuie sa facem altceva , sa introducem altceva! Acel altceva…este sclavia moderna! sclavii sistemelor, oamenii complet depersonalizati, fara idealuri, fara constiinta fara nimic.
Nu vor mai fi saraci si bogati. vor exista unii care detin TOTUL si altii care muncesc pentru cei din prima categorie.
Dixie
1 iulie 2011Draga Dan
ai parere avizate. As vrea sa te intreb sincer ce parere ai despre zona PIPERA. Casele din zona sunt noi si frumoase (cele mai multe). O zona premium cum ar fi Cotroceni ofera case vechi si intr-o stare avansata de degradare. O familie cu copii din Bucuresti ce ar trebui sa aleaga?!? Intrebarea e retorica… ca oricum nu avem bani de Cotroceni sau Dorobanti, dar vrem sincer sa locuim la casa… de aceea ne-ar ajuta parerea ta de profesionist cu privire la PIPERA.
Mersi
Ion Pribeagu
3 iulie 2011Mielu – Nu asa repede ca nu toata lumea zice DA fara sa gandeasca dar intr-un final mai indepartat asa o sa fie cum de fapt a mai fost SCLAVIE MODERNA cu mici exceptii: SUA si Amazonul, delta dunarii si alte tari impadurite, orasenii insa la blocurile viitorului asa cum le vedea ceausu – OM DE TIP NOU – el avea voie NOI NU,
fara religie, HOMO atat baietii cat si fetele si controlul nr populatiei, colorata maroniu adica amestec alb/galben/negru si arab si ce o iesi…. nu intereseaza ca totul este cibernetic inclusiv banii in contul cu chip introdus in corpul omului la nastere.. hehe sa vezi atunci corectitudine si romanii ca si nemtii…doar cu limba o sa fim mai diferiti
Mielu Nebunu'
3 iulie 2011@ Pribeagu
Corect! Romanu ca si neamtu!
Dar hai sa nu ne subestimam noi concetatenii, sistemul nu va fi perfect, gasesc baietii portite de evitare.
Popescu
3 iulie 2011„În opinia noastră, Statele Unite ale Americii au intrat deja în faliment”, spune Guan Jianzhong, președinte al Dagong Global Credit Rating Co. Ltd., singura agenție de rating financiar din China.
Popescu
3 iulie 2011http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/inevitabilul-s-a-produs-primul-stat-american-a-dat-faliment-149333.html
Popescu
3 iulie 2011In timp ce noi: avem o tara infloritoare, fabricile si uzinele duduie, lanurile de grane-s pline, clasa muncitoare isi face concediu in Grecia, maretul Guvern Boc ne duce catre noi realizari si impliniri muncitoresti, sa moara americanii de invidie..
http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/datoria-publica-a-romaniei-a-scazut-cu-3-5-miliarde-lei-in-aprilie-la-36-din-pib-8422924
http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/rezervele-bnr-au-crescut-in-iunie-cu-1-7-miliarde-euro-la-un-nivel-record-de-34-4-mld-euro-8424016
Ion Pribeagu
3 iulie 2011Popescu, Minesota nu este SUA ci Grecia din EU si are datorii 5 miliarde nu 300 de miliarde si blocada asta va forta democratii sa inceapa micsorarea numarului angajatilor
alte state urmeaza curand cele conduse de democrati – california urmeaza de aproape dar deasemenea California are mari resurse banesti de strans sau/si de facut ca atrage asiaticii cu bani multi si au high tech-ul in curtea lor – este necesara o inteventie publica a cetatenilor si gata-se rezolva si nu uita un alt lucru – comertul mondial inca este bazat pe dolar (nu poti cumpara nimic cu alti bani chiar daca europa obliga afacerile cu euroi si china da credite in bani chinezesti tarilor asiatice) si daca SUA strange cureaua putin (lipsa de dolari pe piata) imediat paritatea se schimba, deci totul este o manipulare financiara si crede-ma ca poti cumpara mai mult cu 100 de dolari in SUA decat cu 100 euro in europa de vest si chiar de est cu exceptia made in europa care sunt foarte scumpe deci la urma urmelor nu judeca America prin prisma unui stat sau a unei organizatii financiare care poate este platita sa publice asa ceva cum se intampla chiar la NOI cu guru scoliti la stefan gheorghiu de fapt hoti de meserie
si care au falimetat toate bancile la care au lucrat si iau ordine de la actualii patroni vest europeni care lucreaza la destabilizarea monedei si economiei romanesti pentru a prelua totul pe nimic inclusiv IMOBILIARELE STATULUI (nu mai vorbim de pamant si resurse naturale care deja sunt amanetate)
Popescu
3 iulie 2011Hello, Pribeagu, lasa Minesota cu ale ei 5 miliarde DEFICIT (si nu datorii cum eronat ai inteles tu), ci ia SUA cu ale ei 14.000 miliarde datorie publica, 14 trilioane datorie publica Pribeagu. De fapt tu ai dreptate, Minesota nu este SUA, pentru ca SUA este intr-un mare rahat, mai mare decat Minesota. Nu ai citit articolul pe care l-am postat..
Ai grija ca aveti un mare hop de trecut in august. Eu stiu ca e mare spalare de creiere in America de nu intelege cetateanul nimic din ce se intampla, dar tu trezeste-te, nu te mai minti singur, confunzi deficit cu datorie si crezi ca tiparnita Americana o sa mearga la nesfarsit. TREZESTE-TE PRIBEAGU!
„În opinia noastră, Statele Unite ale Americii au intrat deja în faliment”, spune Guan Jianzhong, președinte al Dagong Global Credit Rating Co. Ltd., singura agenție de rating financiar din China.
Ratingul ‘AAA’ atribuit Statelor Unite ar putea fi redus imediat la nivelul ‘selective default’ dacă guvernul american nu va reuşi să onoreze obligaţiunile care ajung la scadenţă în data de 4 august, a anunţat marţi un director de la agenţia de evaluare financiară Standard & Poor’s citat de Reuters.
Obligaţiunile Trezoreriei americane cu scadenţă în 4 august vor primi un rating ‘D’ dacă guvernul nu va reuşi să le onoreze, a afirmat John Chambers, director în cadrul agenţiei de evaluare financiară.”
Popescu
3 iulie 2011Ceasul se invarte Pribeagu, auz ca Obama care a fost asteptat ca Mesia sa salveze poporul American, v-a bagat in r.ahat si mai mult
http://www.usdebtclock.org/state-debt-clocks/state-of-minnesota-debt-clock.html
Ion Pribeagu
3 iulie 2011Popescu ai dreptate 100% SUA este pe calea cea rea – Schimbarile lui Obama nu sunt ceace au crezut/votat tinerii dar stiindu-i pe astia mai bine decat cei din afara cred ca in ultima clipa vor inventa ceva/iepurele din palarie si mai pun de niste imprimari pe hartie ca nu are nimeni (nici o tara) interesul sa se falimenteze SUA
Dar iata ce am primit de curand de la un amic din Constanta DESPRE PAMANT:
Din beţivii, leneşii şi nebunii satului se trag ăştia care ne conduc acum. Neam de neamul lor n-a avut pământ, ca nu erau în stare să-l muncească. Nu ştiu ce înseamnă pământul, câtă linişte şi câtă putere îţi dă, ce poveşti îţi spune şi cât sens aduce fiecărei dimineţi şi fiecărei seri. I-au urât întotdeauna pe cei care se trezeau la 5 dimineaţa şi plecau la câmp cu ciorba în sufertaş. Pe toţi gângavii şi pe toţi puturoşii ăştia i-au făcut comuniştii primari, secretari de partid, şefi de puşcării sau de cămine culturale. Pe toţi ăştia, care au neamul îngropat la marginea cimitirului, de milă, de silă, creştineşte.
Fugim de ceva ca să ajungem nicăieri. Ne vindem pământul să facă ăştia depozite şi vile de neam prost pe el. Ne sunăm bunicii doar de ziua lor, dacă au mai prins-o. Bisericile se înmulţesc, credincioşii se împuţinează, sfinţii de pe pereţi se gândesc serios să aplice pentru viza de Canada .
EU STIAM ASTA DE MULT DAR AM CREZUT CA LIBERTATEA A ADUS SI O NOUA EXISTENTA SOCIALA BAZATA PE MERITE, MORALA dar se pare ca suntem cobaii altei oranduirii pe care se incearca altoirea tuturor relelor si ca reactionam normal – adica acceptaqm fara cracnire indicatiile partidului FSN de 21 de ani …
Ion Pribeagu
3 iulie 2011Extras dint-un mesaj al unui prieten roman:Ascultand zi de zi la televizor galceava, crimele, tragediile, URECHEA, CARE ESTE PRELUNGIREA CREIERULUI NOSTRU, se fixeaza pe tot ce este urat, rau, nefolositor. Ni se induce FRICA!
Devenim neputinciosi, tematori (de avion, de frig, de vant, de mancare, de oamenii de langa noi si ce este cel mai rau, de sentimentele noastre) si… NU STIM DE UNDE… CAND… SI CUM…Raspunsul este:
ascultand asa zisele ,,informatii”, care de fapt sunt praf in urechile noastre, prinsi in aceasta capcana.Toata ziua spunem: e greu…, oamenii sunt rai…, traim intr-o lume nesigura… nu am incredere in nimeni…, etc.
Si in tot acest timp, greierii canta, frunzele fosnesc, apele curg si noi… nu le auzim
Inchideti televizoarele daca nu doriti sa vedeti un film sau ceva interesant – nu va uitati la stirile de pe…….canal(ii)le PERSONALE, si dati voi exemplu moral personal si alegeti-va prietenii pe baza acestor principii
Ion Pribeagu
3 iulie 2011Apropo, Eu m-am trezit de mult si stiu care este trendul de aceea nu prea mi-e frica de viitorul meu – Am totul platit fara DEBT si cat intra deocamdata este destul pentru mine ca acum cheltuiesc mult mai putin ca acum 5-10-20-30 de ani si pretentiile sunt mai putine ca nu mai sunt atras mai de nimica decat de ODIHNA pensionarii, mai rau este ca am copii care nu prea inteleg ce si cum sta treaba cu economia, totul este COOL si scump, si nu stiu sa faca bani inca dar ce au cheltuiesc fara nici grija pe ce nu trebuie mai ales tutun si alcol in cluburi unde limbajul este vulgar si purtarile la fel.
Recunosc ca si eu am fost la fel acum 30-40 ani ba chiar si mai vocal ceace mi-a adus tot felul de probleme din partea comitetului oamenilor muncii sau COM.
Dar dupa cum am vazut viata merge inainte si cu mine si fara mine sau NOI cei care le stim pe toate si ce ar trebui sa facem, DAR NU FACEM de fapt nimic (vorbesc de mine si cei pe care-i cunos) insa unii, macar spunem lucrurilor pe nume
Popescu
4 iulie 2011@ 60 Pribeagu, ma bucur ca esti constient in ce stare e mareata America. Cardul de credit nu s-a inventat pe Muntele Athos, Pribeagu, nici Wall Streetul. Lacomia umana nu si-a gasit casa mai primitoare decat in America..
Ceea ce ma intriga pe mine este ca americanii spera tot timpul sa mai inventeze ceva, o escrocherie, o tiparnita noua, un razboi nou, care sa ii scoata la liman. Orice numai nu abordarea corecta bazata pe munca cinstita, reducerea cheltuielilor bugetare, strangerea curelei, asa cum fac toate tarile aflate in criza. Voi nu ati auzit de strangerea curelei Pribeagu? Doar Grecia, Romania, Irlanda, Spania?
Referitor la taranii care isi vand pamanturile ca sa se faca depozite, ce sa iti spun, mi-a dat o lacrima. Daca sunt asa de iubitori de pamant, dupa ce vand cu 50 euro sa se faca depozit, ar putea sa se duca sa cumpere cu banii aia o suprafata agricola de 50-100 ori mai mare, sa faca agricultura pana la adanci batraneti. Dar nimeni nu face asta Pribeagu, isi vand pamanturile si isi cumpara masini scumpe..
Popescu
4 iulie 2011@61 Pribeagu, acum ai descoperit si tu roata? Am discutat mult pe acest blog subiectul FRICII si INFORMATIEI NEGATIVE pe care ti-l transmite televiziunea, cel mai eficient instrument de indobitocire si CONTROL a individului.. Un individ inspaimantat e mai usor de controlat. DAR nu asta e nocivitatea ci faptul ca nu mai poti lua decizii corecte si nu mai percepi realitatea corect.
Eu nu urmaresc Realitatea TV, Antena 2 etc, tocmai pentru a-mi pastra mintea curata si gandirea nealterata.
E usor sa vezi chiar si aici pe blog care sunt persoanele care isi hranesc mintea din canalele de stiri, in special aia pentru care se scufunda planeta. Voi americanii aveti o vorba: GARBAGE IN, GARBAGE OUT. Daca iti hranesti mintea cu gunoi, nu poti avea pretentia sa functioneze corect..
Iti dau exemplu de show toxic de la noi pe care multi il considera funny, distractiv: e vorba de cel al lui Mircea Badea. Nici nu mai stiu daca se mai difuzeaza pentru ca eu nu ma mai uit de ani de zile la asa ceva… Dupa un show cu individul asta iti vine sa iti tai venele si sa emigrezi..pe alta planeta, exact simptomele unora de aici de pe blog..
Popescu
4 iulie 2011Scenariile care se desprid din articolul asta sunt terifiante. Citeste Pribeagu, sa afli si tu in ce situatie se afla economia Americii in prezent. Cu reverberatii si implicatii asupra tuturor economiilor lumii. Geaba stragem noi cureaua aici in Romania, daca domnii republicani americani nu vor fi de acord sa plateasca impozite pe jeturile lor de lux..
Apropo, La multi ani Pribeagu, e ziua Americii azi, singurul lucru pe care vi-l doresc este sa va vina mintea la cap, si sa nu duceti intreaga planeta la pieire..
http://www.zf.ro/analiza/vor-indrazni-americanii-sa-dea-foc-lumii-istoria-deficitului-care-ingrozeste-planeta-8433807
Rares. D
4 iulie 2011Care este legatura intre „lectia de marketing premium” si ce spui tu Popescu? Este o legatura, dar as vrea sa o aud de la tine.
In mod normal, nu trebuie sa se puna semnul „=” intre marketing si manipulare. Ca unii au folosit si folosesc marketingul ca pe o tehnica „murdara” de a vinde mai mult, mai repede si la preturi mai mari…asta-i alta treaba.
Apropo, ce ai cu Ion? Eu nu il vad ca pe un american caruia sa-i tii lectii despre „uite ce se intampla in tara ta”! Daca vrei sa-l starnesti ca sa vorbeasca mai mult, nu cred ca asta-i calea.
Rares. D
4 iulie 2011Uite, omul si-a ales un nick name…cinstit si corect. Ion este cel mai popular nume la romani. E o vorba la noi, Ion este nume de sluga…dar nu trebuie luat mot a mot. Inseamna ca Ion se considera un om simplu, plecat de jos, in probegie. A si spus la un moment dat, ca a fost la viata lui un pribeag, adica un om fortat de viata sa caute in alta parte, alta decat tara lui, un loc unde sa traiasca. Acu’ ca a venit acasa, merita sa tacem si sa ascultam ce are de spus.
Dan
4 iulie 2011Ioane pina acum in ce ai scris ai fost oglinda unei manipulari gindita si pusa in practica de catre securistii lui basescu…!!!
mai departe… cu parere de rau dar furia si frica este data de fapte, vintul care zboara prin buzunare si cifrele implacabile ale unei hotii financiar economice ce se indreapta spre colaps categoric (pe plan national)…
Ion Pribeagu
4 iulie 2011America in colaps financial? zic unii citind ce se scrie de unii si de altii – este adevarat ca debtul-deficitul este mare/peste 14 trilioane si ca trebuie stransa cureaua DA asta vor republicanii si TEA PARTY mai ales, stransul curelei adica mai putin GUVERN ca astia cheltuiesc fara masura si fara a produce nimic in toate tarile – TOATE dar in unele mai controlati de catre partide conservatoare (nu PC lui Felix) iar altele mai mult cele demo/social/liberale – ei vor sa impartim avutia si sa ne facem parte NOI cei ce impartim – chestia cu mierea dar daca voi vreti eu acum va spun un secret :
Impozitarea in america este diferita de restul lumii intrucat in afara de cea federala exista si pe state si daca aceasta ar fi ca in ROMANiA 15-16 % peste noapte ar avea surplus, si daca ar avea si 24 % TVA peste noapte nu s-ar mai sti ce sa se faca cu surplusul dar zice constitutia WE, THE PEOPLE NU VREM CE AR VREA GUVERNUL si nici nu pot conduce tara cu OG sau alte hotarari emise de guvernul la putere ci numai prin aprobarea ambelor camere sau referendum (sunt state care nu au TVA si alte state care nu au TAXE in SUA) asa ca dragi blogeri hai sa ne uitam la noi in curte nu la vecini de peste ocean, si chiar daca eu condamn unele lucruri din america acesta este inca cel mai bun LOCatie din LUME -pentru toti cei suparati pe ai lor/tara lor,fara gluma
Acum ca tot suntem la scenarite am sa-mi dau si eu cu parerea personala: dupa 4 auguast 2011 NU se va intampla NIMIC din ce se declara pe aici cu colapsul dolarului, partile implicate in negocierile PD/PR vor ajunge la un acord de genul mai lasa tu mai dau eu si totul va merge inainte cu niste schimbaril la gaura de la curea 1-2-3 gauri, depinde daca est sau NUi implicat si le simt numai cei implicati – le vor simti in contul bancar – ceace este foarte bine si findca suntem pe IMO – la munca se zice pe Blogul lui Dragos, multa munca, asta face diferenta. Apropo Popescule – Basescu este si el FSN-ist deci nu sunt PRO-BASE si chiar cred ca este cel mai usor de dat/votat afara dar ce ne facem cu Parlamentarii ca pe aia nu putem/puteti daca nu schimbam constitutia si TVA la max.10 %, inclusiv toate OG din ultimii 20 ani,pentru repornirea economiei
Ion Pribeagu
4 iulie 2011Rares – Ion este nume biblic de fapt sunt doi apostoli (botezatorul si gura de aur), si nu vreau sa intru in alt circ cu numele oamenilor din Romania ca asa se definesc etniile si devin rasist ceace nu sunt, dar sunt mandru ca sunt ceace sunt si copilul meu este tot ION asa cum a fost si tata si sa mai stiti ca in lumea crestina si chiar musulmana este cel mai folosit NUME sub diferite pronuntari – pribeagu este adoptat pentru a ma defini asa cum pe timpuri unii erau numiti fierar/smith, brutar/baker, zidar, plugar, iar in oltenia era adaugat la porecle, broasca, purcel, viezure, carnat, olar, etc si emigrantii au adaugat escu, ici, etc. – apropo, am simplu Ion Roata, un nume cat o istorie intreaga
Multam Popescu, Happy 4th, eu ma bucur de toate, si ale mele, si ale lor, si ale altora ca nu ma costa nimic in plus si POT, iar ROATA am descoperit-o mult inaintea altora, ba chiar am folosit-o, dar unii o descopera acum iar cu citeste ce se intampla – eu nu trebuie sa citesc, eu traiesc ce se intampla, adica EU STIU si nu am nevoie de interpretari/manipulanti dar multam de warning/atentionare si cam ce crezi ca s-ar intampla daca doamne fereste se adevereste colapsul – ai o parere personala?? care este aia….scenarita ta, chineza sau mondiala??
Popescu
4 iulie 2011Pribeagule, eu nu cred nimic, nu eu am spus ca America e in pragul falimentului ci toata lumea inclusiv Obama si media din SUA. Nu eu am spus ca America e tehnic in faliment, ci chinezul de la agentia de rating chineza. Si nu poti sa ii acuzi pe chinezi – care au caruta plina cu bonduri americane – ca incearca sa manipuleze ceva
Pana una alta dragi concetateni consumatori de Mircea Badea, mi-a fost dat sa o traiesc si pe asta: in tImp ce America e in pragul falimentului si e amenintata de agentiile de rating cu reducerea calificativelor, AGENTIA DE RATING FITCH A RIDICAT RATINGUL ROMANIEI LA „INVESTMENT GRADE”
Trebuie sa va marturisesc ca si pe mine – in optimismul pe care mi-l cunoasteti – m-a luat prin surprindere vestea. Sa ne bucuram
http://www.cotidianul.ro/151095-Fitch-a-crescut-ratingul-Romaniei-la-investment-grade
Popescu
4 iulie 2011Ridicarea calificativului Romaniei nu este intamplatoare: in ultimul timp, mai multi indicatori macro s-au imbunatatit. Evident ca aceste aspecte au trecut neobservate de consumatorii de Mircea Badea de pe acest blog.
Calificativ INVESTMENT GRADE inseamna recomandare de investitie dragi concetateni. Si mai inseamna ca ne vom finanta la costuri mai scazute.
http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/datoria-publica-a-romaniei-a-scazut-cu-3-5-miliarde-lei-in-aprilie-la-36-din-pib-8422924
http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/rezervele-bnr-au-crescut-in-iunie-cu-1-7-miliarde-euro-la-un-nivel-record-de-34-4-mld-euro-8424016
Popescu
4 iulie 2011Ridicarea calificativului Romaniei nu este intamplatoare: in ultimul timp, mai multi indicatori macro s-au imbunatatit: datoria pulbica a scazut in aprilie iar rezervele BNR au crescut. Evident ca aceste aspecte au trecut neobservate de consumatorii de Mircea Badea de pe acest blog.
Calificativ INVESTMENT GRADE inseamna recomandare de investitie dragi concetateni. Si mai inseamna ca ne vom finanta la costuri mai scazute.
Popescu
4 iulie 2011Dragos Dragoteanu, daca Romania are „Investment Grade”, poti sa ceri 9000 euro/mp pe terenul ala al tau, in loc de 8.000 (cat cereai cand eram Junk). Da ce zic eu 9000, cere 10,000..
Popescu
4 iulie 2011„Ridicarea ratingului reprezintă progresul înregistrat (de România) în recuperarea de sub efectele crizei financiare, evidente prin întoarecerea creşterii PIB, o performanţă puternică a exporturilor, micşorarea deficitului de cont curent şi reducerea defecitului bugetar”, spune Ed Parker, Head of EMEA Sovereigns la Fitch. „În general, a existat o reducere materială a riscurilor României, ce se măsoară prin întoarcerea la ratingul investment grade”.
Ion Pribeagu
5 iulie 2011Popescu – eu stiu si am tot zis aici pe blog ca avem cei mai multi razesi din lumea civilizata (nu rade-suntem) si ca va fi cel mai greu sa ni se puna zgarda si botnita ca de NOI suntem iarba draqului nu etnia aleasa ci speciala a celui de sus oameni buni pana la un punct/adica cu spatele la perete.. asa ca avem ce invata aici pe blog si sunt de acord ca mircea ala este dus cu duduletzu dar sunt multi dusi si se uita la discipolul lor asa cum altii se uita la….barca oba ma sau altii dar pana la urma conteaza procesorul fiecaruia si ce a bagat/saved in el/computerul (RAM si ROM) dar acum revenind la IMO – daca va vinde sa nu cu 8 (sau mai mult/putin decat atat) are asta vreo importanta in afara de faptul ca vinde cu profit…si nu vad dece NU – bfecali vinde arabil la 3-400 si a vandul si mai scump, altii au cumparat cu 1-3000 pe la periferii, sfatul meu este sa -si astepte clientul lui si ala va veni atunci cand va veni nu trebuie sa se grabeasca atat – iar acum desprea mareata America cum cu un zambet ascuns o numesti – te asigur ca este mareata dar nu ai vazut-o in toata splendoarea ei, america the beautifull, cea care a captivat imaginatiile tuturor oamenilor de pe TERRA, si daca vreodata vrei si ai timp te invit la o plimbare gen GREYHOUND dar cu mine, ca si eu mai am multe de vazut (75% din totalul de 100%)si nu cred ca voi vedea mai mult de 50% pe parcursul vietii ce mi-a mai ramas dar 2-3 luni pe an asta voi face – batut campii prin N.America si 2-3 luni prin Europa, restul in mioritica Romanie – fara politica si TV, si voi trai/muri foarte fericit
Rares Manea
5 iulie 2011Imobiliare ….premium:
http://www.cotidianul.ro/151105-Crah-imobiliar-in-Dubai-Apartamente-de-lux-mai-ieftine-decat-in-Bucuresti
Idiotzi de ..pretutindeni
Popescu
5 iulie 2011Da, ce ne facem, iarasi au scazut pretul la apartamente in Dubai, au ajuns 320k.
E vai de capul nostru, nu stiu pe unde o sa scoatem camesa..
Popescu
5 iulie 2011Vaz ca de cand a aparut stirea cu cresterea ratingului Romaniei, si leul a inceput sa se aprecieze, colapseii de pe blogul lui Dragos Dragoteanu nu mai zic nimic.
Ce e baieti cu voi, ati intrat in vacanta? Sau va uitati la Mircea Badea in reluare ca sa va reveniti la starea voastra de colaps permanent?
Rares Manea
5 iulie 2011Pope
Basarab e gata !
Deci optimism MAXIM.
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/top-10-cele-mai-mari-esecuri-imobiliare-din-romania-149403.html
Popescu
5 iulie 2011Rares tu esti Manea de la genul ala muzical, sau asa esti tu?
ESECUL unora este succesul altora care sunt pe faza, intelegi bey Manea?
Dan
5 iulie 2011Rares M, bine punctat … cretinism in stare pura in mijlocul desertului sau cum sa arunci pe fereastra zeci de miliarde, demult am zis ca e o mare porcarie toata megalomania aia de acolo
bani usor facuti usor pierduti
Popescu… fii atent aici: 1 august – gigacaloria 137 lei + tva = 170 lei in bucuresti… iar asta e doar prima strigare oficiala pt apa calda… stai sa vezi distractie
bubuie iconomia la basescu in ograda din spate… „ie” de vis
Rares Manea
5 iulie 2011Popescu
Rares Manea e numele meu. Si sunt exact TU. Un fel de „manea umana” semiidioata.
Popicule, de la top 10 proiecte …..”premium”, asteptam sa iese pe piata „investitiile”….la licitatii publice organizate de ….lichidatori.
Ca tre’ sa manance si gura lu’ lichidatoru’ ceva. N-o sa stea cu ele 1 an la oferta …..pe imopedia.
„ESECUL unora este succesul altora care sunt pe faza ..”
ASA ESTE ! Ce destept esti ??!! Asteptam ofertele !
Popescu, ce inseamna particula „bey” ? Un fel de argou de ajentie cumva ? Sau e varianta „culta” a lui „domnule” ?
Popescu
5 iulie 2011Dane, ai vazut ca in Romania a inceput sa mearga bine si te-ai mutat pe Dubai?
Popescu
6 iulie 2011http://www.money.ro/strainii-ne-cumpara-tara-bucata-cu-bucata_1020661.html
Popescu
6 iulie 2011si eu impreuna cu ei..