Acum cativa ani, m-am intalnit cu un tip care divortase. Primul lucru care-l spunea cand deschidea acest subiect era: “Am divortat, dar eu nu am nicio vina!” Ce sa mai discuti cu un asemenea “exemplar”?…
Toti cei care au “divortat” total ori s-au “separat” temporar de piata imobiliara ar putea avea o replica asemanatoare. In definitiv, ce mare lucru? Nu oricine poate duce la capat o “relatie” cu imobiliarele. Cand este “isterie” in piata, tot poporu-i priceput. Cand imobiliarele cad in “depresie”, evident, numai criza e de vina! E exact ca-n viata! In vremuri grele oamenii fug care-incotro si uita de vremurile bune. Se pitesc nitel si, daca raman vii dupa ce trece furtuna, reapar ca ciupercile dupa ploaie si dau lectii de imobiliare, pentru avansati.
Intrebarea este cine-i de vina pentru ce se intampla azi pe piata imobiliara din Romania? Ala “nu eu”, celalalt “nici eu”, altii “nici vorba”… Bancherii “ioc”, agentii imobiliari “nici usturoi n-au mancat, nici gura nu le miroase”, evaluatorii “si-au facut numai datoria” si ziaristii, evident, sunt doar formatori de opinie. Uite asa, aparent, nimeni nu e vinovat! Si, daca nu este nimeni vinovat, nu exista nici complici!
Totusi, exista si “nebuni” in imobiliare! De exemplu, eu! Si, nu sunt singurul… Daca m-ar intreba cineva daca sunt complice cu situatia pietei imobiliare actuale as raspunde fara sa clipesc: ”nu sunt complice, sunt inculpat!” Adica fac tranzactii de 18 de ani si acum “ma fac ca ploua”? Da-o dracu de treaba, ori suntem corecti, ori nu mai suntem! “Papagalii” care au “ciripit” o vreme in imobiliare repeta acum noul slogan national “nu stiu d-astea!” Tradarea in imobiliare costa! Daca pleci putin din imobiliare, cand vrei sa revii constati ca nu prea mai ai loc la masa jocului dintre profesionisti.
Complicitatea cu imobiliarele o ai in sange, precum iubirea in suflet. Nu poti sa nu fii complice fata de imobiliarele actuale din Romania daca ai iubit cu adevarat acest domeniu. Daca nu te-au cucerit poti sa consideri c-ai facut o partida de sex imobiliar. Daca insa ti-a placut si ai avut satisfactii, poti sa mergi pana la capat. Doamne fereste sa fi luat vreo boala imobiliara cu efect pe termen lung. Se poate numi credit neperformant sau imobil nevandabil ori neinchiriabil…
De 2 ani piata imobiliara sufera! Alaturi de ea sufera si toti cei care mai cred in redresarea ei. Eu va asigur ca, cei care fac imobiliare zi de zi, nu numai traiesc in acest domeniu, ci si actioneaza. Fiecare, in felul lui, cauta solutii permanent. Piata imobiliara exista! Ea nu a murit. Se chinuie sa supravietuiasca si va izbuti. Pentru ca alaturi de imobiliare sunt complicii ei, toti cei care, prin efortul lor continuu, reusesc sa miste lucrurile inainte. Inapoi nu se mai poate. Romania nu are decat o singura directie. Spre Europa. Si cu imobiliarele e la fel.
Pe cei care nu se simt complici ii compatimesc. Ei nu au reusit sa se integreze niciodata in imobiliare performante. Au visat si visul lor s-a stins odata cu aparitia crizei. In aceasta piata nu raman decat cei care isi asuma ciclurile imobiliare. Asa s-au transformat “pionierii” imobiliari din alte tari in mari antreprenori in acest domeniu. Au evoluat impreuna cu piata, complementar cu valorile ei.
Vizitand tari cu mare experienta imobiliara, care au traversat crize majore sau repetate, m-am intrebat mereu: “Ce s-ar fi intamplat in lume cu metropolele actuale daca la orice criza toata lumea ar fi “depus armele”? Chiar credeti ca oamenii puternici pot fi doborati de o criza? Voi, pesimistilor, prevestitorii “apocalipsei” imobiliare romanesti, credeti ca viata imobiliara se termina cu aceasta criza? Va inselati amarnic! Va spune unul care nu sta cu mainile-n san. Daca tot nu va simtiti complici cu ce se intampla astazi pe piata imobiliara ar fi bine macar sa fiti compatibili cu ea. Numai asa aveti sansa de a ramane in business.
Dragos - C A R I N O
4 ianuarie 2011EU NU RENUNT NICIODATA ! Asa plec dimineata de acasa!
Sunt in imobiliare din 1998 si sper sa mai raman – pentru asta plec in fiecare zi cu gandul sa fac ceva – cei care comenteaza au mai facut-o, si o vor mai face doar din fata televizorului si a frustarilor de care poate nici nu isi dau seama si vor ramane cu comentariile – eu voi lasa ceva in urma.
Dragos Dragoteanu
4 ianuarie 2011@ CARINO
Asa sa faci! ZI DE ZI !!
Popescu
4 ianuarie 2011Dragos Dragoteanu> putini lupta, multi stau pe dreapta si dau sfaturi imobiliare, vorba ta, pentru avansati. Ii vezi peste tot, inclusiv la tine pe blog, unii si-au facut bloguri proprii (vezi Tavan Fals si Aristotel Costel).
Culmea e ca aia care stau si o freaca dau sfaturi celorlalti, ca asa e pe lumea asta.
In realitate, in perioade de criza ai de invatat cel mai mult business. Mai ales daca ai norocul sa treci printr-un faliment (citeste @50 de la articolul precedent).
Cat despre vinovati si inculpati, vina se numeste LACOMIA omului. Daca am presupune ca maine am trai din nou perioada de boom, tu ai fi exact la fel, dar nu numai la fel ba chiar mai rau, ca acum ai invatat mai multe de la criza. Asa ca fara false procese de constiinta ca nu asta e problema, daca nu erai tu, era altul, daca nu erau aia 100-200 de agenti, erau altii…
Dan
4 ianuarie 2011Dragos – Carino, cel mai grav la jocurile de noroc e atunci cind nu stii cind sa te opresti!!!
acum, tu stii cum stai cu pariurile imobiliare… poate cistigi – poate pierzi
Dan
4 ianuarie 2011Popescu uite de asta te-am declarat o bijuterie: esti un animal de prada cu procese de constiinta la nivel subconstient 🙂
semnat: Fane Trotil 🙂
Popescu
4 ianuarie 2011Dane> eu nu sunt animal de prada, nu m-am infruptat din festinul imobiliar, inca.
The best is yet to come
dar numai pentru cine va fi pregatit.
Dan
4 ianuarie 2011aoleu popescule, ma faci sa-mi dau cu firma-n cap… ai ramas cu toate imobiliarele’n brate si acum fluieri dupa revenirea vremurilor de altadata… la un moment dat o sa ajunga iar 1 mp 2000$… iar o piine 100$
Dan
4 ianuarie 2011Popescu, acum serios vorbind, ce zici avem sanse sa fim dati afara din europa sub basescu?
vad ca maghiarii-si asigura totusi cetatenia europeana…
Dragos Dragoteanu
4 ianuarie 2011@ Dan
Dane, chiar nu poti sa depasesti obsesiile politice? Risti sa te scot de pe blog!…Parerea mea este ca ai un nivel de inteligenta peste medie,dar nu-l folosesti. Macar pe blogul meu, te rog incearca sa iesi din starea de putrefactie politica in care se scalda fabricile de produs rahat, numiti politicieni!
Mielu Nebunu'
4 ianuarie 2011@ Tuturor
Un om care a activat in imobiliare trebuie sa se simta vinovat??? Poate la nivel spiritual, ca s-a dedulcit la patima arghirofiliei (iubirea de bani). Dar sa culpabilizezi oamenii in felul asta mi se pare mai mult decat exagerat.
Unii au castigat o paine si atat! Sau au considerat asta o meserie si atat! Printre ei ma numar si eu. Mi se pare un lucru gresit si foarte prost sa ne facem idoli din meseria imobiliara.
Mi se pare mult mai interesant si chiar benefic ca oamenii sa aiba ca idoli (daca tot e cazul sa ne facem idoli din meserii…) indeletniciri ca : medicina si profesoratul. Acestea da! Merita statut de idol.
Meseria „de imobiliare” NICIODATA nu va egala aceste lucruri si daca, pur si simplu, suntem pasageri prin ea, cu rugaminti de iertare adresate tuturor, nu avem de ce sa ne simtim vinovati! Cel mai aproape imi este camasa mea si asa va fi mereu….
Cuma, de dragul imobiliarelor, trebuia sa raman in domeniu, chiar daca STIAM SIGUR ca voi ajunge sa nu mai am incasari, ca alti amici de-ai mei??? Si, la sfarsit, sa ma bat cu caramida in piept ca lucrez in imobiliare??? Asta e prostie, nu vocatie….
Va rog sa reveniti la realitate si, daca v-ati propus prin asta sa faceti o apologetica a muncii in imobiliare, din punctul meu de vedere ati ales CEA MAI PROASTA ABORDARE!
Oricine pentru ceilalti, acelasi pentru cei care ma stiu,
Mielu
Dragos Dragoteanu
4 ianuarie 2011@Mielu
Stii ce striga peluza Stelei la degajarea portarui advers? Tu, Mielule, esti iertat! Nu mai ai treaba cu imobiliarele si ai fost ‘ratacit” in zona! Adevarul doare, dar trebuie spus, chiar daca unii ca tine nu-l accepta!
Mielu Nebunu'
4 ianuarie 2011@ Tuturor
De ce ii uitam, in acest fenomen al culpabilizarii, pe cei care au creat cadrul de existenta si „development” al balonului de sapun imobiliar???
Ai? Se aude ceva???
Cred ca acolo e problema….
Popescu
4 ianuarie 2011Dane> ce chirie mai iei pe spatiul ala?
Popescu
4 ianuarie 2011Dragos Dragoteanu > ma bucur ca anul asta nu ne-ai mai dat nici o „predictie” din seria Se Scufunda Planeta
Dragos Dragoteanu
4 ianuarie 2011@Popescu
Ti-am dat cel putin un motiv sa crezi si mai mult in ceea ce predici!…
Mielu Nebunu'
4 ianuarie 2011@ Dragoteanu
Stiu ce striga galeria stelei la degajarile portarului advers, sunt fan Steaua si merg la stadion de cate ori am ocazia…..
Parerea mea este ca ai dreptate: adevarul supara si de-aia te superi si dta pe mine….
Popescu
4 ianuarie 2011Dragos Dragoteanu > si cu care parte din ceea ce „predic” eu nu esti de acord?
Popescu
4 ianuarie 2011Apropo de Steaua, l-am auzit pe finantator ca a vandut pe 30 decembre un teren de ii ajunge sa tina Steaua 10 ani de zile
Mai deunazi, nu stiu care nepot al lui a vandut un teren pe care a incasat 7 mil eur
Merge prost piata se pare, se scufunda planeta rau de tot. Sper sa fiu si eu pe acolo sa prind o bucata…cat mai babana
Mielu Nebunu'
4 ianuarie 2011@ Popescu
Si credeti dumneavoastra ca acel tip de tranzactii, cum a facut patronul Stelei, sunt reprezentative pentru piata imobiliara?
Poate e acelasi cumparator in ambele cazuri….si nicidecum o tendinta de piata.
Mielu Nebunu'
4 ianuarie 2011@ Popescu
Exista voci care spun despre Becali ca duce o lipsa acuta de lichiditati, caz in care a fost si el, la randul lui, speculat de un „rechin” mai mare ca el (exista, fiti convins…).
Exista , fara doar si poate, posibilitatea ca Becali sa fi facut acele tranzactii IN PIERDERE, pentru ca (zice lumea…) duce lipsa de lichiditati.
A avut nevoie de bani, mai pe scurt….
Viorel
4 ianuarie 2011Ok, vad ca vreti sa „cititi” in fotbal ca sa vedeti viitorul :)… Ce am remarcat eu: echipele bucurestene, teoretic cele mai bogate din campionat, scapa de fotbalistii cu contracte mari si nu au transferat nimic pe bani multi. In ligile inferioare asistam la retrageri din competitie. Sunt aspecte care descriu mult mai bine situatia decat vanzarea lui Becali, adica: patronii nu prea au spor cu afacerile si nu au bani de bagat in fotbal. Si uite asa ajungem la aceleasi concluzii ca treaba e cam incurcata cu afacerile si economia romaneasca…..
Dan
4 ianuarie 2011Dragos stai linistit, promit ca intr-o masura acceptabila tie o sa ma abtin de la injuraturile pt basescu… am alte bloguri unde sa ma descarc … politic … dar tine minte bine de tot ce-ti spun: problema imobiliara in clipa asta nu are decit o rezolvare politica oricit de mult nu-ti convine lucrul asta
@ Popescu, o chirie de cacao … se poate si mai rau, noroc ca am fost prevazator si mi-am extins orizonturile investitionale, dincolo de imobiliare, cind trebuia.
Popescu
4 ianuarie 2011Dane… si eu am fost prevazator si am investit in imobiliare..cand trebuia..
si tot in imobiliare investesc si acum
In ce zici ca ai investit?
Dan
4 ianuarie 2011Popescu nu te opreste nimeni, eu nici atit… baga mare 🙂
Mielu Nebunu'
4 ianuarie 2011@ Dan
Bravo, Dane!
Te felicit, esti bun!
Smecher nu e ala care-si face idol din imobiliare. Asa cum am mai zis, inteligenta consta in puterea si abilitatea de a rezolva problemele, care sta la baza dezvoltarii multilaterale a omului!
aviz tuturor apologetilor imobiliari, care mor de foame dar se bat cu caramida in piept ca ei sunt „oameni de imobiliare”…..pwah……..
Corul Van(z)atorilor
4 ianuarie 2011@ mielu’
scuze ca ma bag iar in seama cu tine dar nu ma pot abtine…
1. nu cred ca-si face nimeni din imobiliare „idol”. Poate .. unii-si fac o meserie, altii cariera,…unii profit, altii pierderi,…, unii loc de dat cu piatra, altii cu parerea, .. samd exemplele ar putea continua..
2. imobiliarele sunt mult mai mult, iar sectorul mult mai diversificat, decat poate sa cuprinda mintea unui pesimist. Nu degeaba la scara larga real estate-ul este numit „industrie” … si inca una grea … care poate sa miste sau sa puna la pamant intreaga economie … sticla, ciment, lemn, distributie si consum de electricitate, gaze, apa … legislativ, finante, … si undeva printre …. serviciile de brokeraj… piata, tranzactiile, produsul finit…
3. imobiliarele chiar nu sunt o cale de supravietuire … sunt un stil de viata … iar daca nu simti asta in adancul sufletului si mintii tale inseamna ca esti „multilateral” subdezvoltat pentru domeniul asta si chiar daca nu vei „muri de foame” … te vei auto exclude daca inca nu te-a exclus piata
Dan
4 ianuarie 2011Corule si poker-ul e un stil de viata … depinde ce-ti doresti!
Dan
4 ianuarie 2011Dragos, ce-i mai nasol: cind politicul intra’n imobiliare sau cind imobiliarele intra in politica???
Popescu
5 ianuarie 2011Dane, e jenant, te dai mare cu ce investitii faci tu, cand te intreab despre ce e vorba o dai de gard de parca faci trafic de droguri
in realitate stai toata ziua pe canalele TV, de aia si dai pe afara cu politicul (adica iti spala creierul), asa cum o observat si Dragoteanu
vezi de treaba ta, nu ai nici o legatura cu imobiliarele, daca traiesti dintr-o chirie nu inseamna ca faci investitii imobiliare, esti rupt de ce se intampla acum
Corul Van(z)atorilor
5 ianuarie 2011dane ai dreptate…
si injuratul guvernului pe bloguri poate deveni un stil de viata pana la urma.. dar eu merg pe ideea ca daca tot nu pot sa-l schimb … mai bine ma autocentrez in ceea ce pot sa fac mai bine sa-mi schimb propria situatie si … a celor dragi mie…
Mielu Nebunu'
5 ianuarie 2011@ Corul Vanzatorilor la #22
1. de-aia suntem aici, ca sa ne bagam in seama unii pe altii.
2. Imobiliarele sunt un idol pentru unii. N-ai idee cati oameni de genul asta am vazut…
Faceau eforturi incredibile ca sa ramana in meserie , faceau datorii, amanau chiria pe termen nedefinit, doar ca sa mai traiasca o ora ca agent imobiliar, in asteptarea tranzactiei de miliarde de euro , care sa-i aduca pe prima pagina a ziarelor de pretutindeni…
Aici e vorba de un idol fals si mincinos care nu face decat sa distruga oamenii….
3. Imobiliarele sunt un mod de viata pentru vanzatorii cu adevarat de succes: in tot orasul Bucuresti nu sunt mai mult de 25-30 de astfel de persoane, crede-ma ce-ti zic…. Daca tu te numeri printre ei….bravo tie!
4. In 2007-2008 se spunea ca sunt vreo 10 000 de agenti imobiliari in Bucuresti, nu stiu daca era reala cifra sau nu, dar era enorm. Eu m-am autoexclus , cum zici tu, in vara lui 2008, dupa 8 ani de activitate. Asa cum am zis, pentru mine a fost o simpla meserie si atat: puteam fi la fel de bine brutar, strunagr, maistru, tamplar, tinichigiu sau mai stiu eu ce…
5. Si panificatia e o industrie, asta inseamna ca orice brutar este exponent de seama al industriei???? Hai sa fim seriosi, sa vedem lumea asa cum este! Exact aici intervine idolatrizarea de care vorbeam: oamenii considera foarte important ceea ce fac si nu mai judeca! Eu sunt axat pe online in acest moment, unde deocamdatalansez proiecte pentru altii, dar incepand cu vara acestui an am sa lansez proiecte si pentru mine! Pot sa spun ca eu , Mielu, sunt determinant pentru industria online? NU, te asigur ca nu! E si asta doar o meserie si atat! Industria online exista si fara mine, daca maine se strica treaba in online (si e posibil sa fie asa in momentul in care internetul va fi cenzurat) iti dau toate asigurarile posibile ca sunt pregatit sa fac altceva, FARA REGRETE SI FARA PROBLEME!
Dan
5 ianuarie 2011popescu… esti nervos… si te dai mare si rotund ca un manelist, nu-i frumos.
popescu vind etnobotanice pt imobiliari de succes ca tine…
data viitoare sa vii cu o balanta financiara pe ultimii 20 de ani, buletinul in original si o copie dupa el daca vrei sa vorbim de venituri in particular…
ca n-ai ajuns sa ma intrebi tu de banii pe care i-am muncit eu PRICEPUT tovarase!
sau tu te ocupi de „imobiliare” la ponturi???!!!
Dan
5 ianuarie 2011Corule, este decizia mea injuratul guvernarii… stiu ca politica strutului si resemnarea e sport national la romani dar pe mine nu ma caracterizeaza… cit priveste discursul guvernantilor cu „eu merg pe ideea ca daca tot nu pot sa-l schimb … mai bine ma autocentrez in ceea ce pot sa fac mai bine sa-mi schimb propria situatie si … a celor dragi mie…” cunosc destul de bine manipularea si vad ca tine, chiar foarte bine, la o buna parte a societatii… pina la foamete si frig ca pe urma nu mai tine nimic 🙂
Dragos cu scuzele de rigoare pt aceasta interventie „politica” fara nominalizari daca te-a deranjat cu ceva!
Popescu
5 ianuarie 2011http://www.zf.ro/proprietati/becali-a-vandut-cu-10-mil-euro-doua-hectare-in-pipera-catre-portland-trust-7862980
„In urma cu cateva luni, Lucian Becali a vandut un teren in valoare de sapte milioane de euro. Pamantul il primise cadou de la unchiul sau. Atunci, Gigi i-a cerut imprumut doua milioane de euro si nepotul sau a acceptat imediat, dar cu conditia ca totul sa fie legal, cu acte la notar. Acest episod nu a fost vazut deloc bine de comunitatea machidonilor, iar majoritatea rudelor a condamnat gestul lui Lucian.”
Popescu
5 ianuarie 2011Dane> nu te-am intrebat cati bani ai ci in ce domeniu activezi, mi se pare un minim de informatie pe care il poti oferi mai ales ca stai pe acest blog de 1 an de zile. Cred ca tu stii cu ce se ocupa cam toata lumea de pe aici. Dar daca ti-e rusine cu ceea ce faci nu e nici o problema.
Cat despre politica, nu inteleg de ce nu intrii pe un site specializat. Daca vrei sa injuri puterea iti recomand blogul de injuraturi cu aspiratii imobiliare al lui Tavan Fals.
o sluga
5 ianuarie 2011Sa raspund si eu la intrebarea „Suntem complici cu situatia pietei imobiliare actuale?”:
Sunteti complici in aceeasi masura in care sluga e complice cu stapanul. Complicitatea presupune un rol „initiat” ori agentii imobiliari au fost si sunt doar niste biete slugi/unelte. Nu va asumati complicitatea…e prea mult…ati avut un rol minor (ca de „unelte”) in tot acest Caritas imobiliar, pardon! am vrut sa zic „piata libera” sau „joc al cererii si ofertei”…
Nu va imbatati cu apa rece ca nu voi faceti jocurile…doar stapanii…si voi/noi nu suntem printre ei…
Dragos Dragoteanu
5 ianuarie 2011@ o sluga
Te-ai definit corect!…TU poate esti o sluga, eu – Dragoteanu Dragos – nu sunt! Pe langa faptul ca sunt cel mai bun agent imobiliar din Romania, mai sunt si tata, patron, sot, prieten, investitor imobiliar. Sluga te nasti, nu devii ! Imi pare rau pentru statutul tau!
Dan
5 ianuarie 2011ok Popescu, am avut impresia ca devii prea personal financiar, iti cer scuze pt atac…
diferenta intre politica si restul categoriilor in care romanii sint experti asa cum spunea Cornel Balan, fotbal, femei, masini etc. este ca politica face legile dupa care jucam toti si ne arde DIRECT la buzunar.
Cind politicul zice 24%tva NOI toti ceilalti scoatem banii din buzunar. Acelasi principiu se aplica pt toate legile si reglementarile inclusiv imobiliare.
Singurii care trebuie sa fie EXPERTI in „domeniul” politic sint cei care voteaza, politicianul nu poate sa fie decit cel mult un profesionist angajat sa reprezinte vointa celor care voteaza.
Din pacate politicienii sint considerati „experti” iar noi restul inghitim taxe si impozite cu seninatate incercind sa nascocim metode de faultare a acestora ca sa nu dam faliment… asta e o durere mare in sufletul meu cind vad oamenii isteti ca fluiera la luna a paguba cu miinile in buzunare… dar asta e
Popescu, astia zic ca benzina o sa ajunga la 6 lei litru… cu ce crezi tu ca o sa influenteze treaba asta imobiliarele?!
Popescu
6 ianuarie 2011Dan, nu stiu ce impact va avea scumpirea benzinei asupra imobiliarelor, intreaba-l pe Dragos Dragoteanu, desi nu cred ca iti va raspunde, e ocupat sa-si puna slugile la punct..
o sluga
6 ianuarie 2011Dragos Dragoteanu > Bravo! Asta trebuie sa intelegi bine: ne-am nascut slugi. Daca tu crezi ca de fapt nu esti…e foarte bine…pentru stapani! Nu-ti mai asuma „complicitati” ca nu vei manca niciodata la masa stapanilor…
Popescu
6 ianuarie 2011Mda, trebuie sa iti cam dau dreptate mai Sluga. Una dintre cele mai bune definitii ale capitalismului a dat-o cineva de la care nu te asteptai:
“Capitalism is the legitimate racket of the ruling class” Al Capone
Dan
6 ianuarie 2011Dragos…
„Romania nu are decat o singura directie. Spre Europa. Si cu imobiliarele e la fel”… aha… mda… am vazut azi dimineata directia, cu mult mai devreme decit ma asteptam.
Tocmai ce dialogam azi-noapte cu Razvan Munteanu vis-a-vis de luminita trenului de la capatul tunelului si sutul in fund care poate fi definitiv, la o adica, din Europa… dar cred ca asta nu-i o problema politica care afecteaza toate segmentele economiei inclusiv imobiliarele… e legata de fotbal am impresia
Oricum, imobiliare se pot face si in afara Europei… si in Pakistan se fac tranzacti imobiliare (banuiesc)
Popescu
6 ianuarie 2011Dan> nu iti pierde moralul, la capatul fiecarui tunel exista o luminita, stii cum zce neamtu’
There is a light at the end of every tunnel….just pray it’s not a train !
Dan
6 ianuarie 2011Popescu, natia asta umbla numai prin tuneluri…
Corul Van(z)atorilor
6 ianuarie 2011@ dan
#29 Detasarea de politic nu are nimic de-a face cu manipularea.
Sincer chiar mi se rupe de politica sau mai bine zis de politicieni. De la Coposu incoace nu l-am zarit pe vreunul cu coloana vertebrala care sa-mi impuna respect. Si nici dupa Ferdinand vreun conducator care sa se indentifice cu natiunea. Un secol de escu.
Asa cum am mentionat nu pot schimba situatia. E vointa poporului exprimata prin vot. Chiar daca nu e ceea ce ma multumeste personal, nu o denigrez.
Cand umblu prin lume incerc sa ma reprezint cat pot mai bine pe mine, adica familia, scoala si educatia ce am primit-o, comunitatea, orasul, tara din care vin. Consider ca respectul se castiga nu se impune.
Nu putem striga: Europa deschide larg portile vine Romania, .. si s-au deschis… iar daca-l condamnan pe basescu de esec dovedim faptul ca nu ne putem depasi statutul de “condusi”. Problema nu e doar la el, e la fiecare din noi.
#37&39 in traducere libera “ce-ti doresc eu tie dulce Romanie” varianta ta arata cam asa …
http://blog.realin.co.in/wp-content/uploads/2008/11/packed-train-pakistan.jpg
.. sper sa nu-si imagineze unul vreo luminita… asta ar insemna sa traverseze tunelul..
Dan
7 ianuarie 2011@Corule, excelenta poza, m-ai facut sa zimbesc… in schimb este exact cum zic eu… in politica si cei care se „detaseaza” sint o buna parte a manipularii, asa ca nu-ti imagina „detasarea” ca pe o fuga ci ca pe o manipulare a unor bestii… cit priveste capul central la operatiunii… am perfecta dreptate in tot ceea ce spun dar nu pot continua aici pt ca nu vreau sa abuzez de bunavointa lui Dragos!
AristotelCostel
7 ianuarie 2011@popescu
„Culmea e ca aia care stau si o freaca dau sfaturi celorlalti, ca asa e pe lumea asta.”
„eu am fost prevazator si am investit in imobiliare..cand trebuia..
si tot in imobiliare investesc si acum”
… cheiz clouzd.
Dragos Dragoteanu
8 ianuarie 2011@Aristotel
Costele, am vazut ca-ti cresti traficul pe blog prin intermediul meu! Rusine, Aristotel Costel! Rusine!
Popescu
7 ianuarie 2011Moldovene, ce mai faci, mai cresc preturile la Iesi?