Testul de sarcina, in industria imobiliara

6 iunie 2011 4 minute
Distribuie

E sau nu din nou „gravida” economia romaneasca? Asta e intrebarea de actualitate a teoreticienilor si analistilor de profesie! Toti asteapta o noua confirmare a testului de sarcina in domeniu. Cand economia a duduit, tot romanul s-a priceput la pronosticuri. Acum, in vremuri grele, numarul celor care-si dau cu parerea a scazut dramatic!

Toate ca toate, sa nu ajungem ca-n bancul ala: „… e putin gravida!” Ca sa evitam emotiile cardiacilor din afaceri, inainte de orice, trebuie sa vedem ce teste de sarcina se recomanda a fi facute, la iesire din recesiune a tarisoarei noastre dragi. Cu ce vreti sa incep? Bine, ma risc…

1. Vestile rele

– Romania e mai indatorata ca niciodata: FMI si Banca Mondiala au facut „posta” bugetul tarii! Nu o singura data, repetat! Poporul nu a fost intrebat. Prostitutia e doar calitatea politicienilor. Oricum ai da-o, daca-l intrebam pe Guvernator despre situatia financiara a tarii, Romania e „fata mare”, cu atestat stampilat la BNR si semnatura lui Mugurel, apostilata.

– Paradoxal, pentru mine si alti nebuni ca mine, faptul ca depunerile populatiei in banci au crescut la 25 miliarde este o veste rea. Am ajuns o natiune de rentieri bancari, care proslavesc politica BNR, prin care bancile private primesc bani moca de la Stat si dau la randul lor dobanzi generoase romanilor, care oricum erau satui de munca. Concluzia: consum mic, initiative spre zero, mandrie mare, economie la pamant!

– Dobanzile la credite sunt printre cele mai mari din Europa! Daca n-ar fi fost asa, „turma” din imobiliare credea ca „iarba” (banii!) e verde tot timpul si la indemana oricui. Asa a aparut probabil si bancul: „Ce facea romanul inainte de 2008, cand nu mai avea bani? Schimba 100 de euro!” Asa, cu criza asta binecuvantata, romanul a aflat ca 100 de euro sunt bani multi si, daca nu-i ai, banca nu ti-i mai da doar cu buletinul de identitate si te mai roaga sa iei si-un credit pentru achizitia unei case!

– Politicienii nostrii sunt ca peste tot in lume. Nu va mirati, asa e si la altii, chiar mult mai rau. Singura deosebire intre ai nostri si ai lor este ca pe malul Dambovitei se fura pe fata, fara ocolisuri, fara pic de jena sau paravan. Suntem originali si mai mult decat atat. Unici!Decat sa asteptati schimbarea atitudinii politicianului roman, mai bine schimbati tara! E mai simplu si, poate, aveti noroc mai mult. Eu n-o voi schimba pentru ca mie-mi place sa le zic pe nume, sa-i definesc  asa cum sunt. Stiu, acum nu le pasa, dar intr-o zi le va pasa si vor tine cont si de unii ca mine sau ca voi.

– Preturile au scazut dramatic, pe toate segmentele pietei imobiliare. Se poate mai rau? Va aduc aminte ca sunteti la rubrica „vesti rele”. Da, se poate mult mai rau, pe anumite zone sensibile din acest domeniu. Daca vreti exemple concrete avem! Imobilele vechi din cartierele comuniste cu o vechime de peste 30 de anisori si terenurile din camp vor fi precum… locurile de veci. Nu se termina niciodata, dar au valoare doar pentru cei care le detin. Uite asa a devenit Statul prin programul „Prima casa” un administrator de „cimitir” imobiliar. Noroc cu bancile care au inveselit atmosfera si castiga garantat. Pentru ele, ceea ce a creat Guvernul  e asemanator cu Cimitirul Vesel de la Sapanta, din judetul Maramures. Merita vizitat… Acolo si mortii par fericiti! La fel ca datornicii la banci pe urmatorii 30 de ani.

2. Vestea buna!
Vestea (la singular!) buna e ca nu mai am sa va dau nicio veste rea, in afara celor de mai sus. Exclud aici cazurile de forta majora: cutremure, inundatii si alte calamitati.

O veste buna, de care nu veti avea parte prea curand, pana moare Guvernatorul, ar fi fost falimentul unei banci, oricare ar fi ea! Cel putin eu as fi inteles ca traiesc intr-o economie de piata autentica, inclusiv a sistemului financiar-bancar.

O veste si mai buna ar fi putut fi o noua puscarie populata de cei care au devalizat Bancorex, Banca Agricola, Bancoop, Statul, companiile si regiile etc. Din pacate, tanjiti la prea mult! Nu acum! Pentru ei s-a inventat puscaria „post mortem” – locul de veci la Belu, asigurat dupa furtul calificat in cursul vietii. Astfel, vedetele patriei, toti cei care au condus tara in ultimii 20 de ani, sunt condamnate definitiv si irevocabil, pentru tot restul vietii. De apoi! In viata asta o duc bine! Sarcina nu e pe umerii lor!…

146 Comments on “Testul de sarcina, in industria imobiliara”

  1. Dan
    6 iunie 2011

    dragut… incepe sa clocoteasca singele de furie in toate segmentele populatiei… asta-i o veste buna!

  2. Dan
    6 iunie 2011

    hai sa pun niste gaz pe foc in legatura cu mentalitatea de b0rfasi ordinari a politicienilor autohtoni:

    „Constituția lui nea Traian. Titular Traian Băsescu. Sunt două prevederi cel puțin semi-cretine dacă nu tembele de-a dreptul: cea în care prezumtiv ești ticălos și hoț, prezumție pe care Băsescu vrea să o introducă prin eliminarea din Constituție a prezumției de căpătare licită a averii. Adică, dacă vreun imbecil pus de vreun alt imbecil are chef să te bage în bucluc, îți confiscă averea după care stai tu să demonstrezi că ai câștigat-o cinstit. Asta arată mentalitatea de hoți a celor care propun aceste modificări.”
    http://standard.money.ro/macro/5-lucruri-care-m-au-enervat-saptamana-trecuta-18882.html

  3. Popescu
    6 iunie 2011

    Asa e. Se scufunda planeta..

    1. @Popescu
      Faptul ca spun/scriu ceea ce simt/vad/traiesc, nu inseamna ca nu raman optimist! Nu se scufunda nimic, am relatat doar o stare de fapt. Divers!

  4. Mielu Nebunu'
    6 iunie 2011

    Tocmai am vorbit la telefon cu un baiat care lucreaza in acea categorie a bugetarilor carora li s-a suspendat luna asta norma de hrana.

    Pare ca stam pe un butoi cu pulbere….

    Si n-o sa aiba cine sa restabileasca ordinea.

    1. @Mielu
      Desi acest editorial iti da apa la moara in gandirea ta pesimista, te anunt ca nu suntem de aceeasi parte a baricadei psihologice.

  5. Rares Manea
    6 iunie 2011

    @Dragos

    „Preturile au scazut dramatic, pe toate segmentele pietei imobiliare.”

    Stai putin ! Cum adica „au scazut dramatic” ?! De la anul 44 i.Hr. (Burebista) si pana in 2005 „segmentele” pietei imo au avut nivele foarte ..sustenabile / normale.

    In perioada 2005 – 2008 „segmentele” au ….capiat.

    „Scaderea dramatica” nu e cumva o ….revenire la normal ?

    Dragos, ai momente cand postezi foarte simpatic, asa, melancolic / narativ / epic, cu tusche clar sexual-copulative.

    Altadata (ca acum), scrii ca un patron de ajentie imo, usor redus mintal.

    In alta ordine de idei, unde as putea citi un CV de-al tau ? Ma intereseaza indeosebi studiile superioare. Suspectez o politehnica ….grosolana, cu naveta pe relatia Arges – Bucuresti. (In Pitesti, locomotiva cam schimba …putin, sensul de mers)

    1. @ Rares Manea
      Nu am ce sa scriu in CV-ul meu! Un redus mental nu poate fi angajat! Iata de ce nu mi-am permis sa-mi pierd libertatea de gandire si exprimare, lucru extrem de rar intalnit in zilele noastre in Romania. Prefer sa raman ceea ce sunt. Cand eu mergeam pe „trenul foamei” pe ruta Campulung-Golesti-Pitesti, nu stiu ce faceai matale, dar sa nu crezi ca ne tragem de bracinari. Oricum, stai linistit ca, desi am studii superioare, nu m-am dus sa-mi ridic diploma de scarba „profesorilor”! De altfel, sa ai facultate in sistemul educatiei actuale, dupa mine, e o pierdere de timp. Astazi, nu as mai face facultate in Romania pentru nimic in lume! Merci pentru comentariu!

  6. Mielu Nebunu'
    6 iunie 2011

    @ Rares Manea

    Da, preturile au revenit la normal.

    Nu vreau sa iau apararea lui Dragos Dragoteanu, foarte bine o poate face si singur. Vreau sa iau apararea inginerilor in general, tagma din care fac parte si eu, datorita unei parti a studiilor superioare pe care le am.

    Dl Dragoteanu a facut agronomia, iar in agronomie a studiat zootehnia, asa cum insusi spunea pe acest blog la un moment dat.

    As vrea sa iti spun , Rares Manea, ca am vazut aomeni cu doctorate in ASE care sunt praf, habar n-au de nimic, de cum se foarmeaza preturile pe o piata sau de legitatile care guverneaza un curs valutar.

    Aici ai gresit….

  7. Rares Manea
    7 iunie 2011

    @Mielu

    Nu trebuie sa iei apararea inginerilor. Doar uita-te la …. industria romaneasca.

    Inginerie, zootehnie … „intelectualitatea tehnica” , cum se spunea pe vremea noastra.

    Pogea la finante, Cseke la sanatate, …….omu’ potrivit la locu’ potrivit.

    Despre ASE refuz sa discut. Dar daca vrei detalii, uita-te la economia romaneasca.

    P.S.

    Stiu Mielu. Toti ..gresim. Scuze !

  8. mihai
    7 iunie 2011

    La cat de inculti (economic) sunt romanii in urmatorii 10 ani dintr-o natie de proprietari de „cavouri” o sa ajungem o natie de datornici la banci dar mandrii „proprietari” de credite.
    Activele imobiliare corecte si cu valoare intrinseca nu depasesc 2-3% in Romania!
    Dar cum noi romanii venim dn preistoria civilizatiei imobiliare, 4 pereti cu mucegai ni se par un palat in centru Londrei!
    Daca am avea active imobiliare bune stainii s-ar bate in oferte!
    Un exeplu pe care as dori sa il confirme sau infirme Dragos!- In Ungaria in partea staga (Buda- zona de deal langa castelul lui Matei Corvin) astazi cand cica aceasta tara e in criza investitorii nu au ce cumpara! Iar daca apare ceva in Piata se face licitatie!
    In Romania nu avem ce compara nici ca oportunitate si nica ca pret (preturi enorme).
    Cand ai ceva de calitate poti avea pretentii si vei avea sigur petitori!
    Noi am construit niste blocuri infecte pe care le-am numit coplexuri rezidentiale si care vor sta inca 10 ani nevadute!
    S-au poate ma insel deoarece la cat de destupati la minte suntem ca natie ii vom imbogatii din nou pe cei care ne-au prostit si in trecut!

    1. @mihai
      Diferenta intre Budapesta si Bucuresti se vede din avion!
      1. Compara centrul vechi din Bucuresti cu zona Buda din Capitala Ungariei. Vei constata ca nu exista comparatie!
      2. Pe vaporasele de croaziera pe Dunare poti sa asculti comentariile in limba…romana! Chiar si Corneliu Vadim Tudor ar fi surprins de acest fapt. Daca, la orice obiectiv turistic din Bucuresti am avea limba maghiara optional, iti dai seama ce discutii intermionabile ar aparea?
      3. Preturile la aproape orice in Budapaesta sunt mai mici decat in Bucuresti. Mandrie sau prostie?
      4. Ungaria a alungat FMI-ul, noi stam cu fruntea in buricul lor si facem miscari de inainte-inapoi ! E chestie de demnitate politica!
      5. Datorita faptului ca maghiarii s-au inrobit francului elvetian, Guvernul ungar a intervenit si ajuta populatia prin limitarea cursului. Sa-i spuna cineva tovarasului Isarescu chestia asta sa vedeti cum o baga diplomatic in diverse. Doar BNR-ul sa nu ramana patat si nealterat!

  9. Rares.D
    7 iunie 2011

    @Mihai – Eu cred ca marea parte a comentariilor facute pe acest blog (inclusiv al tau), au acest ton pesimist si injositor la adresa a tot ceea ce tine de Romania si romani, din cauza unui singur lucru: INTERNET-ul.
    Acu’ o sa spuneti ca p.r.o.s.t. mai e si asta.
    Hai sa ma explic: toate lumea sta cu fundul pe scaun sau in pat sau mai stiu eu unde, gugaleste ceva ce-l intereseaza, mai citeste niste bloguri, se mai uita pe niste site-uri (imaginile in general sunt foarte cautate) care chipurile il informeaza, dupa care filtreaza sa spunem informatiile prin creierul sau amortit de TV, mess, facebook samd si …bum, iese ideea! Realitatea este distorsionata in cele mai multe cazuri, de aproximativ 80% din sursele pe care le furnizeaza internetul! Trist, dar adevarat. Cati dintre noi, vorbim efectiv despre lucruri vazute, traite, experimentate de noi insine?

  10. Mielu Nebunu'
    7 iunie 2011

    @ Dragoteanu

    Pasimisti sunt aia care umbla cu sapunu’ intr-o mana si cu franghia in cealalta si cauta un motiv real in viata asta de care sa se agatze…..

    Eu doar observ ce vad in jur. Si trag concluzii.

  11. Cornelius
    7 iunie 2011

    Eu nu am inteles niciodata de ce oameni precum Mugur Isarescu, si altii de pe pozitii cheie in stat, sunt masoni. Acest fapt, coroborat cu cateva aspecte relevate de dumneavoastra in articol, si anume ca am ajuns slugi la organismele financiare internationale, spun foarte multe lucruri despre stadiul in care a ajuns Romania astazi, precum si directia in care se indreapta.

    Mai mult decat atat, pozitia Ungariei fata de aceleasi organisme internationale (FMI, BM), e o palma serioasa data guvernantilor din tarile vasale gen Romania, pentru ca arata ca se poate si altfel. Se poate supravietui fara FMI si BM. Tot ce spun ei sunt minciuni, si anume ca fara FMI Romania nu s-ar fi descurcat. Exista modalitati alternative de strangere de fonduri, pe care Ungaria le-a folosit cu succes.

    Romania a ajuns un stat vasal, o sluga. Nu se putea ajunge aici fara sprijinul unor tradatori de neam si tara. Imi pare rau sa folosesc termeni atat de duri, dar astfel am invatat la istorie ca se numesc cei care ajuta fortele straine sa ne inrobeasca.

    Felicitari Domnule Dragoteanu pentru pozitia transanta pe care o aveti!

    Sunt convins ca la un moment dat, cei care lucreaza impotriva intereselor neamului romanesc or sa fie pedepsiti atat de prezent, cat si de cartile de istorie!

  12. mihai
    7 iunie 2011

    Pt. Rares D.
    Eu am fost de 3 ori in Budapesta!
    Prima data am ajuns in anul 2001.
    Am mers la momentul rerspectiv pe DN 5 (inca se lucra la autostrada M5 si nu ajunsese la Seghed). Diferentele satelor erau enorme si recomand tuturor sa mearga mecar odata pe acolo! Satele au inclusiv reprezentante auto, hoteluri unde cu adevarat nu iti e frica sa stai etc.
    Cel mai inpresionant insa a fost cand am intrat in oras pe un drum gen DN1. Pai noi poate deabea astazi in Bucuresti si doar pe DN1 avem o asemenea zona dezvotata unitar.
    La ei nici un sat amarat nu arata cum arata la noi iesirile pe DN2 sau spre Bragadiru, Oltenitei sau Giurgiu!
    In oras in schimb ramaneam cu gura cascata langa diversele cladiri, biserici, piete Vaci Utzo si am ramas impresionat cum arata podurile peste Dunare! (unele sunt construite in urma cu 150 ani) si au si metrou pe sub Dunare (recunosc ca nu am mers cu el).

    Personal am ramas la fel de impresionat de Budapesta cum am ramas impresionat de Viena, Barcelona si Roma (care e foarte murdara).
    Vis avis de Hoteluri, noi astazi in Bucuresti nu avem 20% o diversitate de solutii si ofeta cum are Budabesta.
    Eu am stat la IBIS prima data (era 45 dolari cu mic dejun) si comparativ cu Romania era mai frumos si mai ieftin, iar a doua si a 3-a oara oara la un hotel (Agro – nu era nou!)pe coline unde ajungeai cu masina sau cu metroul cu cremaliera!
    Pai noi avem decat zona Dorobanti capitale la nivelul respectiv. Camera pe noapte era 35Euro!

    Din cauza asta spun noi suntem scunpi si servicii praf! Iar ca turist in afara de „doamne” si sprit nu avem altceva!

    Nu sunt negativist dar trebuie sa ne cunoastem valoarea!
    Daca tot timpul vor vrea sa sarim etape nu vom face deta sa ne reintoarcem de unde am plecat si foarte multi ne-o vor lua inainte.
    Ex.: Turism in Bulgaria.
    Noi am strigat ca nu ne vindem tara. Bulgarii au vadut ieftin nemtilor si astazi au turism?
    Cine crezi ce e mai avantajat? Romanul care nu va mai avea loc de munca dar e nationalist sat bulgarul care munceste la neamt si asta e, accepta ca acolo ii e locul!

    Sa nu intelegi gresit cand trebuie sa ai demnitate trebuie sa mori pentru ea! Dar sa mori de foame de prost asta nu inteleg!

  13. mihai
    7 iunie 2011

    Pt. Dragos!
    Recunosc ca uitasem de Vaporase, de sentimentul aristocrat al pe care il afera orasul pe coline sau terasele de pe malul Dunarii!
    Pentru cei care cred ca ungurii au ceva cu noi la transmit ca daca ii respecti nu numai ca te respecta dar te indruma si iti arata ei tot ce trebuie sa cunosti! La magazin sefa de magazin m-a ajutat (si a trimis-o pe o vanzatoare) pana la o casa de schimb. Dupa care fata a plecat. Cand m-am intors aveam bonul si hainele ambalate. Puteam sa nu mai vin dar ei isi facusera treba!
    Fosta nevasta era sa moara pentru ca fata era chiar foarte misto! si nu era ca o parasuta de la noi!
    Iar intr-un fast food am rugat patronul sa imi indice un restaurant unguresc! Mi-a cerut o harta si mi-a asatar pe unde sa o iau (si acolo cu sensurile unice e jale). Mi-a spus ” daca mergi pe aici nu aiu cum sa nu ajungi in fata restaurantului”.
    Pe cuvantul meu nu mi-a venit sa cred! dar mergad pe toate stadutele respective direct in fata am ajuns.

    Vis avis de FMI (femei) pai nu am vrut noi si sus si jos. Ne-au dat! E acum trebuie sa si prestezi! A dar am aflat ca sunt barbati travestiti!
    Si tot trebuie sa prestam!
    mai avem 2 ani timp in care trebuie sa ne spalam (uneori si pe dinti- asa – domnul Isarescu usturoi a mancat dar el crede ca gura nu ii pute), sa ne tundem, sa ne taiem unghiile.
    Cine crede ca aceasta criza atrecut se inseala amarnic!

    Cu Fracul e mai complicat pentru ca cineva va plati!Ssi din pacate poate acum ii ajuta pe cei cu credite dar au o periada cind vor trebui sa achite ratele la cursul liber si diferenta pe care acum statul o subventioneaza. Din cate cunosc scadenta vine in 2015!!!

  14. Rares.D
    7 iunie 2011

    Te cred pe cuvant ca ai fost in Ungaria si pe unde ai mai spus. Bucurestiul nu este un oras turistic. Budapesta este! Si apropo, ai intrebat pe cineva in Romania cum se ajunge undeva si ti-a dat cu ceva in cap? Adica romanii nu sunt amabili sau saritori?
    Eu nu as compara Romania cu Ungaria dpdv … sa zicem…al administrarii! Ungaria este o tara mica, ca populatie, suprafata si chiar si obiective turistice. Sunt multe diferente.
    Dar, pana la urma si la urma, de ce nu te duci sa-ti traiesti viata acolo unde doresti?
    De ce stai in Romania? Esti liber. Nu mai injura degeaba tara asta, ci fa ceva, catusi de putin!

  15. Dan
    7 iunie 2011

    Rares D.:
    „dupa care filtreaza sa spunem informatiile prin creierul sau”… ei asta-i observatie de aur 🙂
    nici nu ai habar cite departamente si cit de sofisticate sint cele care aduna, citesc si filtreaza informatiile… de oriunde
    acesta e cel mai mare razboi… informatiile
    este o industrie intreaga… cea care invirte totul

  16. Dan
    7 iunie 2011

    mai era ceva:
    „Nu mai injura degeaba tara asta, ci fa ceva, catusi de putin!”
    – poate sa fie ultimul care stinge lumina!

  17. Rares Manea
    7 iunie 2011

    @Dragos

    Cand tu mergeai pe „trenul foamei” pe ruta Campulung-Golesti-Pitesti, „matale” mergea la fel , dar pe ruta Costesti-Pitesti-Bucuresti. Si ne cam tragem si de bracinari si la varsta si pen’ ca am mirosit aceeasi urina pe trenurile foamei oltenesc-muntenesti.

    Ca de mai dincolo de Costesti mi-am adus si eu „libertatea de gandire” in Bucuresti. Si pe cea de „exprimare”. Aerele de trump intelectual rasat mi le-am lasat la Costesti.

    Daca ai ajuns accidental „mentor” al unor id.io.tzi imo gen Popescu / Nicu sa nu cumva sa ai impresia ca reprezinti mai mult decat un calator pe …..trenurile foamei.

    Se aproba ! Ramai cum esti !

  18. Dan
    7 iunie 2011

    „Datorita faptului ca maghiarii s-au inrobit francului elvetian, Guvernul ungar a intervenit si ajuta populatia prin limitarea cursului. Sa-i spuna cineva tovarasului Isarescu chestia asta sa vedeti cum o baga diplomatic in diverse. Doar BNR-ul sa nu ramana patat si nealterat!”

    ai incurcat borcanele… dupa cum singur ai observat este vorba de initiative luate de guvern, adica basescu echivalentul papusarului autohton… isarescu are partea lui de hotie dar devine un simplu executant daca-i impune guvernul

    asta ca sa nu dislocam din meandrele traditionale tandemul de succes basescu-isarescu 🙂 stiu ca nu-ti vine sa scoti nici un cuvint de basescu dar asta-i realitatea

  19. Mielu Nebunu'
    7 iunie 2011

    @ Rares Manea

    De mai jos de Costesti? Sotia mea e din Izvoru. Poate ne cunoastem…

    @ Dragoteanu

    Ai fi un tip super daca ai fi numai cu putin mai ingaduitor. Stim toti ca esti un tip capabil, dar, daca ai lasa garda un pic mai jos….ar fi excelent.

    Gandeste-te ca oamenii se pot simti jigniti numai datorita atitudinii.

    Vorba lu’ batranu’ meu :”Nu poti sa-i bagi in p..da ma-sii pe toti!” Desi, poate e necesar cateodata….

  20. Dan
    7 iunie 2011

    am tras o portie zdravana de ris
    http://www.realitatea.net/gitenstein-de-foarte-multe-ori-averile-cetatenilor-romani-sunt-acumulate-prin-coruptie_842207.html

    traducere pt boi: america doreste sa confiste averile oricui (cine nu face bine si frumos dupa cum dicteaza ei) dupa care trebuie sa demonstrati voi ca CU ACTE ca sint dobindite valabil… incepind cu … ’89 probabil… sau si mai inainte daca nu sint multumiti

    pun si eu o intrebare nevinovata:
    daca a cistigat un roman 20.000-30.000 sau mai mult in strainatate pe munca grea si de multe ori muncind la negru, vine in tara si cumpara grota comunista cu banii astia sau face o casa cum o sa-si demonstreze el HOTILOR de la anaf ca a muncit pe banii aia si nu a furat?!!!! ramine cu casa confiscata sau SPAGA la anaf o sa fie conform cererii si ofertei???!!!
    limita de bani dupa care poate confisca anaf-ul averile este de 50.000 ron adicatelea circa 12.000 euro
    oare sint vizati borfasii protejati de putere?:)

  21. Cornelius
    7 iunie 2011

    Domnule Dragoteanu, nu inteleg cum de permiteti accesul pe acest blog unor indivizi cum e Rares Manea, care nu au nimic de spus in domeniul imobiliar, dar in schimb jignesc pe toata lumea. E plina tara asta de frustrati, care, pentru a compensa lipsa lor de realizari, distrug realizarile altora. Cel care postezi sub numele Rares Manea: sa iti fie rusine!

  22. Rares Manea
    7 iunie 2011

    @Mielu

    Batranu’ meu avea o vorba „din impotriva”: „Ii bag in pi..da ma-sii pe toti !”

    Si a preluat-o nen’to „ad literam”. Fara discriminari !

  23. Mielu Nebunu'
    8 iunie 2011
  24. xolv
    8 iunie 2011

    Industria imobiliara ??? Ce e asta ?? Ultima oara cand am verificat tranzactiile imobiliare faceau parte din ramura comertului (specula), nu din industrie.

    In rest sa moara si capra vecinului adica BNR sau bancile. Investitiile serioase in industrie nu ne plac, ne place specula. Nu stiu de ce, dar primele falimente vor fi din zona „dezvoltatorilor” mari, nu din zona bancilor.

    1. @xolv
      Orice comert poate fi asimilat cu specula! Depinde daca vrei produsul speculat/comercializat! In rest, sunt detalii.

  25. Rares Manea
    8 iunie 2011

    @ Mielu

    Betooooon evaluarea. La o gaina nu conteaza valoarea ei intrinseca …..de gaina. Conteaza potentialul !

    Ca gaina face oua, din care ies pui care fac oua din care ies alti pui si in scurt timp ai o …..avicola. Devii milionar !

    Astfel ADEVARATA valoare a unei gaini merge undeva spre …..8000 E / mp.

    1. @Rares Manea
      Eu am gaina cu ouale de aur! Tu esti un cocos eunuc!

  26. Mielu Nebunu'
    8 iunie 2011

    @ Rares Manea

    Ala nu e teren de 8 000 de euro/mp.

    De fapt, daca nu e putz petrolifer, mina de aur, platina sau uraniu….

    Ma indoiesc ca in Romania exista un teren care sa merite banii astia.

    1. @Mielu
      Indoieste-te mielule, dar sa nu te rupi! Imobiliarele nu sunt pentru oricine!

  27. 1. Mama prostilor este mereu GRAVIDA! Cam cum este economia romaneasca de cca 60 de ani incoace! O singura diferenta : Pana in 89 era „insamantata artificial” de ideile lu” Nea Nicu..
    Din 89 incoace este „insamatata prosteste” de ideile unor „OAMENI DE BINE” si mai nou de „OAMENI DE BINE” cu gauri in pantofi!

    2. Am trecut acum cca 6 ani si acum cca 2 ani si ceva prin Ungaria. Si bune si rele!
    La un restaurant pe autostrada plateai in ce moneda aveai..ciripeau bine romaneste..meniuri in limba romana etc etc. Nu m-am simtit „discriminat” sau „marginalizat” desi eu din fire sunt mai sensibil la chestii deastea si recunosc..sunt mai nationalist!

    3.Terenul de 8.000 euro 🙂 Marketing pur! Bv!

    Pai daca nu aparea ca „ESTE CEL MAI SCUMP DIN BUCURESTI/ROMANIA” mai vorbea „lumea” acum?
    Toata „lumea” acum stie unde este terenul, al cui este si etc etc!! A devenit „stire”! PROMO GRATIS!
    Ca-l vinde cu 1 euro sau 18.000 mp…nu-i treaba noastra!E a vanzatorului si a cumparatorului!

    Vand si eu..100 HA langa Bucuresti..POZITIE UNICA!
    PRET 2,7 MILIARDE EURO!
    SUPER OFERTA! CEL MAI SCUMP TEREN DE LANGA BUCURESTI!
    „POTI OBTINE” P+infinit,POT..99,99!
    Pentru detalii va rog sa ma contactati!

    ( PS: pt cine cumpara este doar 27 milioane euro)
    Simplu , nu? 🙂

  28. Cornelius
    8 iunie 2011

    Domnule Dragoteanu, nu inteleg de ce comentariile mele nu apar pe blogul dumneavoastra. Este o cenzura pe care o aplicati?

  29. Lolek
    8 iunie 2011

    Nu am mai intrat de foarte mult timp pe blogurile promovate pe Imopedia.
    Pentru terenul foarte promovat azi prin artificiul „stirea zilei” s-a ofertat aproximativ 4.000.000 euro „cash”.Plata prin transfer bancar bineinteles, termenul utilizat e un pic fortat.
    D-nul Dragoteanu a fortat „nota” initial prin intentia anuntata de a transforma terenul in parcare si ulterior a trecut la fapte.
    Cu profitul maxim lunar din inchirierea locurilor de parcare o eventuala investitie se amortizeaza in 8333,3333 luni.Pura coincidenta, pretul de vanzare afisat 8000 euro/mp.
    Profit valabil azi.Sunteti invitatii mei sa calculati un profit lunar pentru 600 locuri de parcare.
    Pentru incheiere.
    Rechinii au adulmecat gustul sangelui si nimic nu-i mai poate opri.

    1. @Lolek
      Informatia costa! Ai date suplimentare pe site-ul Euroest! Recalculeaza! Succes!

  30. LOLEK

    daca pe un teren „pui” ..asfalt…ai x randament
    daca pe un teren pui..ovaz….ai..y randament
    daca pe un teren faci pacari..ai…z..randament
    dac pe un teren ..pui un p+26 in zona „smechera ai randament 10.000 x (x+y+z)

    Simpu 🙂 Depinde cat de tare esti in PUZ/PUD!
    Daca e moale..nasol…daca e MARE..e misto:)
    ACU” depinde de „seriful capitalei”! Legea lui OM! 🙂

  31. Dan
    8 iunie 2011

    sau poti sa nu ai randament la p+26

  32. Mielu Nebunu'
    9 iunie 2011

    @ Cornel Balan

    Da, Cornele, inteleg si eu ca nu sunt batut in cap: e marketing pur! Dar sa ne gandim o clipa, ca amandoi am avut de-a face cu clienti pentru astfel de suprafete. Trebuie sa ai un noroc chior sa vina cineva si sa se indragosteasca instantaneu de teren, sa nu negocieze nimic, sa nu faca niciun fel de verificari si sa cumpere cu ochii inchisi.

    De cele mai multe ori , profilul unui client care are milioane de euro de investit presupune faptul ca va verifica terenul si urbanismul zonei pana invata fiecare virgula din acte si apoi face o oferta, de obicei, mult sub pretul „de strigare”.

    Altminteri, ne imbatam cu apa rece….

    1. @Mielu
      Poate si tu ai avut tangenta cu imobiliarele, dar la alt nivel!…Nu e o rusine sa inveti, draga Mielu, rusine e sa furi sau sa mori prost! Doar pentru tine, marturisesc sincer ca pot sa astept si un an de zile, numai ca potentialul cumparator al terenului meu sa verifice tot ce vrea muschiul lui. La banii astia, e absolut normal sa faca orice. Cat despre pretul de strigare, nu e cazul meu cand vorbim de proprietatile mele! Eu sunt vanzator pur-sange!

  33. Ion Pribeagu
    9 iunie 2011

    Bine te-am gasit Romania si cetatenii EI, mai ales blog-erii…Bucurestiul mi s-a parut mult schimbat in BINE, constructii NOI peste tot (s-a cam aglomerat dar asta este normal intr-o capitala unde tereneul este scump), iar in drum spre litoral nu am putut evita intalnirea cu EUROEST – terenuri de vanzare pana aproape la intrarea in orasul meu natal TOMIS – care cred ca are cel mai bun primar din tara chiar daca este putin excentric, popu-limea il aproba, comparativ cu ce au avut inaintea lui gen LIS de capitala si alte specimene de prin alte parti valaho/moldovenesti. M-a dezamagit Efoirie NORD/Carmen Slva care este foarte aglomerata imobiliar dar fara planificare urbanistica, si o lume buna/nebuna in weekenduri.
    Este foarte interesant in comentariile/articolului de mai sus condamnarea lui Isarescu si a lui Basescu – doi oameni care nu prea au mare putere de executie chiar daca au putere de influenta si supararea unora de pe blog pentru faptul ca LEUL/RON este tinut la o valoare actuala destul de stabila pentru cetateanul roman, catalogarea deponentilor cu economii in LEI si a lui Base ca propune niste schimbari (unele foarte bune) pe care de fapt nu le poate pune in practica fara aprobarea parlamentului si pe care cetatenii acestei tari il poate schimba dintr-o semnatura de condei/votarea ceace nu putem spune de angajatii permanenti de pe listele FSN-iste ale partidelor istorice ale revolutiei dela 89. Bine ca macar NOI nationalistii acestui blog am realizat ca de fapt periculul maghiarizarii romaniei este o ” apa de ploua ” cum bine zic unii, si nu ei sunt dusmanii nostri ci NOI insine…. nu ne opreste nimeni sa ne spalam pe dinti cum zice cineva si zic eu INAINTE DE A VORBI…dar credeti-ma nimic nu se face peste noapte daca nu ai BANI, si bani (de imprumut) au numai bancile care jongleaza pentru a face profit de pe urma acestor activitati. Gasesc aici comentarii de neprofesionistii privind relatiile de imprumuturi – comparatii facute cu alte tari (SUA sau EU) care nu sunt in acelasi context cu realitatea – Imprumuturile in SUA au aceasi marja de profitabilitate chiar si mai mare in cazurile de boniatate mica, si nu luati cei 4,5-6.0 % ca jalon
    (este asa pentru cei care se califica la imprumuturile preferentiale cu garantii dela guvern si trezorerie pentru re-pornirea economica, altfel …..dobanzile sunt mult mai mari mai ales pentru tineri sau independenti….si ultima observatie-legea ilicitului nu este pentru capsunarii romani ci pentru hotii de toate culorile din parlamentul roman ca de aceea se cere eliminarea imunitatii (atentie DAN) parlamentarilor si guvernantilor care fura ca in codru, deasemenea micasorarii numarului de angajati ai guvernului care sunt peste limitele bunului simt, neproductivi si care ingreuneaza activitatile cetatenilor
    si inventand noi reguli de control pentru gasca lor in detrimentul populatiei. Repet aici, pe Base putem sa nu-l alegem, dar de Nastase/FELIX/Tariceanu si FSN, nu vom scapa niciodata – VIVA ROMANIA LIBERA SI EUROPEANA – SUNTEM PE DRUMUL CEL BIFURCAT SI ALEGEREA ESTE A NOASTRA

  34. Ion Pribeagu
    9 iunie 2011

    Rapuns pentru intrebarea lui DAN, si ceilalti speriati de ilicit – cumpararea de catre capsunari a unei grote comuniste nu este in ghilimele – AVERILE ilicite mentionate de ambasadorul SUA la Constanta ci Parlamentarii, Politicienii si guvernantii ROMANI deci hazul iscat de ambasador este de fapt NECAZUL nostru, al tuturor

    Pentru Mielu – Face sau nu face 8000 de euroi este problema lui Dragos si a unui posibil cumparator, dar daca el nu este incoltit de banci si credite acest loc/parcare este o vaca de muls pentru mult timp de acum inainte cu on investitie destul de mica/comparabil.

    Rares are dreptate: Presturile NU AU SCAZUT ci s-au reasezat la normalitate si mai pot fi reasezate (sus sau in jos) datorita pietei – ea face preturile, cererea si oferta

  35. Dan
    9 iunie 2011

    Ioane, cum ai ajuns la concluzia ca e vorba de politicieni???!!!
    eu zic exact invers: propaganda securista media este axata pe averile politicienilor parlamentarilor si manelistilor – ca da bine la boii mononeurali (aceasta lege nu face diferenta intre politicieni si restul populatiei) iar dupa ce se adopta legea o sa fie folosita drept arma de santaj, spaga si FURT efectiv impotriva populatiei …

    PORPAGANDA Ioane, pui botul mult prea usor la propaganda ieftina conform noii pretenii fratesti americano-securiste

    Te asigur ca atacul o sa fie dat la economiile populatiei de rind… sintem un stat sclavagist aflat sub biciul unui ciubucciu angajat de baietii isteti din elita financiar-mafiota internationala…
    ambasadorul ala, nu-i altceva decit un lacheu care traseaza directii pe care sa le aplice zapciul basescu…

    Ioane deja in tara se blocheza conturile persoanelor fizice si juridice, aia mici care nu sint nici politicieni nici manelisti si nici mari oameni de afaceri ca la balamuc pt asa zise datorii la fisc de acum 3, 4, 5 ani…
    de treaba asta abia mai scapa citeva vorbe, chiar si amaritii furati sint pur si simplu bulversati si incearca sa-si dea seama ce se intimpla de unde vin datoriile fara sa inteleaga ca de fapt e un atac total la banii lor!!!!

    Ioane traiesti in alta lume… un lucru foarte bun acum… dar esti departe rau de realitatea autohtona

  36. Cornelius
    9 iunie 2011

    Sa ceri 8.000 euro/mp se numeste tupeu . Este si asta o metoda de vanzare, metoda tupeu. Chestia e ca nu mai functioneaza acum . Dar unii mai incearca, ca asa au ramas ei setati.
    Ma intreb insa ce interes ar avea o agentie sa imi promoveze mie terenul aflat in Piata Romana , cand seful agentiei are propriul teren la vanzare aflat in Piata Victoriei . Evident ca agentia va promova terenul sefului , nu pe al meu . Asa ca nu va mirati ca nu se vinde nimic .

    1. @Cornelius
      Daca ai un loc de veci in dotare, am suficient tupeu sa ti-l promovez pe site-ul Euroest, daca simt ca pot sa ti-l intermediez. Daca ai in Piata Romana, vezi ca esti vecin cu Dinu Patriciu, care a dat pe un teren de rahat comparativ cu cel al meu, „numai” vreo 6.500 euro/ m.p. Da, stiu, o sa-mi raspunzi ca banii au fost furati! Pe mine nu ma intereseaza in calitate de vanzator de unde are cumparatorul banii! E doar o tranzactie publica! Eu pot sa justific fiecare leu castigat, ce face el, nu e treaba mea!

  37. @ Cornelius

    Stii ce as face eu daca as avea un teren in PIATA ROMANA?:)
    L-as scoate la vanzare la 80.000 euro/mp si va deveni o stire! „CEL MAIS CUMP TREN DIN LUME A FOST SCOS LA VANZARE”
    Si uite asa atragi potentiali cumparatori…care LOGIC iti vor oferi pretul pietei! Sau..NU! 🙂
    E vb de perceptie! 🙂
    Eu inca maiam terenul ala la 2,8 MILIARDE „ieuro” ( ieri era 2,7 miliarde ) 🙂

    1. @Cornel Balan
      Cornele, 99.99% din oamenii care sunt implicati in imobiliare, habar n-au cu ce se mananca marketingul! Relaxeaza-te!… Eu cand voi vinde, oricat as lua va fi ,de departe, cel mai scump platit metru patrat din Romania!

  38. Mielu Nebunu'
    10 iunie 2011

    @ Dragoteanu

    Stai linistit, eu inteleg foarte bine ce incerci sa faci cu terenul ala, si , pe de alta parte, stiu f bine ca imobiliarele nu sunt pentru oricine.

    Sa-ti ajute Dumnezeu sa gasesti clientul pe care il vrei….

  39. Mielu Nebunu'
    10 iunie 2011

    @ Dragoteanu

    Auzi, da’ umbla vorba prin targ ca pe terenul ala ai primit un certificat de urbanism de P+2 din cauza ca ai avut un mic scandal cu Oprescu, pe vremea campaniei electorale pentru primaria capitalei.

    Si mai umbla vorba, prin acelasi targ ca esti „prieten” al PDL-ului („prieten”, adicatelea cotizant….).

    Iti dai seama la ce te expui? Daca , Doamne fereste, pleaca PDL-ul de la putere, vei fi papat de viu de USL, sau devii cotizant, iar daca Oprescu ajunge presedinte…..poti sa scopi asfaltul de pe teren si sa pui porumb…..spre luna august ai porumb copt proaspat!

    Da, imobiliarele nu sunt pentru oricine. Pot sa inteleg o simpatie politica si chiar o apartenenta, e firesc. Dar un scandal cu cel care avea sanse maxime sa preia primaria generala e chiar o greseala…..

    Judeca singur cum se numeste asta.

    1. @Mielu
      Acesta este ultimul comentariu pentru tine!
      1. In jurul terenului meu sunt imobile P+14. Evident, eu nu pot obtine niciodata mai mult decat P+2, fiind teren pe colt, cap de perspectiva si de cateva ori mai mare decat celelelte !!!
      2. Sunt atat de ingrijorat de ce vorbeste lumea prin targ ca exact in pix ma doare! Nu am cochetat niciodata cu politica, nu am dat vreodata un leu pentru nicio campanie electorala (nici nu mi s-a cerut!), nu i-am strans mana lui Oprescu si nici nu-mi doresc, nu ma intereseaza nicio functie publica! Sunt liber si independent!
      3. Orice auzi tu si altii ca tine la „radio sant” poate fi interpretat in orice mod. Daca vreti adevarul, intrebati-ma direct! Il veti afla.

  40. Rares. D
    10 iunie 2011

    As putea si eu, precum Mielu, sa-i dau cateva sfaturi lui Dragos sau sa caut pe google sau sa intreb prin prietenii din partidul meu ce stiu despre Dragoteanu!? Bai si aflu niste chestii, niste treburi interesante…precum ca s-a certat cu ala si-i prieten cu ala…
    Da stii ce-i naspa? Eu nu am nici macar un teren la Fundulea, acolo vreo 500mp sa fac si eu un gratar (daca mai sunteti ca mine, acu’ sincer vorbesc, hai sa ne unim, punem niste bani si putem negocia niste preturui bune la pamant).
    Da, recunosc, ar fi misto sa am 2500 de mp in Piata Victoriei. Dar, chiar daca nu am, ma pricep sa vand, sa fac marketing, sa gasesc clienti. Deci, Dragos te provoc sa ma cauti pe e-mail, pentru ca am cateva idei foarte bune. Daca nu ma cauti, chiar nu vei sti niciodata de ce sunt in stare.

    1. @Rares Dobrescu
      Scuze!.. N-o sa te caut!

  41. Popescu
    10 iunie 2011

    Pai atunci te intreb eu direct:

    1. ce caracteristici de urbanism ai la acest teren?

    2. de ce ai renuntat la idea sa dezvolti ceva acolo?

    3. de ce nu iti dau bancile bani? Lui Copos + GTC de ce le dau sa fac 24 etaje ? (ca sa fie Copos la un etaj superior, cand s-o scufunda planeta )

    4. te-ai gandit sa faci un schimb, in loc sa vinzi?

    Una peste alta, imi place modul in care ii faci marketingul..

    1. @Popescu
      1. Cauta pe site-ul Euroest;
      2. Nu am suficiente lichiditati si nu fac „prostitutie” cu bancherii:
      3. Copos a luat terenul aproape degeaba, a platit in rate, fara licitatie, de la o companie de stat !!!, vreo 600.000 dolari ( stilul lui !…). Terenul lui are caracteristici similare ( suprafata, CUT, POT, etc ) cu al meu, difera doar locatia. Bancile nu-i dau banii lui Copos, ii dau banii GTC-ului, firma mare cu experienta in dezvoltarea de birouri.
      4. As schimba cu sediul BCR din centrul istoric vechi, vis-a-vis de BNR! Du-te si viziteaza-l, e dupa mine cea mai frumoasa cladire pretabila la o galerie comerciala de lux din Romania. Altfel, cu ce sa schimb?…

  42. Rares. D
    10 iunie 2011

    @Dragos, nici nu ma asteptam! Dar sa spun ce aveam in minte, tot o voi face! Proprietatea ta imobiliara, are o valoare mare de piata (momentul e toata chestia), asta e sigur. Locatia spune totul. Intrebarea care se pune, cum faci sa-l vinzi? Proprietatile se marketeaza diferit, in functie de masa de clienti care ar putea fi interesata. Sigur numarul de clienti posibil interesati si calificati financiar sunt foarte putini. In nici un caz acestia nu stau pe bloguri. Da, ma rog vreun angajat s-ar putea sa mai citeasca pe furis, la serviciu! Banuiesc ca ai in servieta, un studiu de fezabilitate pentru o cladire de birouri, ca altceva nici nu s-ar preta a se construi acolo! Acum, cand ai spus ca nu ai suficiente lichiditati (si ai facut public acest lucru), deja 8000 euro/mp nu mai este relevant. Oricum, din start tinta ta era mai jos, dar acum stiu ceva mai multe despre tine. Asta daca nu cumva esti genul „take it or leave it”, caz in care ar fi o greseala.
    @Popescu, ai zis ca nu mai intri sau sa scrii pe blogul asta!

    1. @ Rares D.
      Nu ma astept sa-mi vand terenul pe blog!.. Te inseli, tinta mea nu e mai jos de 8.000 euro/m.p. Din contra, eu am alt stil de negociere, in sus, prin licitatie pe piata libera, intre ofertanti seriosi. Sper sa fii sanatos si sa traiesti momentul in care vei citi ca acest teren s-a vandut si cu cat.

  43. Dan
    10 iunie 2011

    http://www.money.ro/boss-ul-pro-tv-a-castigat-inca-un-milion-de-dolari–la-o-tranzactie_993421.html

    ce faceti fratilor ati inceput lichidarile pe ultima suta de metri???!!!
    vine potopul sau falimentul tarii e iminent mai devreme decit cred eu?!

    1. @Dan
      Ce crezi tu, din pacate, nu se suprapune cu ce cred altii, in multe privinte.

  44. Cornel Balan
    10 iunie 2011

    @ Dragos..unii din imobiliare se mai pricep si ma mk si pr!
    Greseala ta majora a fost sa aduci in discutie publica o proprietate a ta! Tinta a fost „reclama” probabil..dar uite ca orice sabie are doua taiusuri!

    Cat despre „cel mai scump metru patrat din ROMANIA” ma indoiesc!
    Strategia „CEL MAI” ..hmm poate prinde la unii dar nu la toti.
    Fiecare cioara isi iubeste puiul..vb aia romaneasca!

    Sa facem acolo un scenariu..si il ia cineva sa faca p+16 sau p+24 sau p+xx!

    Categoric va fi un INVESTITOR profesionist si se va gandi la:
    – costurile ridicate pentru constructie ( pt fiecare etaj peste p+9..costurile cresc considerabil)
    -cate subsoluri vor fi necesare pentru a asigura necesarul de locuri de parcare impuse pt un office clasa A.

    -cate lifturi necesare sa deserveasca acea cladire ( casa lifturilor „mancand” consistent din spatiul util

    -timpul de executie ..implicit costuri mai mari sau mai mici..
    -aspecte neprevazute ( mai dai de poate de niste piloni de care nu stia nimeni asa cum au patit „vecinii”..sau de un loc de veci „istoric”)
    -etc etc

    Deci fiecare isi face un calcul privitor la incidenta terenului in mpc..la tariful perceput pt inchiriere sau pretul de vanzare..si la final obtine RANDAMENTUL!
    Cifrele vorbesc!

    Eu unul sincer iti doresc succes asa cu doresc tuturor din domeniu.

    1. @ Cornel Balan
      Cornele, daca nu spuneam adevarul si anume ca e proprietatea mea cu acte in regula, efectul pe piata scadea la jumatate!… Una e cand un tip ca mine , cu 20 de ani experienta imobiliara, cu un brand in spate – EUROEST, scoate la vanzare un imobil propriu si alta e cand un oarecare arunca pe piata o oferta. Sunt doua situatii: ori eu sunt nebun complet, ori terenul merita banii! Alta varianta nu cunosc. In plus, aici nu vorbim de un apartament de lux, ci de o oferta unica, fara comparatie pe piata. Nu conteaza ca e criza, aici e vorba de un „trofeu” imobiliar! E exact cum un om plin de bani se indragosteste de o femeie deosebita si o vrea in portofoliu lui…ca sotie sau amanta.
      Crezi ca nu e dispus sa plateasca valoarea ei, indiferent cat, ca sa-i apartina? Eu pe asta marjez!

  45. Cornel Balan
    10 iunie 2011

    @ Dragos
    Eu as scimba cu sediul BNR :)) Dar sa lase si banii acolo..si rezerva aia celebra de aur.
    Ma rog..SA-I aduca acolo..pt a fi in conformitate cu realitatea

    1. @Cornel Balan
      Buna propunere! Nu cred ca vrea tovarasul Isarescu, fiinca s-a obisnuit cu zona.

  46. Cornel Balan
    10 iunie 2011

    Am gasit si anuntul

    http://www.euroest.ro/Bucuresti/spatiu-comercial-p-ta-victoriei-2429.html

    „DOTARI / UTILITATI / INFORMATII UTILE
    • 3133 mp – total teren
    • 30000 mp – suprafata construita
    • destinatii: comercial
    • vecinatati:magazine, piata, gradinita, scoala, RATB, metrou, parc
    DESCRIERE
    Cea mai buna locatie din Romania, cele mai mari venituri realizate pe un teren viran! Terenul este situat in cea mai prestigioasa zona de afaceri a Bucurestiului – Piata Victoriei – in cadrul unei concentrari de cladiri de birouri, la mica distanta de metrou si cu excelente conexiuni la reteaua de transport in comun. Venituri lunare actuale: peste 30.000 (treizeci de mii) euro!!! Pret vanzare: 1.000 euro mp/suprafata inchiriabila supraterana, aproximativ 25.000 mp, ceea ce inseamna un pret de 25 milioane euro, respectiv 8.000 euro/mp teren. Numai pentru cunoscatori!…”

    1.Cea mai buna locatie din Romania IN COMPARATIE CU CE?
    2.cele mai mari venituri realizate pe un teren viran! PAI ORI E VIRAN ORI E PARCARE LA STANDARDE EUROPENE?
    3. Terenul este situat in cea mai prestigioasa zona de afaceri a Bucurestiului OARE?
    4.Venituri lunare actuale: peste 30.000 (treizeci de mii) euro!!! ADICA O MEDIE DE 1000 EURO/ZI DIN..”PARCARI”! Moare „Blonda de invidie”! ca e vandut „liniutele” aducatoare de venit!
    5.Pret vanzare: 1.000 euro mp/suprafata inchiriabila supraterana, aproximativ 25.000 mp ASTA INSEMNA UN MINIM P+16 IN CONDITIILE IN CARE AI IN P.O.T. DE MINIM 50%

    Sa presupunem ca se inchiriaza cu 12-14 euro mp

    25.000* 12 = 300.000 euro/luna la grad de ocupare 100%..!!! si clienti „ancora” nu buticari!
    300.000 euro/luna x 12 = 3 mil 600 euro
    25 mil euro /3 mil 600 =6.9 ani!
    Deci un INVESTITOR isi recupereaza investitia in teren in 7 ani..( excluzand alte cletuieli alte taxe si impozite) sa zicem real in 10 ani!
    Asta numai in TEREN…in scenariu optimist!

    Sa mai facem calculele si la costul de constructie plus costuri adiacente? ..? Hm sa zicem un minim de 1000 euro/mp?

    La scurt reiese amortizarea in 20-25 ani..in cel mai optimist scenariu.. la o investitie de 25mil+30 mil!

    Sa ma corecteze cineva daca am gresit..

    Parerea mea..PE LA 3000-4000MP DEVINE interesant! 🙂

    1. @Cornel Balan
      !. Nu prea are cu ce se compara! Deci…
      2. Acum e parcare la nivelul solului, cu o capacitate de 150 locuri;
      3. Spune tu care e zona de business cea mai buna, daca nu Piata Victoriei? Patriciu are o cladire inchiriata 100%, vis-a-vis de terenul meu ( Cascade ), langa ,Tiriac isi face sediu de birouri, cel mai mare spital privat din Romania-Sanador- e acolo, alte superfirme se regasesc pe o raza de maximum 200 m! Ce zici, e lprime location?
      4. Pot sa dovedesc cu acte! Sunt privat, lucrez 100% legal, dau bon fiscal sau factura la orice misca in parcare! Eu nu arunc cifre pe piata ca sa ma aflu in treaba! E proprietatea mea,nu uita, e esential!
      5. Pai cu cat vrei sa dau repercursiunea terenului pe metru patrat construibil in Piata Victoriei? Orice cumparator va plati pe m.p. de constructie intre 750 si 1.000 euro + valoarea terenului. Rezulta ca-si poate face un super-office cu maximum 1.500-2.000 euro/ m.p. construit, pret final! Ti se pare mult??? In Dr.Taberei, o basina de apartament de 30-40 de ani vechime se vinde azi cu minim 1.000 euro/m.p.- suprafata utila! Re-fa calculele!

  47. Mielu Nebunu'
    10 iunie 2011

    @ Rares D.

    Eu nu i-am dat sfaturi lui Dragoteanu! Fii mai atent la afirmatii.

    @ Dragoteanu

    Nu te enerva inutil, nu am vrut sa-ti fac antireclama. Am fost doar bulversat de aceste lucruri care se spun despre dta in contextul in care permanent ai avut cele mai bune urari pentru guvernanti. Am motive sa-l cred pe omul care mi-a spus chestia asta…

    Imi cer scuze public daca ti-am pricinuit neplaceri!

    1. @Mielu
      Crede-i pe altii Mielule, sa nu consulti direct sursa! Mi se rupe mie de ce spun altii despre mine!

  48. Rares.D
    10 iunie 2011

    @Mielu, incerc sa nu atac persoana, dar cateodata mai gresesc, asa ca scuze!
    @Cornel, calculul tau e gresit. 10-12 eur/mp?Ce, e Bucur Obor? Cu cat se inchiriaza Europ e House si America House? Important este yield-ul intr-o astfel de afacere. Scuza-ma, dar nu as lucra cu tine!
    Aici e nevoie de un vizionar, stie cineva exact cum va fi peste 5 ani? Sau peste 10?
    Are Bucurestiul o cladire de birouri reprezentativa? Cat valoreaza pentru o firma imaginea in piata?

    1. @Rares
      Bravo, ai fost pe faza aicii!

  49. Popescu
    10 iunie 2011

    DD

    1. Reteta clasica e asocierea cu un dezvoltator, dar tu ai zis ca nu vrei sa te asociezi. Nu inteleg de ce, dar ma rog.

    2. Poti sa il inchiriezi, concesionezi etc la dezvoltator. Ai vazut ca in Manhatan majoritatea terenurilor de sub turnuri sunt concesionate de la proprietari pt ca sunt asa de scumpe ca nu au bani sa le cumpere. Iar redeventa e variabila/indexabila evident.

    3. Schimbul. Aici ai o paleta larga de variante, mai ales daca cunosti piata si ofertele existente. Ideea e sa te muti pe ceva care genereaza mult mai mult cash. Eu m-as uita la cei care se cearta intre ei pe diverse active. Unii sunt atat de satui de conflict incat ar accepta o varianta de schimb la discount. Cu conditia sa te intelegi in prealabil cu cealalta parte.

    4. Vanzarea. Aici singura problema e ca trebuie sa astepti. Terenurile nu se vand cand vrei tu, ci cand ai oferta. Mai ales daca ti la pret

    Deci exista atat de multe lucruri care se pot face cu un astfel de teren incat ma mir ca e inca virgin. Probabil ca ai avut tu alte planuri cu el care nu ti-au mai iesit..

    Ma intreb insa, de ce nu se poate obtine un P+50 sau asa ceva? Aia pe o insula, in Manhattan, construiesc P+100, si noi nu putem sa zgariem norii deloc?

    1. @Popescu
      1. S-a asociat Industrial Export Import cu Alpha Bank si a rezultat o super cladire care sta goala, finisata de 3 ani, la 200 m distanta de terenul meu! Se numeste BTC – Bucharest Tower Center si are 24 de etaje! Acum poate intelegi de ce!…
      2. E o idee! daca-mi ofera cineva minimum 100.000 EURO NET / LUNA, minimum 30 de ani, poate fi subiect de discutie. Pun o singura conditie! Terenul meu nu poate fi ipotecat la nicio banca, indiferent ce se construieste pe el;
      3. Astept variante… Orice poate fi posibil in imobiliare, sunt deschis la propuneri, inclusiv indecente! Ai ceva concret, platesc eu comision!
      4. De ce sa nu astept?… Terenul produce gol, 1.000 euro/zi!, iti dai seama cat produce „plin”, cu cladire si chiriasi?? Eu am toate calculele facute si, crede-ma, nu le-am facut singur, ci cu super-profesionisti, mai specialisti ca mine pe office si investment! Minimum acceptabil e 8.000 euro m.p.! O sa vezi!
      Bucurestiul are arhitecti…ingineri sau cu alte pregatiri! E greu sa ai viziune pe termen lung, aici iti trebuie mai mult decat nimic!

  50. Rares.D
    10 iunie 2011

    Nu stiu de ce credeti voi, ca decurg numai avantaje din faptul ca omul are un asemenea teren!

    1. @Rares D.
      Singurul avantaj real e ca este al meu. Punct!

  51. Mielu Nebunu'
    11 iunie 2011

    @ Dragoteanu

    ….pai ,daca te-as fi intrebat direct ai fi zis ca da, e adevara???

    Hai sa fim seriosi, oi fi eu urat, da’ p.r.o.s.t. sigur nu sunt!

    Asa ceva n-ai recunoaste nici daca te-ar trimite 25 de ani la galere…..

  52. Mielu Nebunu'
    11 iunie 2011

    @ Dragoteanu

    Daca tot ai o deschidere maxima catre raspunsuri la intrebari…uite ca vreau sa te intreb ceva, mai ales ca acum o ora am trecut pe Buzesti dinspre biserica Sfintii Voievozi.

    Mai e un teren ,pretabil pentru parcari (hi hi hi, nu e nicio gluma, am citit un articol odata, pe un site britanic, ei au si o piata imobiliara a parcarilor….poate ajungem si noi!) si , ca sa revin, vizavi de Milenium Bank, cum mergi pe Buzesti catre Pta Victoriei pe partea dreapta, langa Aviva.

    „A lu’ cine” e terenu’ ala? Al cui e? O alta sursa mi-a zis ca e a lu’ Marian Iancu de la Poli Timisoara….

    M-a intrebat un evreu, cu care am facut o tranzactie acum 10 ani…..

    1. @ Mielu
      Terenul ala are 400 m.p. si este proprietatea celui care detine si imobilul de langa P+14, Buzesti colt cu Muntii Tatra. Daca tu compari terenul ala cu terenul meu esti „sub nivelul marii” in imobiliare!!!

  53. Ion Pribeagu
    11 iunie 2011

    #53 – Evreul ala care vrea locul/il vinde tot un EuroEstic si vrea tot 7-9,000 mp ca alea comparabile dar mai ieftine s-au terminat de mult sau au probleme mari – tot nu se intelege calitatea: LOCATIA unei proprietati
    #35 – Mda – ai dreptate – acarul Paun este inca la moda/totul este posibil in/la noi
    Capsunarii nu mai trimit multi bani in bancile romanesti si unii/35% raman pe unde pot
    si se va trece la econimisirea banilor la purtator in valuta si imprumuturi familiare.
    #8 – Cred ca nu prea cunosti multi romani daca afirmi ca sunt prosti sau poate vrei sa te declari TU destept, iar din punct de vedere al sireteniei (economice) foarte putini ne intrec iar atat marile cat si micile smecherii financiare au fost facute pe alte popoare mult inaintea noastra si vor merge in continuare bazate pe lacomie/castig usor fara munca – deasemenea economia moderna se bazeaza pe imprumuturi bancare mai ales cu tinerii grabiti sa aiba acum masina/toale si apartament cu plata in rate decat cu 5 ani inainte de pensie si pe aia daca o prinde – sistemul merge cu au fara aprobarea noastra sau avertizarile economistilor cu 2 clase primare, nu se poate progresa rapid fara bani si banii sunt in banci -apropo cei carora nu le plac romanii ca sunt prosti mergeti pe alte bloguri unde vi se va recunoaste geni(ali)ta(li)tea sau DNA mai stii, poate va aleg astia ca pe obama/omul anului (va trebuie doar culoarea ca in rest va calificati) – acum la urma si eu accept ca nu suntem scandinavi dar nu stiu daca chiar as vrea – parere personala, am sa merg pe acolo sa vad cu ochii mei dar pe cei pe care i-am cunoscut erau putin mai bine organizati si aveau acces la bani de imprumut mai multi si salarii mai mari datorita felului cum lucreaza – cu respect.

  54. Mielu Nebunu'
    11 iunie 2011

    Haideti, ca pana la urma am inteles strategia lui Dragoteanu, vizavi de terenul respectiv, parcarea care produce 1000 de euro/zi. Si chiar cred ca ii produce, eu trec des prin zona, dar nu parchez in zona…

    Sa va dau un exemplu: dupa economia asa-zis de piata care a fost pana acum in Romania, vor veni alte tipuri de economii. Vom avea in patru-cinci ani alte banci in zona , alte multinationale, fine, cu totul si cu totul alte lucruri.

    Vor veni sa faca afaceri aici firmele gigant pe plan mondial, care daca stiu ca vor avea un yield de 7-8%, vor considera ca e bine si vor investi.

    Pentru un gigant mondial, 100 de milioane de euro ca sa cumpere un teren si sa faca un sediu, din care sa dirijeze afacerile regionale e mai nimic….

    Moment in care 8 000 de euro/mp inseamna putin. O cifra mica. Uitati-va cat costa un teren la Moscova , Minsk, Instambul, ca sa vorbim doar de Estul Europei si Asia Mica.

    In cativa ani vom avea o alta economie in Romania, dar populatia nu va trai mai bine. Asta e un alt subiect pe care il tratam alta data.

    1. @ Mielu
      Exista o parcare in Bucuresti, care produce minimum 7.000 (sapte mii ) euro / zi. Da, ai citit corect! Este cea de langa Aeroportul Baneasa. Nu stiu daca terenul apartine aeroportului sau e privat, dar afacerea aia e in primele 10 din Romania ca eficienta! Du-te la proprietar si intreaba-l daca vinde si apoi mai vorbim cu cat?

  55. Mielu Nebunu'
    11 iunie 2011

    Uitati aici superoportunitate!

    Daca as avea bani acu’ m-as inscrie la licitatie! Oferta, in opinia mea valoreaza de cel putin 1000 de ori mai mult!

    http://www.antena3.ro/life-show/bizar/in-austria-au-fost-scosi-la-vanzare-doi-munti-licitatia-porneste-de-la-121-000-euro-127879.html

  56. Dan
    12 iunie 2011

    Mielu, ma duc repede sa-i cumpar; scriu mare pe ei ROMania cu oi iar pe urma dau manelele la maxim

    p.s. ce faci cu ei Mielule?!

  57. Mielu Nebunu'
    12 iunie 2011

    @ Dan

    Ce fac cu ei? Turism , trasee montane si sporturi extreme!

  58. Cornel Balan
    12 iunie 2011

    @ Rares D!
    Tu stii ce va fi PESTE 5 SAU 10 ANI? 🙂
    ” Calculele” mele au fost stict asa la prima impresie pornind de la info postate aici! Calcule reale se pot face numai cu DATE reale..ceea ce nu este treaba mea!

    Sper sa nu lucram niciodata impreuna…:) pt ca eu spun ” wosrt scenario” chiar daca asta doare!

    Mai „concluzionam” peste 3-4 ani!

    A… si mai ia in calcul o chestiune ..doua..
    Diferenta intre un p+ 8-9 si una p+26 .Doar costurile de constructie si costurile de intretinere! Asa ca ce este rentabil (18-20eur/mp)pt 2s+ p+9 poate ca nu este rentabil pt un 5s+p+9.
    Ai idee cat costa mpc „pe unde nu calci” ? Iti spun eu..de 2 -2,5 ori mai mult decat mpc pe unde „calci”.

  59. Cornel Balan
    12 iunie 2011

    @ Dragos

    Nu a contestat numeni „unicitatea” terenului. Intradevar este un teren cu un SUPER potential!

    Idee era alta:
    1. ai incercat promovarea lui prin STRATEGIA ” CEL MAI”
    2.te-ai expus public cu o proprietate personala

    3. Fiecare isi poate da „cu parerea ” mai eles sub protectia anonimatului!

    4. In final..ti-ai atins scopul..lumea dicuta despre el.
    Ca face el 8 euro sai 8.000 sau 80.000 euro mp este doar TREABA TA SI APOTENTIALULUI BENEFICIAR.

    Doar asta am vrut sa subliniez. O..”altfel de promovare”
    Asa cum fac si eu cu terenul ala de 2,9 miliarde euro! Am mai crscut nitel pretul..pt ca a inceput PRIMA CASA 4! 🙂

    1. @Cornel
      1.Eu nu am spus ca este cel mai scump teren! Am spus ca este cel mai bun teren! E o diferenta majora!
      2. N-am furat terenul , nu l-am „cumparat” de la stat…. Sunt privat, nu sunt persoana publica!
      3. Sa-si dea cu parerea oricine, e democratie, accept si injuraturi, cu placere!
      4. Sa vorbeasca maestre, e important sa stie ca exista si imobile care merita pretul!

  60. Dan
    12 iunie 2011

    Mielu, acolo nu face udrea telegondole, trebuie bani cash (acum) iar profitul e cu bun simt plus munca si stres… alora nu le plac manelele si sint plini de ifose, trebuie sa le dai calitate.
    de ce crezi tu ca „afaceristii” ROMani nu fac pureci prea multi in afara tarii…!!! e munca… si nu au la cine sa se laude cu vuitoanele cind asculta manele

  61. Mielu Nebunu'
    12 iunie 2011

    @ Dan, la post 61

    Pe asta ma si bazez! Ca, daca as fi in Romania, spaga si „taxa de smeker” pe care ar trebui sa le dau politicienilor locali ar fi atat de mare incat proiectul pe care l-as face s-ar amortiza poate si in 200 de ani.

    Daca as avea bani multi m-as baga in afacerea aia….

  62. Dan
    12 iunie 2011

    cine crezi ca nu ar pleca acolo in secunda asta! cu ochii inchisi… banii mai lipsesc… degeaba cumperi daca nu ai bani pt restul

  63. Mielu Nebunu'
    12 iunie 2011

    @ DAN

    Man, asta era si ideea, ce Dumnezeu, nu m-am nascut azi noapte….

  64. Dan
    12 iunie 2011

    🙂 stiu, mai schimbam si noi o vorba

  65. Mielu Nebunu'
    13 iunie 2011

    @ Dragoteanu

    Da, stiu parcarea de langa aeroportul Baneasa. Parcare este…parcare va fi! Nimic nu se va face acolo si bine este sa fie asa, cum ai zis, randamentul e prea bun pe ceea ce este deja, ar fi o idiotenie sa-i schimbe destinatia (oricum, nu se poate face nimic acolo…).

    N-o sa intreb cat costa terenul ala….

  66. Dan
    13 iunie 2011

    s-a „privatizat” si parcarea aia?!!! nu mai face parte din aeroport?! si eventual cine dracu a mai furat-o si pe aia?!

  67. Rares Manea
    14 iunie 2011

    Ne spune kman ce mult „castiga” creditorii si de la asta:

    http://www.cotidianul.ro/149034-World-Trade-Center-Bucuresti-a-intrat-in-insolventa

    1. @Rares Manea
      Stai linistit ca banca nu pierde!

  68. Popescu
    14 iunie 2011

    1. referitor la asociere, sunt exemple care nu au functionat, dar, cu contracte beton si avocati buni, poti face o treaba profitabila. Si eu mi-am furat-o intr-o asociere, dar privind in urma imi dau seama ca daca mi-as fi luat niste masuri de precautie suplimentare, nu ajungeam acolo. Deci a fost si vina mea.

    Daca nu ar exista asocieri care functioneaza, nu ar mai exista oameni casatoriti..In fond casatoria este tot o asociere..

    Ar fi interesant de dezbatut povestea cu cladirea de 24 etaje aflata in litigiu. Pun pariu ca una din parti nu si-a facut temele inainte sa semneze..

    2. Inchirierea/concesionarea, nu vad cum poate fi ipotecat terenul la banca de catre chirias fara acordul tau. Partea interesanta aici este faptul ca, daca pe terenul tau, neipotecat, vine cineva si construieste ceva care e ipotecat la banca, iti blocheaza terenul. Practic, daca nu isi mai plateste redeventa, ramai blocat. Poti sa ii executi imobilul, dar daca este fully ipotecat la banca, nu ai ce sa executi. Oare cum procedeaza aia prin NY?

    Un alt aspect e legat de insasi nivelul redeventei. Una e sa stabilesti o chirie pentru cativa ani, si alta pentru 100 de ani. Poti sa ceri tu 100k pe luna, dar, peste 30 ani suma asta ar putea fi ridicola in raport cu piata, si avand in vedere inflatia etc. In America poti sa te raportezi la tot felul de indici imobiliari + inflatie, dar la noi noi unde nu exista astfel de indici sunt tare curios ce metode poti aplica. Te-ai gandit la asta? Ce formula aplici unuia care vrea sa ti-l concesioneze pe 100 de ani?

  69. Dan
    14 iunie 2011

    http://www.cnbc.com/id/43395857

    a intrat spaima in toti… Dragos cel putin poti sa fii linistit caci daca vine valul cel mare nici banii cash, aurul sau argintul nu mai conteaza asa ca lasa parcarea aia acolo, ce-o fi o fi

  70. Dan
    14 iunie 2011

    http://www.realitatea.net/impozitul-majorat-pe-cladiri-si-cel-pe-masini-vor-fi-eliminate_844171.html

    MULTUMIM DIN INIMA PARTIDULUI SI IUBITULUI SAU CONDUCATOR PENTRU GINDIREA INTELEAPTA CE NE POARTA PE NOI CULMI ALE PR0STIEI IN CEA MAI PURA FORMA A SA

    p.s. gindire de presedinte jucator: baga scoate; baga scoate; baga scoate

  71. Rares. D
    15 iunie 2011

    @Dan.
    Dane, mai tu lucrezi la Trustul IMPACT!!! Este?

  72. Popescu
    15 iunie 2011

    Dan, la @70, ai spus si tu un lucru adevarat, in prezent, investitorii sunt in permanenta in cautare de refugii in fata inflatiei si ca urmare cumpara materii prime si marfuri.

    Fenomenul de numeste „fuga de monede”, si a dus la scumpirea marfurilor si mat prime. Aceste scumpiri afecteaza puterea de cumparare a intregii planete.

    Devalorizarea dolarului, politica aplicata in mod iresponsabil in prezent de catre Federal Reserve prin tiparirea de moneda (se mai numeste si quantitative easing), a exportat inflatie in intreaga lume.

    Astfel, apare fenomenul paradoxal in care unii -cu credite si insolventi- sunt in cautare disperata de Cash, in timp ce altii, carora le prisoseste, fug de cash (monede de fapt).

    In acest context, zicala CASH IS KING, devine o gluma proasta. Oamenii/investitorii alearga in directii diferite, in functie de situatia fiecaruia. Nici o reteta nu este universal valabila, fiecare trebuie sa aplice reteta lui.

    Asa cum bine ai observat si tu Dan, un activ imobiliar poate fi o vanzare disperata pentru unii dar si un activ refugiu in fata inflatiei, pentru altii. Din cauza asta se fac si se vor face tranzactii in permanenta, indiferent de starea economiei.

    1. @Popescu – Dan
      Despre ce inflatie vorbiti voi in imobiliarele din Romania? Despre „cosul zilnc” – programul Prima Casa??

  73. Dan
    15 iunie 2011

    Rares D, nu lucrez in media, politica sau ce mai vrei tu… in clipa asta fac ceva comert si deocamdata privesc la ce prapad fac securistii in tara asta

    p.s. impact e acelasi lucru cu intact?!

  74. Dan
    15 iunie 2011

    Popescu, multam fain pt lectia de economie… sa’nebunesc daca stiam cum stau treburili…

    fii atent aici ca sa-ti tai macaroana:
    atunci/acolo cind/unde exista instabilitate primul lucru de care fug investitorii sint imobiliarele… in anumite momente ale destabilizarii unei tari imobiliarele pot ajunge la valoare zero… aurul si banii mai poti sa-i inghiti atunci cind vine rechizitionarea dar imobiliarele cu siguranta nu mai poti decit sa privesti cum nu le mai ai…
    treaba cu Dragos e sa vinda repede acum si sa fuga… altfel degeaba se chinuie ca tot in bataia vintului pica la fel cum ne rupem gitul toti

    in alta ordine de idei Popescu tu ai inteles ce mama naibi1 inseamna falimentul unui stat (grecia in cazul nostru) ca eu pina acum nu m-am dumirit… vezi ca nu vorbesc cu subinteles ci pur si simplu am impresia ca nici ale mai luminate minti habar n-au ce sa faca si cum se procedeaza

  75. Rares. D
    15 iunie 2011

    Impact/intact, te-ai prins ce-am vrut sa zic.

    Securisti sau nu…toti facem prapad in tara asta. Se manifesta la toate nivelele (saraci sau bogati), o goana nebuna dupa mai mult, mai mare, mai repede. Chiar daca acum dorintele sunt mai meschine (inainte romanul vroia un televizor de 52” acu vrea doar sa mai stoarca din stanga sau dreapta cateva sute de lei), problemele au plecat si pleaca de la lacomia fiecaruia dintre noi.Este ciudat cum oamenii isi dimensioneaza dorintele materiale (si nu numai) dupa ce vad in jurul lor si nu dupa putinta sau in concordanta cu eforturile proprii.
    Asta e, suntem nebuni dupa nimicuri, toate intentiile si actiunile nostre sunt inferioare..asa ca , la ce te astepti?

  76. Dan
    15 iunie 2011

    Rares. D, vorbim cu totul alta limba si despre altceva… nu stiu despre care „toti” vorbesti tu dar cu siguranta cred ca sinteti foarte putini in momentul de fata… iar eu cu siguranta nu fac parte dintre voi!
    cind am zis „la ce prapad fac securistii in tara asta” trebuie luat adlitteram

  77. Dan
    15 iunie 2011

    http://www.realitatea.net/seful-cj-covasna-vorbeste-despre-nesupunere-civica-in-prima-faza-iesim-in-strada-fara-arme_844404.html

    zgarmane stalinescu al nostru mizeria nationalista ca sa-si salveze fundul plin de paranoia pina cind o sa ne trezim cu un razboi civil in toata regula… iar parerea mea este ca yugoslavia o sa arate ca o simpla manifestare flower-power fata de ce o sa fie in romania

    1. @Dan
      Orice comentariu strict politic va fi sters!

  78. Popescu
    15 iunie 2011

    Dane, dar de unde stii tu ce fac investitorii? Cu cati ai stat de vorba in ultimul timp?

    Iti spun eu ce fac investitorii: cauta chilipiruri ca banii nu aduc fericirea. Un jucator nu sta prea mult de cash, il arde sa faca ceva cu ei..

    1. @Popescu
      Atunci, de ce au crescut cu 3 miliarde euro depozitele populatiei? Pentru ca romanii au devenit rentieri, notiunea de investitie a cam disparut!

  79. Mielu Nebunu'
    16 iunie 2011

    Am citit in dimineata asta ca Grecia are nevoie de inca 100 de miliarde de UE ca sa depaseasca ,chipurile, criza. Se pune din start problema sa fie DEFAULT toata halca asta de creditare…

    Piraeus, EFG si Alpha Bank si toata Grecia au primit CCC de la Standard & Poor’s.

    Sa luam aminte, noi suntem acum in situatia financiara a Greciei de acum 7-8 ani. Tot acolo ajungem si noi….

  80. Popescu
    16 iunie 2011

    Asa, si daca luam aminte, ce trebuie sa facem? Ia explica-ne tu

    1. @Popescu
      Vezi ce-i fu.te grija pe romani? Luatul aminte!

  81. Popescu
    16 iunie 2011

    Daca crapa Grecia o sa fie inca o perioada de cumparaturi ieftine, dar in special pe Burse, ca acolo se misca lucrurile mai repede

    Dar ce inseamna sa crape Grecia? Vor fi niste reesalonari de datorii, niste baieti vor pierde bani (aia care au imprumutat Grecia)..Poate niste falimente bancare..Niste banci vor cumpara alte banci..Pestele cel puternic il inghite pe cel ranit si slab..

    Chestia e ca Europa vrea sa le arate pisica, ca grecul de rand nu e dispus sa stranga cureaua. Una doua, grecul e in strada..

    Si Islanda a fost in pragul falimentului, si nu am auzit de vreun islandez mort de foame..

  82. Popescu
    16 iunie 2011

    Dragos Dragoteanu, de la mesajul ala tot stau si ma gandesc cum sa iau aminte mai bine..

    Si stau si ma rog de niste tarani sa imi vanda tarlalele. Si aia imi cer pret mai mare de 5 ori decat in 2008. E ceva incredibil, cred ca foamea le-a afectat judecata romanilor..

  83. Dan
    16 iunie 2011

    cum ma leg de basescu cum sari in sus ca ars… uite de aia vorbeste Mielu ca ai treaba cu baietii marinarului

    si-ti mai zic inca o data ca sa te enervez… vrei rezolvare economica in tara asta inclusiv pe imobiliare???!!! atunci basescu trebuie sa abdice

    asa o sa existe si un optimism drept baza pt o relansare economica… altfel… o sa te raliezi in continuare optimismului boc-ulist

    p.s. acesta nu este un comentariu strict politic ci are legatura si cu imobiliarele!!!

  84. Dan
    16 iunie 2011

    Popescu…
    – vremea reesalonarilor a trecut s-a ajuns la etapa superioara
    – islanda era in pragul falimentului, grecia este in faliment iar datoriile nu pot fi recuperate nici in 50 de ani daca muncesc grecii cu 100 de euro pe luna
    – bancile grecesti nu conteaza sint cantitate neglijabila… problema sint bancile nemtesti si frantuzesti care intra in colaps
    – odata distrusa moneda europeana… o sa ai parte de un foc de artificii in toata lumea, cad toate una dupa alta – toate economiile globale ale populatiei in orice moneda dispar si o luam toti de la zero financiar absolut…
    – o sa scape probabil aia care si-au facut stocuri de conserve fasole cu cirnati in subsoluri – o sa coste una cit un lingou de platina
    – valoare banilor la nivel mondial este una pur psihologica: cade totul precum un castel de carti

    p.s. popescu eu stiu si-mi aduc foarte clar si limpede aminte cum era mincarea si benzina pe cartela… tu stii???!!!

  85. Dan
    16 iunie 2011

    Popescu, am gasit niste investitori strategici pt tine:
    http://www.youtube.com/watch?v=Sa01XW04xHU&feature=player_embedded

  86. Mielu Nebunu'
    16 iunie 2011

    @ Popescu

    In mod normal, n-ar trebui sa-ti raspund pentru ca ai zis ca nu mai intri pe acest blog. Dar ti-am zis inca de atunci ca sunt sigur ca NU te vei tine de cuvantul dat si ,iata, DIN NOU am avut dreptate in ceea ce te priveste!

    Dar pentru ca sunt un tip cumsecade am sa-ti raspund:

    Iata ce trebuie facut! Trebuie redusa la minim dependenta fata de stat si fata de banci. De exemplu, la noi in tara sunt milioane de oameni care depind de sumele umilitoare pe care le ofera statul catre bugetari , pensionari, beneficiarii de ajutoare sociale. Peste 10 ani aceste lucruri vor deveni imposibil de platit de stat iar cine reuseste sa ia masuri acum, ca sa nu depinda de asta va fi un om fericit! Si salvat de la extinctia in masa, probabil….ca alt viitor nu vad categoriilor sociale pomenite anterior.

    Spune-mi dta ca lucrurile stau altfel, dar vino cu argumente, nu ma lua in ras ca de obicei, fara argumentatie ca, pe bune , e plictisitor sa vad ca te faci de doi bani permanent….

    Asemenea, ca o completare, cei care depind acum de banci vor avea necazuri mari in viitor la rambursarea imprumuturilor. Va fi din ce in ce mai greu ca imprumuturile sa se plateasca , atata vreme cat 90% din cei care au rate nu se bazeaza pe altceva decat pe un job amarat ca sa-si plateasca ratele.

    Tot aici trebuie pomenit si reversul medaliei. Cei care se bazeaza in afacerile lor pe creditarea oferita de catre banci populatiei. ma refer la cei care fac avere vanzandu-si serviciile si produsele catre populatie cu ajutorul creditelor pe care populatia le face la banci. Treaba asta o sa dispara peste 10 ani.

    Ai disponibil in cont? Traiesti! Nu ai disponibil? Ai cel putin o mare problema! Traiul…..

    Lumea se va schimba…….

    Nu mai zic „sa luam aminte” ca iar imi face Dragoteanu comentarii la limita bulinei rosii…..desi ala era termenul cel mai potrivit!

  87. Rares Manea
    16 iunie 2011

    @AC

    Esti rau ! Il fortezi prea tare pe Pope. El e un baiat simplu cu ghiul si bemveu third hand care trage de niste terenuri pline de scaieti din jurul Bucurestiului. P-acilea se mai baga in seama cu Dragoteanu si capata senzatia ca e si el in …..TOP.
    Si tu il bagi in chestii de curs valutar…
    I-au trebuit vreo 2 luni sa inteleaga ca EU nu sunt TU. Si asta dupa ce i-a informat oficial pe toti ca Rares Manea = AC.

    Barclays, JP .., BNP,.. popescu ….ma lashi..

  88. Mielu Nebunu'
    17 iunie 2011

    @ Popescu

    Uite aici o mare stire despre revenirea economica:

    http://www.rezidential.net/criza-imobiliara-americana-mai-grava-decat-in-timpul-marii-depresiuni?utm_source=rezi&utm_campaign=ed31456de6-News_Rezi5_7_2010&utm_medium=email

    Dupa cum iti aduci aminte, criza in SUA a inceput in 2006. La o distanta de fix 2 ani ne-a pocnit si pe noi si tot asa ziceam : suntem pe crestere economica, suntem niste smekeri si nimic nu ne atinge!

    Uite ca ne-a atins de prea ne-a atins!

    Dar sa vezi, vorba idolului tau, TB , de la Cotroceni: mi-e teama de revenirea crizei! Si, la noi ca la romani, de ce ti-e frica nu scapi!

  89. Rares. D
    17 iunie 2011

    Una din problemele mari ale noastre ca romani, este ca ne dam cu parerea despre orice si nu ne dam inapoi nici chiar de a „analiza” lucruri care depasesc si minti mai luminate. Vezi criza americana, greceasca etc.
    E adevarat ca din 2009, eu am lasat-o mai moale cu imobiliarele: vanzari ioc, ceva inchirieri, pe partea de evaluare lucrurile scartaiau.
    Dar, de fapt DAR, pe celelalte afaceri lucrurile au mers constant bine. Mi-au plecat clienti, au venit altii, am prins lucrari mai mici, dar mai multe. Tocmai ca nu vreau sa-L manii pe Dumnezeu, nu trebuie sa ma plang. Acelasi lucru pot sa-l spun si despre alti prieteni sau parteneri de afaceri: munca mai multa, bataie de cap mai mare, nominal bani mai putini dar in echivalent la fel sau chiar mai multi.

    Naspa rau, sa te trezesti in fiecare dimineata si sa te intrebi, stand pe marginea patului, eu ce mai critic sau de ce sa mai plang astazi? Ce sa fac cu viata mea, sau cu zilele care mi-au mai ramas de trait? Asa ca… baieti, iarta-ma, dar tineti-o tot asa!

  90. AC
    17 iunie 2011

    @rares

    … era vorba de asta:

    „Altii de pe afara in schimb recomanda cumpararea de titluri romanesti:

    “Leul se va întări, cumpăraţi titluri de stat româneşti, spun analiştii Barclays

    Cumpăraţi titluri de stat româneşti pe şase luni, le recomandă investitorilor analiştii Barclays Capital, divizia de investiţii a uneia dintre cele mai mari bănci din lume…”

    @cineva

    … cu teren, fie el si central, evaluat la cat vrea imaginatia lui… poate fi si un NIMENI.

    Ca sa ajungi cineva, in afara de bancnote si imobiliare, mai e nevoie de ceva. In cazul de fata e vorba de… pierderea startului.

    … poate intr-o viata viitoare!

  91. Dan
    17 iunie 2011

    Rares cind se termina datul cu parerea… o sa inceapa datul cu pietre si molotovuri… atentie ce-ti doresti ca s-ar putea implini… saracia si nemultumirea creste in progresie geometrica (pt ceilalti 90% care nu fac parte dintre voi „toti”)

    in alta ordine de idei… l-ai votat pe basescu cu multa stima si respect in 2009 🙂 🙂 🙂 … nu-i asa! 🙂

    pacat ca e de porc acum curentul basist si trebuie munca in transee 🙂
    dar las ca poate la anu vine tatuca cu riuri de lapte si miere si devine iar cool sa trimitem botoxate la bruxelles

  92. Dan
    17 iunie 2011

    p.s. cuvintul „nemultumirea” de mai jos este in plus

  93. Mielu Nebunu'
    17 iunie 2011

    @ Dan

    Cuvantul „nemultumire” nu este in plus.

    Multi din cei care se descurcau bine inainte de 2008 acum sunt in probleme si in faliment sau sunt pe cale de a ajunge in aceasta situatie.

  94. Dan
    18 iunie 2011

    hai sa-mi dau cu parerea intr-un domeniu la care nu ma pricep…

    “România acordă Japoniei ajutor umanitar de urgenţă constând din apă plată în valoare de 50.000 de lei (12.000 euro), potrivit Hotărârii de Guvern nr. 568 publicate in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 421 din 16.VI.2011, pag. 9, care prevede însă alocarea unei sume de peste şapte ori mai mare – respectiv 383.000 de lei (90.000 euro)- pentru transportul apei pe ruta Bucureşti-Tokyo (art.6 si 7 din aceiasi H.G.)“

    Giurumelele astea au acces total la banii nostri pe care-i platim la impozite, impun noi taxe si fac legi care omoara romani la propriu nu la figurat…

    bai si ce-mi place sa-mi dau cu parerea atunci cind e vorba de banii mei furati de niste melteni bisnitari de ultima speta care ma fura pe fata

    fie vorba intre noi mi-ar face o deosebita placere nu doar sa-mi dau cu parerea ci mai ales sa le pot baga un molotov pe git… sper ca totusi sa mai am placerea asta pina nu e prea tirziu pt amaritul asta de popor

  95. Patti lupo
    18 iunie 2011

    HAHAHA….pai cum sa dau eu un ap 2 camere din 1973 de pe Iancului proiectat de o armata de arhitecti care au facut bulevardele ,pe unul facut acum de cine stie ce turcaleti?…HAHAHAHA

  96. Mielu Nebunu'
    18 iunie 2011

    @ Dan

    As vrea sa-ti fiu alaturi cand faci acest lucru.

  97. Dan
    18 iunie 2011

    Mielu, vedem acum in toamna daca scumpesc astia gigacaloria… sper ca aici o sa se ajunga la punctul terminus pt suferinta si umilinta la amariti
    sintem multi care abia asteptam sa le luam gitul astora…
    http://www.youtube.com/watch?v=bitO_ZYLheg&feature=related
    din pacate nu exista nici un vector credibil in jurul caruia sa ne adunam… precum era Corneliu Coposu odata, Dumnezeu sa-l odihneasca!

  98. Rares. D
    18 iunie 2011

    Eu sunt parte executanta la o lucrare, beneficiarul meu este un subantreprenor, care la randul lui lucreaza cu un antreprenor care face parte dintr-o antrepriza de constructii. Asa am lucrat din 2000 incoace. Acu’ enumera tu regimurile pulitice din 2000 pana in 2011. So what?

    „Multi din cei care se descurcau bine inainte de 2008 acum sunt in probleme si in faliment sau sunt pe cale de a ajunge in aceasta situatie.” Si? Asta nu face parte din viata de antreprenor!? Parca si tu esti pe cont propriu. Si in caz de faliment (Doamne fereste, nu doresc nimanui asa ceva) te duci sa te angajezi? Nu prea cred. Odata ce ai simtit gustul libertatii, nu te mai intorci la iobagie.

    Senzatia mea Dane, este ca te oftici ca astia castiga mai bine ca tine, nu neaparat ca te doare sufletul de popor. Exista niste sintagme pentru treaburile astea, populism, demagogie?
    Afacerile tale s-au impotmolit in ceva, de aici oftica ta! Oricum , comertul nu este o treaba simpla! Ca si imobiliarele dealtfel.

  99. Mielu Nebunu'
    18 iunie 2011

    @ Rares D.

    Da, ce ai remarcat face parte din viata de anteprenor, in speta , poate sa apara si situatia de faliment.

    Dar e grav ca nu se datoreaza nepriceperii antep[renorilor si se datoreaza unei gestionari catastrofale a situatiei. Nu uita ca peste 200 k de firme au fost „linsate” de impozitul forfetar. Patronii respectivi aveau vreo vina, ca un cretin a avut impresia ca e destept si, din nefericie, s-a aflat in pozitie cheie in stat?

    @ Dan

    Stai linistit , gigacaloria nu se scumpeste! E indeajuns sa dispara subventia, ceea ce , pentru 90% dintre cetateni, va fi distrugator. Dar, dupa cum gandesc eu, o asemenea decizie ar duce la o noua ieftinire a apartamentelor vechi.

  100. Mielu Nebunu'
    18 iunie 2011

    @ Dan

    Frumoase imagini ai postat! Inca exista coeziune sociala! Dar cred ca asta va reveni cand toata lumea va urla de foame.

  101. Mielu Nebunu'
    18 iunie 2011

    @ Rares D.

    Hai sa mai explic inca o data.

    Avem foarte la indemana exemplul din trecut cu impozitul forfetar. O firma care avea cifra de afaceri 2 miliarde pe an platea cateva sute de milioane impozit forfetar. Dar poate ca acele cateva sute de milioane reprezentau exact marja de profit a patronului respectiv. Firma se inchide, din cauza ca omul ajunge la concluzia ca, decat sa munceasca degeaba, mai bine sta degeaba….

    E patronul vinovat? La o oarecare vreme, impozitul respectiv dispare…dar consecintele aplicarii lui pe respectiva perioada de timp nu au putut fi sterse…

    Acum cred ca m-am facut inteles. Nu patronii sunt vinovati. Sau, macar, nu mereu….

  102. Dan
    18 iunie 2011

    Mielu,
    „cred ca asta va reveni cand toata lumea va urla de foame.” si eu sint convins de acest lucru

  103. Dan
    18 iunie 2011

    Rares pe cuvintul meu daca vrei sa ma mesteci prin toate dictoanele filozofico-basiste ale manipularii nu doar ca nu-ti merge treaba dar nu-mi face nici mare placere sa combat maidanul atuoinchipuit intelectual al manipularii guvernamentale
    DECI:
    dupa postulatul „ciocul mic si joc de glezne” reimpachetat frumos de tine sub forma „nu va mai dati cu parerea” ai iesit la atac cu preferatul elitei intilictuale portocalii in cerul gurii precum placinta, udrea sau boc care au impresia ca romanii sint „OFTICATI” ca nu sint oameni de succesuri precum ei…

    1 la mina – incurci intentionat sentimentul de REVOLTA (fata de hotie) cu cel de INVIDIE
    2 la mina – OFTICA probabil vine de la faptul ca intre hoti exista invidie profesionala in privinta reusitei la ponturi
    3 la mina – eu sint REVOLTAT fata de bagabontii care guverneaza si-mi fura mie banii din buzunar pe baza unei dictaturi de tip cocalaresc…

    Romanii nu sint OFTICATI ci vor sa-i zboare creierii lui boc impreuna cu seful lui suprem (nu-i dau numele ca sa nu fac un comentariu strict politic pt Dragos)

    foarte multa demagogie si incercari de manipulare exista la tine in schimb mon cher!!! la fel ca la guvernanti!!!

    p.s. increngatura aia de subcontractari si antreprenori nu duce la o teava de supt combustibil bugetar cumva???!!! ca asa lasa impresia!

  104. Rares. D
    18 iunie 2011

    Dane, te-ai aprins si daca te prinde Dragos ca discuti politica…
    N-ai nimerit, nu-s nici portocaliu, nici rosu si nici negru…Poti crede sau nu, e fix problema ta!

  105. Cornel Balan
    18 iunie 2011

    De Rusalii.. au fost 120.000 de Rumani si Internationali sa asculte balmajeli ..popesti!
    Daca se taie un parc daca de ucid deliberat niste cai..daca daca daca..nu ia nimeni atitudine!
    Repet..de 2000 de ani ..suntem doar „mama iezilor”!

    M-am scarbit acum cateva zile! Ma duc la ENEL sa rezolv o problema naspa generata de sistemul italienesc imbecil!

    30 DE PERSOANE..la rand…din care erau minim 10 „barbati” 180/100 kile! Restul..mai doamne si pensionari..
    Intra unul beat..si timp de 10-15 min injura si ameninta pe toata lumea!
    Nimeni ..absolut NIMENI nu intervine!

    Dar deja cand ALA a intrecut masura…m-am simtit responsabil sa intervin..si i-am dat „SOMN DE VOIE”!…II DADEAM SI TRIMITERE CATRE SMURD dar erau prea multe camere video 🙂

    Asa ca sa nu speram la nimic BUN!
    La „coliva” si „mici si bere” mereu vom fi TOP! La spirit civic..si ..atitudine..ZERO!

    Succesuri!

  106. Dan
    18 iunie 2011

    Rares, sint convins de faptul ca nu ai culoare politica… baietii isteti profita de politica, nu sint indoctrinati de ideologii

  107. Ion Pribeagu
    19 iunie 2011

    Dan… pe base nu-l votam (scapam usor de el dar cum scapam de parlamentari) dar pe cine propui (partidul??) nu de alta dar vreau sa-ti cunosc partidul caci impreuna cu mielu doar faceti propaganda anti imobiliara cu referinte anti base si anti pdl dar nu adaugati anti fsn ceace da de gandit referitor la apartenenta marilor HOTI

    Popescu.. zici ca terenurile s-au scumpit, fata de 2008 … pai ce alea sunt constructii comuniste…ele sunt dela inceputul inceputurilor si cine are pamant este BARON sau ceva in genul asta (pe aici pe la Covasna sunt grofi) si nu uita pe timp de criza tot cresc niste balarii pe el de le mananca vaca si caprele pe care le putem manca NOI si
    remember – buy land, they do not make it anymore (cu exceptia olandezilor) daca ai bani sa te bati cu fermierii vest europeni care cumapara sute de hecatare odata

    Cornel, adaptare la conditiile locale (tip balcano romanesti) este obligatorie daca vrei sa continui pe drumul de costisa inapoi acasa… si NU stie nimeni ce va fi peste un an nu peste 3-5-sau ….. ba da peste 10 suntem mai batrani cu 10 ani…

    Dragos, tine de pretz ca parcarea aduce venituri sa poti sa stai in asteptate, singurul risk sa pierzi ar fi un cutremur de 9 care ar aduce multe terenuri competitive…in vecinatate sau schimbarea politico-filozofica a romaniei (nationalizare comunista)

  108. Patti lupo
    19 iunie 2011

    Hohohoho….pai cum sa dau eu un ap 2 camere din 1973 de pe Iancului proiectat de o armata de arhitecti care au facut bulevardele ,pe unul facut acum de cine stie ce turcaleti?…HAHAHAHA

  109. Dan
    19 iunie 2011

    Ioane pe partea imobiliara… ma vezi pe mine ca ma mai „agit” in privinta preturilor si corelarii acestora cu veniturile populatiei?!!! nu mai conteaza… e mult prea tirziu pt a mai avea un efect economic s-a terminat complet jucaria inclusiv partea naturala de imobiliare care nu avea legatura cu bula speculativa e facuta praf…
    acum a aparut efectul invers de panica in special pe segmentul „lux” (preturi foarte mari) unde piata e ko… sint vile la vinzare in centrul bucurestului ca la balamuc fara nici un cumparator
    frica si panica justificata mai mult sau mai putin… degringolada impusa de idi.otii care guverneaza tara asta suprapusa cu cea internationala
    eu m-am lasat pagubas cu vinzarea imobiliara anul trecut… atita timp cit produce (mult mai putin e adevarat decit anii trecuti dar cu un randament totusi mult mai bun decit banii cash pe care-i iau pe activ acum) il las acolo (nu toti sint in situatia mea fericita e adevarat)… adevarul e ca tentatia de panica e mare cam ce vad si pe la Dragos acum si nu numai la ci la multi altii in piata… un lucru am invatat de la viata ca achizitiile si vinzarile pe panica te pot ingropa definitiv, stiu ca-ti vine sa te dai cu capul de pereti cind nu mai vezi solutii dar rabdarea e de aur (nu se aplica in toate cazurile dar intr-o proportie covirsitoare principiul e real)
    Ioane vezi ca ma refer aici strict la nivelul imobiliarelor foarte scumpe si a celor cu intrebuintari speciale pt afaceri nicidecum la cele pt oameni normali unde cutiile de chibrituri noi sau vechi au in continuare niste preturi de neam prost…

    cit priveste partea politica: pai ce vrei Ioane sa ma iau de iliescu pt ca base i-a dat blondei buget de 4 miliarde de euro in perioada de saracie pt romani ca sa se joace frumoasa cu ei prin telegondole, patinoare, sali de ping-pong… si asta-i o parte minuscula din furturile pe care le fac astia in momentul asta nu anii trecuti!!!

  110. Dan
    19 iunie 2011

    Ioane, cu privire la parlamentari ca acum am vazut abordarea ta:
    adica am iesit in strada in 89 ca sa-si faca bulibasa asta de acum o noua mare adunare nationala?!!!
    Ioane de la tine am pretentii…

  111. Ion Pribeagu
    19 iunie 2011

    Dan -regele e mort/traiasca regele sau la TIMPURI NOI TOT CU NOI A ZIS fsn-UL
    eu sunt un admirator al sistemului republica de tip SUA (au sbarcit-o de data asta dar noroc ca se poate schimba daca se vrea daca nu experimentul continua) si sper ca noua miscare TEA PARTY sa reuseasca – asta trebuie facut si la NOI cu oameni NOI, adica ceva gen SociaL(ism) UMAN practic nu teoretic sau Westul salbatic cam 5 ani
    dar EU stiu ca nu se va intampla nimic, totul va merge inainte ca si pana acum iar noi romanii vom zice DA oricine ar veni de la fsn-ul istoric si revolutionar dar mai stim NOI ca fiecare face ce poate si fiecare se descurca cum poate si ca imobiliarele NU mor ci scad sau cresc in functie de accesul la mai mult cascaval – ai perfecta dreptate, ce a fost a fost ce va veni este important acum… are curaj cineva sa ghiceasca noul presedinte si partidul de guvernamant?? ca sa stim si noi ce facem.. (unii) mai venim sau mai stam in asteptarea lui Mesia(H) dar mi-e frica sa nu venim la spartul targului
    BAFTA LA TOTI IMOBILIARII SI NU VA LUATI DUPA TV CA ASTIA NU STIU CE VORBESC SI EUROPENII PE BLAT CUMPARA TOT IN CARDASIE CU CEI CARE NE SPUN SA NU CUMPARAM NIMIC SI NOI CA BUNI CETATENI DEPUNEM BANII LA BANCA CU DOBANDA

  112. Dan
    19 iunie 2011

    Ioane aici se aduna nori de ura si furie cumplita, mortii nevinovati si amariti loviti de tilhari cer razbunare iar singele incepe sa clocoteasca in din ce in ce mai multi … bulversatii incep sa se aduna in jurul furiei…
    http://www.youtube.com/watch?v=2xOwsjvwsR8&feature=player_embedded

    iar securistii stiu lucrul asta si incearca la fel ca in ’90 la tirgu mures sa dea drumu la singele nationalist pe strazi ca sa acopere furia acumulata impotriva lor

    aici jivinele pregatesc inca odata macelaria cu mult singe nevinovat pe strazi ca sa-si acopere furturile si crimele facute pina acum

  113. Dan
    19 iunie 2011

    Ioane aici se aduna nori de ura si furie cumplita, m0rtii nevinovati si amariti loviti de tilhari cer razbunare iar singele incepe sa clocoteasca in din ce in ce mai multi … bulversatii incep sa se aduna in jurul furiei…
    http://www.youtube.com/watch?v=2xOwsjvwsR8&feature=player_embedded

    iar securistii stiu lucrul asta si incearca la fel ca in ‘90 la tirgu mures sa dea drumu la singele nationalist pe strazi ca sa acopere furia acumulata impotriva lor

    aici jivinele pregatesc inca odata macelaria cu mult singe nevinovat pe strazi ca sa-si acopere furturile si crimele facute pina acum

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *