Cine nu recunoaste puterea iubirii e un pacatos. Ce pamantean nu vrea sa se hraneasca macar o parte din viata sa cu o mare iubire?
De felul meu, sunt un norocos. Nu spun asta ca sa fiu invidiat. Oricum, sunt! Doar si pentru simplu fapt ca am curajul sa scriu despre tot ce vreau, ceea ce simt sau ce gandesc. Cum o fac si astazi. Pentru ca a iubi cu adevarat e ceva infinit. Incepe din nimic si se termina nicaieri. Nu exista o limita a iubirii. Cei care au reusit sa cunoasca forta unei mari iubiri stiu ce spun. In aceasta viata, eu am simtit „gustul” dragostei fara sfarsit. Si ma mandresc cu acest lucru!
Iubirea fata de parinti e unica. Iubirea pentru copii este divina. Iubirea pentru ea este totala. E o traire care nu se poate masura. Nici macar in timp. Nu exista valoare pe Pamant cu care sa o compar. Atunci cand vorbesc despre iubirea vietii, vorbesc fara sa vreau si despre mine. Nu mi-e rusine sau frica! Altora le e teama sa nu afle altcineva. Mie nu! Eu stiu cine sunt! Sunt Dragos Dragoteanu. De adolescent am visat la o mare iubire. Ce poate fi mai frumos decat bucuria de a trai ceea ce ti-ai dorit…
Clipele de fericire pe care le-am petrecut impreuna cu fiinta cea mai draga din sufletul meu nu mi le poate lua nimeni, niciodata! Pentru ca iubirea nu se cumpara! Se primeste sau se daruieste. Neconditionat.
Intr-un vis ca al meu nu intri decat o data-n viata. Simti cum devii parte a unei iubiri fara sfarsit. Traiesti clipe unice. Te bucuri de fericirea momentului, fara sa stii cat timp o poti pastra. Alergi in necunoscut printr-un labirint de sentimente din care nu mai vrei sa iesi. Nu exista decat iubirea. Fara defecte, fara reprosuri, fara compromisuri.
De cate ori spunem in viata “iubesc”? De prea de putine ori fata de ceea ce merita acest cuvant magic. Si ce conteaza mai mult decat dragostea vie. Am visat cu ochii deschisi. Am gasit femeia care m-a facut fericit! Viata mea e completa. Pentru ca energia pe care o emana iubirea este incomparabila. Si ea a visat alaturi de mine. O viata impreuna. Ca visul sa fie complet. Eram atat de fericiti ca ni se parea ca viata e prea scurta pentru planurile noastre. Ati trait asta si voi, nu-i asa? Dar, in urma unui vis, cate asteptari nu se naruie sau se lovesc de realitate?
Se spune ca orice inceput are un sfarsit!… Eu nu cred in sfarsit. Chiar si dupa ce voi muri, stiu ca o sa raman viu pentru oamenii care m-au iubit. Pentru cei pe care i-am iubit. Pentru copiii mei. Pentru toti cei pentru care am reprezentat ceva in viata lor. Probabil, cea mai mare greseala in viata o facem atunci cand nu avem curajul sa ne marturisim iubirea. Ni se pare ca avem tot timpul din lume sa o facem. Nimic mai gresit. La fel cum, prea tarziu, ne dam seama cat de simplu ar fi fost sa iertam pentru a continua sa iubim. Iertarea este un sentiment inaltator, mai ales atunci cand iubesti. Din pacate, prea putini accepta acest lucru. Si prea tarziu.
Ieri, astazi si pentru toate zilele ce vor urma eu ii declar dragostea mea. Sincera, profunda, fara egal. Astazi o iubesc la fel ca ieri, maine o voi iubi la fel ca azi. Traiesc acelasi vis. Al nostru. Visele nu mor. Niciodata! Doar iubind cu adevarat nu traiesti degeaba! Eu visez in continuare. Iubirea este singurul lucru care conteaza in aceasta viata! Nu va fie frica sa iubiti! Totul in viata se rezuma la iubire! Visele sunt vii pentru cei care cred in ele.
Visul nostru nu va muri. Niciodata! Si tu stii asta! Te iubesc si te voi iubi mereu! In sufletul meu esti steaua vietii mele!
Duracell
20 decembrie 2011Dragut, lacrimogen… parca vobeste un baietel ranit in dragoste, nu marele Dragoteanu!!!! Nu mai recunosc stilul…
Popescu
20 decembrie 2011Dragos Dragoteanu iarasi schimba subiectul..
De ce oare?
petrica
20 decembrie 2011Da, da, daca tot nu se mai vinde nimic, ne-a mai ramas Iubirea. Iubiti-va-n parcare.
Dragos Dragoteanu
21 decembrie 2011@petrica
E o idee buna!
Alison
20 decembrie 2011da…frumos…parca ar fi o declaratie de dragoste…mai bine o pui si intr-un plic si ii scrii si numele destinatarului, sa stie si EA – persoana pe care o iubesti atat de mult… si este o amintire sau un vis?
si plecand un pic de la inaltatoarea declaratie…esti un fericit daca ai intalnit-o…sunt multe persoane care inca mai cauta in amintiri si in vise sa afle care este marea iubire…nici nu stiu daca iubirea o poti trai in zile, ani sau infinit…
te gandesti, ca atunci cand pierzi o persoana care te-a parasit sau esti pe cale sa o parasesti este marea iubirea, cand apare alta si alta, si tot asa….
parca porti cu tine un pacat, si anume acela ca nu ti-ai gasit dragostea…
sau poate ca dragostea ta este formata dintr-un „caleidoscop de amintiri si vise”…
sau poate ca atunci cand „arunci caleidoscopul” iti apare ea atunci cand nu te astepti…
si mie imi place sa spun tot ceea ce gandesc…numai ca poate nu gasesti receptorul potrivit, sau nu formezi cifrul corest atunci cand trebuie…
este ca o scanteie, care ori ramane aprinsa ori se stinge…
eu vreau sa sper ca visul meu frumos se va transforma in realitate, si sunt sigura ca va fi alaturi de EL …
Dragos Dragoteanu
21 decembrie 2011@Alison
Succes!
Popescu
21 decembrie 2011Dragos Dragoteanu, este admirabila declaratia de dragoste pentru EA (banuiesc ca e vorba de sotie, ca nu e precizat in text. Apropo iti aduci aminte de confruntarea lui Traienel cu „Mihaela dragostea mea” cand Traienel ne spune: domnilor, ceea ce va deranjeaza este faptul ca e si frumoasa si desteapta, iar „Mihaela dragostea mea” intreaba: CINE ? la care Traienel raspunde: SOTIA MEA, HA, HA, HA)
In alta ordine de idei, bravo tie ca ti-ai gasit jumatatea si inca o mai iubesti. Dar din aceasta perspectiva, sunt foarte curios cum privesti tu urmatoarea situatie de viata:
nevasta unui director al UMF Iasi, il denunta pe acesta la DNA, imediat dupa ce omul intentase divort. Mai exact lucrurile se intampla asa, se pare: baiatul a trucat o licitatie, s-a umplut de bani dupa care a intentat divort. Nevasta-sa, ca sa se razbune, il reclama la DNA. Asa s-a nascut scandalul UMF Iasi de fapt, din razbunarea unei neveste parasite
http://www.adevarul.ro/actualitate/Denunt_la_DNA_dupa_un_scandal_conjugal_0_612539253.html
Cum e sa stai cu un om zeci de ani, dupa care sa incerci sa il bagi la puscarie pentru ca te-a parasit?
Dragos Dragoteanu
21 decembrie 2011@Popescu
Caracterul tradeaza omul! Mai devreme sau mai tarziu…. El, caracterul, nu se schimba! Din pacate pentru unii si din fericire pentru altii.
Popescu
21 decembrie 2011Apropo, stii ca dragostea a fost casificata de Organizatia Mondiala a Sanatatii in mod oficial ca o maladie / tulburare psihica care dureaza 4 ani..
http://www.evz.ro/detalii/stiri/oms-dragostea-este-o-boala-vezi-in-cati-ani-se-trateaza-957390.html
„Organizatia Mondiala a Sanatatii a inclus dragostea in registrul maladiilor, fiind considerata o tulburare mintala. Pe langa faptul ca provoaca dependenta, la fel ca drogurile, alcoolul sau jocurile de noroc, dragostea provoaca schimbari bruste ale dispozitiei, insomnie, impulsivitate, dureri de cap si chiar reactii alergice.
Dragostea nu poate dura mai mult de patru ani…..”
Si apropo de doamna geloasa de mai devreme:
„Ştiinţa a adus dovezi că dragostea acţionează violent asupra creierului uman. Astfel, comportamentul unui îndrăgostit părăsit sau ignorat de cel iubit seamănă foarte mult cu cel al unui dependent de droguri.”
Dragos Dragoteanu
21 decembrie 2011@Popescu
Si criza care sta sa inceapa va dura mai mult de 4 ani, d-apoi o dragoste adevarata. E adevarat ca, majoritatea cuplurilor se urasc inca de la nunta, cand numara cash-ul. De acolo incepe criza pentru multi.
Andy Miller
21 decembrie 2011Domnule Dragoteanu, putini oameni au curajul dvs. sa se expuna in acest fel! Mai ales ca fiind un blog, riscul este sa fiti interpretat in fel si chip. Tot respectul! De cele mai multe ori ne este teama de judecata celorlalti si nu ne exprimam sentimentele, dvs. nu faceti parte din aceasta categorie! Cu riscul de a parea patetic sau nebun, faceti acest lucru! Este foarte adevarat ca faptele noastre, iubirea pentru altii ramin dupa noi (uneori si niste investitii imobiliare profitabile ce supravietuiesc testului timpului)! Sunteti norocos intr-adevar, asa cum este si femeia cu care impartasiti aceasta iubire!E o iubire incapatinata, ce rezista presiunilor zilnice din cotidian:nu e un lucru usor!
Domnule Popescu, in cazul divortului de care vorbiti era vorba de furie, sentimente ranite si de bani! Stiti ca 80 la suta dintre femei au probleme cu banii dupa divort, cel putin 5 ani! Barbatii se rezolva mai repede. Eu cred ca ca nu de partea de indragostire scrie Dl. Dragoteanu (care poate fi o maladie), ci de iubirea care reuseste sa ierte, sa mearga mai departe si sa vindece ranile! Un mesaj inspirat pentru Craciunul acesta!
Dragos Dragoteanu
21 decembrie 2011@Andy Miller
Imobiliare nu sunt pentru oricine! Nici dragostea adevarata… Daca ai un imobil prime, poti sa-l vinzi? Da! Daca gasesti altul mai bun. Dar, daca nu gasesti, ce te faci?
Usor nu e nici in imobiliare, daramite in iubire! Cati au rezistat in imobiliare? Putini! Cati isi iubesc jumatatea? Si mai putini!
Popescu
21 decembrie 2011Andy Miller, furie, sentimente ranite, eu insa nu pot intelege cata URA poti sa ai pentru cineva pe care l-ai iubit -pentru ca de aia te-ai casatorit cu el- incat sa i-i intri in casuta de mail si apoi sa te duci la DNA…
Uite un alt exmplu de sotie care vrea sa isi vada fostul sot la ..puscarie, e vorba de domna imobiliara.. Uzunov. Pentru mine, imaginea in care aceasta doamna, cu bratele pline de LUCRURI, OBIECTE pe care le cara din caminul conjugal, povesteste nu stiu falsuri ar face fostul ei sot in actele firmei, este .. groteasca..
http://accesdirect.a1.ro/monden/Lupta-fostilor-soti-Uzunov-este-de-fapt-pe-avere_2043.html
Intelegi Andy Miller ce distanta mica e intre dragoste si ura dementa? Si atunci, visele nu mor cum zice Dragos Dragoteanu?
Dragos Dragoteanu
21 decembrie 2011@ Popescu
Pacat de ei. Nu stiam despre aceste scene penibile. Acum imi dau seama si mai mult ce valoare am in imobiliare si ca om! Si eu am divortat, dar nu a aflat mai nimeni!
Nu ma mandresc cu acest lucru, dar nici nu m-am facut de ras!
Andy Miller
21 decembrie 2011Aveti dreptate Domnule Popescu, ura este tot din aceiasi gama ca si iubirea. Se pare chiar, ca atunci cind simtim ura sau iubire folosim aproximativ aceleasi zone din creier. Si ura este un mod de a fi legat emotional, in continuare, de cel pe care l-ai iubit. Insa aceste doamne nu joaca acest joc singure, il joaca cu fostii care la rindul lor dau contralovitura. Altfel, nu se poate! Si, in dragoste ca si in ura e nevoie de doi! Visele nu mor atunci cind oamenii pot sa ierte! E greu de crezut ca se poate si asa, nu! Iertarea, vorba d-lui Dragoteanu, nu e pentru oricine! E pentru cine poate !
Dragos Dragoteanu
21 decembrie 2011@ Andy Miller
Dar, cati pot in imobiliare? Cati pot sa ramana in piata in timpuri grele. Toti cei care vor supravietui crizei vor fi iertati. De faliment!
Popescu
21 decembrie 2011Dap. Trebuie sa ai mare grija de cine te indragostesti, desi se spune ca dragostea e oarba..
Daca te incurci cu vreo Doamna din asta care atunci cand iti arunca cu laturi in cap cheama si televiziunea..nu stiu..poate ti-o meriti si tu un pic ca nu ai cascat ochii inainte sa faci juraminte ..”pe viata”
Dragos Dragoteanu
21 decembrie 2011@Popescu
Ura e mai tare decat iubirea! Cum si criza va fi mai lunga/puternica decat boom-ul imobiliar. O sa vezi!…
Popescu
21 decembrie 2011Pai inseamna ca esti divortat recent, ca nu mai departe de acum un an scriai despre casnicia ta..(sau era vorba tot despre EA)..?
Am vrut sa te intreb daca ai divortat cand recomandai nu stiu ce film, caci filmul era despre un tip divortat etc
Insemna ca ai avut un 2011 plin!
Dragos Dragoteanu
23 decembrie 2011@ Popescu
Reciteste editorialul meu…”Cum sa devii mai puternic”. Nu e cazul tau. Tu esti iertat.
Popescu
21 decembrie 2011Daca vreti sa vedeti si episodul 1 al filmuletului cu scandalul Uzunov, mie mi-a placut, are o casa frumoasa plina de tablouri, in Iancu Nicolae..
http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/50094/miliardarul-eduard-uzunov-acuzat-de-sotie-de-adulter-si-lovire
Cat despre stimata doamna, nu ca ar avea o legatura -sau poate ca are- dar se pare ca ghinioanele s-au tinut lant de ea..
http://www.antena3.ro/romania/sotia-milionarului-uzunov-trimisa-in-judecata-pentru-uciderea-unui-motociclist-143274.html
End of story
Dragos Dragoteanu
23 decembrie 2011@ Popescu
Ajunge cu…Uzunov! Nu mai lovi in oameni nefericiti!
Corul Van(z)atorilor
21 decembrie 2011Psihologii spun ca subconstientul reactioneaza doar la doua sentimente: iubire si frica. Restul sunt deviatii or reactii necontrolate ale acestora. Deci putem asocia ura mai degraba cu frica decat cu iubirea. Pe cand iertarea, intelegerea, respectul, etc… le putem asocia cu iubirea. Iubirea te elibereaza, frica te face dependent. Numai un om liber este capabil de iubire (de orice natura.. de la iubirea de sine, iubirea de semeni, de natura, de animale.. pana la iubirea divina)…
Eu citesc blogul asta de vreo doi ani pentru ca simt ca e scris de un om viu care „traieste” imobiliarele cu pasiune, nu de un „expert” sezonier.
Cat despre criza..… vorba romanului… de ce ti-e frica nu scapi
Corul Van(z)atorilor
21 decembrie 2011… si pentru ca vorbim de frica si iubire, si pentru ca e Decembrie 21, si pentru ca au trecut deja 22 de ani, si pentru ca multi inca nu s-au schimbat… si pentru ca EI merita recunostiinta noastra vesnica …
Noi, nu!
O parte din noi ne-am învins
Greşeala, minciuna şi groaza,
Dar e drum, mai e drum necuprins
Pînă-n zarea ce-şi leagănă oaza.
Generaţii secate se sting,
Tinerii rîd către stelele reci –
Cine-şi va pierde credinţa-n izbîndă
Pe-aceste mereu mişcătoare poteci?
Cine din noi va muri
Înainte ca trupu-i să-i moară?
Cine-o să-şi lepede inima-n colb –
Insuportabil de mare povară?
Ca un vînt rău, ori ca o insultă
Întrebarea prin rînduri trecu.
– Ascultă, ascultă, ascultă!
Noi, nu! Niciodată! Noi, nu!
(Nicolae Labis)
petrica
22 decembrie 2011asa-i, visele nu mor niciodata si dragostea e fara sfarsit. doar partenerii ce se mai schimba
Dragos Dragoteanu
23 decembrie 2011@Petrica
Partenerii se schimba cand sunt incompatibili. De aceea dau si dezvoltatrorii imobiliari faliment…in timp. devin incompatibili cu piata.
Rares.D
22 decembrie 2011@Corul Van(z)atorilor si Andy Miller – mi-a placut de voi, jos palaria!
Tuturor, un Craciun Fericit si Sarbatori Fericite! La multi Ani!
Popescu
23 decembrie 2011Dragos Dragoteanu, te-ai gandit vreodata ce cariera imobiliara ai avea tu daca Revolutia ar fi avut loc ieri, in plina criza economica?
Dragos Dragoteanu
23 decembrie 2011@ Popescu
Acum, ma gandesc sa aplic la un credit „Prima casa”, poate prind si eu o dobanda relativ normala ( Euribor + 4% ! ). De la tatal meu am invatat un singur lucru, Popescu,…roata vietii se invarteste! Restul sunt detalii.
Cat priveste persoana careia i-am dedicat editorialul, EA stie ca data de 19 este o zi speciala in sufletele noastre! Nu mai insista ca oricum nimeni in afara de mine si ea nu va stii vreodata de ce pe 19 ne spunem „La multi ani!!”, in conditiile in care nu este ziua niciunuia.
petrica
23 decembrie 2011La vreme de criza, dragostea e un drog bun si relativ ieftin, ai facut o alegere potrivita. Altii se ineaca in alcool sau se sinucid.
Dragos Dragoteanu
24 decembrie 2011@ Petrica
Merci! Totusi, mai este o varianta si mai ieftina… Socializarea, in zadar! Are si un avantaj major, vorba bancului ala: ” Care e diferenta intre o partida de sex in doi si una singura? In cea in 2 ai sansa sa mai socializezi nitel!”.
Ion Pribeagu
23 decembrie 2011Dragostea animalica are multe fete – este foarte subiectiva si se termina odata cu banii…..sau despartirea dar respectul si bunul simt sunt apreciate toata viata – altfel va urez un craciun fericit, un AN 2012 mai bun, multa sanatate si prosperitate tuturor
Ion Pribeagu
23 decembrie 2011Popescu – despre daca revolutia era ieri ce eram noi azi…. si am sa incep cu Becali
El a fost cioban machedon iar machedonii care jucau fotbal prin bucuresti sau traiesc in bucuresti cumparau de la cioban machedon iaurt, branza si chiar lapte iar Hagi era unul dintre ei, se pare ca tot el aranja schimbul de valuta si chiar fete dragute iar dupa mondialul din 90 din Italia baietii/fotbalistii au fost vanduti la cluburi di occident pe bani buni de catre machedonii becali/ion si vistor. Atunci Hagi l-a imprumutat pe JIJI cu 300.000 de dolari, acum tu fa socoteala ce se putea cumpara cu acesti bani care se schimbau cu 100 de lei dolarul iar preturile la alimente aveau pretul de azi iar apartamentele se vindeau cu 2-3000 de dolari iar pamantul cu 100-300 de dolari HA.
Vezi ce imobiliare stia Becali, care initial a cumparat pamantul de prin jur pentru OITE dar a mai si uns niste generali MFA pentru niste schimburi de teren…
Popescu
24 decembrie 2011Am citit postul respectiv, dar vorbeai de singuratate, credeam ca te referi la afaceri/prieteni etc. However, daca aplici pentru Prima Casa inseamna ca ai iesit sifonat rau de tot din divort..(asa ca trebuie sa vizionezi din nou filmuletul cu Uzunov, e bestial tipul cand spune cu o voce nevinovata „Doamna nu mai are nici o actiune”).
Iar daca sarbatoresti ceva pe 19 banuiesc ca nu e vorba de Revolutia Romana, ori ai avut varianta de rezerva, ori te-ai miscat rapid..
Popescu
24 decembrie 2011Cat despre cazul dezbatut mai jos, departe de mine intentia de a lovi in cineva, a fost oricum mult mediatizat, chiar daca multi dintre noi nu urmarim canalele TV respective si pare ca e ceva nou.
In realitate, interactiunea IMOBILIAR si CASATORIE este una atipica, care ma preocupa si pe mine foarte mult. Este un adevarat subiect, de ce:
casatoria in acceptiunea crestina, cu si la bine si la rau, tot ce avem impartim, este o treaba bine intentionata, dar functioneaza in conditiile in care doi tineri pleaca de la lingura, isi iau o casa, platesc la ea toata viata..Complicatia apare doar la un eventual divort, cine ramane cu casa? De regula cine ramane cu copii, deci mama
In cazul unui IMOBILIAR care se casatoreste, problema e complicata in conditiile legii romane pentru ca toate bunurile dobandite dupa casatorie sunt bunuri comune (nu discutam inca noul Cod)
Astfel, IMOBILIARUL nostru cu asta se ocupa, cumpara si vinde imobile ca activitate comerciala, pentru a-si castiga existenta. Problema insa, este atunci cand trebuie sa vanda TREBUIE SA ISI DEA ACORDUL SI SOTIA, adica sa semneze vanzarea.
In conditiile in care imobiliarul nostru face cateva zeci de vanzari pe an, ganditi-va si voi ce presupune asta. Doamna sotie, care nu are nici o treaba cu activitatea respectiva, nu are cunostintele necesare, nu stie nici macar unde se afla o proprietate sau alta, TREBUIE SA ISI DEA ACORDUL de cateva zeci de ori pe an.
Ori de aici incep complicatiile, pentru ca e demonstrat istoric ca stimatele DOAMNE cand se vad cu painea si cutitul incep sa aiba iesiri in decor din cele mai surprinzatoare. Pe langa faptul ca daca nu s-a trezit dansa bine in dimineata respectiva pentru a veni la notariat, si deci risti sa pierzi o tranzactie, te mai poti trezi ca BRUSC INCEPE SA GANDEASCA IMOBILIAR, de unde habar nu avea cu ce se mananca si ce face ala acolo de produce bani, incepe sa emita DECIZII IMOBILIARE: eu nu vreau sa vindem asta, sau aia sau ailalta, nu-mi convine pretul etc etc etc
Cu alte cuvinte, te poate pe butuci stimata..
Ca sa conlcuzionez, pentru IMOBILIARII de la noi, in ultimii ani, nu neaparat CRIZA i-a pus pe butuci ci in ordiine intamplatoare
1. CRIZA
2. TVA ul (eventual retroactiv)
3. NEVASTA (CASATORIA, DIVORTUL)
Despre, criza am tot vorbit aici pe blog, despre TVA am dsicutat putin, dar lumea se fereste pentru ca nu plateste (apropo, eu sunt inregistrat, pentru cine e interesat), si atucni despre DIVORT/CASATORIE/NEVASTA de ce sa nu vorbim pentru ca poate fi mai periculos decat celelate doua la un loc…
Ciorita Vasile
25 decembrie 2011Dragos,am fost foarte miscat in legatura cu mesajul tau despre iubire.Intr-adevar iubirea izvoraste din Dumnezeu ,pentru ca Dumnezeu este dragoste.Iubirea iarta totul,nadasduieste totul,suporta totul,nu se minie,nu vorbeste de rau….Se spune ca cele
mai de pret lucruri ale omului sunt speranta,nadejdea si dragostea,dar cea mai importanta este dragostea.Putem sa ne dam toata averea saracilor,chiar si trupul sa ni-l aruncam in foc,daca nu avem dragoste suntem ca un chimval rasunator.
Andy Miller
26 decembrie 201122, Domnule Popescu, femeile si barbatii sunt diferiti dar nu atit de mult cum isi imagineaza unii dintre noi! De cele mai multe ori femeile s-au dovedit buni administratori: ginditi-va la femeile care administreaza familiile cu venituri minime! Cum reusesc sa puna pe masa de mincare pentru sot si copiii, ba uneori mai cistiga si ceva bani in plus! Ginditi-va la marile averi din America, e adevarat, multe generate de barbati dar administrate de femei, de sotii; si sunt cazuri care nu au dus la risipirea lor prin divorturi! De ce ? Pentru ca nu iubirea este valoarea de baza ci , posesiunea si puterea! Femeile din familiile puternice, administreaza si o parte din avere dar ceea ce este mai important administreaza relatiile! Dvs generalizati niste comportamente emotionale! Oricum, daca un barbat ar fi facut acest lucru, ce comentariu ati fi facut!? Ideea este, ca intr-un astfel de conflict, nu exista nevinovati sau vinovati total! Am observat ca femeile din Romania sunt vinovate de multe: daca fac cariera- ca isi neglijeaza familia; daca cresc copiii si gospodaresc – ca nu au habar de altceva si sunt privite dispretuitor; daca ajuta sotul sa-si faca o cariera – meritul e binenteles numai al lui!; daca lupta intr-un divort , la fel de necrutator ca un barbat, e o nenorocita! daca e intelectuala – face pe desteapta s.a.m.d. Rolurile femeii si barbatului sunt in societatea noastra destul de bulversate! Si, inca ceva, din cite stiu sunt multe femei in imobiliare, unele chiar au facut performanta.
Ion Pribeagu
28 decembrie 2011Bula imobiliara din China se sparge – fasaie si pierde viteza, se contracta iar economia a inceput deja sa gafaie, scade zilnic iar bancile au inceput sa controleze imprumuturile/creditarea asa ca acum vine marea criza….cu chinezi emigranti
Popescu
30 decembrie 2011Andy Miller, eu vorbeam despre separarea care trebuie sa existe intre: BUCATARIA DE FAMILIE si AFACERE in orice cuplu, astfel incat cea din urma sa nu fie afectata de toanele familiale. In plus, o afacere poate avea mai multi actionari, un teren mai multi proprietari, si nu e corect ca acestia sa fie afectati de faptul ca unul dintre actionari nu se intelege cu sotul/sotia, si astfel ii blocheaza pe toti.
Cuplul se bazeaza pe EMOTII, afacerea pe CALCUL, RATIUNE. Cand cele doua se intalnesc in mod nefericit, rezultatele pot fi greu de anticipat.
Poate fi un cuplu in care femeia este om de afaceri si barbatul casnic, nu asta era esenta problemei ridicate de mine. Numai ca acest tip de cupluri e mai putin numeros, de asta am generalizat pe cuplul clasic: el afaceri, ea casnica..
Ce se intampla in caz divort/separatie cu bunurile proprii este un alt subiect, e partea a doua a serialului de mai sus..
Nicole Rosnovat
1 ianuarie 2012La multi ani, Dragos si fie ca acest an sa-ti aduca tot ceea ce-ti doresti! Ma bucur sa vad ca esti bine si, de asemenea, ca TRAIESTI ASA FRUMOS! Iti voi fi mereu recunocatoare pentru cate am invatat in cadrul Euroest!
Andy Miller
2 ianuarie 2012Domnule Popescu, cele mai bune afaceri pe care le-am vazut, sunt cele emotionale:ai incredere in partener, stiii ca si tu si el poti cistiga! Ba mai mult: poti invata unul de la celalalalt si chiar ramii prieten. In cazul divortului, se folosesc asa zisele tehnici de negociere cind esti pus cu spatele la zid, nu se lasa un minim spatiu de miscare! In lumea animala, cind un adversar cind e pus la zid nu are decit o sansa: sa-ti sara in fata cu toata agresivitatea disponibila. Din pacate, in Romania nu exista mediatori care sa-i ajute pe cei in cauza, sa nu ajunga in astfel de situatii. Dupa escaladarea conflictului este foarte greu sa mai pui partile la masa negocierilor sau sa gasesti un punct comun. In editorialul D-lui Dragoteanu e vorba de iubire: in numele iubirii s-a facut mult rau(razboaie, abuzuri etc). Eu cred in ceea ce spunea Dl. Pripeagu: loialitatea, afectiunea, aprecierea celuilalt, grija pentru el sunt lucruri de valoare, care rezista in timp. Iubirea poate tine o viata sau citeva luni sau citiva ani dar e atit de capricioasa: azi te iubesc, esti totul pentru mine, dar miine poate aprinde pasiunea in mine un alt barbat sau alta femei, iar eu sunt dependent de fluturasaii din stomac! Si tot ceea ce am construit nu mai are valoare. Ceea ce credeam azi, ca e o caliate devine un defect, un viciu. In urma ramin morti si raniti! Dar ce conteaza ,azi ma simt plin de pasiune si iubire ! Si pentru ca nu te mai iubesc, te voi uri si voi lupta pina cind unul din noi se va simti invins, fara respect de sine, fara viziunea zilei de miine. Aveti dreptate, Dle Popescu lumea reala e urita, mai ales cind nu vrei sa mergi sa semnezi la notariat o afacere buna!
Popescu
3 ianuarie 2012Andy Miller, deci cum ramane, visele nu mor niciodata?
Despre asta era vorba..Eu am fost aici ala rau, care omoara visele ..
Raspunsul corect este urmatorul: Visele nu mor niciodata, dar pentru orice eventualitate incheie si un contract prenuptial..
Popescu
3 ianuarie 2012Pribeagu, acum am vazut, la 20 comentezi aici la Dragoteanu postari de pe blogul meu..Ai incurcat blogurile
Cat despre economia Chinei, ce sa spun, vad ca esti „spalat” bine de tot de propaganda de la voi (a se citi „brain wash”). Voi sunteti inglodati in datorii pana la gat, dar muriti de grija Chinei -care are SURPLUS BUGETAR. E normal ca economia Chinei va avea si un rebound pt ca ORICE economie e ciclica, chiar si a Chinei. Dar tu stii sa spui in engleza „surplus bugetar”? Nu, nu stii, pentru ca nu ai avut ocazia sa il auzi niciodata de cand esti tu emigrant. Iti mai dau documentatie pe subiect, e bine ca mai intri pe siturile romanesti, mai aflii si tu informatie reala..
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/china-158793.html