Daca cineva ar pune o cruce pe Guvernul Romaniei, cu siguranta, pentru unii nu ar mai fi necesara construirea noii Catedrale a Mantuirii Neamului, care se intentioneza a fi ridicata in viitor. Asa, de-a pururea si-n vecii vecilor, Amin, o simpla cruce ar mantui poporul asta de neputinta de a se ridica din genunchi, de douazeci de ani incoace.
Nu stiu de ce, dar un lucru e cert! Intre politica oricarui guvern perindat prin imobilul din Piata Victoriei si orientarea bisericii ortodoxe romane, nu mai e mare deosebire. Fie ca te bucuri de apartenenta la un partid politic, aflat temporar la putere, fie ca saruti o racla cu sfinte moaste, asteptarile sunt acelasi si efectul garantat. Poate singura “mare” deosebire consta in faptul ca la biserica se sta la coada, pe cand ca sa intri in partid, nu!
Credinta tine de tine, o ai in suflet, o porti cu tine. Oriunde, oricand, ea nu te paraseste. Superstitia tine de altii, de frica, de nesiguranta, de teama de a-ti pierde stimulentele.
Eu cred ca intre credinta si superstitie e o mare diferenta. La fel cum intre stimuli si stimulente, unde exista o mare discrepanta. De exemplu, perceptia omului de rand caruia ii este foame se bazeaza pe stimuli. Acelasi fenomen la politicieni se bazeaza pe stimulente, de orice fel. Enoriasul poate sa rabde, sa inghita in sec sau sa mai inghita o gura de aer, ca sa-si pacaleasca stomacul. Politicianul e hulpav, trece direct la fapte, mananca repede cu gura plina cat mai mult rahat si apoi, odata obisnuit cu “regimul”, se aseaza cuminte la dosul altor politicieni cu functii si asteapta. Sa avanseze! Daca are bani multi si sponsorizeaza bine, i se ofera instantaneu o functie sau stimulente rapide.
Poate c-o sa vi se para bizar, dar dupa mintea mea, intre politica si biserica s-a format un concept unic. De indobitocire! Cand se duce omul la biserica? Cand are nevoie, evident. Cand se duce acelasi om la guvern? Tot cand are nevoie! Fie cand vrea sa dea ceva prin “sponsorizari”, fie cand cere ceva, chiar daca a dat sau nu ceva inainte. Astfel, stimulii au fost transformati in stimulente si cand ultimele au disparut, singurul lucru care a ramas e credinta in forma pura! Promisiunile politice si superstitiile au disparut. Daca acum 20 de ani sufeream de dictatura comunista, acum ne “bucuram” de dictatura economica. Atat atunci, acum si in viitor, cea mai puternica forma de credinta se manifesta prin munca, prin fapte si rezultate concrete.
In viata mea am avut privilegiul sa intalnesc preoti de o profunzime sufleteasca si o lumina spirituala cum n-am crezut ca exista. Am avut norocul sa cunosc oameni cu credinta sfanta, cu frica lui Dumnezeu, care nu prea calcau prin biserici. Fiecare fiinta isi poarta crucea in felul ei. Insa, ceea ce am simtit ca “uneste” astazi biserica si politica in Romania este o combinatie intre dezumanizare si minciuna. Poate gresesc, poate sunt un pacatos ratat, dar nu simt nicio diferenta de abordare in realitatea cotidiana.
Sansele unei vieti normale sau mai bune in tara noastra nu au disparut, dar se diminueaza in fiecare an. Ce a ramas pur in locuitorii acestei asezari numite Romania nu veti gasi la politicieni si nu depinde nici de biserici. Tine de noi, de ce a ramas bun in fiecare din noi, in idealurile noastre, neatinse de vremuri sau terfelite de altii.
Poporul roman isi duce crucea care ia fost harazita, manat de la spate de politicieni neputinciosi, fara credinta, fara nimic sfant pe Pamant. Biserica doar le sfinteste faradelegile. Degeaba ne-a dat Dumnezeu aripi, daca noi nu vrem sa zburam!…
Si totusi, merita sa incercam. Depinde doar de noi.
Dan
21 octombrie 2010pt banca nationala, biserica si presdintie exista un numitor comun care se numeste directia de informatii externe… asta pt cine a trait pe vremea lui ceasca si intelege faptul ca trebuia sa ai patalamaua securitatii (chiar una cu grad de ofiter-contrainformatii) pt a putea „studia” sau ocupa functiile din acea perioada pe care le-au detinut acesti trei crai veniti din iad.
atunci cind aplici o lovitura violenta la coloana vertebrala a unui popor acesta ramine paralizat, incapabil sa-si revina singur indiferent de vointa.
pt cei care nu cunosc: in anii 50 a fost un razboi civil sodat cu zeci de mii de morti intre ocupatia bolsevica reprezentata cu brio de catre securitatea romaneasca infiintata din scursurile societatii la acea ora si romanii care aveau coloana vertebrala… acestia din urma au pierdut razboiul iar Romania se afla sub ocupatia scursurilor si astazi.
parca era o prietenie financiara excelenta intre prea maretul bisericos si el presidente maximo… cu date si fapte dupa ce a venit la putere in totalitate cel din urma (probabil ca a pus umarul la alegerea in functia de prea maret a lui nea Strasbourg)
pt trepanatii care zic ca nu exista dovezi si dosare la securitate in privinta personajelor mai sus mentionate… pai sa insemne cumva ca sint cadre active iar dosarele automat la secret?!!!
ne aflam inca sub OCUPATIE fara macar sa ne dam seama de acest lucru si inca incapabili sa distingem inamicul!
Mielu Nebunu'
21 octombrie 2010@ Dan
Inclusiv marele Teoctist, cel cu totul vrednic de pomenire a fost colonel de securitate. Antonie Plamadeala ….la fel. Teodosie de la Tomis (pramatia asta inca traieste…) a fost informator dovedit. Si sunt mult mai multe cazuri.
Ca om care a trecut printr-o facultate de teologie pot sa va spun urmatoarele:
1. Fara acesti oameni Biserica Ortodoxa Romana nu ar fi rezistat timpurilor. Da, au colaborat cu puterea politica, dar nu au avut de ales. Altfel, biserica ar fi avut soarta pe care a avut-o biserica rusa din vremea lui Stalin, adica ar fi fost pusa la pamant si , pe sute de kilometri in jur, nu s-ar fi gasit nici popa nici biserica.
2. Pe de alta parte colaborarea bisericii cu statul este pe deplin acoperita in Biblie. Cititi Epistola 1 catre Romani a Sfantului Apostol Pavel si va veti incredinta ca asa este…..
3. Si-a pus cineva intrebarea cum a rezistat Patriarhia de la Constantinopol (actualmente Istambul) 400 si ceva de ani in mijlocul islamului??? Oameni buni, au rezistat pentru ca AU COLABORAT si ,in felul asta, au reusit sa-si protejeze credinciosii de prigoane mai mari….
4. Absolut la fel: putina lume stie ca Muntele Athos a avut vreme de peste 100 de ani protectia militara a flotei otomane. In ce fel s-ar fi facut aceasta daca staretii de la Athos, vasnici aparatori ai ortodoxiei, nu ar fi colaborat cu „paganii”???
Deci, va invit pe toti sa aveti putin discernamant duhovnicesc inainte de a face astfel de afirmatii. Lucrurile sunt mult mai sensibile decat par si, in ultima instanta, biserica isi exercita una din atributiile principale : isi apara credinciosii de rele mai mari. In felul acesta, dreptslavitorii crestini isi pot exercita credinta si faptele acesteia intr-o atmosfera cat mai buna. Cat se mai poate…..
Stau la dispozitia tuturor cu povestiri pe care acum nici nu le inchipuiti despre episcopii „cu epoleti” pe care i-a avut Biserica Ortodoxa Romana si care au salvat viata religioasa a milioane de oameni. Chiar daca pentru asta a fost necesar sa-si plece grumazul in fata diavolului rosu venit de la rasarit….
Popescu
22 octombrie 2010Dragos Dragoteanu, te-ai ales cu o rezervare in iad de la preotii carora li se scuza orice, inclusiv colaborarea cu securitatea
Ia spune Mielule, preotii care se ducea si dadeau la Securitate spovedaniile enoriasilor de bagau oamenii in inchisoare, tot in scopul supravietuirii Bisericii au facut-o? Care Biserica ? Aia mai e biserica daca face astfel de lucruri?
DD iti dau dreptate, ambasadorii Domnului pe pamantul asta sunt de multe ori departe de misiunea cu care au fost investiti. Pentru ca un pacat comis de un preot este de zece ori mai grav decat al unui mirean obisnuit, ori multi din ei sunt de o pacatosenie ..
Mielu Nebunu'
22 octombrie 2010@ Popescu
Nu cunosc astfel de cazuri.
Cunosc in schimb cazuri de preoti si episcopi care au preferat sa moara in inchisori decat sa se lepede de biserica si de preotie asa cum li s-a cerut!
Da-mi exemple, nu vorbi din auzite si din Radio Santz, ca e egal cu zero ceea ce spui…..
Ca de obicei, de fapt……
Mielu Nebunu'
22 octombrie 2010@ Popescu
Ca sa fii edificat asupra unor lucruri de care habar nu ai dar care s-au petrecut iti spun urmatorul lucru, perfect valabil dpdv istoric si pe care il poti verifica daca, intre doua eculubratii cu privire la economie si imobiliare (oricum n-ai habar nici de una nici de alta…) ,mai deschizi si o carte:
Iti spun ca Biserica Ortodoxa Romana detine un record mondial foarte trist : in anul 1952 a reusit marea performanta de a avea peste 20% din angajatii cu carte de munca in puscarie! (episcopi, preoti, calugari, angajati civili, profesori de teologie in facultati si seminarii teologice).
Stiai asta, nea Popescule???
Habar nu ai, ca de obicei…vorbeste gura fara tine.
Dragos Dragoteanu
23 octombrie 2010@Mielu
Fii mai putin patimas mielutule,ce dracu te ambalezi in halul asta!…
Dragos Dragoteanu
23 octombrie 2010Catre IMOPEDIA!
Vad ca ati inceput sa ma cenzurati la mici expresii uzuale, la ceea ce scriu!!! Atentie maxima ca, ma transfer la Realitatea si cer voi lui Vantu sa scriu ce vreti voi!!!!!!!
Ion Pribeagu
23 octombrie 2010Dan are mare dreptate: Suntem inca sub ocupatie – KGB,CIA, FMI, EC PSD/L/R/M/N/ETC
Religia…de dansii inventata cu a ei putere….controleaza masele fara ajutrul politiei care poate fi corupta (divinitatea NU, decat cu ajutorul preotilor in schimbul banilor sau donatillor si/sau pedepselor religioase) si care traiesc tot din banii populatiei oficial sau personal dar oricum este mai acceptabila decat alte filozofii. E necesara credinta in mai toate religiile vechi sau mai noi, intrucat propavaduiesc un mod de viata corect chiar daca unii dintre ei mai fac si alte matrapazlacuri dar in final vorba unora – fa ce zice nu ce face popa ca de si ei sunt numai OAMENI controlati de aceleasi instince animalice care uneori nu pot fi tinut in frau si colaborarea cu cei puternici este necesara pentru a sta in viata si a trece PODUL/MOMENTUL ISTORIC, bravo si corect Mielu nu Nebunul
Dragos Dragoteanu
23 octombrie 2010@ Ion Pribeagu
Din pribegie viata in Romania se vede mai clar. si eu consider ca tara noastra a ramas 100% comunista, condusa de securisti!…Cinste lor!!
Popescu
23 octombrie 2010Mielule Nebunule vad ca ma jignesti fara motiv. .
Biserica ca orice padure are si uscaturi. Atitudinea corecta e sa aperi ce e corect si sa critici ce e uscatura..
Esti foarte indarjit pe subiectul asta, chiar dubios de indarjit. Nu cumva ai si mataluta sau familia mataluta ceva colaborari la activ?
Dragos Dragoteanu
23 octombrie 2010@Popescu
Nu denatura discutia in alte „moaste”! Las-o mai moale, fiecare are dreptul sa creada in cine vrea. Eu respect chestia asta, chiar daca imi permit sa scriu ce gandesc, fara sa-mi fie frica de ce voi pati pe lumea cealalta!
Popescu
23 octombrie 2010Mielule nebunule, ia de citeste ce faceau uscaturi din astea pe care tu le lauzi:
„Costica Maftei, preot ortodox, a povestit calvarul prin care a trecut impreuna cu familia sa in anii 1977-1978, in urma cererilor sale repetate de a primi o parohie unde sa poata sluji. In urma presiunilor la care a fost supus de Securitate, a fost nevoit sa paraseasca tara. „Eram preot in cartierul bucurestean Titan.
Nu aveam o biserica unde sa slujesc, cristelnita o tineam, de exemplu, pe balconul apartamentului unde locuiam. In cadrul unei sedinte care s-a desfasurat la Protoieria lll a Capitalei, m-am ridicat si am luat cuvantul, cerand sa mi se dea o parohie unde sa pot sa-mi desfasor normal activitatea. Aveam o familie de intretinut, sotia era casnica pentru ca aveam trei copii minori de crescut.
Am explicat ca trebuie sa muncesc si sa am o parohie. Din acel moment au inceput necazurile. Mi s-a spus sa-mi vad de treaba, sa stau la locul meu”, a povestit preotul. Vazand ca nu se intampla nimic bun, Costica Maftei a trimis o scrisoare la postul de radio „Europa Libera” si a continuat sa-si ceara peste tot dreptul de a putea sa slujeasca intr-o biserica.
Preotul Maftei a relatat cum, intr-una din zile, a fost chemat la Patriarhie: „Nici nu am intrat practic in cladire. La usa m-au intampinat unii membri ai Sinodului, care m-au luat la bataie. Tin minte si in prezent cum strigau la mine: „Vrei biserica? Potoleste-te, vezi-ti de treaba ta! Stai la locul tau!” Era iarna. M-am trezit cu un pumn in cap si alte lovituri de picioare.
Am cazut la pamant. Am fugit ca sa scap de lovituri, nu mi-am putut recupera nici caciula care cazuse pe jos”.
„Si astazi imi este frica sa ies seara pe strada”
http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1146744-nou-preot-turnator-securitate.htm
http://ziarobiectiv.ro/topnews/4320-turnatorul-calinic-deconspirat-de-istoricul-gabriel-catalan.html
http://www.editie.ro/new/mod.php?mod=stiri&idcat=15&idstire=34228&title=PREA-SFINTITUL-TURNATOR–
Dragos Dragoteanu
23 octombrie 2010@Popescu
Preotii au si ei rolul lor in societate, sunt si ei oameni, le place sa bata, sa iubeasca,sa faca sex oral, anal, sa guste si sa deguste din toate placerile vietii,au pacate ca orice pamantean! Nu sunt de comndamnat pentru asta. In schimb, vina lor impardonabila ca au stat si stau inca cu sufletul in genunchi, nu in fata Domnului ,ci in fata securistilor si a politicienilor care-i santajeaza. Comunitatea ii iarta pentru ca slujesc in Casa Domnului si-i considera trimisii Lui pe pamant. din pacate unii au caracterul sub pamant si nu slujesc nici propria lor credinta. Cu toate astea, biserica ortodoxa si traditiile ei transmit incredere si piosenie printre oamenii saraci, bolnavi, credinciosi, superstitiosi si…voluntari enoriasi. Ceea ce in multe situatii, din lipsa de sperante si solutii din alte parti, nu e un lucru rau!
Popescu
23 octombrie 2010Lectura placuta Mielule, e plin internetul de povesti despre preoti care au facut exces de zel, nu ca sa salveze Biserica, ci pentru ca asa erau ei..
„Preotul susţine însă că notele pe care le trimitea la Securitate descriau starea de spirit a localnicilor. „Scriam note informative la modul general, de genul cum că la data de cutare am fost la magazinul sătesc unde sunt şase vânzătoare, patru la sector alimentar şi două la confecţii, care nu vor să facă copii pentru că viaţa este grea. Altă dată când veneau credincioşii de la colectiv erau supăraţi că erau plătiţi cu un leu pe zi”, recunoaşte preotul.
Apreciat de securişti drept un informator „sincer şi corect”
Într-o caracterizare făcută în anul 1953 preotului Ştefan Roşu, ofiţerul de securitate îl descria ca fiind un informator „corect” şi „sincer”. Mai mult, se arată că, pe bază informaţiilor furnizate de preot, doi localnici din Cacova Ierii, Luca Popa şi Veronica Chira, au fost condamnaţi la zece, respectiv şase ani de închisoare politică. „
Dragos Dragoteanu
23 octombrie 2010@Popescu
Relaxeaza-te!…Vezi ca poti sa fii si astazi turnat la aceeasi baieti, de cine nu te astepti. Nu trebuie neaparat sa mergi la biserica ca sa afle ce faci. Acum tu ai telefon, ei au ce trebuie! „Apropierea” e instantanee, nu mai trebuie sa existe un intermediar intre. Ca in imobiliare, poti s-o „furi” si fara intermediari. Crezi ca esti mai protejat si, din cauza asta, poti sa ajungi tot la biserica, dar cu picioarele inainte!
Mielu Nebunu'
23 octombrie 2010@ Dragoteanu
Ma ambalez pentru ca nu-mi place minciuna si tampenia care se creaza in jurul acestui subiect!
Dar nu dta esti de vina, racilele sociale , alimentate 20 de ani acum si 50 de ani inainte au dus la aceasta imagine ABSOLUT NEREALA!
Popescu
23 octombrie 2010Dragos Dragoteanu, ce se aude cu franciza aia, ai pus-o pe Hold?
Dragos Dragoteanu
23 octombrie 2010@Popescu
Mi-am propus ca in 2011 sa am doi, maximum trei francizati! Prefer putini si buni, decat multi si slabi / fara caracter! Rezultatele unei francize se vad peste 5 ani de la implementare. atunci poti sa tragi linie si sa vezi daca esti pe plus sau ai ratat subiectul. Eu sunt „cal de povara” si duc, am o rezistenta la anduranta iesita din comun si caut „animale” ca mine care vor, pot si dovedesc. Restul sunt detalii…Sper ca nu preferi rezultate ca la R…..X, CB, sau altii ca ei care au fost 20 si au ramas 3-4, odata cu primele „turbulente” imobiliare? Unii se prostitueaza pe niste sume de m-am crucit cu ambele maini cand am vazut cu cat vand, numai sa aiba puncte deschise! Eu am trecut demult prin etapa asta. Din fericire!
Mielu Nebunu'
23 octombrie 2010@ Popescu
Nu sunt dubios de indarjit, dar am crescut cu ideea de patriotism si FARA MINCIUNA!
Da, padure fara uscatura nu exista, dar spune-mi dta , in momentul in care vezi cum iti dispar colegii de slujire si se intorc dupa cativa ani, cu creierii complet spalati…ce decizie iei?
Cazurile pe care mi le-ai descris nu fac decat SA CONFIRME ce am spus eu mai deunazi si anume:
1. Nu intelegi nimic din ceea ce se cheama discernamant duhovnicesc!
2. Au laudat preotii si episcopii care au colaborat! O voi face in continuare! Datorita lor viata social-religioasa s-a desfasurat in bune conditii! 90% din preotii colaboratori au facut descrieri generale in ceea ce spuneau….umpleau paginile de pomana, mai bine zis. Parohia ramanea linistita, fara scandaluri de la securitate iar securistii erau prostiti in fata! Asa se petrecea in majoritatea cazurilor.
Erau si cazuri (genul mitropolitului Antonie Plamadeala, dar si altii, care nu au fost clerici, tipul lui Ticu Dumitrescu) care au devenit informatori pentru ca nu au mai putut suporta anii grei de detentie, pe la Zarca, Aiud sau Pitesti, bataile ingrozitoare care erau mai dese decat feliile de paine si….au cedat psihic si au acceptat sa devina colaboratori! Nu-i condamn…nu se stie cati dintre noi ar mai fi putut avea coloana vertebrala in aceleasi conditii de trai cu cele descrise mai sus.
A existat si un procent de indivizi, din biserica, ce au devenit delatori…asa…pur si simplu! acestia sunt de condamnat, dar nu putem pune pecete pe TOATA BISERICA pentru acestia. Uscaturi sunt peste tot, de ce ar fi biserica mai vinovata ca alte institutii, care au colaborat MAI MULT SI MAI GRAV?
3. Eu colaborator al securitatii???? hahhahahhahhahaaa
asa bine n-am mai ras de multa vreme, crede-ma, Popescu! In primul rand, la Revolutie aveam 16 ani si ceva, un simplu bagator de seama eram, cine m-ar fi bagat pe mine in seama???? Ce mare pozitie aveam eu la varsta aia, incat sa devin interesant pentru securitate si sa incerce sa ma atraga cumva…
Aceeasi situatie dupa Revolutie, doar varsta difera! Iti dau CNP-ul meu pe privat, sa-l verifici la CNSAS, gasesti si ce rude am si-i verifici si pe ei!
Concluzie: da-ti cu apa pe fata si revino in lumea reala! Cand nu ai argument incepi si scoti niste chestii din tine de ma doare capu’….
@ Dragoteanu
Imi pare rau asa am fost crescut: am si eu niste crezuri ale mele, niste principii, niste lucruri in care cred total si neconditionat si, daca mi se cere sau daca situatia o impune (ca acum), n-am ce sa fac: spun adevarul asa cum a fost! Mi-a ajutat Dumnezeu (chiar si dta marturisesti ca ai cunoscut preoti deosebiti) sa cunosc niste oameni, unii cu ani grei de temnita in puscariile politice si, pe bune, am avut ce sa ascult si ce sa invat de la acesti oameni. Ii revad cu drag atunci cand pot, dar ei sunt tot mai putini. Disolutie prin disparitie, s-ar putea zice.
Imi cer scuze daca te-am suparat cu ceva dar in atari situatii nu pot avea alta reactie! N-as putea sa mi-o iert!
Cu stima, Mielu
Dragos Dragoteanu
23 octombrie 2010@Mielu
Respect toate religiile din lumea asta,dar, nu si pe unii reprezentanti ai acestora, care terfelesc spiritul credintei in puritatea si adevarul lui. Te asigur ca, toata viata mea am crezut in Dumnezeu, sunt un credincios neinteles, nu calc prin biserici decat ca turist, atunci cand plec din tara. Totusi, am vizitat multe manastiri si biserici din Romania, care mi-au iesit in cale. Nu ma feresc sa ma rog la Dumnezeu, sa multumesc pentru ce am, pentru ce… nu am dar imi doresc, pentru mine si oamenii dragi mie. Cu toate astea, cei mai mari excroci pe care i-am intilnit in viata mea se mandreau cu donatii, participari la slujbe / evenimente bisericesti si relatii cu…biserica si preoti. Asa m-a cuprin scarba de a fi printre altii sau alaturi de ei. Imi cer scuze tuturor celor care au interpretat editorialul meu in sens negativ. Este ceea ce simt si gandesc! Atat.
Dragos Dragoteanu
23 octombrie 2010@Popescu@Mielu
Raspunsul lui Mielu e impresionant Popescu!…Are dreptate si confirma 100% ce ai spus tu, fara sa generalizeze si chiar punand accent pe latura pozitiva a fenomenului. Prin intelepciune si credinta, unii preoti au facut adevarate minuni ca au reusit sa-si tina in picioare parohia in fata comunismului si a buldozerelor ceausiste. S-au facut ca muncesc pentru secu’ si s-au dovedit mai inteligenti. Va propun sa discutati latura imobiliara a creditului pe care biserica ortodoxa va trebui sa-l ia, pentru inaltarea Catedralei Mantuirii Neamului. Va fi probabil cel mai mare credit din Romania si vom afla multe si despre proprietatile de care nu se stie nimic acum, dar vor fi puse la „bataie”, pe spatele enoriasilor, evident! Asta e un subiect imobiliar, studiu de caz!!
Mielu Nebunu'
24 octombrie 2010@ Dragoteanu
Ultima remarca si promit sa nu te mai plictisesc pe acest subiect:
1. Greselile omenesti nu pot fi puse in spinarea religiei. Religia, in sine, nu are izvor lumesc, prin urmare nu trebuie gandita lumeste. Simplul fapt ca ii impunem un sistem de gandire si de valori lumesc e o mare greseala. Si eu am vazut, am multi prieteni preoti, chiar si pe la patriarhie, oameni care se lauda si se mandresc cu ce au facut in acest domeniu si, ai dreptate, e un spectacol mai mult decat patetic. Si zic asta ca nu vreau sa jignesc pe nimeni.
2. E prea multa lume care vorbeste din auzite, fara sa aiba cel mai mic habar despre ce si cum a fost biserica in perioada comunista. Deranjant este ca se invinuieste biserica pentru colaborare si nu comunismul. De necrezut…..
3. Tot biserica este cea care a trebuit sa faca fata unei campanii de denigrare permanenta in ultimii 20 de ani. Campanie care a fost extraordinar de bine orchestrata nu numai in Romania ci peste tot in lume. Am dovezi, nu vorbesc „din avant patriotic”.
4. Nu-ti cere scuze pentru nimic. E ca si cum eu mi-as cere scuze pentru ca sunt „Mielu Nebunu” , ceea ce nu voi face in veci , amin!
Popescu
24 octombrie 2010Or sa isi deschida in curand si agentie imobiliara..
http://www.gandul.info/news/bor-isi-deschide-curatatoria-chimica-bob-de-roua-operata-de-tarina-pastorului-srl-firma-ai-carei-actionari-sunt-misionarul-ortodox-srl-si-chivotul-mare-srl-7533375
Dragos Dragoteanu
24 octombrie 2010@Popescu
…Si ce e rau in asta? In SUA, agentii imobiliari de succes merg in fiecare duminica la biserica sa fie vazuti si sa racoleze clienti!…
Popescu
24 octombrie 2010DD ai dreptate cu selectia colaboratorilor. Daca nu esti atent cu cine te incurci mai mult pagubesti. Daca numele tau se leaga de cine stie ce teapa imobiliara de pe nu stiu unde, e foarte greu sa iti speli imaginea, mai ales in contextul actual cand zona imobiliara are o imagine asa sifonata.
Eu am avut de-a face la un moment dat cu un individ care avea fransiza Re Max, Mihai Amedeo il chema. Individul s-a comportat atat de neprofesionist si mi-a facut o impresie asa de proasta incat, si acum dupa atatia ani, cand vad RE MAX pe undeva mi se intoarce stomacul pe dos..
Dragos Dragoteanu
24 octombrie 2010@Popescu
Eu nu alerg dupa glorie, imi trebuie liniste! Banii poti sa-i faci oricand si prefer sa merg cu tip corect in pierdere ( o perioada acceptabila de timp!), decat cu un hot in castig!
Mielu Nebunu'
24 octombrie 2010@ Popescu, la post # 14
Din nou vorbesti tendentios si fara scaun la cap.
Curatatoria chimica respectiva se adreseaza numai preotilor si se va folosi exclusiv pentru vesminte bisericesti. Stiu cine a avut ideea la patriarhie, cine s-a ocupat de infiintare.
Din nou, vorbesti ca sa faci pe interesantu’ dar obtii rezultatul exact opus.
In privinta agentiei imobiliare te dezamagesc inca o data: Biserica este jucator vechi pe piata imobiliara! Intreaba agentii mai cu vechime, poate chiar pe Dragoteanu, sunt convins ca stie ceva….
Dar un om ca dta nu va avea acces niciodata in birourile patriarhiei ca sa trateze o tranzactie cu biserica si nu pentru ti-ar pune cineva bete in roate. Pur si simplu oamenii de acolo sunt foarte selectivi, iar cei de la sectorul economic….cu atat mai mult!
Poate, daca iti dau un biletel semnat de mine, vei fi primit in vizita, sa vezi cum arata birourile pe dinauntru.
Vorba lu’ Gigi Becali: Hai, gata, ca m-am distrat destul cu tine…
Popescu
24 octombrie 2010Dragos Dragoteanu, cum se pot citi articolele vechi pe blogul tau?
Dragos Dragoteanu
25 octombrie 2010@ Popescu
La baza fiecarei pagini exista linkul „OLDER ENTRIES”. Prin apasari succesive poti ajunge la cele mai vechi articole publicate pe blog.
Popescu
25 octombrie 2010Dragos Dragoteanu, a inceput cenzura pe blog?
Tu scrii articole care contin tot felul de termeni si cuvinte ale limbii romane. Daca cineva iti raspunde folosind aceleasi cuvinte ca cele folosite de tine, apar stelute sau se sterg posturile..
Dragos Dragoteanu
25 octombrie 2010@ Popescu
Ti-am taiat deja 2 postari catre Mielu’ pentru ca ai deraiat de la subiect. Eu cat traiesc, fie ca vorbesc sau scriu, voi fi necenzurabil. Daca maine Imopedia mi-ar cenzura o virgula te asigur ca in urmatoarea secunda ar primi de la mine rugamintea de a ma scoate cu totul de pe site-ul lor. Eu m-am nascut liber si voi muri liber. Poate ca, asta e marea diferenta intre mine si altii care cred ca sunt, sau cred ca pot ajunge, ca mine. Concluzie: sunt privilegiat, cu si fara ghilimele! In general pe bloguri gazduite de site-uri serioase, pentru cei care posteaza cuvinte delicate apar stelute. Pentru mine, NU, strict pe acest blog! La celelalte am acelasi statut ca orice comentator si ma supun regulilor „casei” cu placere, sau schimb „canalul”!
Dragos Dragoteanu
25 octombrie 2010@Popescu @Mielu
Nu accept sa transformati blogul meu intr-o arena pentru oligofreni! Ceea ce nu intelege Popescu este ca eu am o intelegere verbala cu Imopedia prin care ei ma lasa sa scriu ce vreau,cum vreau, cand vreau, folosind orice cuvant, indiferent cat de urat suna!… Pentru orice comentator exista insa un filtru automat de protectie impotriva anumitor cuvinte, pe care ei le considera murdare. Eu ti-am taiat 2 postari Popescu, la adresa lui Mielu, pentru ca era sub demnitatea mea sa te las sa te iei de alt comentator, facand aluzie la nevasta-sa! Daca vrei sa te legi de nevasta cuiva, ia-te de a mea!
Pentru Mielu recomnand sa uite de raspunsuri la adresa ta, pentru ca tu, Popescu, iti pierzi rabdarea si-ti tradezi usor caracterul pervers! ASADAR, rog respect si va indic sa va evitati daca vreti sa mai postati vreodata pe blogul meu! Multumesc anticipat! Aviz si altor amatori de pierdere de timp.
Popescu
25 octombrie 2010Cred ca ai inceput sa te stergi singur
Popescu
25 octombrie 2010Dragos Dragoteanu, tu ai atins culmea cenzurii, ai ajuns sa te cenzurezi pe tine insuti (sau or fi cei de la Imopedia). Urmatorul post apare in dreapta, nu si la mesaje:
Dragos Dragoteanu on
Politica si Sfintele Moaste@Popescu @MieluNu accept sa transformati blogul meu intr-o arena pentru oligofreni! Ceea ce nu intelege Popescu este ca eu am o intelegere verbala cu …
Mielu Nebunu'
25 octombrie 2010@Popescu
Vezi ca dai citate incomplete.
Si, ca de obicei, in afara topicului subiectului.
Mielu Nebunu'
27 octombrie 2010Nu pot sa ma abtin.
Ce-am vazut azi , vizavi de dezbaterea si votul motiunii, nici in filmele de groaza nu credeam ca este posibil.
Tara asta va ajunge mult mai rau decat putem noi gandi acum.
Dragos Dragoteanu
27 octombrie 2010@Mielu
Desi titlul ultimului editorial contine cuvantul „politica”, eu nu fac politica si nici pe acest blog nu accept „puseuri” politice. Merci pentru intelegere!
Mielu Nebunu'
28 octombrie 2010@ Dragoteanu
Pai, nu era un comentariu politic. Era o „drama de moravuri”.
Nici eu nu fac politica.